Hävettää olla sinkku

Anonyymi

Olen 30v mies jolla ei käytännössä ole mitään pitkiä parisuhteita (lyhyitä tapailuja). Elämä on vaan mennyt noin. Olen jopa seksiäkin harrastanut.

Kun tätä ikää vaan kertyy ja jos nyt tapaisi naisen, niin eiköhän ne aikasemmat parisuhdejutut tule puheenaiheeksi joskus kuitenkin. Ahdistaa jo valmiiksi miten toinen suhtautuu. Varmasti on "red flag".

Kaikenlisäksi hävettää jos valmiiksi kertoa kuinka rikkinäisestä/juntista perheestä tulen. On rikollisia, epäsiistiä porukkaa yms.

Että lähteekö nainen vetämään noiden asioiden jälkeen.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset ovat loppujen lopuksi pinnallisia. Joten jos suvusta ja lähipiiristä löytyy rikkinäisyyttä ja osaat jutella niitä näitä, niin silloin toivosi ei ole tosiaankaan mennyt naisten suhteen. Sinulla riittää puhuttavaa ja salaisuuksia kaikenlaisista tilanteista. Tuot väriä naisten tylsään elämään.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä sinkkuutta pitäisi hävetä? Ympäristön paineen takia vai miksi?
      En myöskään ymmärrä miksi tuleva naisystäväsi hylkäisi sinut jos ja kun tulee esille asia että et ole koskaan seurustellut pitempiä aikoja. Ajatuksia se kyllä voi herättää; onko sinussa jotain vialla, etkö ole kykenevä sitoutumaan tms?
      Aivan seurustelun alussa nyt on täysin turhaa alkaa penkoa koko menneisyyttään esille, lyhyet seurustelut ja rikkinäinen perhe jne. Sitten kun ja jos suhde etenee ja tullaan tutummiksi ja turvallisemmiski voidaan pikkuhiljaa availla noitakin juttuja.
      Sanot että olet lähtöisin rikkinäisestä kodista, oletko itse kuitenkin käsitellyt nuo asiat ja sanoutunut irti kuvaamasilaisesta elämästä?
      Omalta kohdaltani voin sanoa että minä olen lähtenyt parisuhteeseen miehen kanssa jossa on valtavan paljon kaikkea hyvää, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja rakentaa meidän yhteistä tulevaisuuttamme. Hänen perheensä ja sukunsa ja muut eivät ole osallisia meidän kahden parisuhteessa. Eivät myöskään minun. He ovat olemassa mutta eivät pääse vaikuttamaan meidän elämäämme. Sitähän ei kukaan voi valita millaiseen perheeseen syntyy, mutta siihen voi jatkaako saamaansa mallia vai alkaako rakentamaan itselleen parempaa elämää.
      Vaikutat kovin epävarmalta ja itsetunto ei varmasti ole paras. Vähättelet itseäsi ja epäilet. Siitä on ensimmäisenä päästävä yli! Taustasi ei sanele kuka ja mitä olet, sen teet ja päätät sinä ihan itse!

• Anonyymi

Ei sinkkuudessa tai perheessä/ lähipiirissä ole mitään häpeämistä. Sinä et ole perheesi, olet ihan oma itsesi. Jos todella koet sinkkuuden nolona, se saattaa vähän paistaa sinusta ulospäin. Jos on kovin pahoillaan itsensä puolesta niin se ei ole kovin viehättävää. Sulla kuitenkin selvästi on taito tutustua naisiin niinkin hyvin, että petiin asti pääset. Omia sosiaalisia parisuhdetaitoja kykenee hiomaan, jos tuntuu että muut osa-alueet ei naisten kanssa suju. Mutta turhaan sitä sinkkuutta stressaa. Parisuhteettomuus ei ole mikään häpeän aihe.

• Anonyymi

Naiselle sinkkuus on aina oma valinta, koska potentiaalisia seurustelukumppaneita riittää. Yleensä naiset eivät ymmärrä että miesten kohdalla ei ole näin vaan he olettavat että miehellekin sinkkuus on aina vain oma valinta.

Jos mies on ollut yli 30-vuotiaaksi sinkkuna, naisten silmissä mies on sitoutumiskyvytön koska ei ole halunnut alkaa seurustella. Siinä on sitten vaikea keksiä naiselle selityksiä miksi näin on.

• Anonyymi

Raitis mies on ensi joulunakin yksin. Vain viinaa juomalla voi naisia tavata.

t viinamies

• Anonyymi

Kun jo nuoresta pitäen juo viinaa oppii tulemaan toimeen tyttöjen kanssa. Ensimmäiset seurustelusuhteet luodaan kun ollaan ikätovereiden kanssa kouluaikana juomassa kylillä ja bileissä. Vähän vanhempana sitten kumppani löytyy kun ollaan yökerhossa juomassa. Sitten seurustelukokemusta on jo nuoresta pitäen riittävästi.

t. viinamies

• Anonyymi

Viinamies sivuaa totuutta. Senpä vuoksi Suomi on sairas maa. Toisaalta muuallakaan Euroopassa ei arastella pitää miestä hylkiönä, jos pillunsaanti on jäänyt vähiin. Tätä mieltä ovat myös monet eurooppalaiset naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamies sivuaa totuutta. Senpä vuoksi Suomi on sairas maa. Toisaalta muuallakaan Euroopassa ei arastella pitää miestä hylkiönä, jos pillunsaanti on jäänyt vähiin. Tätä mieltä ovat myös monet eurooppalaiset naiset.

Kaikkialla maailmassa kumppani löytyy kun juodaan viinaa.
        Raitis mies jää yksin porukan ulkopuolelle ja vaille kumppania niin Suomessa kuin muissakin maissa.

t. viinamies

• Anonyymi

Nainen ei halua kokematonta yli 30 v miestä. Pitää olla kokenut panomies jolla useita suhteita

• Anonyymi

Vaarana on että ihminen joka löytää seksin ilot vasta myöhemmällä iällä, innostuukin makuun päästyään liitelemään kukasta kukkaan. Mieluummin sitä ottaisi vierelle kaverin jonka juoksut on jo juostu, eikä jokainen ohikävelevä hameenhelma enää vaadi nostamista. Katsoa toki saa.

• Itseeni ei vaan hävetä yhtään, enkä itke perään mikäli tuohon joku suhde kaatuisi.. En ole koskaan seurustellut vakavissaan muuten kuin fwb- suhteessa..
      Itse annan ison plussan naiselle siitä ettei ole koskaan seurustellut ja oikeen mega plussan neitsyydestä.. Kaikki tämä käy ilmi minun profiilista..
      Neitseelliset naiset voivat kirjoittaa minulle.

• Anonyymi

Jotta voit taas pilata yhden neitsyen käsityksen miehistä? Hohhoijaa. Ihmiset katkeroituu kun saavat siipeensä. Sun intohimo korkata neitsyitä ja sen jälkeen hylätä ne on varmasti tehnyt hallaa monen naisen käsitykselle miehistä. Kiitti vaan.

• blade83
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta voit taas pilata yhden neitsyen käsityksen miehistä? Hohhoijaa. Ihmiset katkeroituu kun saavat siipeensä. Sun intohimo korkata neitsyitä ja sen jälkeen hylätä ne on varmasti tehnyt hallaa monen naisen käsitykselle miehistä. Kiitti vaan.

Voihan se olla, että he ovat hylänneet minut..Et voi tietää, mutta kovasti vain huutelet.

• Anonyymi

Ei sulla ole mitää hätää. Kerkiät säätään naisten kanssa kyllästymiseen asti.

• Anonyymi

Mulla ole elämässä ollut kuin yks pidempiaikainen tapailusuhde vanhemman naisen kanssa ja pari irtopanoa (nekin oli vanhempia naisia) että ei tässä kyllä mitenkään vahvasti mene. Tuntuu että senkin eteen saa tehdä kauhean työn että saa seksiä edes vanhemmalta ja lihavalta naiselta.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      158
      6398
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      74
      5296
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3705
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3335
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      145
      2606
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      73
      2312
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2068
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1546
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      82
      1245
    Aihe