Toksinen feminismi, miksi siitä ei puhuta?

Teenpä ihan oman avauksen tälle. Tuli tosiaan mieleen tuosta wuppiksen ketjusta kun siinä taasnaistenlehti tekaistun pilipalitestin voimin koettaa väittää ihan normaaleja miestoimintamalleja toksisiksi vaikkeivat ne sitä misssään tapauksessa ole.

Jotenkin vaan jännä kun tuohon ilmaisuun "toksisesti maskuliininen" törmää nykyään ihan hirveän usein ja sillä poikkeuksetta yritetään leimata ihan tavallisia miehiä jotenkin huonoiksi. Tietenkään ei kiinnitetä noissa yhteyksissä myöskään huomiota niihin oikeasti toksisiin miehiin joita naiset mielellään valitsevat peti- ja parisuhdekumppaneiksi.

Mitä taas sitten tulee oikeasti myrkylliseen ilmiöön mikä on keikauttanut yhteiskuntia raiteiltaan eli toiksiseen feminismiin niin siitähän ei oikeasti puhuta tai kirjoiteta missään? miksiköhän niin on, estetäänkö kaikki keskusteluyritykset vankasti toimituksiin pesiytyneiden naisten toimesta?

Fakahan on siis se että jos ajatellaan vaikkaa aikaa jolloin yhteiskunta oli vielä terve eli mennään jonnekin 1950 -luvulle, niin tavallinen mies on edelleenkin melkolailla samanlainen paitsi että osallistuu reilusti enemmän koti- ja lapsenhoitotöihin, mies on siis todellisuudessa vain parantunut.

Entäs sitten nainen? Nainen joka oli vielä tuolloin kunnollinen on nykyään enimmäkseen vain bilettävä, ympäriinsä vapaata seksiä harrastava pettävä rääväsuu jonka päähän ei mahdu muuta kuin seksistä jauhaminen. Kotitöitä se ei tee eikä muitakaan töitä jos ne ei ole mukavia, lapsia se ei halua eikä perhettä, se rajoittaisi liikaa ulkomaanmatkailureissuja joilla jaetaan p..tä ulkomaiden ukoille. Kun se haluaa erottautua se tatuoi olkaan carpe diem ja ristiselkään slutstampin, vilauttaa tissiä julkisella paikalla ja ehkä persettäkin, vetää niin kovat kännit että varmasti huomataan jne. Mikä tuohon em. on syynä? toksinen feminismi juurikin eikä kukaan siitä missään puhu vaikka pitäisi.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan ei ota telaketjufeminatseja tosissaan, joten mitäpä siitä ilmiöstä jauhamaan.

• Anonyymi

Typerät eivät ota kun eivät käsitteitäkään ymmärrä! Ompa ikävää kun naiset eivät suostu hallittavaksenne? Kukaan täysipäinen mies ei tuollaisia 100 vuotta vanhoja vaatimuksia esitä! Hallitseminen, riisto, sorto ja väkivalta, sekä fyysinen että henkinen, näyttävät olevan aatteita joihin uskot! Feminismiä yritetään marginalisoida, koska ajatus siitä, että jonain päivänä kaikki naiset sitä kannattavat, on joillekin miehille katastrofi!

• Anonyymi

• Anonyymi

On teillä kovin joulu aiheiset jutut täällä... taas!
      Mä potosin varmaan kärryiltä kokonaan, lukiessani artikkelin miesten toksisuudessta... minusta se on vain yksilöllistä ja lähinnä sanallista... kitinää.
      Sergein vastine.... vaahdonta; pudotti munt lopulta kokonaan ojaan.
      En ilmeisesti jaksa ymmärtää kyseistä aihetta...
      Islamin uskonnossa minusta on pohjimmillaan kysymys juuri miesten toksisuudesta... joka ilmenee kuin kastijako (hindulaisuudessa) naisia kohtaan; ovat koiraakin heikommassa asemassa... arvottomia, suorastaan miestensä orjia.

Ei me naiset haluta muuta kuin tasa-arvoa eri sukupuolten välille.
      trollikka

• Anonyymi

Sama palkka ja puolet vallasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama palkka ja puolet vallasta!

Sama palkka kummallekin sukupuolelle kun samaa työtä tekevät ja valtaa sille joka osaa sitä tasapuolisesti käyttää... koko yhteiskuntamme hyväksi.
        Pankaa merkille sekin ett mä natiolismin kannattaja... nyt ja aina, olen kantasuomalainen.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama palkka kummallekin sukupuolelle kun samaa työtä tekevät ja valtaa sille joka osaa sitä tasapuolisesti käyttää... koko yhteiskuntamme hyväksi.
        Pankaa merkille sekin ett mä natiolismin kannattaja... nyt ja aina, olen kantasuomalainen.
        trollikka

Niin maksetaakin mikäli tekee samaa työtuntimäärää samalla aktiivisuudella

• Anonyymi

Otan osaa 😁

xLiner

• Anonyymi

Toksista harmislaisuutta ilma taas sakenaan :D

No, Putin ja Hakkaraisen Teukka ymmärtävät :)

• Anonyymi

On meillä miehillä rankkaa tuo elo 😀

• Anonyymi

"Toksinen feminismi, miksi siitä ei puhuta?"

Siksi, että paska haisee, kun sitä pöyhii.

• Anonyymi

"Entäs sitten nainen? Nainen joka oli vielä tuolloin kunnollinen on nykyään enimmäkseen vain bilettävä, ympäriinsä vapaata seksiä harrastava pettävä rääväsuu jonka päähän ei mahdu muuta kuin seksistä jauhaminen. Kotitöitä se ei tee eikä muitakaan töitä jos ne ei ole mukavia, lapsia se ei halua eikä perhettä, se rajoittaisi liikaa ulkomaanmatkailureissuja joilla jaetaan p..tä ulkomaiden ukoille. Kun se haluaa erottautua se tatuoi olkaan carpe diem ja ristiselkään slutstampin, vilauttaa tissiä julkisella paikalla ja ehkä persettäkin, vetää niin kovat kännit että varmasti huomataan jne. Mikä tuohon em. on syynä? toksinen feminismi juurikin eikä kukaan siitä missään puhu vaikka pitäisi."

Mielestäni kuvailemasi elämästään nauttivat naiset eivät ole ongelma, vaan pikemminkin elämän suola.
      Ongelma on natsifemakot jotka eivät nauti elämästään, eivätkä soisi sitä muillekaan.

• Anonyymi

OK... nyt riitti. Kello on jo niin paljon ett haen pikkusysterin följyyni ja lähdemme suurtorille kuuntelemaan Joulurauhan julistusta... taas kerran.

Sitä samaa joulurauhaa toivotan myös palstalaisille... sukupuoleen katsomatta.
      Hyvää ja rauhallista joulua kaikille.
      trollikka

• Vähän nyt menee koko ketjun ajatus kun olet noin sopuisana :)

Hyvää joulua vaan sinnekin :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Vähän nyt menee koko ketjun ajatus kun olet noin sopuisana :)

Hyvää joulua vaan sinnekin :)

Kiitokset toivotuksestasi ja anteeksi ketjun pilaamisesta!
        Haista sinäkin p*sk*! ...Ole hyvä, onks nyt parempi mieli?

Pikkusiskon kanssa kahdestaan ollaan "kotona", muut viettää jouluiltaa systrin luona.
        Pikkusisko ei ollut tervetullut systerin luo, niin jäin minäkin pois ja ollaan pelailtu keskenämme tietsikoilla, syöty mikrossa lämmitettyä ruokaa (lihapiirakoita) ja juotu kuumaa Marlin glögiä.... syöty pähkinöitä&rusinoita.

Edellinen kiukku kohtaus oli vielä kesyä, tästä illasta Faija ei selviä ihan vähällä!
        Että kehtaakin mennä itse joulua viettämään Emon ja vanhempien sisarusteni luokse.
        Mä puolestani "jäädytän" huomisen päivällisen alakerran ruokasaliin, saavat syödä siellä keskenään... minä eikä mun pikkusisko olla mitenkään häiriöksi heille!
        Lähdetään jo amulla muihin maisemiin.... hauskaa joulua vaan; koko suvulleni!

• Anonyymi

Toksinen feministin kommentti:
      THL: 61 prosenttia koronatartunnan saaneista suomalaisista on miehiä.

• Toksinen naiseus on yksi. Ei tarvitse olla feministi edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe