Ari-parka teki itsemurhan

Anonyymi

36

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joulu ahdistaa sinkuksi joutunutta

      • Anonyymi

        Ei suinkaan, päinvastoin!!


    • R.I.P.

      Hän on jo kaiken kärsimyksen ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Komea mies. Olisi varmasti saanut helposti uuden naisen. Nöyryytys taisi kuitenkin vain olla liikaa.

      • Anonyymi

        Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
        Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
        Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
        Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
        Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
        Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
        Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.

        Lisään vielä että mitä Märtha-Louisen elämään tulee, se on hänen yksityisasiansa. Hän elää valitsemallaan tavalla, miellyttää se joitakin suomalaisia typeryksiä tai ei.
        Hoitakaa oma tonttinne, olisi sielläkin varmasti paljon kitkettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
        Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
        Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
        Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.

        Voimmeko tästä siis päätellä, että se kusinen kalanhajuinen ruma ruttureikä ei teekkään miestä onnelliseksi jos kerran komea YTM:kin itsensä tappaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
        Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
        Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
        Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.

        Hyvää tulevaa uutta vuotta norjaan!! 😃

        Kesällä leiriydyn hetkeksi turistina sinne kotimaahasi.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Hyvää tulevaa uutta vuotta norjaan!! 😃

        Kesällä leiriydyn hetkeksi turistina sinne kotimaahasi.

        Terve tuloa! :D Tykkäät varmasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terve tuloa! :D Tykkäät varmasti!

        Kiitos, kiitos. Ihan takuulla tykkään. Olen lapsena käynyt kahdesti Norjassa ja muistan ylväitä maisemia. Nyt on kova hinku päästä ihastelemaan idyllistä maisemaa.

        😃💕

        Bergenin otamme tällä kertaa suunnaksi, mutta olen varma että muukin perhe tykästyy käymään useamminkin Norjassa vähän laajemminkin. Niille pitää antaa ensin kipuna kytemään... 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimmeko tästä siis päätellä, että se kusinen kalanhajuinen ruma ruttureikä ei teekkään miestä onnelliseksi jos kerran komea YTM:kin itsensä tappaa?

        Kyllä!
        Nimenomaan sen päätelmän voitte tehdä, ja lopettaa kertomasta satuja heikkouskoisille veljillenne siitä, kuinka pillunsaanti mukamas parantaisi mielisairaudet ym.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Kiitos, kiitos. Ihan takuulla tykkään. Olen lapsena käynyt kahdesti Norjassa ja muistan ylväitä maisemia. Nyt on kova hinku päästä ihastelemaan idyllistä maisemaa.

        😃💕

        Bergenin otamme tällä kertaa suunnaksi, mutta olen varma että muukin perhe tykästyy käymään useamminkin Norjassa vähän laajemminkin. Niille pitää antaa ensin kipuna kytemään... 😛

        Bergen ja koko Vestland on todella kaunista ja upeaa seutua! Myös Sogn- og Fjordane jylhine maisemineen. Norja on kaunis maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
        Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
        Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
        Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.

        Ero sitä paitsi astui voimaan vuosia sitten. Nykyinen poikkis ollut kuvioissa vasta keväästä. Täällä nyt kokoontuu tuo sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen ja vajaaälyinen mielenterveysporukka, joten mitäpä noista..


    • Anonyymi

      Perhejuhlien, kuten joulun ajat ovat rankkoja eronneille. Taiteilijana vielä tavallista herkempi. Koetetaan olla toisillemme tukena.

      • Anonyymi

        Hehän erosivat jo 2016, että ei ollut ensimmäinen joulu eronneena. Itselläni eka joulu eron jälkeen oli pahin. Sen jälkeen ei enää tuntunut missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehän erosivat jo 2016, että ei ollut ensimmäinen joulu eronneena. Itselläni eka joulu eron jälkeen oli pahin. Sen jälkeen ei enää tuntunut missään.

        Aivan! Sitäpaitsi hänellä oli naisystävä (luultavasti moniakin), joten ei luulisi eroahdistuksen tuossa tilanteessa itsemurhaan ajavan.


    • Anonyymi

      Oksettavia tuollaiset keenereihin sekaantuvat naiset

      • Anonyymi

        Oksettavia on venakko- ja thaihuoriin sekaantuvat miehet.


      • Anonyymi

        Oksettavia ovat rumat ätmit jotka eivät kykene minkäänlaista naista saamaan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä että oksettavia ovat keenereihin sekaantuvat naiset.


      • Anonyymi

        Keenerit, he ovat homoille.

        Persukansanedustajallakin on keeneri eikä hän olekkaan mikään naiskansanedustaja vaan mieskansanedustaja. Tiedätte kyllä kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keenerit, he ovat homoille.

        Persukansanedustajallakin on keeneri eikä hän olekkaan mikään naiskansanedustaja vaan mieskansanedustaja. Tiedätte kyllä kuka.

        Juu, ja toisella miespersukansanedustajalla on keenerinainen.
        Melko lailla monikansallisuutta suosivia nuo persumiehet.


    • Eiköhän tuo ollut omassa luonteessa kaikki ristiriitaisuus ja onnen ja onnettomuuden tunteiden kanssa kamppailu. Siellä se aina on, ihmisessä itsessä kuinka asiat kokee ja ottaa.

      Ihan se ja sama mitä muut tekee, joku on aina onneton anyway ja valmis lopettamaan päivänsä. Koska itellä on se surkeuden olo...

    • Anonyymi

      Hän ei tehnyt itsemurhaa exvaimonsa takia. Mies, joka ei kunnioita vaimoaan sen vertaa, että haluaisi olla tälle uskollinen, ei tee itsemurhaa vapauduttuaan avioliiton kahleista. Poikamiehenä hän sai oikein luvan kanssa nussia kaikkea mikä liikkuu, eli siltä osin oli onnensa kukkuloilla. Itsemurhaan johtaneet syyt ovat siis jossain aivan muualla.

    • Anonyymi

      Yksinäisyys on paha paikka. Kaverini teki itsarin vuosia sitten koska ei saanut naista. Kertoi siitä siskolleen jolle lähetti viestin yöllä kuulemma kun alkoi ottaa diapameja ja viinaa. Tuskin sen siskon ja äidin. Oltiin armeijassa ja amiksessa samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Tällä norjalaisjulkkiksella kuitenkin oli uusi nainen avieronsa jälkeen. Hänen kohdallaan syy ei sitten tuo sama.


    • Taitaa aloittajalla olla joku aivopieru tummia ihmisiä kohtaan ja helkutin vilkas mielikuvitus. 🤣

      Mutta muutapa tästä aloituksesta ei irtoa. 😀

      Ihmisiä kuolee, jopa Norjassa...

      • Anonyymi

        Kyllä disseäkin kyrsisi jos ex-muijansa paljastaisi netissä että nyt saan kunnon munaa kun otin uuden miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä disseäkin kyrsisi jos ex-muijansa paljastaisi netissä että nyt saan kunnon munaa kun otin uuden miehen.

        Eipä ahdista yhtään. Olen kantanut kerran hänen tavaroitaankin uuden miehen kanssa.

        Milloinka te opitte pitämään huolta vain omasta elämästänne. Siinä tuntuu olevan monella sankarilla ihan tarpeeksi, että tarvitsisi muitten elämiseen enää puuttua.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Eipä ahdista yhtään. Olen kantanut kerran hänen tavaroitaankin uuden miehen kanssa.

        Milloinka te opitte pitämään huolta vain omasta elämästänne. Siinä tuntuu olevan monella sankarilla ihan tarpeeksi, että tarvitsisi muitten elämiseen enää puuttua.

        Niin, valkoritarit ja aisurit nyt saavat kiksit niistä jämistä mitä saavat sen jälkeen kun muut miehet ovat nauttineet parhaat palat päältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, valkoritarit ja aisurit nyt saavat kiksit niistä jämistä mitä saavat sen jälkeen kun muut miehet ovat nauttineet parhaat palat päältä.

        Menehän Pekka pihalle vielä poikien kanssa, eläkä oikeaan elämään sotke saturitareita.
        😊


    • Anonyymi

      LOL keeneri :-) hauska sana

    • Anonyymi

      Joo kyllä palstan persusätmit ovat kekseliäitä, pitää oikein harmista ja konnaa onnitella luovuudesta.

    • Anonyymi

      Voi, ketun viineri

    • Ihminen kun jätetään sairauden takia on julmuutta.

      • Anonyymi

        Kuka on jätetty sairauden takia?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe