Sellaisilla, joiden joukkovaino aloitetaan voimallisesti yht´äkkiä, on tuo tilanne.
Täällä on toisessa ketjussa viitattu tavallisiin ihmisiin, jotka yllättäen joutuvat asunnottomiksi. Esimerkkinä on käytetty Kaliforniaa, jossa 60 000 ihmistä asuu autoissa.
Muutenkin asiat vaan alkavat mennä huonosti ja seinä vastassa joka paikassa. Kaikenlaista kummallista alkaa tapahtua.
Miten joukkovainosta saisi levitettyä tietoa niin, ettei pääsisi täysin yllätämään, jos kohdalle osuu. Eivät lue salaliittopalstaa. ehkä eivät suolea ollenkaan Ja media pysyy vaiti.
EIVÄT YMMÄRTÄNEET, MIKÄ HEIHIN OLI ISKENYT
23
453
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinun joukkovainosi on alkanut. Milloin tajusit olevasi vainon kohde. Mistä sai tarpeellisen tiedon, että saatoit tämän johtopäätöksen tehdä.
- Anonyymi
Nykyään keskustelupalsoilla ei enää ole gang stalking/joukkovainoketjuja. NWO vainotuille tarkoitettu Fb-ryhmä julkaisee nopeaan tahtiin ja tyyliin artikkeleita, joita ei vasta-alkaja voi ymmärtää. Eikä joku rysäyksellä joukkovainon kohteeksi joutunut rupeaisi suomi24 ketjuja lukemaan, vaikka sieltä jotakin löytyisin.
Kun olin ollut jo noin 15 vuotta gs:n kohteena, sain tietää olevani tämmöisen vainon kohteena. -Aika ensitöikseni kirjoitin kymmenelle paikkakuntapalstalle. Torvi kun olin, mainitsin nämä paikkakunnat. Osattiin sitten poistaa.- Tulos muistaakseni oli: Kouvolasta 2 tappouhkausta, jos puutun heidän asioihinsa. Tampereelta treffitarjous. Lappeenrannassa ko. vaino tunnettiin, samoin Jyväskylässä. Pohjoisempaa tuli kiitos: olin kertonut heidän perheensä vainoon sopivaa.
VOISIKO NYT JOKU VÄHÄN AHKEROIDA JA JAKAA VAIKKA YHDISTYKSEN LINKKIÄ PAIKKAKUNTIEN PALSTOILLE, saatesanojen kera.- Anonyymi
Minä itse toteutin ehdotustani. Kirjoitin kolmen kaupungin palstalle ketjun avauksen, jossa oli vain yhdistyksen linkki ja kehotus lukaista se. Otsikossa kysyin voisiko paikkunnalla tapahtua tällaista.
Kaupunki A. Nostivat heti paljon ketjuja eteen, piilottivat minun avasukseni. Syyksi paljastui, että pelkäsivät virusta. Kirjoitin viestin. Poistettiin sen sisältämien linkkien takia. kai.
Kaupunki B. On käyty katsomassa, mutta ei kirjoitettu mitään.
Kaupunki Kuopio. Hirveää hyökkäystä ja hässäkkää. Avasivat itse pari muutakin haukkumaketjua. - Minun avaamasta ketjusta poistettiin ja kirjoitettiin. Sain syytöksiä, että olen katkera Niuvanniemeen joutumisesta. Syytettiin massapostituksista. Haluavat elää tyytyväisinä Kuopiossa. Turha tulla pilaamaan heidän hyvää tuultaan, ym.
Kirjoitin lyhyen selostuksen, miksi ketjun avasin. En ole ollut Niuvanniemessä, en massapostittanut. (Olivat erehtyneet henkilöstä. Ovat luulleet MK:ksi)
Käykää katsomassa, mitä siellä nykyään lukee. -Huono idea, totean. On sen verran kuuma peruna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse toteutin ehdotustani. Kirjoitin kolmen kaupungin palstalle ketjun avauksen, jossa oli vain yhdistyksen linkki ja kehotus lukaista se. Otsikossa kysyin voisiko paikkunnalla tapahtua tällaista.
Kaupunki A. Nostivat heti paljon ketjuja eteen, piilottivat minun avasukseni. Syyksi paljastui, että pelkäsivät virusta. Kirjoitin viestin. Poistettiin sen sisältämien linkkien takia. kai.
Kaupunki B. On käyty katsomassa, mutta ei kirjoitettu mitään.
Kaupunki Kuopio. Hirveää hyökkäystä ja hässäkkää. Avasivat itse pari muutakin haukkumaketjua. - Minun avaamasta ketjusta poistettiin ja kirjoitettiin. Sain syytöksiä, että olen katkera Niuvanniemeen joutumisesta. Syytettiin massapostituksista. Haluavat elää tyytyväisinä Kuopiossa. Turha tulla pilaamaan heidän hyvää tuultaan, ym.
Kirjoitin lyhyen selostuksen, miksi ketjun avasin. En ole ollut Niuvanniemessä, en massapostittanut. (Olivat erehtyneet henkilöstä. Ovat luulleet MK:ksi)
Käykää katsomassa, mitä siellä nykyään lukee. -Huono idea, totean. On sen verran kuuma peruna.Huh, taisin avata ketjun varsinaiseen vihollisleiriin.Kyllähän siellä sellaistakin kirjoitettiin, että takahikiältä pitäisi katkaista nettipiuhat, taisivat viitata kirjoitteluuni. Takahikiä on tuossa riksun vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, taisin avata ketjun varsinaiseen vihollisleiriin.Kyllähän siellä sellaistakin kirjoitettiin, että takahikiältä pitäisi katkaista nettipiuhat, taisivat viitata kirjoitteluuni. Takahikiä on tuossa riksun vieressä.
Jos takahikiältä katkotaan netti niin huomaako sitä kukaan?
Ei.
Kenties siellä ei koskaan nettiä ollutkaan? Koko takahikiä onkin lavastusta kuten siinä muinaisessa leffassa (The Truman Show).
- Anonyymi
Tällainen linkki olisi tarjolla
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17765939/joukkovainonnan-alkuasetelmia- Anonyymi
Tämän linkin ketju sisältää paljon linkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän linkin ketju sisältää paljon linkkejä.
Kannattaa lukea. Siinä on säilynyt ykisityiskohtaisia esimerkkejä, osin ulkopuoliselle vähän epämääräisiä, mutta hyviä yksityiskohtia sisältäviä.
- Anonyymi
Totta tietoa on vaikea loytaa ja vaino jatkuudigilaitteetkin temppuilee yhtaikaisesti, yhteydenpito kohtalotovereihin on vaivalloista ja vaihtelevaa, mietin psyk oireiden ohessa minulla voisi olla jokin rappeumatauti alzheimer tai autoimmuunisairaus tms neurologinen häiriotila, mutta ei ole diagnoosia kuin negt legt aivovammasta, sekin leikkauksen peruja, liekko vainoa?
- Anonyymi
Jumala loi vainoja luoduilleen, kristityille, on kateellinen meille vapaasta tahdostamme
- Anonyymi
Auto on vaihtoehto puiston penkille, usassa viedaan kengatkin jalasta koyha maa, dollarilla saa organisoitua katutappelun
- Anonyymi
Mites mä pääsisin sellaiseksi joukkovainotuksi?
Haluan koko palvelun, miimikoita, säteilyä ja muuta mukavaa.- Anonyymi
Kun trolli antaa hyvän tilaisuuden kirjoittaa vastine, niin kirjoittelen sitten.
Et voi päättää , minkälaisen vainon saat, mutta varma tapa joutua johteeksi on seuraava. Yritä ensin etsiytyä stalkkerikisi. Jos joku kertoo olevansa kohde, etsiydy hänen vainojiensa seuraan ja sano haluavasi mukaan stalkkeriksi. Saat koulutusta ja kuulet sisäpiiritietoja. Teet niitä hommia vähän aikaa. Sitten kieltäydyt. Lopettaminen ei ole enää mahdollista. Joudut kohteeksi. Vainosi tulee olemaan sinun vaientamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun trolli antaa hyvän tilaisuuden kirjoittaa vastine, niin kirjoittelen sitten.
Et voi päättää , minkälaisen vainon saat, mutta varma tapa joutua johteeksi on seuraava. Yritä ensin etsiytyä stalkkerikisi. Jos joku kertoo olevansa kohde, etsiydy hänen vainojiensa seuraan ja sano haluavasi mukaan stalkkeriksi. Saat koulutusta ja kuulet sisäpiiritietoja. Teet niitä hommia vähän aikaa. Sitten kieltäydyt. Lopettaminen ei ole enää mahdollista. Joudut kohteeksi. Vainosi tulee olemaan sinun vaientamista.Voit varautua vaikka seuraavaan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17598957/omistuskirjoitus-ihmisoikeutensa-menettäneille-target-individuaaleille
Tämä on terrorstiepäiltyjen listalle joutuneiden kohtalo. Epäily voi olla joku olematon juttu
(On pätkittäin esitetty lyhennys alkuperäisestä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit varautua vaikka seuraavaan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17598957/omistuskirjoitus-ihmisoikeutensa-menettäneille-target-individuaaleille
Tämä on terrorstiepäiltyjen listalle joutuneiden kohtalo. Epäily voi olla joku olematon juttu
(On pätkittäin esitetty lyhennys alkuperäisestä).Emmä halua "varautua".
Mä haluan koko palvelun.
Nyt.
- Anonyymi
Kasassa vetivät amfee lihansa himojen yllykkeeksi.
- Anonyymi
Salakapakat panoillat huumeet
USA:ssa on sentään alueita joissa voi lämpötilan puolesta asua ulkona vaikka ympärivuotisesti.
Ja missäs ne intiaanit preerialla ennenmuinoin asuikaan? Teltoissa. Preeria-alueella voi kyllä olla talvella hirveitäkin pakkasia.- Anonyymi
Nyt naapurikaupungista on lopetettu kaksi yömajaa. Ei mitään tilalle.
- Anonyymi
Siksipä Inkkarit osasi käyttää eläinten taljoja.
Tultakin osasivat sytytellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä Inkkarit osasi käyttää eläinten taljoja.
Tultakin osasivat sytytellä.Että ei muuta, kuin oteteaan kiinni kissat ja koirat. Nyljetään ne. Sytytetään nuotio sillan alle ja sisäiseen lämmitykseen kossupullo.
Anonyymi kirjoitti:
Että ei muuta, kuin oteteaan kiinni kissat ja koirat. Nyljetään ne. Sytytetään nuotio sillan alle ja sisäiseen lämmitykseen kossupullo.
Eikö Helsingissä ihan perinteisesti ole asuttu veneiden alla kun sitä rantaakin on?
Olen tavannut ihmisen joka sanoi asuvansa lumihangessa makuupussissa.
- Anonyymi
Omalla kohdallani olen huomannut sairaanhoitoon ja tutkimuksiin pääsyn hankaloituneeksi.
Ehkä yhteiskuntamme taso on vain laskenut, tai sitten kyseessä on jotain muuta.
Jo 30 vuotta sitten alkoivat esim. kaikki leikkaukseni mennä jollain tavoin pieleen. Yhden pieleenmenon voin ymmärtää "onnettomaksi vahingoksi, sattumaksi", mutten kaikkien ja niitä on ollut lukuisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962