Vaimo lähti aiemmin keenerin matkaan.
https://yle.fi/uutiset/3-11134674
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006277585.html
Ari-parka teki itsemurhan
36
1563
Vastaukset
- Anonyymi
Joulu ahdistaa sinkuksi joutunutta
- Anonyymi
Ei suinkaan, päinvastoin!!
R.I.P.
Hän on jo kaiken kärsimyksen ulkopuolella.- Anonyymi
Komea mies. Olisi varmasti saanut helposti uuden naisen. Nöyryytys taisi kuitenkin vain olla liikaa.
- Anonyymi
Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule. Arilla oli naisia, jo avioliiton aikana. Hän halusi avointa avioliittoa, Märta Louise ei. Puhutte asioista joista että tiedä yhtään mitään. Tämä asia tiedettiin julkisesti eikä Ari sitä piilotellut.
Ari oli 100% taiteilijaluonne ja originelli. eräs hänen läheisimmistä ystävistään kuvailia Aria sanoen että hän ei ole ihan A4 kuten ei hän itsekään, millä tarkoitti juuri tuota täysillä asioihin heittäytymistä ja melkoisen boheemia elämäntyyliä. Se herätti keskustelua Norjassa jo heidän avioliittonsa aikana joka ei ollut aivan helppo.
Olen itse asunut Norjassa vuodesta 1996 joten olen lehdistä päässyt seuraamaan heidän yhteiseloaan ja sen käänteitä varsin läheltä.
Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.Lisään vielä että mitä Märtha-Louisen elämään tulee, se on hänen yksityisasiansa. Hän elää valitsemallaan tavalla, miellyttää se joitakin suomalaisia typeryksiä tai ei.
Hoitakaa oma tonttinne, olisi sielläkin varmasti paljon kitkettävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.Voimmeko tästä siis päätellä, että se kusinen kalanhajuinen ruma ruttureikä ei teekkään miestä onnelliseksi jos kerran komea YTM:kin itsensä tappaa?
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.Hyvää tulevaa uutta vuotta norjaan!! 😃
Kesällä leiriydyn hetkeksi turistina sinne kotimaahasi.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Hyvää tulevaa uutta vuotta norjaan!! 😃
Kesällä leiriydyn hetkeksi turistina sinne kotimaahasi.Terve tuloa! :D Tykkäät varmasti!
Anonyymi kirjoitti:
Terve tuloa! :D Tykkäät varmasti!
Kiitos, kiitos. Ihan takuulla tykkään. Olen lapsena käynyt kahdesti Norjassa ja muistan ylväitä maisemia. Nyt on kova hinku päästä ihastelemaan idyllistä maisemaa.
😃💕
Bergenin otamme tällä kertaa suunnaksi, mutta olen varma että muukin perhe tykästyy käymään useamminkin Norjassa vähän laajemminkin. Niille pitää antaa ensin kipuna kytemään... 😛- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimmeko tästä siis päätellä, että se kusinen kalanhajuinen ruma ruttureikä ei teekkään miestä onnelliseksi jos kerran komea YTM:kin itsensä tappaa?
Kyllä!
Nimenomaan sen päätelmän voitte tehdä, ja lopettaa kertomasta satuja heikkouskoisille veljillenne siitä, kuinka pillunsaanti mukamas parantaisi mielisairaudet ym. - Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kiitos, kiitos. Ihan takuulla tykkään. Olen lapsena käynyt kahdesti Norjassa ja muistan ylväitä maisemia. Nyt on kova hinku päästä ihastelemaan idyllistä maisemaa.
😃💕
Bergenin otamme tällä kertaa suunnaksi, mutta olen varma että muukin perhe tykästyy käymään useamminkin Norjassa vähän laajemminkin. Niille pitää antaa ensin kipuna kytemään... 😛Bergen ja koko Vestland on todella kaunista ja upeaa seutua! Myös Sogn- og Fjordane jylhine maisemineen. Norja on kaunis maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin inhottaa tämä pahansuopa asialla revitteleminen ja suunsoitto. Arilla on kuitenkin kolme tytärtä ja hänellä ja Märtha-Louisella oli hyvät välit samoin kuin koko kuningasperheellä eron jälkeenkin. Suomalaiset ovat kylmiä ja pahansuopia ihmisiä, sen olen oppinut näitten 25 vuoden aikana pois Suomesta. Eipä mitenkään halua paluumuuttoon lisää, jos sellaista nyt olisi ollutkaan.Ero sitä paitsi astui voimaan vuosia sitten. Nykyinen poikkis ollut kuvioissa vasta keväästä. Täällä nyt kokoontuu tuo sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen ja vajaaälyinen mielenterveysporukka, joten mitäpä noista..
- Anonyymi
Perhejuhlien, kuten joulun ajat ovat rankkoja eronneille. Taiteilijana vielä tavallista herkempi. Koetetaan olla toisillemme tukena.
