Mikä oli sen suljetun sivuston nimi? En muista. Kävin vasta samannimisen sivuston uudella versiolla, mutta ei siellä ollut kuin muutamia naisia. Ei yhtään ketään yliopistokaupungista, jossa asun.
Olen ajatellut koko elämäni, etten halua mennä koskaan maksulliselle, mutta kuitenkin taitaa olla liikaa mielenkiintoa kokeilla edes yhden kerran. Ja parempi tehdä se vielä kohtuullisen nuorena kuin vanhuksena. Vai onko?
Mistä siis löydätte maksullisenne? Menette vain ehdottelemaan jollekin?
Toisaalta mitä muuta samalla rahalla saisi, varsinkin kun tiedän, että homma loppuu heti alkuunsa, koska olen kärsinyt koko elämäni erittäin nopeasta laukeamisesta (itsetyydytyksessä siis)?
Mistä maksullista?
16
514
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin kyseisen sivuston, mutta eipä siellä edelleenkään tarjontaa ole. Ja muiden paikkakuntien tarjontaa selaamalla menetin kiinnostukseni.
Tajusin, että minua ei kiinnosta ollenkaan, jos naista ei kiinnosta. - Anonyymi
tinderi on sellainen paikka ne tytöt ei vastaa jos etsit seuraa tositarkoituksella tai ilmaista seksiä mutta seksitreffeille kyllä lähtee eli viet sen ravintolaan syötät ja juotat ja viet bileisiin hässit ja annat sovitun summan rahaa ja toisille riittää tapaatte naitte ja annat rahaa esim 300 euroa eli saat maksullista korkeastikoulutettua reikää
- Anonyymi
Meinaatko että sihteeriopiston naiset oli niin kauniita että niille pitäis maksaa seksistä. Eivät ne olleet kauniita vaan rumakroppaisia naisia, muutaman tapasin mutta meni maku heti kun näin löllykkä perseen . Muualta saa kaunis kroppaisia naisia. Seksitreffit fi
- Anonyymi
onhan tuo vaihtoehto jotka eivät halua käyttää paljon aikaa yhden asijan asijan kanssa,
- Anonyymi
Kyllä minä voisin käyttää aikaakin, mutta kun tällä naamalla ei ilmaiseksi saa nykyisessä markkinatilanteessa.
- Anonyymi
Jos asuisin Helsingissä, harkitsisin vakavasti. Mutta täällä päin ei ole tarjontaa..
Lähes kaikki ulkomaalaisia (eurooppalaisia, eniten tšekkiläisiä) ja puhelinnumeroon pitäisi soittaa. Maksullisiin meneminen Suomessa näköjään vaatii hyvää englannin kielen taitoa. Kaikki ilmoitukset englanniksi! Vaikka ei yhtään oikeasti englanninkielistä, vaan tšekkiläisiä, italialaisia, romanialaisia, espanjalaisia... Hinnat sopuisasti kaikilla yleensä täsmälleen samat.
Mitä tuo GFE käytännössä tarkoittaa? Joillakin se maksoi ylimääräistä, joillakin sisältyi hintaan. - Anonyymi
Aina neuvotaan, että "mene maksulliselle", mutta silti aihe ei näköjään kiinnosta.
Minua ihmetyttää nyt, että miksi USEISSA naisten ilmoituksissa lukee, että suostuu tapaamaan vain yli 40-vuotiaita miehiä tai suunnilleen tuo ikäraja. Mikä nuoremmissa miehissä on vikana? Luulisi, että ikäraja olisi toisinpäin. Että vain alle 40-vuotias asiakas kelpaa, jos ikärajan haluaa antaa.- Anonyymi
Nuoret luultavasti ovat persaukisia ja yrittävät jättää maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret luultavasti ovat persaukisia ja yrittävät jättää maksamatta.
Ai maksu tapahtuu yleensä lopuksi?
- Anonyymi
"tinderi on sellainen paikka ne tytöt ei vastaa jos etsit seuraa tositarkoituksella tai ilmaista seksiä mutta seksitreffeille kyllä lähtee eli viet sen ravintolaan syötät ja juotat ja viet bileisiin hässit ja annat sovitun summan rahaa ja toisille riittää tapaatte naitte ja annat rahaa esim 300 euroa eli saat maksullista korkeastikoulutettua reikää"
Ja miksi ihmeessä pitäisi vielä ilmaiseksi antaa?? Hulluhan se on joka siihen lähtee.
Kun on niin hyvät ätmi-markkinat niin rahantulo on varmaa, hulluhan siitä kieltäytyy! - Anonyymi
40 v mies maksaa naiselle enemmän. Nuori 20 v poika ei halua maksaa yli satasta huoralle ja se on myös noloa jos 20 v poika käy huorissa. 40 v mies ei jää roikkumaan ja itse olen maksanut 300-800 euroakin seksistä. Minulla pari vakinaista joita tapaillut olen.
- Anonyymi
Hinnastossa hinnat ovat kaikille samat. Miten iäkäs voi maksaa enemmän?
Jos on yleisesti noloa, että parikymppinen käy maksullisella, mitä se naista haittaa? Minut näkemällä kyllä ymmärtää, että ilmaiseksi en saa.
Onko parempi sitten odottaa, että olen yli 40-vuotias, ennen kuin menen maksulliselle?
(aloittaja) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnastossa hinnat ovat kaikille samat. Miten iäkäs voi maksaa enemmän?
Jos on yleisesti noloa, että parikymppinen käy maksullisella, mitä se naista haittaa? Minut näkemällä kyllä ymmärtää, että ilmaiseksi en saa.
Onko parempi sitten odottaa, että olen yli 40-vuotias, ennen kuin menen maksulliselle?
(aloittaja)Jo on helkkari ongelman joku itselleen nostanut mielensä syövereistä.
Miten saa maksullista...ja sitten kun sellaisen saisi viereensä kyselisi suomi24 sivustolta et mitä tämän kanssa tulisi nyt tehrä kun se vieressä nyt oudosti odottaen kihnautuu.
Uusavuttomuus huipussaan...
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on helkkari ongelman joku itselleen nostanut mielensä syövereistä.
Miten saa maksullista...ja sitten kun sellaisen saisi viereensä kyselisi suomi24 sivustolta et mitä tämän kanssa tulisi nyt tehrä kun se vieressä nyt oudosti odottaen kihnautuu.
Uusavuttomuus huipussaan...
AsianVierestäNo fakta on se, että kotikaupungistani en ole löytänyt myyjiä!
- Anonyymi
Hinnat pyörii 150-300 eurossa. Ulkomaalaiset pyytää 80-satasen puolesta tunnista, en suosittele tautivaaran takia. Turussa on muutama todella hyvännäköinen maksullinen nainen joita olen tavannut. Maksan mieluusti 300 euroa jos nainen on kaunis suomalainen , sanovat itseään opiskelijatytöiksi mutta eivät aina ole opiskelijoita. Ihan sama maksan jos saan hyvää seuraa ja seksiä, ei maksulliselta aleta tinkaamaan.
- Anonyymi
Olet kyllä aloittaja aika uusavuton tapaus, hetken selailtuani netistä löysin oheisen linkin http://www.iskuri.net/etusivu/ Eiköhän tuolla ole paljon maksullista seuraa tarjoavia naisia ja sinne voi näemmä laittaa myös oman ilmoituksen. Sinuna löisin kaksi kärpästä yhdellä iskulla, näppäränä poikana tekaiset oman ilmoituksen "Kokenut mies tarjoaa päiväkahvit korvausta vastaan". Taitaisi siinä tulla melkoinen tungos, sähköposti tukossa ja luuri tuuttaa varattua ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770