Olen huomannut asian, että yli 30 v mies, vaikka on seurustellut, ei kelpaa enää naisille helposti. Jos on kaikkia ongelmia, sosiaaliset jutut on vähäisiä, ei kavereita yhtään. Tehny elämänsä pätkätöitä ja ei kouluttautunut ollenkaan. SItte mielenterveysongelmia. Ja vähän rahaa ja velkaa, ei vain kelpaa naisille mitenkään.
Yli 30 mies ei enää helposti kelpaa naisille.
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sit vaan kelpaa, pitäs olla hyvä ura, tienata hyvin, ja kavereita ja kaikkee elämässä. Niin ei vain ole kaikilla, ainaski mulla on hyvin yksinäistä elämä, teen vaan pätkätöitä ja semmonen kierre kokoajan.
- Anonyymi
Pitäs olla ammattikorkeassa, paljo kavereita tai jotain kavereita edes, hyvä ura tiedossa, hyvä duunipaikka ja kaikkee vakituinen työ, ja ihme vaatimuksia, ja auto ja kaikkee, en ymmärrä. Ei se elämä kaikilla mene niin.
- Anonyymi
Vitun Allu, pitää näitä samoja paska-aloituksia vääntää jatkuvasti.
- Anonyymi
Onneksi pääsee huomenna taas töihin tienaamaan, saa hetkeksi ajatukset pois naisista.
- Anonyymi
Hohhoijaa, ihan ku ei sais kirjottaa jne tänne. Pellejä löytyy. En välitä.
- Anonyymi
Sanoit lopettavasi täs yks päivä mutta koska oot tyhmä ja ruma jatkat vaan.
Tottakai yli 30,set miehet saa naisia, sä et oo kaikki miehet, oot pohjasakkaa vain.
- Anonyymi
Tässä sun listauksessa sun ikäsi on pienin syy miksi naista ei löydy. Nuo mt-ongelmat on varmasti kärkisyy siihen miksei naista löydy.
- Anonyymi
Ja lisäksi kun teen pätkätöitä se on naiselle iso turn off. Oon ollu 2 suhteessa missä naiset hermostu ku en saanu töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi kun teen pätkätöitä se on naiselle iso turn off. Oon ollu 2 suhteessa missä naiset hermostu ku en saanu töitä.
Jaa. Mä olen vuorotellen työtön tai pätkätöissä eikä oo koskaan ollu vaikeeta löytää naisseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, baarissa siis naiset näkee jo kaukaa että teet pätkätöitä. Oot vaan ruma.
- Anonyymi
Oon tipahtanu ikäänk nähden alas elämäs. Pelkkiä pätkätöitä ja työttömyyttä velkoja jne. Toiset mun ikäset omistaa yrityksiä ja on vakitöissä jne.
- Anonyymi
Mulla 3 työvuoroa oon sit ehkä taas työtön, ei kukaa kattele saatana.
- Anonyymi
Tiedostat selvästi itsekin että viat löytyvät sinusta, eivätkä naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostat selvästi itsekin että viat löytyvät sinusta, eivätkä naisista.
Tiedostan, mutta en ymmärrä miksei naisille kelpaa työtön mies, onko se niin maailman loppu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan, mutta en ymmärrä miksei naisille kelpaa työtön mies, onko se niin maailman loppu...
Ei ole, ja monellekin kelpaa. Sun mt-ongelmat on palstalla kertomasi perusteella se suurin ja näkyvin syy huonoon naismenestykseesi. Ei kukaan halua omaishoitajaksi mt-ongelmaiselle tuntemattomalle. Kenenkään muun vastuulla ei ole saattaa sua kuntoon. Se sun pitää itse ensin hoitaa jotta sulla olisi jotain annettavaa parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ja monellekin kelpaa. Sun mt-ongelmat on palstalla kertomasi perusteella se suurin ja näkyvin syy huonoon naismenestykseesi. Ei kukaan halua omaishoitajaksi mt-ongelmaiselle tuntemattomalle. Kenenkään muun vastuulla ei ole saattaa sua kuntoon. Se sun pitää itse ensin hoitaa jotta sulla olisi jotain annettavaa parisuhteessa.
Mä olin silti sekaisin viime suhteessa ja kävin kyl töissä. nainen tykästy muhun, sit kerroin et olen heikkolahjainen ja sain potkut töistä. ei menny kauaa et nainen jätti minut, paska nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin silti sekaisin viime suhteessa ja kävin kyl töissä. nainen tykästy muhun, sit kerroin et olen heikkolahjainen ja sain potkut töistä. ei menny kauaa et nainen jätti minut, paska nainen.
Nainen suojeli itseään. Ei se tee kenestäkään paskaa tyyppiä.
En epäile etteikö sulla olisi välillä parempia kausia, jolloin vaikutat ehkä ulospäin normaalilta. Varmasti potkut aiheutti tuolloin sen että nää sun maaniset puolet rupesi puskemaan läpi ja nainen näki ihastuksensa pimeän puolen.
Vaikutat hyvin epätasapainoiselta ihmiseltä jolla lähtee mopo keulimaan samantien kun jokin tunnekuohu kuplii pintaan. Siinä on liikaa draamaa toisille, harva jaksaa päivittäin arpoa mikä kaverin persoona on tänään päällimmäisenä...
- Anonyymi
Ei ole mitään treffejä meni jo maku, kun toinen on pomo ja toinen työtön, ollaan liian erilaisia, ja ehkä hän ei mun tyyppiä.
- Anonyymi
Että kai se on totta, apua vitusti pitää saada ja elämä raiteille ja vakituinen työ ja kaikkee, voi voi tätä elämää. en tiedä mitä tehdä.
Kelpaa leluksi
- Anonyymi
Ihan hiton hieno juttu. Saadaan nauttia elämästä ilman riippakiveä.
- Anonyymi
Ihan sama, parempi sit olla yksin, ei kiinnosta mitkää. huomenna töihin, se riittää.
- Anonyymi
Lupaatko olla yksin eikä kiinnosta mitkää? Yes! Ei enää Allun aloituksia palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko olla yksin eikä kiinnosta mitkää? Yes! Ei enää Allun aloituksia palstalle.
Kai se on pakko olla yksin.
- Anonyymi
Sain ensimmäisen vakituisen parisuhteen 42 vuotiaana. Sitä ennen oli satunnaisia lyhytaikaisia suhteita. Olen ollut pätkätöissä suurimman osan elämää. Olin töissä viimeksi 8 vuotta putkeen. Se on ylivoimaisesti pisin työrupeama elämäni aikana. Nyt olen ollut työttömänä 4 vuotta. Olen 53 vuotias ja kahden lapsen isä. Parisuhde vaimoni kanssa on kunnossa. Töitä vain ei tahdo löytyä.
- Anonyymi
No ehkä mäki odotan vuosia ja meen hakee apua et saan naisen, muuten käytävä huorissa.
- Anonyymi
Mulla piti olla treffit mut se siitä, yksin baariin vaan
- Anonyymi
Ei näitä naisia kiinnosta ees pitkä mies mitä vittua, oon käyttäytyny hyvin ja kehunu naisia ei kiinnosta.
Äänestä - Anonyymi
Harmittaa ku mut jätettiin niin vaikee löytää nyt kumppania
- Anonyymi
Jos muu elämä on kunnossa, parisuhdemarkkinoilla suosituimpia miehiä ovat 30-55-vuotiaat. Heillä usein ura nousussa tai huipulla, vakautta, varallisuutta, mahdollisuus tarjota myös naiselle taloudellista ja henkistä vakautta. Miehet, jotka ovat jo selkeästi "aikuisia", usein tietävät, mitä haluavat, ovat tasaisia, tuntevat itsensä, ovat vakaita jne. Useimmat, ei kuitenkaan kaikki.
- Anonyymi
Kyllä osa saa naisia ja oon baarin pisin jätkä, en tajua mitä vikaa mus on.
- Anonyymi
Minä tajuan. Oot ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tajuan. Oot ruma.
No en onneks ole ruma:) se nyt ei vain satu menemään palstan ihmisille jakeluun.
- Anonyymi
Eka naisenkaa sovitaa treffit sit muija ei vastaa ja poistin numerom, meen paremmi huoriin, en jaksa ku naisia ei kiinnosta pitkä mies.
- Anonyymi
Em ymmärrä naisia. Pysyn niistä kaukana, niil on vain omat kaverit ne torjuu kaikki miehet, eikä niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Täs oon jo niin epätoivossa ku en saa naista et soittelen huorille. Ei nekää vastaa.
- Anonyymi
Nyt se on varma jos lihavaki nätti antaa pakit ja kaikki, kaikki muut sai miehiä ja mä niinku vittu aina vittu aina aina yksin kotiin,joo mulle riitti, mietin jo itsemurhaa....
- Anonyymi
Sulla on Allu alkanut viirata jo sen verran pahasti että mene psykiatrian päivystykseen ja kerro noista itsemurha- ym. ajatuksistasi. Sekoat koko ajan pahemmin ja pian sut viedään väkisin hoitoon. Eikö sun äiti ja isä reagoi mitenkään? Olettehan kuitenkin paljon tekemisissä?
- Anonyymi
Tätä täällä moni pohtii, mutta pakkohan tän allun on olla trolli. Ei kai oikeesti kukaan päivittäin jaksaisi kitistä kuinka haluaa apua, mutta ei sitten ikinä sitä apua hae.
Tämä trolli kertoo käyvänsä viikottain terapiassa. Ja notkuvansa niin paljon äitinsä kanssa että äitikään ei jaksa häntä enää.
Jos kumpikaan näistä pitäisi paikkaansa niin tämmöinen hahmo olisi ajat sitten saanut järeämpää hoitoa mt-ongelmiinsa. Pakko siis olla trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä täällä moni pohtii, mutta pakkohan tän allun on olla trolli. Ei kai oikeesti kukaan päivittäin jaksaisi kitistä kuinka haluaa apua, mutta ei sitten ikinä sitä apua hae.
Tämä trolli kertoo käyvänsä viikottain terapiassa. Ja notkuvansa niin paljon äitinsä kanssa että äitikään ei jaksa häntä enää.
Jos kumpikaan näistä pitäisi paikkaansa niin tämmöinen hahmo olisi ajat sitten saanut järeämpää hoitoa mt-ongelmiinsa. Pakko siis olla trolli.En ole mikään trolli.
- Anonyymi
Ollaan, mutta mulla meni kaverit ja kaikki,en tiedä mistä saada kavereita jos työtki kohta loppuu.
- Anonyymi
Tutustuin yhteen naiseen ja se sanoi ettei kiinnosta koska mulla ei ole hyvää vakituista työpaikkaa. Niin että pitää olla rahaa ja töitä. Pätkätyö mies ei naisille kelpaa.
- Anonyymi
No ei se vain kelpaa. Elämä on.
- Anonyymi
Ärsyttää ku naista tekis ku hullu mieli, mut ei noita kiinnosta.
- Anonyymi
Ei yhtää osumia tule tinderis naisille ei kelpaa. Läskikää ei huoli, ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910