- Anonyymi
Hehän erosivat jo 2016, että ei ollut ensimmäinen joulu eronneena. Itselläni eka joulu eron jälkeen oli pahin. Sen jälkeen ei enää tuntunut missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehän erosivat jo 2016, että ei ollut ensimmäinen joulu eronneena. Itselläni eka joulu eron jälkeen oli pahin. Sen jälkeen ei enää tuntunut missään.
Aivan! Sitäpaitsi hänellä oli naisystävä (luultavasti moniakin), joten ei luulisi eroahdistuksen tuossa tilanteessa itsemurhaan ajavan.
- Anonyymi
Oksettavia tuollaiset keenereihin sekaantuvat naiset
- Anonyymi
Oksettavia on venakko- ja thaihuoriin sekaantuvat miehet.
- Anonyymi
Oksettavia ovat rumat ätmit jotka eivät kykene minkäänlaista naista saamaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä että oksettavia ovat keenereihin sekaantuvat naiset.
- Anonyymi
Keenerit, he ovat homoille.
Persukansanedustajallakin on keeneri eikä hän olekkaan mikään naiskansanedustaja vaan mieskansanedustaja. Tiedätte kyllä kuka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keenerit, he ovat homoille.
Persukansanedustajallakin on keeneri eikä hän olekkaan mikään naiskansanedustaja vaan mieskansanedustaja. Tiedätte kyllä kuka.Juu, ja toisella miespersukansanedustajalla on keenerinainen.
Melko lailla monikansallisuutta suosivia nuo persumiehet.
Eiköhän tuo ollut omassa luonteessa kaikki ristiriitaisuus ja onnen ja onnettomuuden tunteiden kanssa kamppailu. Siellä se aina on, ihmisessä itsessä kuinka asiat kokee ja ottaa.
Ihan se ja sama mitä muut tekee, joku on aina onneton anyway ja valmis lopettamaan päivänsä. Koska itellä on se surkeuden olo...- Anonyymi
Hän ei tehnyt itsemurhaa exvaimonsa takia. Mies, joka ei kunnioita vaimoaan sen vertaa, että haluaisi olla tälle uskollinen, ei tee itsemurhaa vapauduttuaan avioliiton kahleista. Poikamiehenä hän sai oikein luvan kanssa nussia kaikkea mikä liikkuu, eli siltä osin oli onnensa kukkuloilla. Itsemurhaan johtaneet syyt ovat siis jossain aivan muualla.
- Anonyymi
Yksinäisyys on paha paikka. Kaverini teki itsarin vuosia sitten koska ei saanut naista. Kertoi siitä siskolleen jolle lähetti viestin yöllä kuulemma kun alkoi ottaa diapameja ja viinaa. Tuskin sen siskon ja äidin. Oltiin armeijassa ja amiksessa samaan aikaan.
- Anonyymi
Tällä norjalaisjulkkiksella kuitenkin oli uusi nainen avieronsa jälkeen. Hänen kohdallaan syy ei sitten tuo sama.
Taitaa aloittajalla olla joku aivopieru tummia ihmisiä kohtaan ja helkutin vilkas mielikuvitus. 🤣
Mutta muutapa tästä aloituksesta ei irtoa. 😀
Ihmisiä kuolee, jopa Norjassa...- Anonyymi
Kyllä disseäkin kyrsisi jos ex-muijansa paljastaisi netissä että nyt saan kunnon munaa kun otin uuden miehen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä disseäkin kyrsisi jos ex-muijansa paljastaisi netissä että nyt saan kunnon munaa kun otin uuden miehen.
Eipä ahdista yhtään. Olen kantanut kerran hänen tavaroitaankin uuden miehen kanssa.
Milloinka te opitte pitämään huolta vain omasta elämästänne. Siinä tuntuu olevan monella sankarilla ihan tarpeeksi, että tarvitsisi muitten elämiseen enää puuttua.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eipä ahdista yhtään. Olen kantanut kerran hänen tavaroitaankin uuden miehen kanssa.
Milloinka te opitte pitämään huolta vain omasta elämästänne. Siinä tuntuu olevan monella sankarilla ihan tarpeeksi, että tarvitsisi muitten elämiseen enää puuttua.Niin, valkoritarit ja aisurit nyt saavat kiksit niistä jämistä mitä saavat sen jälkeen kun muut miehet ovat nauttineet parhaat palat päältä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, valkoritarit ja aisurit nyt saavat kiksit niistä jämistä mitä saavat sen jälkeen kun muut miehet ovat nauttineet parhaat palat päältä.
Menehän Pekka pihalle vielä poikien kanssa, eläkä oikeaan elämään sotke saturitareita.
😊
- Anonyymi
LOL keeneri :-) hauska sana
- Anonyymi
Joo kyllä palstan persusätmit ovat kekseliäitä, pitää oikein harmista ja konnaa onnitella luovuudesta.
- Anonyymi
Voi, ketun viineri
Ihminen kun jätetään sairauden takia on julmuutta.
- Anonyymi
Kuka on jätetty sairauden takia?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126