mitäs palstalaiset on saanut joululahjoja

Anonyymi

niin mitä lahjoja olet saanut niin itse ostaen tai muilta

112

665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huopakassin puunkantoon, voileipägrillin, kirjan, namuja, joulukahvia, varusteteippiä (polkkareihin), uistimen, joulukahvia ja joulumieltä paljon. ☺️👌🎁

      Just kömmin joulusaunasta ja laitoin saunatontulle löylyt lähtiessä tietenkin.

      https://aijaa.com/l3av2N

      Hyvää joulua vaan kaikille sinkkuloille ja muille palstahöppänöille. ☺️☝️

      https://youtu.be/gwPAGzENqiU

      • Anonyymi

        voilepägrillin? on sulla pukki. Mitä sillä tet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        voilepägrillin? on sulla pukki. Mitä sillä tet?

        No tietty toastereita teen... :oD


    • Anonyymi

      Muovikassillisen välimerkkejä. Ootko kade?

      • Anonyymi

        😂😂😂 hyi sua ilkimys


    • Sain ihanan joululahjan, kahdeksan tietokirjaa erään kustantamon kilpailusta. Sivuja en ole vielä laskenut, mutta yli 5 kg niitä on. Koska periaatteani on epäillä kaikkea informaatiota perusteellisesti, menee näiden kanssa helmikuulle!

    • Anonyymi

      Sain yhden joululahjan, todella mieluisan. Tänä vuonna en ostanut itselle lahjaa, koska olen jo muutenkin tuhlannut.

      Mitä itse sait tai ostit?

    • Anonyymi

      Mitä aloittaja sai lahjaksi?

    • Anonyymi

      Sain äidiltä Bolla-nimisen homokirjan. Mitähän se silläkin oikein vihjasi?

      • Anonyymi

        Saman lahjan sai aika monta tuhatta suomalaista. Kyseinen kirja voitti tänä vuonna Finlandia-palkinnon ja on myyntihitti. Tuossa lahjassa ei ollut mitään henkilökohtaista. Päin vastoin. Kertoo äitisi laiskuudesta. Ei viitsinyt miettiä, mistä sinä pitäisit vaan osti sitä mitä kirjakauppa suositteli.


      • Anonyymi

        Bolla on kyllä tosi hyvä kirja! Kannattaa lukea, ja jättää homofobiat kerrankin sivuun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bolla on kyllä tosi hyvä kirja! Kannattaa lukea, ja jättää homofobiat kerrankin sivuun. :)

        Ei kannata. Homous voi siitä kirjasta tarttua.


    • Anonyymi

      En saanut mitään, olen ruma ettei minulla ole läheisiä.

      • Anonyymi

        Minä sain yhden joulukortin, yhden joulutoivotuksen kännykkään ja toisen Skypeen. Ja kassillisen herkkuja yhdeltä ex-rouvalta, jota usein jeesaan tietokoneen ym kanssa. En kuitenkaan sillä tavalla koska hän ei halua sellaista.


    • Anonyymi

      Rahan lisäksi yöpaidan, villasukat ja hth:ta. Lahjakortti on vielä käyttämättä.

    • Anonyymi

      Mitä välimerkitön sai lahjaksi? Itse sain sukat ja kuulokkeet.

      • Anonyymi

        Ei se uskalla kertoa.


    • Anonyymi

      Kirjan ja kylpypyyhkeen.

    • Anonyymi

      Sain sittemmin exäksi muuttuneelta kirjan vuonna 1997. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

    • Henkilövaaka tuli äipältä ja suklaata. Joulukukka. Muuten miehen suvun kanssa vietettiin aattoa syöden ja juoden sekä keskustellen. Kivaa oli. 😃

      • Anonyymi

        Ei kait äitis ole huolissaan painostasi? No, antoihan hän suklaatakin, ettei ainakaan liiaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait äitis ole huolissaan painostasi? No, antoihan hän suklaatakin, ettei ainakaan liiaksi.

        Meillä ei ole ollut vielä henkilövaakaa ennemmin. Voi kai se ollakin huolissaan, kun itsekin painaa 103 kiloa ja isäni 106 kg, vaatteet päällä.

        Jos meinaa, että seuraan perässä. 😃


      • En kyllä uskaltais ostaa naiselle puntaria lahjaksi :D no äideille se ehkä on sallitumpaa :)


      • Helmiina, tuo oli kiva kuulla, että joulu meni hyvin. Siskoni keksi vuosia sitten, että vain lapsille ostetaan lahjat. Aikuiset saavat ostaa itse itselleen, mitä tarvitsevat. Sisko esimerkiksi tarvitsee lahjaksi itselleen kuukauden Thaimaan matkan. Niinpä en joulusaanut muuta lahjaa kuin isältäni kirjekuoressa 50 euroa. Sen saivat kaikki aikuiset. Huomenna taas olen Joensuussa, joten joulu on ohi. Kavereita tulee huomenna käymään luonani.

        Hyvää uutta vuotta!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En kyllä uskaltais ostaa naiselle puntaria lahjaksi :D no äideille se ehkä on sallitumpaa :)

        Mjoo, äiti koittaa ostaa aina jotain sellaista mitä vielä ei ole. Sai varmaan halvallakin, oli joku lidlin puntari. Mittaa jotain muutakin, kun painoa. 😃


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina, tuo oli kiva kuulla, että joulu meni hyvin. Siskoni keksi vuosia sitten, että vain lapsille ostetaan lahjat. Aikuiset saavat ostaa itse itselleen, mitä tarvitsevat. Sisko esimerkiksi tarvitsee lahjaksi itselleen kuukauden Thaimaan matkan. Niinpä en joulusaanut muuta lahjaa kuin isältäni kirjekuoressa 50 euroa. Sen saivat kaikki aikuiset. Huomenna taas olen Joensuussa, joten joulu on ohi. Kavereita tulee huomenna käymään luonani.

        Hyvää uutta vuotta!

        Juu, ihan kiva joulu. Lapset nyt sai taas vähän liikaa kaikkea. Vähempikin pitäs riittää.

        Mä ostin anopille ja natoille kukkaset. 😃

        Samoin sinne!


      • Helmiina kirjoitti:

        Juu, ihan kiva joulu. Lapset nyt sai taas vähän liikaa kaikkea. Vähempikin pitäs riittää.

        Mä ostin anopille ja natoille kukkaset. 😃

        Samoin sinne!

        Tai saapihan miehen siskojakin kälyksi kutsua.


      • Helmiina kirjoitti:

        Juu, ihan kiva joulu. Lapset nyt sai taas vähän liikaa kaikkea. Vähempikin pitäs riittää.

        Mä ostin anopille ja natoille kukkaset. 😃

        Samoin sinne!

        Helmiina: "Mä ostin anopille ja natoille kukkaset. 😃"

        Eli miehelläsi on siskoja? Itse saavuinkin tänään junalla Joensuuhun. Juna oli aivan täynnä.

        Lahtikin tuli nähtyä junan ikkunasta aikaisemmalla matkalla joulun seutuun kaksi kertaa!

        Iso-siskon vanhin lapsi muuten valmistui teillä päin sairaanhoitajaksi. Oli onnellinen joulunseutuun, vaikka joutui jouluaaton olemaan töissä. Nyt on hänellä vapaata sunnuntaihin asti! :) Sinulla taitaa olla myös lomaa sinne asti? Mitä meinaat tehdä uutena vuotena?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Mä ostin anopille ja natoille kukkaset. 😃"

        Eli miehelläsi on siskoja? Itse saavuinkin tänään junalla Joensuuhun. Juna oli aivan täynnä.

        Lahtikin tuli nähtyä junan ikkunasta aikaisemmalla matkalla joulun seutuun kaksi kertaa!

        Iso-siskon vanhin lapsi muuten valmistui teillä päin sairaanhoitajaksi. Oli onnellinen joulunseutuun, vaikka joutui jouluaaton olemaan töissä. Nyt on hänellä vapaata sunnuntaihin asti! :) Sinulla taitaa olla myös lomaa sinne asti? Mitä meinaat tehdä uutena vuotena?

        On sisaruksia, kumpiakin. Siskoa ja veljeä löytyy. 😊

        Me oltiin joulu tuolla Turun suunnalla.

        Mulla on "vapaata", niin kauan kunnes taas työllistyn. Olen tällä hetkellä työtön, joka ei nauti työttömyyskorvausta. Pidän pienen breikin terveyssyistä ja lasten vuoksi myös. Kaksi tärkeetä syytä hidastaa tahtia ja rauhoittaa elämää joksikin aikaa.

        Näen uutena vuotena vanhempiani, eipä sen ihmeempää tekemistä. Yleensä perhekeskeisiä kaikki juhlapyhät ja muutenkin mun koko elämä.

        24/7


      • Helmiina kirjoitti:

        On sisaruksia, kumpiakin. Siskoa ja veljeä löytyy. 😊

        Me oltiin joulu tuolla Turun suunnalla.

        Mulla on "vapaata", niin kauan kunnes taas työllistyn. Olen tällä hetkellä työtön, joka ei nauti työttömyyskorvausta. Pidän pienen breikin terveyssyistä ja lasten vuoksi myös. Kaksi tärkeetä syytä hidastaa tahtia ja rauhoittaa elämää joksikin aikaa.

        Näen uutena vuotena vanhempiani, eipä sen ihmeempää tekemistä. Yleensä perhekeskeisiä kaikki juhlapyhät ja muutenkin mun koko elämä.

        24/7

        Helmiina: "Mulla on "vapaata", niin kauan kunnes taas työllistyn. Olen tällä hetkellä työtön, joka ei nauti työttömyyskorvausta. Pidän pienen breikin terveyssyistä ja lasten vuoksi myös. Kaksi tärkeetä syytä hidastaa tahtia ja rauhoittaa elämää joksikin aikaa."

        Harmi, jos jalat eivät kestä! Pitäisikö sittenkin hakea työkyvyttömyyseläkkeelle, jos on liikaa esteitä työntekoon? Enolla oli sellaisella. Syytä en kyllä tiedä, mutta kait niillä oii perusteita myötää sellainen.

        Vai Suomen Turussa olitte jouluna - kävittekö torilla siellä joulurauhanjulistuksessa?

        Itse en näe uutena vuotena sukulaisia, sillä olen Joensuussa uuden vuoden. Sukulaisia nähdäkseen pitäisi olla Uudellamaalla. Tietysti Joensuussa on äidin serkku miehineen, mutta en ole heihin yhteydessä.

        Hyvää vuoden loppua! Itse olen onnellinen siitä, että sähkölasku syys-marraskuulta vain 64 euroa! Pelkäsin isompaa maksettavaa vuoden vaihteessa! :)


    • Eräiltä sukulaisilta jonkun Adidas saippua ja deodorantti -lahjapakkauksen, glögiä sekä punaviinipullon. -Muut menee käyttöön, mutta glögistä en tykkää

      Naapurilta jonkun ihme lyhdyn joka oli täytetty suklaakonvehdeilla. -Ei jatkoon.

      Naisystävältä/tapailukaverilta/whatever sain miesten EDT-tuoksun, talvikäsineet, erikoisoluen ja lapun kenoa. -Onnistuneita lahjoja nämä kaikki

      Penetrators-kerhon jätkiltä sain punaisista ledeistä juotetun peniksenmuotoisen lisäjarruvalon, jonka voi kiinnittää imukupilla Hiacen takaikkunaan. -Pitää harkita kehtaanko laittaa moista :)))))))

      • Anonyymi

        Paitsi että toi lyhty konvehdeilla oli noista paras lahja.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti jarruvalot käyttöön, niin tunnistetaan mekin se sinun Hiace.


      • peris234

        "Paitsi että toi lyhty konvehdeilla oli noista paras lahja."

        -Jos mua ei kiinnosta mitkään tingentangelit enkä tykkää suklaasta, niin se on mun subjektiivinen näkemys että onko lahja kiva vai ei. Tässä tapauksessa ongelmajätettä.

        ----------------------

        "Ehdottomasti jarruvalot käyttöön, niin tunnistetaan mekin se sinun Hiace."

        -Niin voishan sitä kattoa millaisia reaktioita se herättäisi liikenteessä :))))))))))))))) Kunhan porukka ei vahingossa luule sitä JyystaXiksi :)))))))))))


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        "Paitsi että toi lyhty konvehdeilla oli noista paras lahja."

        -Jos mua ei kiinnosta mitkään tingentangelit enkä tykkää suklaasta, niin se on mun subjektiivinen näkemys että onko lahja kiva vai ei. Tässä tapauksessa ongelmajätettä.

        ----------------------

        "Ehdottomasti jarruvalot käyttöön, niin tunnistetaan mekin se sinun Hiace."

        -Niin voishan sitä kattoa millaisia reaktioita se herättäisi liikenteessä :))))))))))))))) Kunhan porukka ei vahingossa luule sitä JyystaXiksi :)))))))))))

        Kaikki tykkää suklaasta.


      • Anonyymi

        Penetratorseja ei ole oikeasti olemassa, muistatko? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penetratorseja ei ole oikeasti olemassa, muistatko? :)

        Ei se muista. Lääkkeet on taas jääneet ottamatta.


    • Anonyymi

      Joulukevennys: JOULUPUKKI SE ON SYYLLINEN.

      Miksi Katri Kulmuni valittiin Keskustassa johtajaksi? Joululahjaksi saatu valtiovarainministerin paikka Kulmunille on nyt syy-seuraussuhteiltaan selvinnyt. Syy on tietenkin siinä, että Kulmuni oli aikaisemmin töissä joulupukin pajalla Rovaniemellä joulupukin postitomistossa. Ensiksi tontut lähettivät tehokkasti mainoskirjeitä ja lopuksi joulupukki hienovaraisesti veteli sopivista naruista Katrin saamiseksi ministeriksi. Tottakai valtovarainministeriksi. Kaikille jos joululahjat pitää hankkia, niin siihen tarvitaan jo valtionkin varoja. Katrin pukki havaitsi lahjakkaaksi ja tarmokkaaksi ja he kun olivat ystävystyneet, niin, no ...loputhan tiedätkin. Onko kysymys lahjonnasta. ..No tavallaan, mutta lahjominen lienee valtakunnan joulupukille virkatehtävä.

    • Jalanrapsutushetken, tai kai siinä toistakin.

    • Anonyymi

      Itselleni ostin uuden Xbox One X pelikonsolin. Sain suklaata, kahvia, sukkia ja shampoota. Suklasrasian vein lahjaksi. Ei muuta.

