Mitä mulle teit.
En anna sulle mies koskaan anteeksi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Annan anteeksi sen ettet anna anteeksi.
- Anonyymi
Joo tottakai. Onhan sulla se uusi kohde.
- Anonyymi
Mites sen pikkutytön kanssa menee?
- Anonyymi
Hyvin menee. Lapsia väännetään just.
- Anonyymi
Jatka nyt elämääs eteenpäin, katkera akka. Pysy kaukana, ei tämä ole mikään kilpailu, vihaan tollasia roikkuvia akan retaleita. Eti helpompi höynäytettävä. Tyhmäkin tajuaa lopetta.
- Anonyymi
Mistähän se johtuu että näin on? Voitko mitenkään ajatella että miltä tuntuu kun ihmisellä leikitään. Sinun vika jos olenkin katkera. Sinä aloitit kaiken paskan. Vain sinä.
- Anonyymi
Noinko sitä ilmaistaan hyvää joulumieltä syyttämällä täällä toista. Sulla on heikko itsetunto, kun noin teet.
- Anonyymi
Kaikki miehet ansaitsevat sen. Ovat niin paskaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki miehet ansaitsevat sen. Ovat niin paskaa porukkaa.
Narsistit syyttelevät toisia, koska eivät näe itsessä mitään pahaa tai väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistit syyttelevät toisia, koska eivät näe itsessä mitään pahaa tai väärää.
En ole virheetön mutta en ole koskaan leikkinyt kenenkään ihmisen tunteilla. Olen ollut aidosti kiinnostunut jos olen. Mun tunteilla leikitään aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole virheetön mutta en ole koskaan leikkinyt kenenkään ihmisen tunteilla. Olen ollut aidosti kiinnostunut jos olen. Mun tunteilla leikitään aina.
Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi annat niiden leikkiä? Taidat olla ollut poikien oma lemmikkityttö?
- Anonyymi
Luuletko että se häneen mitenkään vaikuttaisi? Ei varmasti.
- Anonyymi
Täällähän sitä vain kirjoitetaan joten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857