Suhteeni päättyi marraskuussa ja opettelen sinkkuelämää. Löytyykö täältä vertaisia?
T. Uutta vuotta ja uusi tuulia odottava sinkkunainen
Onko täällä hyviä sinkkukeskusteluja?
128
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän kun katselet niin huomaat että todellakin on, tai sitten ei.
- Anonyymi
Ei kannata opetella täällä.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
T. ApEllet halua, että sekoat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellet halua, että sekoat.
Kieltämättä aika erikoisia kirjoituksia täällä.
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä aika erikoisia kirjoituksia täällä.
T. ApHahah, koska me olsllaan kaikki känhisä.
Älä odota liikoja, niin et tipu korkealta.
Eiköhän täältä muutama sinkku löydy, kun tämä palsta sillä nimellä kulkee. Niistä keskusteluista nyt niinkään tiedä.- Anonyymi
Niinkö? Tiedätkö joitain muita sinkkufoorumeja?
T. Ap Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Tiedätkö joitain muita sinkkufoorumeja?
T. ApNo eipä ole tullut perehdyttyä.
Joskus aikoinaan S24 miehen logiikassa tuli luurailtua, mutta siellä on nykyään aivan kuollutta. Tänne sitten ajauduin, kun vapaa-aikaa tuosta parisuhteesta järjestyi.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No eipä ole tullut perehdyttyä.
Joskus aikoinaan S24 miehen logiikassa tuli luurailtua, mutta siellä on nykyään aivan kuollutta. Tänne sitten ajauduin, kun vapaa-aikaa tuosta parisuhteesta järjestyi.Jos et ” keskusteluista niinkään tiedä”, niin mikä saa sinut tulemaan tälle palstalle?
Jos et ” keskusteluista niinkään tiedä”, niin mikä saa sinut tulemaan tälle palstalle?
T. ApPahan pistit.
Kyllä se on varmaan tuo perinteinen, liikaa aikaa suhteessa tekemisen määrään.
Miksi ihmiset katsoo televisiosta hömppäviihdettä?- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No eipä ole tullut perehdyttyä.
Joskus aikoinaan S24 miehen logiikassa tuli luurailtua, mutta siellä on nykyään aivan kuollutta. Tänne sitten ajauduin, kun vapaa-aikaa tuosta parisuhteesta järjestyi.Millä nikillä olit Miehen logiikassa? *utelias*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä nikillä olit Miehen logiikassa? *utelias*
Urvelo oli merkki tai urpo.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Pahan pistit.
Kyllä se on varmaan tuo perinteinen, liikaa aikaa suhteessa tekemisen määrään.
Miksi ihmiset katsoo televisiosta hömppäviihdettä?”Miksi ihmiset katsoo televisiosta hömppäviihdettä?”
No enpä tiedä. Melko huonoa huumoria kyllä täällä vaikuttaisi enimmäkseen olevan.
Millä nikillä olit Miehen logiikassa? *utelias*
Väliaika oli ainakin rekisteröity. Myös jotain rekisteröimättömiä käytin. Siitä on vuosikymmen.
Thymallus kirjoitti:
Väliaika oli ainakin rekisteröity. Myös jotain rekisteröimättömiä käytin. Siitä on vuosikymmen.
Aaa, ilmankos tunnuit heti alkuun niin tutulta. Sähän olet "tuttu". :P
Helmiina kirjoitti:
Aaa, ilmankos tunnuit heti alkuun niin tutulta. Sähän olet "tuttu". :P
Ahaa,
En nyt ihan arvellutkaan että kaikki täällä olisi "uusia". Milläs nimimerkillä siellä oli kunnia tutustua?
Horinahan ei ole juuri kummemmaksi muuttunut ainakaan itellä, tuskin muillakaan. Nykyään vaan, kun on totuttu tähän lyhytviestintään eikä istuta oikean näppiksen ääressä, niin kirjoittelut jää lyhkäsiksi.Thymallus kirjoitti:
Ahaa,
En nyt ihan arvellutkaan että kaikki täällä olisi "uusia". Milläs nimimerkillä siellä oli kunnia tutustua?
Horinahan ei ole juuri kummemmaksi muuttunut ainakaan itellä, tuskin muillakaan. Nykyään vaan, kun on totuttu tähän lyhytviestintään eikä istuta oikean näppiksen ääressä, niin kirjoittelut jää lyhkäsiksi.On niin pitkä lista niitä olleita nimimerkkejä, etten muista mikä mahtoi olla juuri silloin käytössä. Oisko Jazuli tjms?
Helmiina kirjoitti:
On niin pitkä lista niitä olleita nimimerkkejä, etten muista mikä mahtoi olla juuri silloin käytössä. Oisko Jazuli tjms?
Ok,
Jotain kolkuttaa. Taisit olla semmonen motoristilikka?
Itekin hommasin pärrän noihin samoihin aikoihin. Aika vähäksi kyllä jäänyt ajelut viime vuosina.Thymallus kirjoitti:
Ok,
Jotain kolkuttaa. Taisit olla semmonen motoristilikka?
Itekin hommasin pärrän noihin samoihin aikoihin. Aika vähäksi kyllä jäänyt ajelut viime vuosina.Jep. Ei minullakaan ole ollut moottoripyörää n. 4 vuoteen. Loppui aika ja mielenkiinto, esikoisen jälkeen.
Sulla vielä on prätkä?Helmiina kirjoitti:
Jep. Ei minullakaan ole ollut moottoripyörää n. 4 vuoteen. Loppui aika ja mielenkiinto, esikoisen jälkeen.
Sulla vielä on prätkä?Kyllä kyllä.
Pääseehän sillä sitten kun alkaa ajeluttamaan. Ei tarvi vuokraamaan lähteä. Olisko pari tonnia tullut viime kesänä. Se on vähän tuommonen erämalli niinku koko mieskin.
Ajelin kortin vasta yli kolmikymppisenä, niin ei ole ehtinyt vielä kokonaan kyllästyä.Thymallus kirjoitti:
Kyllä kyllä.
Pääseehän sillä sitten kun alkaa ajeluttamaan. Ei tarvi vuokraamaan lähteä. Olisko pari tonnia tullut viime kesänä. Se on vähän tuommonen erämalli niinku koko mieskin.
Ajelin kortin vasta yli kolmikymppisenä, niin ei ole ehtinyt vielä kokonaan kyllästyä.Mullakin on moottoripyörä aina saatavilla, jos hinku iskee ajella. Kawasaki on isäni hellässä huomassa ja käyttöoikeus kuulemma elinikäinen.
Itellä tekisi mieli offroad pyörää, katupyörä ei minusta pääse oikeuksiinsa täällä tiestöllä. Mutta vielä ei ole tullut hankituksi, joku päivä varmasti tulee vielä hinku.Helmiina kirjoitti:
Mullakin on moottoripyörä aina saatavilla, jos hinku iskee ajella. Kawasaki on isäni hellässä huomassa ja käyttöoikeus kuulemma elinikäinen.
Itellä tekisi mieli offroad pyörää, katupyörä ei minusta pääse oikeuksiinsa täällä tiestöllä. Mutta vielä ei ole tullut hankituksi, joku päivä varmasti tulee vielä hinku.No,
Sitten kun mukulat pärjää paremmin omillaan.
Tämmöseen matkaenduroporukkaan sujahtaakin paremmin joukkoon, kun on jo vähän vuosia mittarissa. Ei erotu niin joukosta. Melkoista harmaahapseakin siellä nykyään näkee.
Nuoremmat taitaa tykätä noista pakarankiristimistä ja monilla keski-ikäisillä ei ole aikaa, mahdollisuuksia, tai se lapsieste. Sitte eläkeikää lähestyttäessä siirrytään tähän matkapyöräpuoleen.
Minähän olen aina ollut pikkuvanha ja kaukokatseinen. Hommasin Gessun jo nuorempana.Thymallus kirjoitti:
No,
Sitten kun mukulat pärjää paremmin omillaan.
Tämmöseen matkaenduroporukkaan sujahtaakin paremmin joukkoon, kun on jo vähän vuosia mittarissa. Ei erotu niin joukosta. Melkoista harmaahapseakin siellä nykyään näkee.
Nuoremmat taitaa tykätä noista pakarankiristimistä ja monilla keski-ikäisillä ei ole aikaa, mahdollisuuksia, tai se lapsieste. Sitte eläkeikää lähestyttäessä siirrytään tähän matkapyöräpuoleen.
Minähän olen aina ollut pikkuvanha ja kaukokatseinen. Hommasin Gessun jo nuorempana.Sitten viimeistään, kyllä.
Kyllä mun isäukko ajaa joka kesä Kawasakilla, syksyllä täyttää 70 vuotta. Mutta vielä jalka nousee ja meno maittaa.
Gessu eli Gs Bmw? Oletan..
Se oliskin kiva menopeli. Tykkäisin juuri siitä, että ei vaadi asfalttia ajomukavuuden takaamiseksi. Nyt kun näistä haastellaan alkaa jo pikku kipuna mielessä kytemään.
Tämä nyt on haaveilua, mutta Espanjaan olis kiva joku kerta lähteä ajamaan hyvä pätkä. Tottakai kotimaassakin, mutta tuo "saitsiini" elämys kokemus kiehtoo...
Oot ollut kaukaa viisas, gessun suhteen. 😋👍Helmiina kirjoitti:
Sitten viimeistään, kyllä.
Kyllä mun isäukko ajaa joka kesä Kawasakilla, syksyllä täyttää 70 vuotta. Mutta vielä jalka nousee ja meno maittaa.
Gessu eli Gs Bmw? Oletan..
Se oliskin kiva menopeli. Tykkäisin juuri siitä, että ei vaadi asfalttia ajomukavuuden takaamiseksi. Nyt kun näistä haastellaan alkaa jo pikku kipuna mielessä kytemään.
Tämä nyt on haaveilua, mutta Espanjaan olis kiva joku kerta lähteä ajamaan hyvä pätkä. Tottakai kotimaassakin, mutta tuo "saitsiini" elämys kokemus kiehtoo...
Oot ollut kaukaa viisas, gessun suhteen. 😋👍Juu,
Semmonen peli se on. Opetellu tässä viime vuosina vähän tuota polkuajoa sillä.
Jos intoa haluat nostattaa, niin Mototrek kanava YouTubesta kannattaa tsekata. Hyviä maastoajo-oppeja.Thymallus kirjoitti:
Juu,
Semmonen peli se on. Opetellu tässä viime vuosina vähän tuota polkuajoa sillä.
Jos intoa haluat nostattaa, niin Mototrek kanava YouTubesta kannattaa tsekata. Hyviä maastoajo-oppeja.Kiitosta, paan nimen talteen. Hiljaisena iltana täytyy kurkata. 😛
- Anonyymi
Olen oppinut palstalta, että viinaa pitää juoda. Harjoittelen tässä Viinamiehen opeilla. Vittu kun pitäs maanantaina töihin selvitä.
- Anonyymi
Vai niin. No onneksi sinulla on maanantaihin vielä hieman aikaa.
T. Ap
Tervetuloaa rakas ystävä palstalle.
Täällä on varattuja naisia, että älä säikähdä.
Hyvää hyvää uuttavuotta- Anonyymi
Kiitos samoin, oikein hyvää uutta vuotta!
Miksi Sinkut-palstalla on varattuja naisia? Entä onko teillä jokin sisäpiiri täällä? Monet kirjoitukset antavat sen vaikutelman.
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Sinkut-palstalla on varattuja naisia? Entä onko teillä jokin sisäpiiri täällä? Monet kirjoitukset antavat sen vaikutelman.
T. ApMeillä on sisäpiiri ja kaikki elävät valheessa
Anonyymi kirjoitti:
T. ApEi ole sisäpiirejä vaan on eri ryhmittymiä erinäkulmien puolustamista sinkku palstalla on eri puheen aiheita sinäänsä kaveri suhteita, ei sisäpiirejä. Vaikka kyllä taas puolustaa toisia kiusaamista esiintyy kaikilla palstoilla. Yksinäisyyttä voi olla parisuhteessakin mutta voi olla myös sinkku taas hyvin elämän täytteistä kuin myös toisten päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sisäpiiri ja kaikki elävät valheessa
Ehkä tämä ei sitten ole minulle sopiva paikka.
T. Ap - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei ole sisäpiirejä vaan on eri ryhmittymiä erinäkulmien puolustamista sinkku palstalla on eri puheen aiheita sinäänsä kaveri suhteita, ei sisäpiirejä. Vaikka kyllä taas puolustaa toisia kiusaamista esiintyy kaikilla palstoilla. Yksinäisyyttä voi olla parisuhteessakin mutta voi olla myös sinkku taas hyvin elämän täytteistä kuin myös toisten päin.
Eli jotain klikkejä vai?
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sisäpiiri ja kaikki elävät valheessa
Tämähän on utopian valtakunta.
Aina kun viesti häviää, niin Utopia sen vie. Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on utopian valtakunta.
Aina kun viesti häviää, niin Utopia sen vie.Mene nyt siitä satuilemasta.
- Anonyymi
Naisen sinkkuelämä on kuin lottoa laittais että toivottavasti löytyy rikas mies ennen pitkään.
Niin ei kannata masentua, kannattaa käsitellä se ex suhde heti loppuun ja sitten vasta aloittaa uusi suhde ja yrittää sitten miettiä että olisiko ruma kiltti ja kunnollinne mies parempi kumppani kun joku komea jännämies.- Anonyymi
Valitsen komean jännämiehem
- Anonyymi
No eipä rikas mies takaa onnea.
Samaa mieltä olen kanssasi ex-suhteen käsittelystä, en meinaa kiirehtiä uuteen suhteeseen.
Mikä tai millainen on jännämies?
T. Ap
- Anonyymi
Housutcm pois ja hoitoon
- Anonyymi
Jaha, no jos ei kiirehditä tässäkään asiassa 😄
T.Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, no jos ei kiirehditä tässäkään asiassa 😄
T.ApPitemmistjä puheitta parsss
Eikun selaan vaan. Täällä se onkin railakas sinkkutunnelma. 😀☝️
Ennenkuin tämä sloituksesi on puoltayötä nähnyt, on sinut oletettuna sinkkunaisena lynkattu sotkeutumasta vain jännämiehiin. 😝
Huomaat olevasi hypergaminen 2000-luvun lutka, joka on lisäksi suvakki. 😬☝️
Mutta jos olet hieman outo ja tunnet sairasta vetoa ylittää itsesi joka päivä viikosta toiseen kun muut pääosin vain vitt.ilee ja vetää mattoa alta, viihdyt hyvin täällä. 😁👌
Tervetuloa iloiselle s-24 sinkut palstalle. 😜- Anonyymi
Mitä sä shelaayt?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä shelaayt?
Näpytysvirhe... ei osaa enää kirjoittaa. 😂
Tuumin, että eikun sekaan vaan. 😁☝️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Näpytysvirhe... ei osaa enää kirjoittaa. 😂
Tuumin, että eikun sekaan vaan. 😁☝️Sor mullaki
Anonyymi kirjoitti:
Sor mullaki
Eipä mitään.... jo vissiin oot huomannut tään mun listauksen toimivan....😀
- Anonyymi
Oi, kuulostaapa ikävältä ja kyyniseltäkin. Onko sinulle käynyt kuvaamallasi tavalla? Onko täällä enemmistönä vihaiset, känniset miehet?
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, kuulostaapa ikävältä ja kyyniseltäkin. Onko sinulle käynyt kuvaamallasi tavalla? Onko täällä enemmistönä vihaiset, känniset miehet?
T. ApOn.
Anonyymi kirjoitti:
T. ApMulleko? Ei... mitä nyt luullaan naiseksi välillä ja sanotaan homoks ja sen sellaista. 😁
Enkä mä oo kyyninen. Mä vaan en ihan kuulu tämän palstan enemmistöön. Mä en niin etsi omiin ongelmiin syitä muista. 😄
On täällä muutama mukavakin mies, mutta kyllä täältä ainakin rekatit sinkkunsiset koitetaan savustaa... jos ei tipu pildeä tai jotain, niin sitten slkaa jahti. Anonyymina taitaa monet olla....
Ehkä täällä sit on paljon vanhoja kiukkusia vanhoja setiä? 😜☝️Disse kirjoitti:
Mulleko? Ei... mitä nyt luullaan naiseksi välillä ja sanotaan homoks ja sen sellaista. 😁
Enkä mä oo kyyninen. Mä vaan en ihan kuulu tämän palstan enemmistöön. Mä en niin etsi omiin ongelmiin syitä muista. 😄
On täällä muutama mukavakin mies, mutta kyllä täältä ainakin rekatit sinkkunsiset koitetaan savustaa... jos ei tipu pildeä tai jotain, niin sitten slkaa jahti. Anonyymina taitaa monet olla....
Ehkä täällä sit on paljon vanhoja kiukkusia vanhoja setiä? 😜☝️Ei kyllä tänään onnistu tää kirjoittaminen. 😤
Sori vaan... Aiphouni ei tänään tottele peukkua. 🤷♂️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mulleko? Ei... mitä nyt luullaan naiseksi välillä ja sanotaan homoks ja sen sellaista. 😁
Ehkä täällä sit on paljon vanhoja kiukkusia vanhoja setiä? 😜☝️Ai anteeksi, että luulin sinua naiseksi aiemman vastauksesi perusteella.
Ei minua nyt vielä ole lutkaksi jne leimattu, että siinä mielessä kyyninen ennustuksesi taisi mennä pieleen.
Ai anteeksi, että luulin sinua naiseksi aiemman vastauksesi perusteella.
Ei minua nyt vielä ole lutkaksi jne leimattu, että siinä mielessä kyyninen ennustuksesi taisi mennä pieleen.
T. ApHehe... eikun jonoon ja siinä oikealta jonotusautomaatista vuorolippu. 😂
Noh, aina ei kellonajat täsmää, mutta kun avaat vähän seurusteluhistoriaasi, varmaan saat tuonkin lisäarvon.... 😆
Eläkä ota itseesi.... se on täällä näitten ihanien kilttien ja kunnollisten miesten naista tarkoittava termi vain. ☺️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hehe... eikun jonoon ja siinä oikealta jonotusautomaatista vuorolippu. 😂
Noh, aina ei kellonajat täsmää, mutta kun avaat vähän seurusteluhistoriaasi, varmaan saat tuonkin lisäarvon.... 😆
Eläkä ota itseesi.... se on täällä näitten ihanien kilttien ja kunnollisten miesten naista tarkoittava termi vain. ☺️Ja sinä vielä sanoit, että et ole kyyninen, huh huh 😧
Iloitsetko jos pääset sanomaan: ”Minähän varoitin...!”
Ja sinä vielä sanoit, että et ole kyyninen, huh huh 😧
Iloitsetko jos pääset sanomaan: ”Minähän varoitin...!”
T. ApEn. Mä olisin tosi mielissään, jos täällä pumpattais toisiin hyvää energiaa.
Mä joskus teen sitäkin ja joskus vaan käytän sarkasmia. 😉
Oikeesti tästäkin palstasta saa tehtyä ihan sellaisen, kun siitä itse haluaa. 🙃
Poimii vaan ne kivat jutut... ☺️
Hyvää yötä. 😴- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En. Mä olisin tosi mielissään, jos täällä pumpattais toisiin hyvää energiaa.
Mä joskus teen sitäkin ja joskus vaan käytän sarkasmia. 😉
Oikeesti tästäkin palstasta saa tehtyä ihan sellaisen, kun siitä itse haluaa. 🙃
Poimii vaan ne kivat jutut... ☺️
Hyvää yötä. 😴No sinä aloit heti pelottelemaan lutkitteluilla ja muilla nimittelyillä, en pitänyt sitä kovin positiivisena energiana todellakaan. Ja ainakin toistaiseksi olet ainoa niitä sanoja käyttänyt.
Mutta kuten tuolla ylempänäkin viittasin, ehkä en ihan ymmärrä tämän palstan (sisäpiiri)huumoria.
Hyvää yötä silti sinnekin, t. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä aloit heti pelottelemaan lutkitteluilla ja muilla nimittelyillä, en pitänyt sitä kovin positiivisena energiana todellakaan. Ja ainakin toistaiseksi olet ainoa niitä sanoja käyttänyt.
Mutta kuten tuolla ylempänäkin viittasin, ehkä en ihan ymmärrä tämän palstan (sisäpiiri)huumoria.
Hyvää yötä silti sinnekin, t. ApAP, sulla on käynyt harvinainen tuuri eikä aloitustasi ole vielä palstan myrkyllisimmät vakiokirjoittelijat juuri huomioineet. Valitettavasti täältä moni nainen juuri noista Dissen mainitsemista syistä katoaa aika äkkiä pois kirjoittelemasta.
Kyllä täällä välillä saadaan aikaiseksi ihan hyvääkin keskustelua. Valitettavasti tylsistyneet trollit aika ajoin valtaavat kaikki keskusteluketjut, ja haukkuvat tasapuolisesti kaikki muut läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai anteeksi, että luulin sinua naiseksi aiemman vastauksesi perusteella.
T. ApSuurin osa palstalla pitää disseä naisena eikä pahasti väärässä ole. Pehmomies.
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa palstalla pitää disseä naisena eikä pahasti väärässä ole. Pehmomies.
Joo. Minua ei haittaakaan, että mua pidettäis naisena tai pehmomiehenä. Kyllä minä itse tiedän kuka minä olen, eikä mun tarvitse sitä täältä kysellä. 😀
Minusta täällä jos missä sukupuolisius pitäisi pyrkiä unohtamaan, se saattaisi parantaakin jutustelua täällä. ☺️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Minua ei haittaakaan, että mua pidettäis naisena tai pehmomiehenä. Kyllä minä itse tiedän kuka minä olen, eikä mun tarvitse sitä täältä kysellä. 😀
Minusta täällä jos missä sukupuolisius pitäisi pyrkiä unohtamaan, se saattaisi parantaakin jutustelua täällä. ☺️Olet ihan oikeassa, keskusteluilmapiiri olisi aivan erilainen, jos ei heti alettaisi heitellä sukupuolittuneita käsityksiä, kuten pelotella naisia tai leimaamalla kanssakeskustelijoilta.
Olet ihan oikeassa, keskusteluilmapiiri olisi aivan erilainen, jos ei heti alettaisi heitellä sukupuolittuneita käsityksiä, kuten pelotella naisia tai leimaamalla kanssakeskustelijoilta.
T. ApJoo. Huomaan, että sukupuolikollegoilla tuntuu olevan hirmuisen tärkeää eritellä joku helkatin "miehuus". Kiukkuilevat suorastaan kun en suostu stereotyyppisiin "miehuuden" määrityksiin. 😂
On toisaalta ihan jännä seurata, miten jotkut oikein kiemurtelee mun jutuista... 😉- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Huomaan, että sukupuolikollegoilla tuntuu olevan hirmuisen tärkeää eritellä joku helkatin "miehuus". Kiukkuilevat suorastaan kun en suostu stereotyyppisiin "miehuuden" määrityksiin. 😂
On toisaalta ihan jännä seurata, miten jotkut oikein kiemurtelee mun jutuista... 😉Ai jaa, mielenkiintoista. Omien havaintojeni perusteella on kuitenkin hyvin stereotyyppistä miehuutta yrittää korottaa itseään muita miehiä paremmaksi. Jotkut puhuvat jopa toksisesta maskuliinisuudesta kun toista upottamalla yritetään itseä kohottaa.
Mielenkiintoinen näkökulma tuo kiemurtelu, miten se ilmenee täällä?
Ai jaa, mielenkiintoista. Omien havaintojeni perusteella on kuitenkin hyvin stereotyyppistä miehuutta yrittää korottaa itseään muita miehiä paremmaksi. Jotkut puhuvat jopa toksisesta maskuliinisuudesta kun toista upottamalla yritetään itseä kohottaa.
Mielenkiintoinen näkökulma tuo kiemurtelu, miten se ilmenee täällä?
T. ApJoo. No mulla on vahvat mielipiteet joistain asioista ja se aiheuttaa kaikenlaista kiemurtelua täällä. Sitten alkaa anonyymina huutelu sieltä ja täältä.
Vaikea sanoa, että minkä takia ja minkälaista kiemurtelua se on, kun se on usein anonyymia. Joitain selkeästi vaan ahdistaa minun suhtkoht sukupuoleton tapa puhella asioista...
Ja joistain kai se on uhka? Miksipä mua sanottais akkamaiseksi tai rpämiehekkääksi? 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minusta täällä jos missä sukupuolisius pitäisi pyrkiä unohtamaan, se saattaisi parantaakin jutustelua täällä. ☺️Itse en ylipäänsä ymmärrä, miksi ihmiset luokittelevat itsensä parisuhde- tai sinkkustatuksen mukaan. Itse olen ollut omaehtoisesti sinkku 5v, mutta vasta nyt jouluna eksyin tänne lueskelemaan.
- Anonyymi
Palstaa lukemalla voi oppia viinamieheltä elämän raakoja totuuksia. Eli sen että nainen ja mies kohtaavat vain silloin kun juodaan viinaa ja ollaan yökerhossa tai bileissä. Kaikki harrastusten parissa ja lenkkipolulla tapaamiset ovat vain romanttista kuvitelmaa jota ei todellisessa elämässä tapahdu.
t. viinamies - Anonyymi
Aloittaja haluaa jännämiehen eli miehen joka pettää, valehtelee ja on väkivaltainen. Kunnollinen uskollinen kiltti rauhallinen mies ei kelpaa naisille.
- Anonyymi
Ei kelpaaaa!!! Usko jo!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaaaa!!! Usko jo!!!
Ei mut silti monet naiset sellaisen kanssa on.
- Anonyymi
Vertaista löytyy sinulle koska halua t paskan miehen joka pettää ja kohtelee huonosti joten sellaisia naisia on palstalla paljon koska naiset haluaa sellaisia miehiä.
- Anonyymi
Sinkuilla on outo ajatus omistaa joku toinen ihminen, jos ei voi omistaa kuin autoa pitää pysyä vissiin sinkkuna:)
Monet kommentoivat että saa jonkun, ihan kuin se "joku" olisi joku esine...heh heh.
Periaatteessa kaikki ovat sinkkuja mutta jotkut elävät kahden ihmisen taloudessa, joillain on vieläpä muksuja. Kun noin ajattelee niin ei tule niitä pahoja fiboja omistushalukkuuden nimissä.
AsianVierestä- Anonyymi
Tarkoitatko että täällä on omistushaluisia sinkkuja, vai keihin viittaat?
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että täällä on omistushaluisia sinkkuja, vai keihin viittaat?
T. ApMieti omaa mennyttä suhdettasi ja sitä mistä eron ituset itivät versoiksi ja siitä eroon johtaneeseen myllerrykseen tunne-elämässä!
Kaiken pahan alku on omistushalu ja se että odottaa toiselta enemmän mitä itse voisi antaa tai toinen ansaitsesi...jompi kumpi kun on aina odottavalla kannalla. On olemassa tyydyttäviä suhteita, harvoin loistavia. Ihmismieli, nääs.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti omaa mennyttä suhdettasi ja sitä mistä eron ituset itivät versoiksi ja siitä eroon johtaneeseen myllerrykseen tunne-elämässä!
Kaiken pahan alku on omistushalu ja se että odottaa toiselta enemmän mitä itse voisi antaa tai toinen ansaitsesi...jompi kumpi kun on aina odottavalla kannalla. On olemassa tyydyttäviä suhteita, harvoin loistavia. Ihmismieli, nääs.
AsianVierestäNo en kyllä samaistu tuohon omistushaluun ollenkaan, sekö sinun erosi taustalla oli?
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä samaistu tuohon omistushaluun ollenkaan, sekö sinun erosi taustalla oli?
T. ApKyllä, sekä luottamuksen puuttuminen vaikka olin luottamuksen arvoinen. Mustasukkaiset naiset osaavat olla aika vaikeita kumppaneita. Mielestäni mustasukkaisuus voi olla sairaalloista, sitä ei kestä kukaan normaalia elämää haluava.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sekä luottamuksen puuttuminen vaikka olin luottamuksen arvoinen. Mustasukkaiset naiset osaavat olla aika vaikeita kumppaneita. Mielestäni mustasukkaisuus voi olla sairaalloista, sitä ei kestä kukaan normaalia elämää haluava.
AsianVierestäNainen ei kestänyt juomistasi joten naisessa oli vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei kestänyt juomistasi joten naisessa oli vika.
En juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa, nainen kävi keikoilla ja tykkäsi satunnaisesti siideristä. Urheilin, olin poissa kotoa treenien ja työn vuoksi. Se oli hänelle liikaa.
Olet taas joku ääliö joka ajattelee vain pahaa toisista ihmisistä. Sama "paska" joka on luuhannut täällä jo jonkin aikaa. No, eipä tänne kehtaa sen vuoksi paljon edes kirjoitella.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa, nainen kävi keikoilla ja tykkäsi satunnaisesti siideristä. Urheilin, olin poissa kotoa treenien ja työn vuoksi. Se oli hänelle liikaa.
Olet taas joku ääliö joka ajattelee vain pahaa toisista ihmisistä. Sama "paska" joka on luuhannut täällä jo jonkin aikaa. No, eipä tänne kehtaa sen vuoksi paljon edes kirjoitella.
AsianVierestäMontako kertaa petit naistasi? Viisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa petit naistasi? Viisi?
Sinulla on asenneongelma miehiä kohtaan.
Miehet ovat sinulle ilmeisesti alkoholisteja tai pettäjiä?
Harmi jos mennyt elämä on tehnyt sinut noin kyyniseksi.
AsianVierestä
- Anonyymi
Sanoisin, että jos on yhtään heikko fiilis ja sinkkuna täytyy itsetuntoakin kehittää niin tänne ei kantsi tulla. Jos on siis yhtään tunteellinen tai herkkä. Parempia paikkoja löytyy netistä ja mualtakin.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä 🙂
T. Ap - Anonyymi
Pikemminkin ei-parisuhteessa elävillä saattaa olla muita, mielenkiintoisempia juttuja kuin läskimahojen metsästely palstoilla.
- Anonyymi
Sinkkuna in kivaa. Et tarvitse katsella eikä muutenkaan huomioda rumaa, nalkuttavaa akkaa jolla naama sitrunaan vitulla. Onneksi on paljon kauniita naisia jotka myyvät seksipalveluja.
- Anonyymi
Sulla on ikävä asenne. Eikö sun mielestä olis kiva löytää ihmistä, jonka voi tehdä iloiseksi, helliä häntä ym.ja saada itse hellyyttä. Toki ymmärrän, että kun on hirvittävän nefatiivisen ihmisen kanssa ollut yhdessä niin luulee kaikkien olevan selllasia.
- Anonyymi
Minustakin sinkkuna on ihan kiva olla, syyt vaan hyvin erilaiset kuin sinulla.
T. Ap
- Anonyymi
Päätin suhteeni heinäkuussa. Mies alkoi olee tampio, Joi liikaa,sai yhtäkkiä kavereita joiden kanssa joi. Siitä en tykännyt, ei tehnyt suhteen eteen mitään joten jätin vaan, sanoin etten tykkää kun se juo, ei välittänyt joten jätin. 1 kk myöhemmin yritti tulla takas mutta sanoin ettei kiiinnosta enää koskaei välittänyt aikaisemmin.
- Anonyymi
Hmm...tuo on Suomessa ja muuallakin melko yleinen syy, ikävä asia.
Juominen on merkki jostain toisesta ongelmasta? Ehkä nuoruus on jäänyt elämättä eikä ole ollut vielä valmis sitoutumaan naisen kanssa normaaliin arkielämään.
Tietysti on kiva löytää ihminen ja lämmin iho, yhteiset tavoitteet ja elämä. Vaikeampaa on ylläpitää iho lämpimänä ja tavoitteet yhteneväisinä.
AsianVierestä
- Anonyymi
Saako kysyä, että mitä opeteltavaa sinkkuelämässä on? Sehän on suhteellisen yksinkertaista ainakin sellaiseen parisuhteeseen verrattuna, jossa asutaan yhdessä.
- Anonyymi
Eipä kai siinä mitään erityistä opeteltavaa ole, tottumista vaan esimerkiksi yksinäiseen lauantai-iltaan.
T. Ap - Anonyymi
No, jos on tottunut elämään suhteessa tulee ensimmäisenä vastaan tyhjiö jota yrittää paikata jollain tavalla. Tulee siis opetella hallitsemaan tunteitaan ja toimia oikein, se on vaikein osa sinkkuelämää. Monet hakevat korvikkeita ja mikäs siinä jos ei vain ole liian helposti ihastuva koska monet miehet ja naiset eivät halua parisuhdetta, haluavat vain sitä ihoa.
Toinen asia on elämän hallinnassa, yksin on täysin vastuussa elämästään ja se lähituki puuttuu. Ei saa lämpimiä halauksia kun olisi tarvetta. Keskustelukumppanin puuttuminen voi ajaa monet vääriin paikkoihin hakemaan keskusteluyhteyttä. Tietysti voisi kysyä onko mikään väärin...jos tuntee tarvetta keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa niin miksei voisi mennä sinne viinamiehen mainostamaan yökerhoon hakemaan keskustelukumppania. Eikä se pahaa tee jos valikoivasti haluaisi jopa halailla.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Eipä kai siinä mitään erityistä opeteltavaa ole, tottumista vaan esimerkiksi yksinäiseen lauantai-iltaan.
T. ApTällä palstalla nyt ei ole kyllä koskaan ollutkaan mitään hyviä sinkkuaiheisia keskusteluja, kun täällä suurin osa kirjoittelijoista on vaan näitä naisvihasta kärsiviä persuja äänetäviä luuserimiehiä. Olisin itsekin kaivannut tänne jotain tällaisia asiallisia ja hyviä sinkkupalstoja, mutta kun eipä niitä valitettavasti oikein suomessa juurikaan ole, niin joutuu sitten tyytymään tähän palstaan paremman puutteessa.
Oon itse kolmenkympin tienoilla oleva sinkkumies ja olisi kiva löytää asiallista juttuseuraa muista sinkuista. Muutaman vuoden oon itsekin ollut tässä sinkkuna.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Tällä palstalla nyt ei ole kyllä koskaan ollutkaan mitään hyviä sinkkuaiheisia keskusteluja, kun täällä suurin osa kirjoittelijoista on vaan näitä naisvihasta kärsiviä persuja äänetäviä luuserimiehiä. Olisin itsekin kaivannut tänne jotain tällaisia asiallisia ja hyviä sinkkupalstoja, mutta kun eipä niitä valitettavasti oikein suomessa juurikaan ole, niin joutuu sitten tyytymään tähän palstaan paremman puutteessa.
Oon itse kolmenkympin tienoilla oleva sinkkumies ja olisi kiva löytää asiallista juttuseuraa muista sinkuista. Muutaman vuoden oon itsekin ollut tässä sinkkuna.Minun käsitykseni mukaan olet jo 37 vuotias, etkä ole koskaan seurustellut.
T.Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun käsitykseni mukaan olet jo 37 vuotias, etkä ole koskaan seurustellut.
T.ApAi täällä joku haluaa esiintyä minuna 🤔
Ai täällä joku haluaa esiintyä minuna 🤔
T. ApJoo arvelinkin, että joku idiootti täällä yrittää kirjoitella jotain paskaa sun nimissäsi.
Varmasti ollut taas joku naisettomuudesta kärsivä persuja äänestävä luuserimies tossa asialla, kun eipä sitä ketkään muut tällä palstalla mitään vastaavanlaista paskaa ikinä kirjoittelekaan. Se kun on just pelkästään noiden luuserimiesten vika, kun tämän palstan taso on se mikä se on.
No heippa. :)
Sinkkuj a varmaan löytyy, että sikäli vertaisia mutta onko heidän elämänsä vertaista sinun elämäsi kanssa sittenkään, niin raskas sanoa.
Täällä törmää aika usein niihin sinkkuihin, joille sinkkuus on enemmän tuskaa kun mitään muuta. Mites sulla?- Anonyymi
No sitä vaan että en voi ymmärtää teitä varattuja jotka tänne kirjoittelevat harva se päivä.
T.Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä vaan että en voi ymmärtää teitä varattuja jotka tänne kirjoittelevat harva se päivä.
T.ApVaratuilla on asiallisemmat tekstit.
- Anonyymi
Moikka!
Eipä sen elämän muuten tarvitse olla samankaltaista, että voisi keskustella. Tietysti jos tuntuu, että ei ole oikein kenenkään kanssa mitään yhteistä, niin sitten keskustelut tyrehtynevät.
Sinkkuus ei ole minulle tuskaa, olen ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni. Jossain vaiheessa voi sitten taas katsella uutta kumppania.
Tuossa edellä joku on esiintynyt minuna, oletan tuosta että sinä olet yksi varatuista täällä? Mutta oletko nainen vai mies?
Moikka!
Eipä sen elämän muuten tarvitse olla samankaltaista, että voisi keskustella. Tietysti jos tuntuu, että ei ole oikein kenenkään kanssa mitään yhteistä, niin sitten keskustelut tyrehtynevät.
Sinkkuus ei ole minulle tuskaa, olen ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni. Jossain vaiheessa voi sitten taas katsella uutta kumppania.
Tuossa edellä joku on esiintynyt minuna, oletan tuosta että sinä olet yksi varatuista täällä? Mutta oletko nainen vai mies?
T. ApTäällä on välillä mielekkäitä ja antoisia keskusteluja, vaikka välillä hyytyy tuumailuksi. Sinkkuus aiheena taitaa vaan olla vähän läpi kaluttu.
Ehkä joku joskus keksii vielä siitäkin jotain keskusteltavaa, mitä ei vielä ole puhki puhuttu.
Joo olen varattu, olen nami. Eli nainen ja mies mieleni mukaan. Mieheltä näytän ja naiselta kuulostan.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Täällä on välillä mielekkäitä ja antoisia keskusteluja, vaikka välillä hyytyy tuumailuksi. Sinkkuus aiheena taitaa vaan olla vähän läpi kaluttu.
Ehkä joku joskus keksii vielä siitäkin jotain keskusteltavaa, mitä ei vielä ole puhki puhuttu.
Joo olen varattu, olen nami. Eli nainen ja mies mieleni mukaan. Mieheltä näytän ja naiselta kuulostan.Sinkkuus saattaa aiheena vaikuttaa loppuun kalutulta varatusta tai pitkään sinkkuna (tai tällä palstalla) olleesta, mutta tuskin henkilöstä, josta on tullut sinkku vasta hiljattain.
Vaihdat siis sukupuolta mielialasi mukaan? Mikäpä siinä.
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkuus saattaa aiheena vaikuttaa loppuun kalutulta varatusta tai pitkään sinkkuna (tai tällä palstalla) olleesta, mutta tuskin henkilöstä, josta on tullut sinkku vasta hiljattain.
T. Ap"Vaihdat siis sukupuolta mielialasi mukaan? Mikäpä siinä."
Helmiina eli abris on ehkä palstan oudoimpia tyyppejä.. tosiaan välillä mies ja välillä nainen, vaihtuvia kuvaleikkejä profiilissa, joskus keskustellut itsensä kanssa eri profiileillaan. Muutoin ihan jees mutta hyvin outoa tuo leikki. Anonyymi kirjoitti:
"Vaihdat siis sukupuolta mielialasi mukaan? Mikäpä siinä."
Helmiina eli abris on ehkä palstan oudoimpia tyyppejä.. tosiaan välillä mies ja välillä nainen, vaihtuvia kuvaleikkejä profiilissa, joskus keskustellut itsensä kanssa eri profiileillaan. Muutoin ihan jees mutta hyvin outoa tuo leikki.Outous, se pukee mua.
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkuus saattaa aiheena vaikuttaa loppuun kalutulta varatusta tai pitkään sinkkuna (tai tällä palstalla) olleesta, mutta tuskin henkilöstä, josta on tullut sinkku vasta hiljattain.
T. ApÄkkiä huomaat, ettei siitä isommin juttua saa kehitettyä.
Eipäs siinä mikään.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Äkkiä huomaat, ettei siitä isommin juttua saa kehitettyä.
Eipäs siinä mikään.Onko sinulla sitten pitkäkin kokemus sinkkukeskusteluista?
Onko sinulla sitten pitkäkin kokemus sinkkukeskusteluista?
T. ApSen verran pitkä, että voin todeta, täällä ne jutut on lähinnä sinkkuuden ylistystä tai kurjuuden maksimointia.
Ei mitään uutta siis.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Sen verran pitkä, että voin todeta, täällä ne jutut on lähinnä sinkkuuden ylistystä tai kurjuuden maksimointia.
Ei mitään uutta siis.Käsittääkseni keskustelu täällä ei ole kuitenkaan yhtä kuin sinkkukeskustelu ylipäätään, tai yhtä kuin mitä keskustelu voisi olla.
Ei millään pahalla, mutta ehkä varatulla transgenderillä, yhteen palstaan mielipiteensä pohjaten, ei ole minun kannaltani ihan tuoreinta tai relevanteinta näkökulmaa.
T. Ap Helmiina kirjoitti:
Täällä on välillä mielekkäitä ja antoisia keskusteluja, vaikka välillä hyytyy tuumailuksi. Sinkkuus aiheena taitaa vaan olla vähän läpi kaluttu.
Joo olen varattu, olen nami. Eli nainen ja mies mieleni mukaan. Mieheltä näytän ja naiselta kuulostan.Helmiina: "Joo olen varattu, olen nami. Eli nainen ja mies mieleni mukaan. Mieheltä näytän ja naiselta kuulostan."
Onko muuten "Ranma 1/2" japanilainen sarjakuva tuttu? Siinä kylmästä vedestä kastunut poika muuttuu aina tytöksi ja kuuman veden kohdalla hän muuttuu pojaksi. Hän on molempia sukupuolia. Japanilainen nainen keksi sellaisen sarjakuvan joskus 80-luvun lopulla ja piirsi sitä monta vuotta. Minä luin kaikki jaksot tästä sarjakuvasta, niitä oli noin 40 sarjakuvakirjaa.
"Ranma ½ (jap. らんま1/2, Ranma nibun no ichi) on Rumiko Takahashin luoma, Suomessakin vuodesta 2003 julkaistu mangasarja. Sarjan keskushenkilö on nuori taistelulajien taitaja Ranma Saotome. Hän on tarinan alkaessa pudonnut harjoitusmatkallaan Kiinassa taikalähteeseen, minkä seurauksena hän muuttuu aina tytöksi, kun hän joutuu kosketuksiin kylmän veden kanssa. Hänen isänsä Genma Saotome putosi myös taikalähteeseen, ja muuttuu kylmässä vedessä pandaksi. Muita avainhahmoja ovat dōjōn omistava Tendon perhe, jonka nuorin tytär Akane on kihlattu vasten tahtoaan Ranman kanssa.
Vaikka sarja käsittelee taistelulajeja, se on pitkälti huumoripitoinen, eikä sarjassa ole kovinkaan selkeästi havaittavaa juonta. Sarja painottuu enemmän toimintaan ja hahmoihin, Rumiko Takahashin shōnen-mangojen tyypillisen piirteen mukaisesti.
Kuten muistakin suosituista mangoista, myös Ranma ½:sta on luotu animesarja sekä useita OVA-elokuvia.
Japanissa sarja ilmestyi vuosina 1987–1997 Shōnen Sunday -lehdessä ja se koottiin myöhemmin 38. tankōbon-kirjaksi. Egmont Kustannus on kustantanut sarjan kaikki 38 osaa suomeksi.
Ranma 1/2 oli keskeinen mangan läpimurrossa Eurooppaan alkaessaan ilmestyä englanniksi 1993.[1] Suomessa se oli Egmontin ensimmäinen mangajulkaisu alkaessaan ilmestyä vuonna 2003."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ranma_½Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni keskustelu täällä ei ole kuitenkaan yhtä kuin sinkkukeskustelu ylipäätään, tai yhtä kuin mitä keskustelu voisi olla.
Ei millään pahalla, mutta ehkä varatulla transgenderillä, yhteen palstaan mielipiteensä pohjaten, ei ole minun kannaltani ihan tuoreinta tai relevanteinta näkökulmaa.
T. ApNo vastasin nuitenkin aloituksesi otsikkoon, kysymykseesi.
"Onko täällä hyviä sinkkukeskusteluja?"
Mjoo, pitää sun itse nähdä ja kokea. Pääset perille mitä täällä jauhetaan. Pertille tässä samalla terkkuja, uusia aiheita keksimään urputtamisen sijaan.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
No vastasin nuitenkin aloituksesi otsikkoon, kysymykseesi.
"Onko täällä hyviä sinkkukeskusteluja?"
Mjoo, pitää sun itse nähdä ja kokea. Pääset perille mitä täällä jauhetaan. Pertille tässä samalla terkkuja, uusia aiheita keksimään urputtamisen sijaan." Pertille tässä samalla terkkuja, uusia aiheita keksimään urputtamisen sijaan."
Onko täällä osalla poppoota joku addiktio palstaan kun luulette muidenkin jäävän tänne jumiin, jossei omalla niin eri nimimerkeillä? Eihän kukaan nyt missään nimessä voi täältä lähteä, vai? P.Dinosaurus kirjoitti:
Helmiina: "Joo olen varattu, olen nami. Eli nainen ja mies mieleni mukaan. Mieheltä näytän ja naiselta kuulostan."
Onko muuten "Ranma 1/2" japanilainen sarjakuva tuttu? Siinä kylmästä vedestä kastunut poika muuttuu aina tytöksi ja kuuman veden kohdalla hän muuttuu pojaksi. Hän on molempia sukupuolia. Japanilainen nainen keksi sellaisen sarjakuvan joskus 80-luvun lopulla ja piirsi sitä monta vuotta. Minä luin kaikki jaksot tästä sarjakuvasta, niitä oli noin 40 sarjakuvakirjaa.
"Ranma ½ (jap. らんま1/2, Ranma nibun no ichi) on Rumiko Takahashin luoma, Suomessakin vuodesta 2003 julkaistu mangasarja. Sarjan keskushenkilö on nuori taistelulajien taitaja Ranma Saotome. Hän on tarinan alkaessa pudonnut harjoitusmatkallaan Kiinassa taikalähteeseen, minkä seurauksena hän muuttuu aina tytöksi, kun hän joutuu kosketuksiin kylmän veden kanssa. Hänen isänsä Genma Saotome putosi myös taikalähteeseen, ja muuttuu kylmässä vedessä pandaksi. Muita avainhahmoja ovat dōjōn omistava Tendon perhe, jonka nuorin tytär Akane on kihlattu vasten tahtoaan Ranman kanssa.
Vaikka sarja käsittelee taistelulajeja, se on pitkälti huumoripitoinen, eikä sarjassa ole kovinkaan selkeästi havaittavaa juonta. Sarja painottuu enemmän toimintaan ja hahmoihin, Rumiko Takahashin shōnen-mangojen tyypillisen piirteen mukaisesti.
Kuten muistakin suosituista mangoista, myös Ranma ½:sta on luotu animesarja sekä useita OVA-elokuvia.
Japanissa sarja ilmestyi vuosina 1987–1997 Shōnen Sunday -lehdessä ja se koottiin myöhemmin 38. tankōbon-kirjaksi. Egmont Kustannus on kustantanut sarjan kaikki 38 osaa suomeksi.
Ranma 1/2 oli keskeinen mangan läpimurrossa Eurooppaan alkaessaan ilmestyä englanniksi 1993.[1] Suomessa se oli Egmontin ensimmäinen mangajulkaisu alkaessaan ilmestyä vuonna 2003."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ranma_½Ei ole tuttu eikä anime tarinat muutkaan.
Jotkut ottaa tuon sukupuolittumisen turhan totisesti. Ne jotka kavahtaa omaa maskuliinisuuttaan tai feminiinisyyttään. Mitäpä sillä on väliä kumpiko tässä on. On mitä on. Mutta ihan mielenkiintoinen ajatus, lämpötilasta muuttuisi tytöksi tai pojaksi.
Jin ja jang tulee mieleen. Lainaus wikistä; Jin symboloi muun muassa feminiinisyyttä, pimeyttä, kosteutta sekä passiivisuutta ja jang vastaavasti maskuliinisuutta, valoa, kuivuutta sekä aktiivisuutta.
Toisiaan täydentäen syntyy tasapaino.Anonyymi kirjoitti:
" Pertille tässä samalla terkkuja, uusia aiheita keksimään urputtamisen sijaan."
Onko täällä osalla poppoota joku addiktio palstaan kun luulette muidenkin jäävän tänne jumiin, jossei omalla niin eri nimimerkeillä? Eihän kukaan nyt missään nimessä voi täältä lähteä, vai?Joo, Pertillä eritoten on tietynlainen addiktio. Urputus.
Helmiina kirjoitti:
Joo, Pertillä eritoten on tietynlainen addiktio. Urputus.
Muotoillaan vaikka niin, ettei kiusaannuta. Kaikki urputtajat on ihan Perttejä. Aina on jotain valittamista, mutta korjausliikkeitä odotetaan muilta paitsi itseltä.
Helmiina kirjoitti:
Ei ole tuttu eikä anime tarinat muutkaan.
Jotkut ottaa tuon sukupuolittumisen turhan totisesti. Ne jotka kavahtaa omaa maskuliinisuuttaan tai feminiinisyyttään. Mitäpä sillä on väliä kumpiko tässä on. On mitä on. Mutta ihan mielenkiintoinen ajatus, lämpötilasta muuttuisi tytöksi tai pojaksi.
Jin ja jang tulee mieleen. Lainaus wikistä; Jin symboloi muun muassa feminiinisyyttä, pimeyttä, kosteutta sekä passiivisuutta ja jang vastaavasti maskuliinisuutta, valoa, kuivuutta sekä aktiivisuutta.
Toisiaan täydentäen syntyy tasapaino.Ehkä siinä on jotain aasialaisesta jin ja yang -ajattelusta.
https://www.youtube.com/watch?v=5g1jIg0Yla8
Tuosta voit katsoa ensimmäisen jakson englanniksi, jos kiinnostaa!
Hyvää uutta vuotta!P.Dinosaurus kirjoitti:
Ehkä siinä on jotain aasialaisesta jin ja yang -ajattelusta.
https://www.youtube.com/watch?v=5g1jIg0Yla8
Tuosta voit katsoa ensimmäisen jakson englanniksi, jos kiinnostaa!
Hyvää uutta vuotta!Katson toisen kerran, tänään ei enää jaksa keskittyä.
Hyvää uut vuot!Helmiina kirjoitti:
Katson toisen kerran, tänään ei enää jaksa keskittyä.
Hyvää uut vuot!Hyvää uutta vuotta! Menestystä alkavaan vuoteen!
P.Dinosaurus kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta! Menestystä alkavaan vuoteen!
Tattis. Otan löysin rantein alkuvuoden. Keväällä pikkuisen reissaamista, kesällä enemmän reissaamista, syksystä tyttären koulun aloitus ja saattelen kouluun koulusta kotiin.
Loppu syksy ja talvi katsellaan mistä itsensä löytää. Töistä luultavasti, mutta missä ja missä maassa. Aika näyttää.Helmiina kirjoitti:
Tattis. Otan löysin rantein alkuvuoden. Keväällä pikkuisen reissaamista, kesällä enemmän reissaamista, syksystä tyttären koulun aloitus ja saattelen kouluun koulusta kotiin.
Loppu syksy ja talvi katsellaan mistä itsensä löytää. Töistä luultavasti, mutta missä ja missä maassa. Aika näyttää.Helmiina: "Tattis. Otan löysin rantein alkuvuoden. Keväällä pikkuisen reissaamista, kesällä enemmän reissaamista, syksystä tyttären koulun aloitus ja saattelen kouluun koulusta kotiin."
Hyvää uutta vuotta! Muuten teidän kaupungissa isosiskon vanhin lapsi valmistui juuri sairaanhoitajaksi ja hänen tyttärensä aloitti jo koulu viime syksynä. Hänellä toinenkin lapsi, joka suunnilleen samanikäinen kuin sinun toinen tyttäresi. Se ekaluokkalainen täytti loppuvuodesta 7 vuotta ja on alkukesästä siis 7 1/2-vuotias niin kuin sinun tyttäresi. Hauskaa, että olette samasta kaupungista. Toivottavasti eskari on ollut tyttärellesi antoisa! :)P.Dinosaurus kirjoitti:
Helmiina: "Tattis. Otan löysin rantein alkuvuoden. Keväällä pikkuisen reissaamista, kesällä enemmän reissaamista, syksystä tyttären koulun aloitus ja saattelen kouluun koulusta kotiin."
Hyvää uutta vuotta! Muuten teidän kaupungissa isosiskon vanhin lapsi valmistui juuri sairaanhoitajaksi ja hänen tyttärensä aloitti jo koulu viime syksynä. Hänellä toinenkin lapsi, joka suunnilleen samanikäinen kuin sinun toinen tyttäresi. Se ekaluokkalainen täytti loppuvuodesta 7 vuotta ja on alkukesästä siis 7 1/2-vuotias niin kuin sinun tyttäresi. Hauskaa, että olette samasta kaupungista. Toivottavasti eskari on ollut tyttärellesi antoisa! :)Tästä valmistuneesta mainitsitkin aiemmin. Jäikö töihin Päksiin? PHKS?
Mun esikoinen täyttää 7 ensi vuonna. Pikkuinen tytön tyllerö vielä. 💗
Eskari jatkuukin kesän korville vielä ja kyllä tuo on tykännyt. Ihan koulukypsä tuntuu olevan. Kunnon koko kesän mittainen loma pidetään, että on kunnon breikki koulun aloittavallekin paikallaan. 😃Helmiina kirjoitti:
Tästä valmistuneesta mainitsitkin aiemmin. Jäikö töihin Päksiin? PHKS?
Mun esikoinen täyttää 7 ensi vuonna. Pikkuinen tytön tyllerö vielä. 💗
Eskari jatkuukin kesän korville vielä ja kyllä tuo on tykännyt. Ihan koulukypsä tuntuu olevan. Kunnon koko kesän mittainen loma pidetään, että on kunnon breikki koulun aloittavallekin paikallaan. 😃Helmiina: "Eskari jatkuukin kesän korville vielä ja kyllä tuo on tykännyt. Ihan koulukypsä tuntuu olevan. Kunnon koko kesän mittainen loma pidetään, että on kunnon breikki koulun aloittavallekin paikallaan. 😃"
Et kait Espanjaan muuta, jos teidän pienellä on ekaluokka edessä? Puhuit aikaisemmin Espanjaan menosta? Onko vielä sellaisia suunnitelmia?
- Anonyymi
Moro, Pertti! Onko tylsää? 😂
xLiner- Anonyymi
Samat maneerit.
Tämän kirjoittajan nimimerkki löytyy samasta paikasta mihin sinäkin olet omasi tällännyt.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat maneerit.
Tämän kirjoittajan nimimerkki löytyy samasta paikasta mihin sinäkin olet omasi tällännyt.
xLinerMielenkiintoista että minulla on samat maneerit kuin henkilöllä, josta kuulen ensimmäistä kertaa.
T. Ap - Anonyymi
On sillä.
Tässä
Seurattu mitä keksii seuraavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista että minulla on samat maneerit kuin henkilöllä, josta kuulen ensimmäistä kertaa.
T. ApTäällä palstalla on vainoharhaisia ihmisiä, liner näkee perttiään joka puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla on vainoharhaisia ihmisiä, liner näkee perttiään joka puolella.
Varsinkin kun on pyhät eikä tekemistä niin liner tulee metsästämään perttiään tänne.Taitaa kaivata kovasti. Muakin on syytetty pertiksi monesti. :D
- Anonyymi
Ai niin vaan joo eihän se ikinä mihinkään mennyt sorppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla on vainoharhaisia ihmisiä, liner näkee perttiään joka puolella.
No samaa ehdin kieltämättä jo itsekin ajatella 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samaa ehdin kieltämättä jo itsekin ajatella 😄
Ap siis tässä.
- Anonyymi
Pertti-sedän oma pikkunäppärä pyhäpäivän ketju :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796