en vaa uskallasoittaa sulle senkin198 vai 8 su lempinumero
laita mulle viestii mä sentää vastaan sä et vastannu :(
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla ole sun numeroa.
- Anonyymi
onpas ja ja laita faces viestii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onpas ja ja laita faces viestii
Eipäs ole, kun kaikki numeroni kadottanut. Ja kenelle pitäisi viestiä facessa laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ole, kun kaikki numeroni kadottanut. Ja kenelle pitäisi viestiä facessa laittaa?
mut jos katsoo syvälle silmii herehttps://keskustelu.suomi24.fi/t/12122354/15-v-bi-poika-lappeenrannast#comment-100273237
- Anonyymi
Sulla taitaa omassa päässä olla ruuvit löysällä. Oletko kuullut misantropiasta? Itse näen miehet iljettävinä olentoina, voisin terävällä välineellä pilkkoa ja tutkia niiden aivoja vailka. Ihmisen säälittävyys kun kiehtoo minua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa omassa päässä olla ruuvit löysällä. Oletko kuullut misantropiasta? Itse näen miehet iljettävinä olentoina, voisin terävällä välineellä pilkkoa ja tutkia niiden aivoja vailka. Ihmisen säälittävyys kun kiehtoo minua..
vaikka* jopa... Olen aika varma, että yleisesti "tavallisen" ihmisen aivot, eivät kehity tietoisuuden tasolla tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut missä ihemeessä se erakko on höpööpöhöpö koiran kaa jossai lenkil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut missä ihemeessä se erakko on höpööpöhöpö koiran kaa jossai lenkil
Vaikea sanoa, kun en tiedä sun höpöhöpö koiristas, susta sais kyllä erittäin hyvän tutkimuskohteen, voisi ensin upottaa jääpiikin päästäsi, jotta tuo paskan länkytys loppuisi. Säästyis maailma taas, tyhmyydeltä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en tiedä sun höpöhöpö koiristas, susta sais kyllä erittäin hyvän tutkimuskohteen, voisi ensin upottaa jääpiikin päästäsi, jotta tuo paskan länkytys loppuisi. Säästyis maailma taas, tyhmyydeltä. :)
mut ooks se antti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks se antti
En ole antti, enkä lappeenrannasta, mutta tunnistan sinun kehitysvammaisen tapasi kaukaa. Toivon, että saat sisältöä, säälittävään elämääsi, ennen kuin joku muu tekee kauheita sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks se antti
Tiedätkö muuten, että kali linuxilla, voin tutkia sinun tekemisiäsi? Näen mitä kuvia katselet, videoita kirjoittelet ja kun riehut täällä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö muuten, että kali linuxilla, voin tutkia sinun tekemisiäsi? Näen mitä kuvia katselet, videoita kirjoittelet ja kun riehut täällä. ;)
videoita katselet, voihan autokirjoitus sentään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938