Miten paljon seksillä on naisille merkitystä?

Anonyymi

Miten 4-5-kympiset naiset, haetteko parisuhdetta rakkauden, seksin, talouden vai esim. matkailukaverin vuoksi?
Onko seksillä merkitystä ja mikä olisi hyvä määrä kuukaudessa?
Itselle nuo kaikki on hyviä juttuja, seksiä olisi hyvä olla monta kertaa viikossa.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mene ihan vielä tuohon kategoriaan, mutta neljäänkymppiin on enää muutama vuosi. Kumppanuus on minulle päällimmäinen syy miksi haluaisin parisuhteen. Käytännössä siis se, että elämän voisi jakaa toisen ihmisen kanssa. En halua sellaista suhdetta, jossa molemmilla on omat asunnot ja elämät toisesta erillään. Toki omia ystäviä ja harrastuksia pitää molemmilla myös olla. Ei voi aina nyhjätä toisen kyljessä. Huolisin kuitenkin vain sellaisen kumppanin, jonka seurassa aidosti viihdyn, jonka kanssa tykkään jutella ja jonka kanssa on samoja kiinnostuksen kohteita.

Tietysti seksi ja läheisyys on tärkeää. Ne ovat se liima, joka pitää parisuhteen koossa. Ilman niitä parisuhde väljähtyy ennenpitkää. Toki parisuhde voi olla hyvä ystäväsuhdekin, mutta hyvienkään ystävien kanssa haluaa harvoin jakaa koko talouttaan (enkä nyt puhu vain rahasta). Jos seksiä ja läheisyyttä ei ole, niin toisen jatkuva läsnäolo alkaa yleensä jossain kohtaa ärsyttää. Toisen huonot tavat ja ärsyttävät piirteet (ihan kaikilla on noita molempia) ovat paljon vaikeampia sietää, ilman seksistä ja läheisyydestä saatavia mielihyvähormoneja :D Itse haluaisin seksiä varmasti ainakin 2-3 kertaa viikkoon, mutta pärjäisin ehkä yhdelläkin kerralla. Läheisyyttä kuitenkin kaipaan ihan joka päivä.

Taloudellisista syistä en miestä tarvitse. Se puoli on hyvässä kunnossa ihan näinkin. Omasta kokemuksestani miehet ovat pikemmin taloutta rasittava, kuin sitä kohentava tekijä. Vaikka heillä olisi hyvät tulot, niin aina tuntuu olevan hyvät menotkin. Jokainen kuitenkin tehköön omillaan mitä haluaa.

n38

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus. Noin minäkin ajattelen, mutten osaa sitä noin hyvin selittää. Olet hieman nuori, vaikka nuorekas olenkin, olen juuri 5-kympin ylittänyt. Tuommoinen nainen olisi kiva :)

• Anonyymi

Olen parisuhteessa ja siinä rakkauden, seksin ja (matka)kaveruuden vuoksi. Minäkään en taloudellisista syistä miestä tarvitse, vaan mies on siinä suhteessa kuluerä. Luulen, että miehet lähes poikkeuksetta kuluttaa ainakin sen minkä tienaa ja itseensä. :)
      Seksiä on kerran tai pari viikossa, mutta voisi olla enemmänkin varmaankin meidän kummankin mielestä. No lomilla onkin vähän enemmän, mutta työ vie tämän ikäisiltä lähes kaiken energian. ikää meillä 6-kympin tienoilla. Minä alle ja mies yli.

• Anonyymi

Naiset etsivät vain taloudellista elättäjää/hyötyä. Seksi on siinä alussa se pakkollinen "pahe" jota pitää antaa että miehen usko pysyy. Minä kun olin nuorempi nainen halusi tietää rahatilanteeni, kun sai sen selville suostui kanssani kihloihin ja sen jälkeen en enää säästöjäni nähnyt eikä juuri seksikään enää naista kiinostanut.

• Anonyymi

Naiset tosiaan vaistomaisesti etsivät miehestä vahvoja geenejä ja parasta mahdollista suojaa ja resursseja jälkikasvulle. Kaikenlainen vahvuus, myös rikkaus, on naisesta aidosti seksikästä. Tässä ei ole mitään kiistanalaista eikä halveksittavaa.

Ihastunut nainen haluaa myös aidosti seksiä ihastuksen kohteen kanssa. Mutta toisin kuin miehellä, jolle seksi on parisuhteen loppupiste, naiselle seksi on suhteen alkuvaihe, jota seuraa raskaus ja katraan elatus. Niinpä on luonnollista (ja tieteellisesti todennettu!) että nainen menettää kiimansa rakastamaansa miestä kohtaan muutamassa kuukaudessa tai vuodessa. Kiima syttyy palavana uudestaan, kun nainen ihastuu uuteen mieheen.

Siis sekä mies että nainen noudattavat luonnollista ohjelmointiaan. Turha tästä on kenellekään katkeroitua, vaikka pysyvä yhteinen onni onkin sula mahdottomuus.

• Anonyymi

Suhteen tilaa kun aloitetaan määrittelemään seksin hyvyyden ja kertojen määrän kautta. Suhteelta lähtee pohja. Ihmisen kanssa pitää pystyä elämään kaikki muut vaiheet ilman, että seksillä paikataan suhteen kaikki muut ongelmat.
      Ei kerrat vaan laatu.
      Nuo vaihtoehtosi kun sulautuvat yhteen. Luulen että edessäsi on elämääsi laadukas ihminen.

• Anonyymi

Miehen näkökulmasta sanoisin, että elämältä lähtee pohja, jos seksiä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin kantasi.
        Parisuhteissa naisesta tulee pelkkä objekti, jos keskitytään vain miehen pohjan pitelyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on jos totta puhutaan, itselläkin on heikko itsetunto sekä ärtyneisyyttä kun puoliso ei halua enää seksiä, tosin eroaminenkaan ei houkuttele taloudellisen tilanteen osalta.

• Anonyymi

Olen mies, joten en osaa vastata naisen puolesta, mutta mies tapaa harvoin yli viisikymppistä puoleensavetävää naista. Itse olen tavannut kerran ja hän oli ranskalainen ja vietin ikimuistettavan yön laivamatkalla Stogikseen vuosia sitten.

• Anonyymi

En etsinyt yhtään mitään, vietin normaalia iloista nuoruutta kaveriporukoissa. Siellä oikea ihminen tuli vastaan etsimättä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, kemiat natsasi yhteen, hänen kanssaan vain oli niin luonnollista olla ja tosi kivaa.
      Olemme olleet parisuhteessa jo parikymmentä vuotta. Meillä kyseessä oli silloin ja on yhä rakkaus ja halu olla toistemme kanssa kimpassa. Emme yhäkään etsi mitään, eletään ja nautitaan elämästä yhdessä.

• Anonyymi

Noin se pitäis mennä, mullakin meni alussa mutta 30 yhteistä vuotta muuttaa ajatusmaailmaa kun käsikirjoitusta ei ole. Rakkaus on muutunut kiintymykseksi toista kohtaan, ei himoa ei seksiä vain arki näyttäytyy olollaan.

• Anonyymi

Kaikki nuo olis kiva juttu samassa paketissa, mutta eihän tommonen putkiaivoisten mieaten kanssa onnistu.

• Anonyymi

Kieltämättä naiset ajattelevat joskus eri tavalla. Voisiko sen kääntää vahvuudeksi?

• Anonyymi

Viime aikoina on uutisoitu, kuinka jatkuva asioiden keskeyttäminen johtaa suureen tehottomuuteen. Olisiko tuo miesten haukkumasana "putkiaiivoisuus" sittenkin vahvuus? Jos jotkut leidit aloittavat monia askoita, mutta eivä saata mitään loppuun, mihin se johtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe