...,että nyt pitäisi pussailla. Tapanina. Oli lista, miten se tehdään. Mutta en yllä täältä asti.
Lehdet kirjoittavat..
19
101
Vastaukset
"Oli lista, miten se tehdään."
Jonkinlaiset ohjeet siis?
Insinöörihän ei kato ohjeita ennen kuin on munittu.
Sitä paitsi baari oli kiinni. Ei pääse noita viinamiehen ohjeita testaamaan tänäänkään.- Anonyymi
Iltalehti -> Hyvä Olo-> Keho
Tuolla. En saa linkkiä tähän. Anonyymi kirjoitti:
Tuolla. En saa linkkiä tähän.Kiitti.
Kannatan kyllä sitä yritys ja erehdys -vaihtoehtoa edelleenkin. Tunteella se kannattaa muniakin.
Vielä kun saat sen baarin auki, niin kyllä tästä hyvä tulee.Anonyymi kirjoitti:
Tuolla. En saa linkkiä tähän.Ai tämäkö?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/1f1da671-0332-4ca8-aa88-fd9a7e694707
Tuohon kun lisää lentosuukon, niin voi etänäkin tällätä. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ai tämäkö?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/1f1da671-0332-4ca8-aa88-fd9a7e694707
Tuohon kun lisää lentosuukon, niin voi etänäkin tällätä. :oDJust tuo. Kiitos avusta!
Anonyymi kirjoitti:
Just tuo. Kiitos avusta!
Joo, no ei mitään....mä laitan laskun tulemaan linkitystyöstä, ettet sitten ihmettele. :oD
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Kiitti.
Kannatan kyllä sitä yritys ja erehdys -vaihtoehtoa edelleenkin. Tunteella se kannattaa muniakin.
Vielä kun saat sen baarin auki, niin kyllä tästä hyvä tulee.Ei baaria :(
Anonyymi kirjoitti:
Ei baaria :(
No mutta, etkö sinä yhtään usko mitä sinulle täällä palstalla opetetaan?
Jos täällä mökillä alan pussailemaan, niin kyllä se hyvin pian tylsäksi ja yksinäiseksi käy :)
Aika vähäkarvainen tuo kämmenselkä kyllä on.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No mutta, etkö sinä yhtään usko mitä sinulle täällä palstalla opetetaan?
Jos täällä mökillä alan pussailemaan, niin kyllä se hyvin pian tylsäksi ja yksinäiseksi käy :)
Aika vähäkarvainen tuo kämmenselkä kyllä on.En! Mies pitää olla siellä mökillä tai joutuu etäpusuttamaan (tänä iltana on ehkä harkittava etäpusutusta)...
- Anonyymi
Hirveästi tekis mieli pussailla :D
- Anonyymi
Minä haluan pussata just nyt!
- Anonyymi
...noilla kaikilla konsteilla :)
Tähän hätään pitää vaan pussata omaa kättään, ja kuvitella että se on ihanan ladyn tai komean karjun huulet
- Anonyymi
Voi vittu teidän kanssa...
AsianVierestä- Anonyymi
Tralalalaaala laa pussdsssss!
- Anonyymi
Minä olen nainen ja minua inhottaa pussailu! En tee sitä koskaan.
Se on vain niin ällöttävää. Olen kyllä seurustellut useammankin kerran lyhyempiä ja pitempiä jaksoja mutta pussailemaan en ole suostunut eikä ole ollut ongelma kenellekään miehelle.- Anonyymi
En muuten minäkään tykkää. Enkä siedä katsoa telkkarissakaan pussailua, hyi se litinä ja maiskutus.
- Anonyymi
rumat ätmit ei pussaile koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078