      IkisinkkuerakkoM42v

      • Sukkia tarvitaan aina! Sukatta ei ihminen elontiellä pärjää, noh sama se on kyllä suklaankin kohdalla jos tarkkoja ollaan :)


    • Anonyymi

      Kodin Suuri Tietosanakirja. Olikohan Otavan toimittama vai WOYN.n en muista. Kirpputorilta olivat kuitenkin ostaneet. Ei ollut paljon maksanut. No siitä löytyy kaikki tieto. 14 osaa käsittävä hieno teos. Pitää arkena alkaa sitä lueskelemaan, jos aikka viisastuisi enemmän kuin nuo lahjan antajat.

    • Anonyymi

      Aikaisin ylös, on tullut jo nukuttua ja ylisyötyä liikaakin.

      Paras joululahja minkä olen saanut tänä jouluna on tunne siitä että voi olla tärkeä ja hyödykäs muille ihmisille. Siitä saa itselleen hyvän ja rauhaisan mielen.
      Elämässähän ei ole mikään muu niin tärkeää mitä toisten auttaminen ja ilahduttaminen, siitä on helppoa ammentaa voimaa myös omaan elämäänsä.

      Ketjun kysymys joululahjoista olisi pitänyt mennä toisin, mitä olet antanut joululahjaksi läheisille ihmisille? Jouluhan on perinteisesti ollut antamisen aikaa, ei ottamisen:) Se läheisin ihminen voi olla ihminen itse joten ei kannata aina odottaa muilta lahjoja, ne voi antaa itselleen ihan omin ajatuksin. Ainakin tietää mitä tarvitsee ja millaiseen olisi tyytyväinen. Paras lahja itselle ovat olleet lepo ja virkeät ajatukset. Jouluna on hyvä raamittaa vanha vuosi pakettiin ajatellen miten sen vuoden 2020 haluaisi menevän. Aikaa miettimiseen kun on ja olosuhteet siihen otolliset.

      AsianVierestä

    • Sukat ja suklaata

    • Fazer suklaakonvehtirasia ja muita Fazerin suklaa

      Ostin lahjan itsellesi "Bluetens Duo Sport" Tens stimuloinnin laitteen, mikä vahvistaa / rentouttaa / hieroo sähköisellä pulssilla lihaksia.

    • Anonyymi

      Sain isältä uuden auton skoda kodian. Katoin hintaa netistä nii 52900 autokaupassa.

    • Minä sain lapsiltani ja vaimoltani lahjaksi House-tuotesarjaan kuuluvia kulhoja ja uuden esiliinan. Kaverini Eki antoi lahjaksi sixpackin ykkösolutta. Bicky Royal mieskin yllättäen muisti minua jouluna. Hän antoi tosi kauniin luontoaiheisen canvas-taulun, jossa on linnunpesä ja käki puunoksalla.

      Itse ostin Bicky Jr:lle 100€ lahjakortin vaatekauppaan, Mohammedille samansuuruisen lahjakortin Giganttiin ja Minttu-Petterille Legoja. Vanhemmat lapset vähän naureskelivat että satasella ei saa mitään tänä päivänä. Oivoi minua... :( Janicalle ja samalla itselleni ostin kahden hengen vapaaliput ruotsinlaivalle oikein hienoon sviittiin kaikkine lounaineen yms.

    • Anonyymi

      Sain karibian reissun

      • Anonyymi

        Minä sain Teslan.


    • Anonyymi

      Sain olla ilman pillua tänäkin jouluna. Niinkuin aina ennenkin.

    • Olen ilmeisesti ollut kovin kiltti. Sain enemmän lahjoja, kuin osasin odottaa. Muutamia mainitakseni: Takeya-merkkinen sporttijuomapullo, tarpeeksi iso. ettei juoma lopu kesken ja tukevaaa tekoa. Pari lahjakorttia, voin käyttää ne kasvohoitoon, jalkahoitoon ja hierontaan. Mun niska-, hartiaseutu on ollut jumissa jo jonkin aikaa. Varaan ajan jo ensi viikolla. Toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa.
      Sekä matka, joka toteutetaan kesällä. Alustavia keskusteluja aiheesta on jo käyty, mutta tämä prosessi vaatii hieman enemmän paneutumista. Tähän palataan ajan kanssa.

      • Anonyymi

        Kaikkia ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia ei kiinnosta.

        Kylläpäs kiinnostaa ja aivan valtaavasti. Älä yritä huijata!
        Mikäli haluat, voin yleisön pyynnöstä kertoa lisää.


    • Makeat tulee syötyä, vaatteita käytettyä mutta tämä joulu jää mieleen ihan eri syystä. Aattopäivänä oltiin syömässä kun toinen tytöistä puheli että eräs hänen kavereista surkutteli ettei heillä ole kotona joulua. Vanhemmilleen oli tullut ero ja äiti oli viime aikoina ottanut asiasta "ilon irti" ja nytkin mahdollisesti nukkui aattona krapulaansa pois.

      Siinä vilkaisin sitä meidän pöytää ja sanoin jälkipolvelle että minäpä katan vielä yhden lautasen joten hakekaapa yksi tyttö lisää pöydän ympärille. Saivat suostuteltua että hän tulee meille joten annoin vielä tytöille hieman rahaa että hakevat jonkin lahjan ettei tule illemmalla kiusallinen tilanne lahjojen jaossa. No tyttö tuli meille ja söi meidän kanssa jouluruokaa.
      Illalla sitten meinasi häneltä jo itku päästä kun kuusen alla oli hänellekin paketteja. Muuten meni ok mutta kun sitten meinasi minullakin iskeä liikutus mutta onneksi muistin että kahvipannu unohtui laittaa porisemaan. Pääsin rauhoittumaan ilman pelkoa kyynelistä.

      Ehkä se lahja tänä jouluna on se että muistaa kysellä miten kanssaihmisillä menee.

      • Hieno mies. Nostan virtuaalihattua. 🎩


      • Täytyypä sanoa että helvetin hieno juttu * nostaa palstakollegalle virtuaalihattua*, tuo tyttö tulee varmaan muistamaan ikänsä tuon kun pääsi mukaan teidän joulunviettoon.


      • Anonyymi

        Onkohan tuo nyt totta? Jos on, niin sitten olet jollekin loppuelämän pelastava sankari. Kaunis epäitsekäs teko.


      • Olet ihana ja mahtava ihminen.🥰💕✨🎄🎁


      • Anonyymi

        Vai että oli jouluaattona teillä noin vaan kyläilemässä..

        Haisee ihan Pertiltä tuo juttu.. 🤔

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oli jouluaattona teillä noin vaan kyläilemässä..

        Haisee ihan Pertiltä tuo juttu.. 🤔

        xLiner

        Niinpä haisee. Liirumlaarumia. Olisihan se hienoa ollut, mutta ensin pitäisi toteuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oli jouluaattona teillä noin vaan kyläilemässä..

        Haisee ihan Pertiltä tuo juttu.. 🤔

        xLiner

        Ei siis olisi alunperin tullut mutta jälkipolvi nouti. Ruokaahan meillä oli ja matkat on lyhyet joten mikä ettei.

        Jotenkin minusta joulu noin muutenkin on arkipäiväistynyt. Ennen kaikki olivat kiinni ja ennen tapania ei lähdetty mihinkään. Nyt kaupat on auki ja meillä jo joulupäivänä jälkipolvi lähti kavereille ja kaupungille.


    • Lapsille ostettiin iPhone 8, neljälle vanhimmaiselle, viidet kuulokkeet(99€/kpl)viidelle vanhimmaiselle lapselle.
      skeittilumilaudat(3 koululaiselle) takin ja kengät esikoiselle, legoja(110€ edestä)2v baby born sister. Pelilautoja n.250€Yms. Päälle 3000€ velkaa en ostanut itselleni kengät kun varpaat jo vilkkuu. En ostanut muille.

      • Siis en muuta ostanut itselleni kuin kengät kun varpaat vilkkuu. Sen verta on pakko pistää, lasten vuoksi.


      • Anonyymi

        3000 € velkaa joulun viettoon.. 🙄🤣
        Jos en tietäisi sun touhujasi jo ennestään, pitäisin sua täys trollina 😄

        Hyvää uutta vuotta 😁

        xLiner


      • Anonyymi

        Että lapsille piti saada kappalehinnaltaan yli 400€ puhelimet? 😯

        Varmaan luitkin M184 kirjoituksen, hänen antamansa lahja ei ollut rahallisesti kallis, mutta taatusti ikimuistettava ja mieleinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että lapsille piti saada kappalehinnaltaan yli 400€ puhelimet? 😯

        Varmaan luitkin M184 kirjoituksen, hänen antamansa lahja ei ollut rahallisesti kallis, mutta taatusti ikimuistettava ja mieleinen.

        Niihän minunkin lasten on ikimuistettava ja mieleinen🥰
        Koska olemme köyhiä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niihän minunkin lasten on ikimuistettava ja mieleinen🥰
        Koska olemme köyhiä.

        Olette köyhiä ja otatte siitä välittämättä 3000€ velkaa joululahjoja varten? Kieltämättä aika erikoista on talouden hoitonne 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette köyhiä ja otatte siitä välittämättä 3000€ velkaa joululahjoja varten? Kieltämättä aika erikoista on talouden hoitonne 🤔

        niin mutta he maksavat velan pois mutta entä yrittäjistä jotka hakee 30 000 euron edestä joululahjoja firman piikkiin eli yhteiskunta maksaa miksi et siitä näe vaivaa ja miksi tahdot pahaa köyhille ja toivot että heidät tapettaisiin mutta yrittäjien persettä nuolet niin nuolet yrittäjän paskaa miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mutta he maksavat velan pois mutta entä yrittäjistä jotka hakee 30 000 euron edestä joululahjoja firman piikkiin eli yhteiskunta maksaa miksi et siitä näe vaivaa ja miksi tahdot pahaa köyhille ja toivot että heidät tapettaisiin mutta yrittäjien persettä nuolet niin nuolet yrittäjän paskaa miksi

        Toimeentulotuellako lyhennetään 3000 €:n kulutusluottoja? Joo-o.. 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimeentulotuellako lyhennetään 3000 €:n kulutusluottoja? Joo-o.. 😁

        xLiner

        Eikun opintolainaa, kyllä lyhennetään.🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eikun opintolainaa, kyllä lyhennetään.🥰

        Millään te sitten elätte, kun elämiseen tarkoitettu opintolaina on hassattu? Se lasketaan mukaan tuloihin kun jätteen taas toimeentulotukea 😬

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millään te sitten elätte, kun elämiseen tarkoitettu opintolaina on hassattu? Se lasketaan mukaan tuloihin kun jätteen taas toimeentulotukea 😬

        xLiner

        *milläs ja *haette

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millään te sitten elätte, kun elämiseen tarkoitettu opintolaina on hassattu? Se lasketaan mukaan tuloihin kun jätteen taas toimeentulotukea 😬

        xLiner

        Liner, jokainen käyttää opintolainan haluamallaan tavalla. Ei sitä ole pakko suoraan elämiseen laittaa, jotkut sijoittaa sen. Edullinen laina, piein erin voi maksaa pois heikoillakin tuloilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millään te sitten elätte, kun elämiseen tarkoitettu opintolaina on hassattu? Se lasketaan mukaan tuloihin kun jätteen taas toimeentulotukea 😬

        xLiner

        Miinus 2000€ on luotolla pankinlainaa.
        650€ lasketaan aina tulona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millään te sitten elätte, kun elämiseen tarkoitettu opintolaina on hassattu? Se lasketaan mukaan tuloihin kun jätteen taas toimeentulotukea 😬

        xLiner

        Joten se on taiteilua kun on varaa kuitenkin osamaksuina on loput päälle 2000€.
        Onhan meillä edellisiäkin osamaksuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liner, jokainen käyttää opintolainan haluamallaan tavalla. Ei sitä ole pakko suoraan elämiseen laittaa, jotkut sijoittaa sen. Edullinen laina, piein erin voi maksaa pois heikoillakin tuloilla.

        Lainojen maksuilla on tietty päivä maksettava ettei tule lisäkuluja.😁 eiköhän me makseta ja taiteilla.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miinus 2000€ on luotolla pankinlainaa.
        650€ lasketaan aina tulona.

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Ei ole ollut huostaanotto uhkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Vaan lastensuojelu ilmoituksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Päiväkoti juttukin on jo kuopattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimeentulotuellako lyhennetään 3000 €:n kulutusluottoja? Joo-o.. 😁

        xLiner

        miksi yrittäjien ei tarvitse maksaa takaisin niin eikös yrittäjät ole sosiaali pummeja kun yhteiskunta maksaa kaiken niin en minä halua yrittäjä paskojen elämistä maksaa en heidän autojaan polttoaineitaan mutta haluan että heiltä leikataan pää irti samoin hänen jälkeläisiltään kun paskoja heistä kasvaa mutta samat paskat on pää auki että köyhät ei tarvi ruokaa mutta he tarvii kaiken ja yhteiskunnan kuuluu maksaa kaiken kehtaavat semmosta sanoa niin miksi heidän lomamatkojaan yhteiskunta maksaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Jahas elämän hallintahukassa millä perusteella silläkö että pystyy ottaa lainaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Kaikki jotka ottaa lainaa esim taloon on elämänhallinta hukassa? Kaikki ottaa lainaa on elämän hallinta hukassa jos me otetaan lainaa köyhinä olisi sitten tämän perusteella elämänhallinta hukassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Olethan osoittanut monesti olevasi väärässä🥰🤔
        Tottakai meillä on tiukkaa seuraava vuosi mutta luoton aiemmin saaminen olisi auttanut meitä jo auton hankinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        miksi sinua ottaa koville kun valtakunnan perhe saa opintolainaa niin kyllä moni muukin saa ja ottaa opintolainaa niin he maksavat sen takaisin mutta entä yrittäjä joka hakee esim 3 miljoonaa euroa lainaa ja piilottaa sen kotiinsa ja konkurssi ja ei koskaan maksa mitään takaisin mutta 2 päivän päästä on uusi firma pystyssä niin ei 2000e lainasta kannata kade olla ja ne maksaa joka sentin takaisin korkoineen


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikki jotka ottaa lainaa esim taloon on elämänhallinta hukassa? Kaikki ottaa lainaa on elämän hallinta hukassa jos me otetaan lainaa köyhinä olisi sitten tämän perusteella elämänhallinta hukassa?

        Katsos kun pitää jäädä rahaa myös elämiseen. Ei asuntolainaakaan anneta, jos ei ole takuita sen takaisin maksamisesta. Mutta siinähän kärvistelette. Voitko luvata, ettet valita täällä myöhemmin kun kela kieltäytyy maksamasta teidän tuhlailuja ja olette nesteessä sen vuoksi? Tuskinpa..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaas nyt tarkkana.. Teillä hän on ollut kirjoitustesi mukaan huostaanotto-uhkaakin. Jos elämänhallinta on noin hukassa, siinä tulee äkkiä sosiaalipuolella kova huoli lapsista.

        xLiner

        Muutenkin mies jo pelkästää ammattikorkeeseen mentäessä sai sellaisen ensimmäisen asteen kansalaisen leiman persukseelle, koen osittain näitä ihme etuuksista pahimman luokan kakkoskansalaisuudeksi itseni.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lainojen maksuilla on tietty päivä maksettava ettei tule lisäkuluja.😁 eiköhän me makseta ja taiteilla.

        Niin mutta opintolainan takaisimaksuhan alkaa vasta kun opinnot päättyneet.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin mies jo pelkästää ammattikorkeeseen mentäessä sai sellaisen ensimmäisen asteen kansalaisen leiman persukseelle, koen osittain näitä ihme etuuksista pahimman luokan kakkoskansalaisuudeksi itseni.

        Hi-hii... 🙈

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun pitää jäädä rahaa myös elämiseen. Ei asuntolainaakaan anneta, jos ei ole takuita sen takaisin maksamisesta. Mutta siinähän kärvistelette. Voitko luvata, ettet valita täällä myöhemmin kun kela kieltäytyy maksamasta teidän tuhlailuja ja olette nesteessä sen vuoksi? Tuskinpa..

        xLiner

        Tuskinpa justiin saatiin päätös ensi keväälle. Me osataan kysyä ennen hutkimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun pitää jäädä rahaa myös elämiseen. Ei asuntolainaakaan anneta, jos ei ole takuita sen takaisin maksamisesta. Mutta siinähän kärvistelette. Voitko luvata, ettet valita täällä myöhemmin kun kela kieltäytyy maksamasta teidän tuhlailuja ja olette nesteessä sen vuoksi? Tuskinpa..

        xLiner

        entäs yrittäjät joilla verotettavat palkkatulot 113 euroa vuodessa ja pääoma tuloja 23e vuodessa mutta taloja on lainaa on ja lainaa lisää firman piikkiin oma lasten lastenlasten isovanhempien ja kumppanin suku ym ym niin kaikkien elätykset ja ostot firman piikkiin niin miten 136 eurolla vuodessa tienaava ajaa hummerilla mersuilla bmwillä ja kaikilla sukulaisilla dieselit niin sais suomeenkin nousta isis ja sitten tulee maksun hetki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta opintolainan takaisimaksuhan alkaa vasta kun opinnot päättyneet.

        Niinpä ottaakohan kukaan sitäkään huomioon mieshän on juuri sen vuoksi koulussa ja saa vielä lainat anteeksi, jos suoriutuu oliko nyt 3vuodessa.
        Pysyttekö nyt ollenkaan ajan tasalla maailman menosta.🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuskinpa justiin saatiin päätös ensi keväälle. Me osataan kysyä ennen hutkimista.

        Saitte asuntolainan vaikka elätte toimeentulotuella? Teillä on sitten kovat takaajat, muuten se ei ole mahdollista.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niinpä ottaakohan kukaan sitäkään huomioon mieshän on juuri sen vuoksi koulussa ja saa vielä lainat anteeksi, jos suoriutuu oliko nyt 3vuodessa.
        Pysyttekö nyt ollenkaan ajan tasalla maailman menosta.🥰

        Joo totta, lainaa saa anteeksi jos suorittaa opinnot tietyssä ajassa. Yliopistossa 5 vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs yrittäjät joilla verotettavat palkkatulot 113 euroa vuodessa ja pääoma tuloja 23e vuodessa mutta taloja on lainaa on ja lainaa lisää firman piikkiin oma lasten lastenlasten isovanhempien ja kumppanin suku ym ym niin kaikkien elätykset ja ostot firman piikkiin niin miten 136 eurolla vuodessa tienaava ajaa hummerilla mersuilla bmwillä ja kaikilla sukulaisilla dieselit niin sais suomeenkin nousta isis ja sitten tulee maksun hetki

        No ei *ittu kiinnosta sun yrittäjä-vihasi sitten yhtään. On sullakin murheet!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saitte asuntolainan vaikka elätte toimeentulotuella? Teillä on sitten kovat takaajat, muuten se ei ole mahdollista.

        xLiner

        Ei me asuntolainoja saada.🥰 10% pitäisi olla talon hinnasta että lainaa saisi taloon.
        Otin vain nämä rinnakkain esimerkiksi, me otetaan sen verta lainaa kun pystymme maksamaan tietyssä ajassa maksamaan ilman kamalia korotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs yrittäjät joilla verotettavat palkkatulot 113 euroa vuodessa ja pääoma tuloja 23e vuodessa mutta taloja on lainaa on ja lainaa lisää firman piikkiin oma lasten lastenlasten isovanhempien ja kumppanin suku ym ym niin kaikkien elätykset ja ostot firman piikkiin niin miten 136 eurolla vuodessa tienaava ajaa hummerilla mersuilla bmwillä ja kaikilla sukulaisilla dieselit niin sais suomeenkin nousta isis ja sitten tulee maksun hetki

        ja sama yrittäjä hakee työmarkkinana tukea toimeentulotukea asumistukea plus muita tukia ja hakee hurstilta järjettömästi leipää ja myy niitä pilkkahintaan kahviloille ja firma myy titi nalleille kuminauhoja vuodessa ei käy yhtään asiakasta mutta silti liikevaihto miljoonia eli rahanpesua niin kuinka monta firmaa lopettaisikaan jos omilla tuloillaan maksaisivat ilman rahanpesua vuodesta toiseen tulee 0 euroa niin tuliskin isis suomeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sama yrittäjä hakee työmarkkinana tukea toimeentulotukea asumistukea plus muita tukia ja hakee hurstilta järjettömästi leipää ja myy niitä pilkkahintaan kahviloille ja firma myy titi nalleille kuminauhoja vuodessa ei käy yhtään asiakasta mutta silti liikevaihto miljoonia eli rahanpesua niin kuinka monta firmaa lopettaisikaan jos omilla tuloillaan maksaisivat ilman rahanpesua vuodesta toiseen tulee 0 euroa niin tuliskin isis suomeen

        No laitahan firma pystyyn niin ei tarvitse kadehtia toisia.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs yrittäjät joilla verotettavat palkkatulot 113 euroa vuodessa ja pääoma tuloja 23e vuodessa mutta taloja on lainaa on ja lainaa lisää firman piikkiin oma lasten lastenlasten isovanhempien ja kumppanin suku ym ym niin kaikkien elätykset ja ostot firman piikkiin niin miten 136 eurolla vuodessa tienaava ajaa hummerilla mersuilla bmwillä ja kaikilla sukulaisilla dieselit niin sais suomeenkin nousta isis ja sitten tulee maksun hetki

        Pienyrittäjiä ainakin poljetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laitahan firma pystyyn niin ei tarvitse kadehtia toisia.

        xLiner

        mutta miksi sinä olet kateellinen jos joku työläinen hakee 100 euron lainan ja maksaa joka sentin takaisin niin miksi raivoat siitä niin oletko sinä yrittäjä paska niin miksi valtakunnan mies ei saa opiskella eikä se saisi syödä eikä juoda eikä hengittää niin oletko sinä jeesus joka päättää kuka saa opiskella ja kuka ei ja toiseksi varmasti pankki verottaja sosiaalitoimisto ym tarkistaa maksukyvyn ja jos antaa lainan niin on tarkistanut maksukyvyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienyrittäjiä ainakin poljetaan.

        niin poljettaisiinkin mullaksi niin kasvaako siinä mikään sen jälkeen kun paha on poljettu siihen niin voiko pien yrittäjiä sanoa ihmisiksi niin päätön yrittäjä paras yrittäjä ja päällä pelataan jalkapalloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin poljettaisiinkin mullaksi niin kasvaako siinä mikään sen jälkeen kun paha on poljettu siihen niin voiko pien yrittäjiä sanoa ihmisiksi niin päätön yrittäjä paras yrittäjä ja päällä pelataan jalkapalloo

        Kuule laita firma pystyyn niin näet mitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mutta he maksavat velan pois mutta entä yrittäjistä jotka hakee 30 000 euron edestä joululahjoja firman piikkiin eli yhteiskunta maksaa miksi et siitä näe vaivaa ja miksi tahdot pahaa köyhille ja toivot että heidät tapettaisiin mutta yrittäjien persettä nuolet niin nuolet yrittäjän paskaa miksi

        Sergei älä viitsi.


    • Itse ostan jossain kohtaa itelleni kuulokkeet, langattomat niin ei tarvi roikkua piuhoissa. 😃


      https://youtu.be/384fUzkytFw

      Nyt aamutanssit.. 😜

      • Nyt joulun jälkeen saa halvemmalla, niin siks joululahja itelle vasta joulun jälkeen. 😛


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Nyt joulun jälkeen saa halvemmalla, niin siks joululahja itelle vasta joulun jälkeen. 😛

        Oikeaa meininkiä(taputtaa karvaisia käsiä vastakkain).
        Tuosta saa lahjaksi vieläpä hyvän mielen kun säästää ostamalla oikeaan aikaan!
        Meinaatko panostaa kunnolla ja ostaa hyvin istuvat vastamelukuulokkeet?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa meininkiä(taputtaa karvaisia käsiä vastakkain).
        Tuosta saa lahjaksi vieläpä hyvän mielen kun säästää ostamalla oikeaan aikaan!
        Meinaatko panostaa kunnolla ja ostaa hyvin istuvat vastamelukuulokkeet?

        AsianVierestä

        Joo. Tilaan verkkokaupasta. Reilun satkun näkyy maksavan.


    • Anonyymi

      Bilbbii.

    • Anonyymi

      Eipä tullut ostettua kenellekään lahjoja, mutta itse kuitenkin sain esirasvatun anustapin lahjaksi, jonka otin vasta tänään käyttööni.

    • Anonyymi

      Sain lipaston, nahkalaukun, lahjakortin, suklaata, kakkulapion ja suolakurkkuja.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      195
      7687
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4412
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1726
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe