Kuitenkin se oikea kiinnostaa näemmä enemmän kuin musta jellyjortikka?
Darkkiksella kikkelijutut perjantaina mieles
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kundi on MEGAHOMO, mutta miksi kiusata häntä?
Kyllä mä itse oon ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies ja enköhän mä kuitenkin tiedä kaikki itseeni liittyvät asiat itse kaikista parhaiten.
Taitaa vaan tämänkin paskakeskustelun aloittaja itse olla joku miesten mulkuista kiinnostunut homopersehuora, kun pitää tässäkin keskustelussa jo tuoda taas esille niitä miesten kaluja saatana.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mä itse oon ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies ja enköhän mä kuitenkin tiedä kaikki itseeni liittyvät asiat itse kaikista parhaiten.
Taitaa vaan tämänkin paskakeskustelun aloittaja itse olla joku miesten mulkuista kiinnostunut homopersehuora, kun pitää tässäkin keskustelussa jo tuoda taas esille niitä miesten kaluja saatana.Olet homoin palstalainen ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet homoin palstalainen ylivoimaisesti.
Ja myös kaljuuntunein!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös kaljuuntunein!
Ja trollein.
- Anonyymi
Olet somalimiehen nainen. Fakta.
- Anonyymi
Ihan oikeastiko kuvittelet tutustuvasi naisiin tämän palstan kautta? Eivät nämä mummelit sinusta ole kiinnostuneita. Varattujakin ovat lähes kaikki, vaikka notkuvatkin sinkkupalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeastiko kuvittelet tutustuvasi naisiin tämän palstan kautta? Eivät nämä mummelit sinusta ole kiinnostuneita. Varattujakin ovat lähes kaikki, vaikka notkuvatkin sinkkupalstalla.
Juice-setä saa semmoista tukkapöllyä mieheltään, että loputkin haivenet irtoavat, jos siis vehtaa toisten kundien kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juice-setä saa semmoista tukkapöllyä mieheltään, että loputkin haivenet irtoavat, jos siis vehtaa toisten kundien kanssa..
Youssuf taitaa olla tulinen luonne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Youssuf taitaa olla tulinen luonne
Y edellyttää DarkFearilta täydellistä alistumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y edellyttää DarkFearilta täydellistä alistumista.
Sehän darkkikselle sopii 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja trollein.
Ja neitseellisin, jos mustia miehiä ei lasketa.
- Anonyymi
Yöt.
Oot hauska,ihana😘😘😘😋
- Anonyymi
Älkää ny viittikö koko ajan kiusata Darkkista. Ei se oo kuule helppoo olla Pelle Hermanni-kranssin kanssa talvella.
- Anonyymi
Siis prostitpitu olet
- Anonyymi
Mitäs se homppelisasi trollipska täällä taas öyhöttää? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se homppelisasi trollipska täällä taas öyhöttää? :D
Pelkää menettävänsä asemansa Yusufin ykkösvaimona. Somaliupseeri ja herrasmies uhkasi ottaa toisen vaimon, eli siis Jonaksen myös naiseksi itselleen. Darkkis stressaa siitä, että hänestä tulee Jonaksen sisarvaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää menettävänsä asemansa Yusufin ykkösvaimona. Somaliupseeri ja herrasmies uhkasi ottaa toisen vaimon, eli siis Jonaksen myös naiseksi itselleen. Darkkis stressaa siitä, että hänestä tulee Jonaksen sisarvaimo.
No ei oo heleppoo noilla hinteillä!!
- Anonyymi
Ei se ole kesällä sen helpompaa. Se on törkeä näky, kun Darkin sasikalju kärähtää auringossa räikeän punaiseksi ja alkaa hilseillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kesällä sen helpompaa. Se on törkeä näky, kun Darkin sasikalju kärähtää auringossa räikeän punaiseksi ja alkaa hilseillä.
Oletko homo huomannut toiston majdollisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dartsu pysyy aina Yousiksen ykkösvaimona kahden synnynnäisen p-reiän ansiosta. Jollei sitten jostain löydy kolmireikäinen viettelys.
- Anonyymi
Niin neitsytsedästä btm-homoksi
Oikeasti? Enkös juuri kokemuksen syvällä rinta-äänellä sanonut, mitä mieltä olen haukkumisesta. Nyt lapset iskä voi vihastua! Noh ei tätä vaaria saa suuttumaan, mutta en hyväksy moista mollaamista.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
No sen saattoi arvata, että ei tällä palstalla osata asiallisesti kikkelistä keskustella. - Anonyymi
Pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820