Masentaa kun tänä Joulu ilman naista.

Anonyymi

Kyllä masentaa kun tämä Joulu pitää olla yksin ilman naista. Viime jouluna seurustelin vielä.

T. Allu

79

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä vielä naisen saan,se varma:)

• Anonyymi

Mulla on ok asiat nyt. Töitä toistaseks ja hyvä palkka ja luottotiedot kunnos ja tosi hieno asunto missä nainen viihtyy:).

• Anonyymi

Mutta naista et saa sen rumuutesi ja mielisairautesi takia :)

• Anonyymi

Mä en ole lyhyt tappi. Enkä kovin lihava. Pukeudun muotiin enkä työtön. Varmasti saan naista:):).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole lyhyt tappi. Enkä kovin lihava. Pukeudun muotiin enkä työtön. Varmasti saan naista:):).

Ja sä sitä kun oletkin tehnyt töitä sen pituutesi eteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä sitä kun oletkin tehnyt töitä sen pituutesi eteen!

En ole tehnyt töitä. Olen ylpeä koska olen pitkä ja naiset osa tykkää pitkistä miehistä:).

• Anonyymi

Tosiasia on kuitenkin se että ei kenenkään sellaisen jolla asiat on hyvin tarvi täällä jatkuvasti jankuttaa samoja asioita.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasia on kuitenkin se että ei kenenkään sellaisen jolla asiat on hyvin tarvi täällä jatkuvasti jankuttaa samoja asioita.

KilttiMies89

Ei millään pahalla Allu mut ei mikää ihme ettei sulla ole enää kavereita tai naistakaa.

Mut ei oo mullakaa koska oon lyhyt, ruma, kaljuuntunut ja epäsosiaalinen mies, mulla on asperger ja paljon muitakin vakavia mielen ongelmia ja olen todella katkera naisia kohtaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla Allu mut ei mikää ihme ettei sulla ole enää kavereita tai naistakaa.

Mut ei oo mullakaa koska oon lyhyt, ruma, kaljuuntunut ja epäsosiaalinen mies, mulla on asperger ja paljon muitakin vakavia mielen ongelmia ja olen todella katkera naisia kohtaan.

KilttiMies89

Mä oon pitkä ja kaljuuntunut kans. Ja lihonut. Ja seonnut ku en saa enää naisia. Mä en ees oo ruma vaikka kaikki väittää, silti mä en saa naista. Pakko se hakee väkisin apua. Mul on rahaa huoriin en halua mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Mä huudan naisille haukun ja tönin hermostun ja oon kai epötoivonen ja yritän liikaa. Enkä halua rumaa naista.

• Anonyymi

Saahan se Allu naisen kun hakkaa tajuttomaksi ja raahaa luolaansa. Alluhan on tunnetusti äkkipikainen jätkä, eikös se tässä juuri tullut todistetuksi?
      Että siitä vaan baanalle ja naisen hakuun, anna nyrkkien soida!

• Anonyymi

Miksi mun pitäs hakata nainen ja tulis poliisiasia?

• Anonyymi

Mä nykyää vaa hermostun entistä enempi ku yritän naisia ja oon aina yksin ja käyn vielä töis. Sitku nään kauniita naisia mun makuun, alkaa ärsyttää ku ei ikinä saa ketään.

• Anonyymi

Naista et sa koska olet naisten mielestä ruma, itse sanoit että olit baarissa ja naiset haukkui rumaksi. Usko nyt jo että ettet kelpaa naisille.
      Yritä nyt edes niitä omantasoisia rumia naisia, joku voi olla epätoivoinen ja kiinnostua.

• Anonyymi

Kysyin naisilta baarissa olenko ruma, naiset sanoi et ole, älä välitä haukkujista. He olivat nuoria teinejä ja bimboja napapaidassa. Heidän käytös paskaa. Mutta en ole ruma.

• Anonyymi

Ai en kelpaa. Voit ihan soittaa vaikka mun ex ja kysyä. Kelpasin mä ainaski hänelle ja ruma en ole edelleen. Hän oli pyöreä mutta todella kaunis nainen. Eli mun ei tarvi etsiä läskiä todella rumaa naista.

• Anonyymi

Ja olen panostanut itseeni. Ostanu vaatteita. Uutta hajuvettä. Mul on siisti tyyli. Ja hyvä palkkanen työ. Sopivasti rahaa ja kaikkee. Panostan että vielä sasn naista todellaki!

• Anonyymi

Haiset silti ätmille kilometrin päähän joten turhaan panostat.

t. Suomen naiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haiset silti ätmille kilometrin päähän joten turhaan panostat.

t. Suomen naiset

Miten nii, aika törkeesti sanottu, onneksi en välitä tommosista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nii, aika törkeesti sanottu, onneksi en välitä tommosista.

Et todellakaan välitä, muuten vaan raivoat palstalla.

• Anonyymi

Ennen sain baarista paljon naisia laihojakin panin heitä

• Anonyymi

Sitten sulla on asiat aika hyvin muhun verrattuna. Tottakai se panomiehiä harmittaa kun on joskus saanut ja sitten ei enää saakaan sitä herkkua ehkä koskaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin munkin, viimeksi Toukokuussa tapasin ex-panon ja se onkin viimeinen ja ainut kerta kun tänä vuonna sain seksiä enkä taida saada enää koskaan. No tämmöstä tää elämä nyt on eli täyttä paskaa. Ei auta itku markkinoilla.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tänä vuonna pääsin suuteleen ja kesällä läski anto pillua, mut hiljasta ollu naisia ei kiinnosta

• Anonyymi

Vietin monta joulua tyttöystävän kanssa. Oli todella hienoja romanttisia jouluja johon panostimme paljon. Kävimme jouluna haudalla, minun setäni, ja tyttöystävän isän haudalla, laitoimme kynttilät ja sitten teimme kotona ruuat ja olimme vaan me kaksin, jaoimme lahjoja ja vietimme aikaa toistemme kanssa, katsoimme leffoja ja pelasimme pelejejä.

2 vuotta sitten tyttöystävä kertoi että haluaa erota, löysi uuden miehen joka loppujen lopuksi oli paska mies. Jännämies kuten sanotte, varasti exältäni 20 tonnia ja pilasi sen elämän. En vieläkään ymmärrä miten voi hyvä suhde vaihtua niin huonoon mitä exäni sai. Tiedän että sillä on kurjaa tällä hetkellä mutta en halua auttaa.

• Anonyymi

Hyvä kun kerroit semmosia ne "JÄNNÄMIEHET" ovat valitettavasti naiset ovat hulluina semmosiin jännämiehiin Ei naisille kelpaa tavismies olkoon sitten miten fiksu, kiva mukava
        sympaattinen ei noilla ominaisuuksilla ole paaskan vertaa ellei sitten ole pitkä, treenattu kroppa ja todella komea usko pois noin se vaan on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun kerroit semmosia ne "JÄNNÄMIEHET" ovat valitettavasti naiset ovat hulluina semmosiin jännämiehiin Ei naisille kelpaa tavismies olkoon sitten miten fiksu, kiva mukava
        sympaattinen ei noilla ominaisuuksilla ole paaskan vertaa ellei sitten ole pitkä, treenattu kroppa ja todella komea usko pois noin se vaan on

Juurikin asia noin on jännämiehet mellastaa naisissa mielinmäärin me tavalliset miehet
        jäädään ilman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin asia noin on jännämiehet mellastaa naisissa mielinmäärin me tavalliset miehet
        jäädään ilman

Niinpä ihan paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jäädään ilman

Niin se kai sitte menee.

• Anonyymi

Sitte masentaa ku saa vaa läskin ja ruman

• Anonyymi

Kyl mäki vielä toivon joskus et sais pillua nätiltä naiselta ja läheisyyttä. Alkanu nii masentua ja turhautua ku näkee kauniita tyttöjä ja niitä oman tyylisiä ei saa, ja ei niitä kiinnosta yhtään. Kaupan kassaa vaan moikkaa.

• Anonyymi

Mulla oli kaunis nainen kunnes se jätti mut ja sekosin. Oltii 5 kk yhdes. Sain pillua ja läheisyyt. Oon tosi masentunut ku oon yksin eikä kiinnosta ees laihduttaa ku ei saa naista.

• Anonyymi

Vitutta nii saatanasti ku ei oo naista kainalos. Ja joulu huomenna.

T. Allu

• Voi helvetti, eikö muuta ole mielessä ko paneminen? Ketjua kun lukee, ihan on pillun vietäviä äijäoletettuja. Huh huh..

Ei se nyt niin ihmeellinenvärkki voi olla, ei vaan voi.

• Anonyymi

Kumma ettei sit naisia kiinnosta. Tod rumaa läskiä en halua ja yli 40 v

• Anonyymi

Sitte masentaa ku oma äiti haukkuu, että et ole kasvanu aikuseksi ja sulla on ihme jutut, ja pukeudut kuin teinipojat ja oot 34 v, mitä hittoa, mä tykkään mun tyylistä ja hankin apua, sit pitäs olla vakituinen työ, no ei ole, kohta seki varmaa loppuu ja rahat, se siitä naisen saannista.

• Anonyymi

Kaupassa, kadulla ja kaikkialla nähdessäni naisen, ajattelen, että minkä näköinen nainen olisi alastomana,
      Kun näen naisen istumassa penkillä/tuolilla ajattelen, että saisipa olla tuo tuoli naisen alla tai jos tuolin ja naisen välissä on tyyny, niin ajattelen, että saisipa olla tuo tyyny tuossa naisen alla puristuksissa.
      Tällaisia kuulkaas ajattelen ja kaikkea ei voi täällä edes julkaista mitä usein naisen nähdessäni ajattelen.
      Sitä se naisen puute teettää, tällaista.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Minäki vaan haaveilen isorintasesta amazonista joka pukeutuu tiukkoihin vitun vaaleisiin varkkuihin ja antais mulle pillua ja piisais mua, se oli unelma, ei noita rumia läskejä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäki vaan haaveilen isorintasesta amazonista joka pukeutuu tiukkoihin vitun vaaleisiin varkkuihin ja antais mulle pillua ja piisais mua, se oli unelma, ei noita rumia läskejä enää.

älähän sano...läskiperse voi olla hyvinkin kiintoisa............hmmmm

• Anonyymi

Muttakun ei näköjään kelpaa millekkää naisille. t Allu.

• Anonyymi

jaahas vai ei kelpaa millekään naiselle ? tuskin olet ainoa joka noin sanoo kaiketi lienet
        ruma ja lyhyt ja tuskimpa olet mikään ns. jännämies ? jos noin on asia valittaen on todettava että unohda naiset tykkänään ja yritä keskittyä ihan muihin asioihin et varmasti tule saamaan naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaahas vai ei kelpaa millekään naiselle ? tuskin olet ainoa joka noin sanoo kaiketi lienet
        ruma ja lyhyt ja tuskimpa olet mikään ns. jännämies ? jos noin on asia valittaen on todettava että unohda naiset tykkänään ja yritä keskittyä ihan muihin asioihin et varmasti tule saamaan naista

Olen tosi pitkä mies mut en kai jännämies. Silti naiset ei katso päällekkään.

• Anonyymi

Tuntuu ettei semmosta tiukkapeppusta pyöreempää naista saa, noita vanhoja 40 v rumia akkoja ei kiitos olen nuori, mikä siinä on että nuorempana kyllä sai naista, mut yli 30 ei saa naisia?

• Anonyymi

Masentaa ja menee kaikki ilo kun ei saa naista. Ei auta työ ei mikään. Menen alkuvuodesta terapiaan ja lääkäriin hommaan kunnolla apua. Ja salille enempi.

Mulla on paljo mt ongelmia ja näytän kiltiltä vaikka en ole. Oon kai sit tyhmä. Masentunut ja menetän helposti hermot ja ruikutan ja etin naisia liikaa.

T. ALLU

• Anonyymi

ALLU ALLU et ole ainoa!!!! kohtalotovereitasi on pilvin pimein meitä tavallisia miehiä
        lyhyenläntiä pituus jää alle 180 hyvä jos ylittaa pikkusen 175 ja ihan tavallisen näköinen
        tosin on haukuttu mukavaksi ja kivaksi mutta ei naiset noille ominaisuuksille anna juurikaan arvoa tappi mikä tappi mutta ei mahda mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ALLU ALLU et ole ainoa!!!! kohtalotovereitasi on pilvin pimein meitä tavallisia miehiä
        lyhyenläntiä pituus jää alle 180 hyvä jos ylittaa pikkusen 175 ja ihan tavallisen näköinen
        tosin on haukuttu mukavaksi ja kivaksi mutta ei naiset noille ominaisuuksille anna juurikaan arvoa tappi mikä tappi mutta ei mahda mitään

Ei kyllä anna 190 cm miehellekkään. Naisia ei kiinnosta pitkä mies. Ei haluta jutella baaris sanotaan mee muualle ja käytös on todella loukkaavaa. Ei jaksa naisia.

• Anonyymi

Mulla ei ole ainuttakaan kaveri enää. Töitä on 31
      12 asti, mutta en tiedä ees saanko jatkaa. Seki vielä, sit musta tulee entistä hullumpi.

• Anonyymi

Paskaako mä panostan itteeni ku ei saa naista ja on aina yksin. Ei kiinnosta työt. En kohta mee parturii. En osta vaatteita en mitää ku ei saatana kelpaa naisille. Ei ne halua jutella sanoo vaa kaupan kassal moi, ei mitää muuta saatana. Paskat mua kiinnosta.

• Anonyymi

jooopa jooo................tämmöstähän se on mediassa valitetaan kun lapsia syntyy yhä vaan vähemmän ei tavitse olla mikään neropatti ymmärtääkseen että jos ei naisille kelpaa
        miten silloin lapsiakaan syntyy Vain komeimmat ja jännämiehet pääsee paneskelemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jooopa jooo................tämmöstähän se on mediassa valitetaan kun lapsia syntyy yhä vaan vähemmän ei tavitse olla mikään neropatti ymmärtääkseen että jos ei naisille kelpaa
        miten silloin lapsiakaan syntyy Vain komeimmat ja jännämiehet pääsee paneskelemaan

Mutta miksei pitkät miehet?

• Anonyymi

Joulu on vaa yks päivä että sen kestää kyllä ja sit voi maksaa horolle että halaa sinua.

• Anonyymi

Palkkaa pitää saada jos hakuu tehdä töitä eli 1800 eurolla jotta oppisi jotain.

• Anonyymi

Vai ilman naista?
      Jos olet komea, sharmikas ja vähintään 185s pitkä sinulla on melkoiset mahikset
      saada nainen muussa tapauksessa voit jäädä tiiron osalle eli ilman naista
      näin on näreet

• Anonyymi

Yli 190 cm pitkä olen.

• Anonyymi

Kauheeta. Minulla on nainen ja baarins oltiin mu sinä etsit sen naisen baarista.

• Anonyymi

Ei sillä pituudellakaan ole väliä naiset torjuu eikä halua jutella. Vastaa kassalla vain moi eikä mikää kiinnosta. Baaris ovat tympeitä. Tanssivat ja ei muu kiinnosta. Naisia ei kiinnosta paskaakaan.

• Anonyymi

Ei niitä kiinnosta vaikka on yli 190 cm eikä kovin lihava kun pitkä. Ei halua jutella ei kiinnostu. Ei sano ees moi. Ei kato päälle. Mäki pidän itestäni huolta, mut ei kiinnosta kaveriton yksinäinen pitkä mies jolla mt ongelmia vaikka käy töissä. Ja oon ujo en uskalla baaris naisille jutella.

• Anonyymi

Uskallat kuitenkin heittää juomat naisen päälle ja melkein lyödä, sekä huutaa pokelle "painu vittuun"!...

Se on ihan sama miten pitkä olet ja miten pukeudut, jos sulla ei ole naiselle mitään annettavaa henkisesti..

Tosin ethän sä naiselle halua mitään antaakaan, haluat naisen itsekkäistä syistä.. eli jonkun kireäfarkkuisen amatsonin piiskaamaan sinua WTF?. Maksullisia Dominoita on olemassa, ehkä sellane riittäisi sinulle ettet pilaa kenenkään muun naisen elämää.

Ja kaikista tärkeintä olisi se terapiaan meno. Et saa tuolla lapsellisella kiukkuamisella naista vaikka kuinka HALUAISIT!

PS. Äitisi on varmaan oikeassa siinä, että pukeudut kuin teinipojat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallat kuitenkin heittää juomat naisen päälle ja melkein lyödä, sekä huutaa pokelle "painu vittuun"!...

Se on ihan sama miten pitkä olet ja miten pukeudut, jos sulla ei ole naiselle mitään annettavaa henkisesti..

Tosin ethän sä naiselle halua mitään antaakaan, haluat naisen itsekkäistä syistä.. eli jonkun kireäfarkkuisen amatsonin piiskaamaan sinua WTF?. Maksullisia Dominoita on olemassa, ehkä sellane riittäisi sinulle ettet pilaa kenenkään muun naisen elämää.

Ja kaikista tärkeintä olisi se terapiaan meno. Et saa tuolla lapsellisella kiukkuamisella naista vaikka kuinka HALUAISIT!

PS. Äitisi on varmaan oikeassa siinä, että pukeudut kuin teinipojat!

Olen menossa terapiaan. Ja omasta mielestä en pukeudu.

• Anonyymi

Et ole vain vähän tyhmä vaan todella tyhmä. Eikö lamppu syty päässä.

"Ei niitä kiinnosta vaikka on yli 190 cm eikä kovin lihava kun pitkä. Ei halua jutella ei kiinnostu. Ei sano ees moi. Ei kato päälle."

Ymmärrä jo ettet ole komea vaan ruma. Lopeta itsekehu. Ei naiset näe päältäpäin oletko töissä vai työtön, ne näkevät vain oletko komea vai ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei niitä kiinnosta vaikka on yli 190 cm eikä kovin lihava kun pitkä. Ei halua jutella ei kiinnostu. Ei sano ees moi. Ei kato päälle."

Ymmärrä jo ettet ole komea vaan ruma. Lopeta itsekehu. Ei naiset näe päältäpäin oletko töissä vai työtön, ne näkevät vain oletko komea vai ruma.

Aika rumasti sanottu. Onneks tollasta paskaa ei tarvi kuunnella. Millanen itse olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ymmärrän kuule vitun hyvin, että en ole ruma.

• Anonyymi

No ei se auta ku yksin olla tääki Joulu kun ei saa naista.

• Anonyymi

Joulunakin naiset käy baareissa että löytäisivät miehen itselleen. Ei sitä miestä kaupasta löydä eikä kirjastosta. Baarit on suosituin paikka löytää kumppani.

T viinamies

• Anonyymi

No mene itte sitte baariin kun et osaa muutaku viinaa juoda.

• Anonyymi

Haha sainpas kauniin tinder matchin ja se on kiinnostunu musta:) eli en missää nimes ole ruma. Nää urpot atmit vain luulee nii:).

• Anonyymi

Onneks nyt mä tiedän että en ole ruma, koska välillä tulee hyvän näkösiä mimmejä ja osumia :D.

• Anonyymi

Auttaako tuo onneks asiaa? Saat osuman siksi kun olet yli 190cm pitkä, muuten et. Kun naiset huomaavat miten ruma olet poistavat matchin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaako tuo onneks asiaa? Saat osuman siksi kun olet yli 190cm pitkä, muuten et. Kun naiset huomaavat miten ruma olet poistavat matchin.

Kuule ei tod poista, ja auttaa, no ei se ole pituudesta kiinni, nainen tykkää ulkonäöstä ja edelleen en ole ruma,, oletko sä?

• Anonyymi

Olen hyvin pitkä mies, ja ruma en ole.

• Anonyymi

Mitä jumxxauta siinä auttaa vaikka olisit Mr. Maailma kun mielenterveyspuoli on pahasti raiteiltaan?
      Et kai tosissasi luule ja edellytä että naisten pitäisi sinusta innostua kun huudat ja räyhäät ja heittelet juomia? Pitäisikö se katsoa sormien välistä koska olet pitkä ja komea ja muotivaatteet ja mitä kaikkea?
      Tämä on sanottu sinulle miljoona kertaa ja nyt miljoonannen ensimmäisen kerran: Hoidata pääsi kuntoon ja ala sitten vasta ajatella niitä naisia!
      Hoet ja hoet että menen terapiaan haen apua, tee se sitten myös!

• Anonyymi

No niin oon tekemäs. Helvetti mitä inisijöitä ja idiootteja täälä. Pilaa vain joulun.

• Anonyymi

Kato ku työttömät atmin luuserit haukkuu rumaksi. Kun eivät itse saa ikinä naista ja pillua. Et onnea vaan.

• Anonyymi

"Helvetti mitä inisijöitä ja idiootteja täälä. Pilaa vain joulun."

lukiko Allu vahingossa omat aloituksensa?

• Anonyymi

Taisit itse lukea. Mulla on illalla treffit nätin naisenkaa.

• Anonyymi

Eihän täälä muuta osata ku paskaa jauhaa ja pilkata ihmisiä.

• Anonyymi

Vihdoin pääsee itekki treffeille eikä tarvi olla yksin, en sitte tiedä itelt ehkä loppuu kohta työt ja toinen on päällikkö, että tuskin se työtöntä kattelee, naiset on vähä vaativia

• Anonyymi

Eivät katttele yli 30 miestä joka ei noussu ylöspäin elämässä, no helkkari vakituinen paikka on vaikee löytää. Kyllähän lyhkäsiä paikkoja löytyy.

• Anonyymi

Jos miehel on 100 e rahaa kk ja on työtön ja toinrn päällikkö. Eihän siitä tule mitää.nainen ottaa eron samantien.yhden suhteen jo kokenut et toinen on vuosia töis ja toinen hakee kelan päivärahaa. Ei siitä vain tule mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe