semikevyt päihdeongelma ja pieniä taloudellisia haasteita?
Haittaako naiset jos miehellä on
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heh totta kai haittaa ja ihan helvetisti haittaakin.
- Anonyymi
Siinäkin tapauksessa, jos hyvännäköinen, mukavaa seuraa, hyvä sängyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkin tapauksessa, jos hyvännäköinen, mukavaa seuraa, hyvä sängyssä?
Kyllä. Tuollainen tyyppi on ällötys.
- Anonyymi
Nainen ei halua sellaista riippaa.
- Anonyymi
Minkälainen on semikevyt päihdeongelma ja paljonko on velkoja?
- Anonyymi
Ei haittaa minua mitenkään koska emme tapaile. Neuvoisin ottamaan itseäsi niskasta kiinni. Tsemit!
- Anonyymi
En mene enää suhteeseen kuin ihastuneena ja jos ihastuksen kohde on sellainen, sitten on. Raskaaksi se voisi kieltämättä mennä.
- Anonyymi
No eei oikeestaan. :) <3 yhessä ne klaarattas.
- Anonyymi
Ihanan positiivinen asenne! Me varmaan mätsättäis hyvin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan positiivinen asenne! Me varmaan mätsättäis hyvin. :D
Jos ihastuu ja tunteita, niin miksi pitäisi olla iso-asia? Siis minkä kuvan aloituksesta sai. Juuri kun joku koppasikin, niin noihan voi yhdessä yrittää glaarata paremmaksi:)
- Anonyymi
Ei mua oikeestaan haittaa koska oon samanlainen itsekin. Sen takia pyörinkin samanlaisten juoppojen kanssa, mutta onhan se selvää ettei tällaiset ihmiset saa koskaan toimivaa parisuhdetta. Ja ehkäisyn kanssa oltava tosi tarkkana, kun ei minusta äidiksi ole.
Jos haluat perheenäidiksi soveltuvan naisen, on aika epätodennäköistä että sellaista saat ennen kuin hoidat itsesi kuntoon. Että joudut sitten tyytymään meihin juopponaisiin.- Anonyymi
Ei tuo ole elinkautinen. Olin toivoton tapaus, mutta sattumalta törmäsin raittiiseen mieheen. Lopetin juomisen puoli vuotta sen jälkeen. Enää en polta edes tupakkaa.
- Anonyymi
Haittaa, Todella haittaa,
Päihdeongelma on suuri punainen hälytysmerkki, olkootpa miten "semikevyt" hyvänsä, ja siihen liittyen kykenemättömyys talouden kunnossa pidossa - todellakin ei kiitos.- Anonyymi
Ei välttämättä esiinny yhdessä. Suomessa on on paljon pienituloisia ja köyhiä miehiä ja naisia, joilla ei ole mitään päihdeongelmaa. Työttömyys ja köyhyys ei johda kaikilla päihdeongelmaan. Moni työtönkin osaa itselleen etsiä rakentavaa elämänsisältöä esim. vapaaehtoistyön kautta.
- Anonyymi
Rahaton ja vastuuton juoppo joka ei tule toimeen omillaan on jokaisen naisen unelmamies.
- Anonyymi
Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Kertoo elämänhallinnan puutteesta ja vastuuttomuudesta. Kuvitteletko naisen ottavan vastuun puolestasi?
- Anonyymi
Hehe, no todellakin haittaa niin paljon, ettei kerkeä edes tutustumaan. Että siinä mielessä ei haittaa, kun jää muiden ongelmaksi.
"Semikevyt" kuulostaa siltä, että henkilöllä on lisäksi yleisinhimillinen kyky vähätellä omia ongelmia.- Anonyymi
Kaverilla on kuitenkin inhimillinen kyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverilla on kuitenkin inhimillinen kyky.
Aika monellakin kaverilla tässä maailmassa on yleisinhimillinen kyky vähätellä omia ongelmia vaikkakin vastavuoroisesti paisutella muiden. Ilman tätä yleisinhimillistä kykyä juorukelloilu ei oikein iskisi tulta yleisen uskottavuusongelman tähden.
- Anonyymi
Entä sinulle, käykö miten hyvin semipainavan naisen pikavipit ja tyhjinä kilisevät punkkupullokassit!
- Anonyymi
Ei haittaa jos muuten kolahtaa.
- Anonyymi
Naisia ei haittaa jännämies joka tappanut naisen ja jolla on varmasti paljon velkaa ulosotossa ja muuta paskaa elämässä.
Naisia haittaa jos mies on velaton ja elämäs muutenkin kaikki hyvin, työtön voi olla mutta ei ole päihdeongelmaa , on harrastuksia liikkuu, käy kalassa , ei juo viinaa ei käy kapakoissa. Ihan vitun turha mies sellainen naisten mielestä.
Monesti se on nähty että se ongelmainen mies saa naisen. - Anonyymi
Mies kun juo viinaa niin nainen haluaa miehen. Raitis mies on ongelmainen mies joka ei osaa bailataa. Tässä maassa on niin paljon miehii jotka juo viinaa ja ovats uhteessa.
t viinamies Ei se naisia haittaa. Just äsken tulin kotiin panemasta, avasin oluen ja otin iltalyricat. Huomenna varmaan näihin aikoihin panen ja välillä juon kaljaa.
Raha-asioista ei olla puhuttu, mutta eipä mun elämäntyyli ole mitenkään brassaileva vaikka raha-asiat sinänsä ovatkin ihan kunnossa.- Anonyymi
Päihdeongelma haittaa. Jos taloudelliset haasteet tarkoittaa vaikka työttömyyttä tai pieniä tuloja, se nyt ei ole ongelma, mutta kaikki peliriippuvuudet, ylenmääräinen shoppailu, ylivelkaantuminen - kyllä nämä haittaavat. Opin aiemmasta suhteestani sen, että varsinkin vakiintuneessa suhteessa nämä muuttuvat myös kumppanin ongelmiksi. (Niin, ja en tiennyt suhteen alussa, että miehellä oli peliongelma - se selvisi vasta vuosien kuluttua yhteenmuutosta, ja oli yksi eron syistä, kun mies ei lopettanut/vähentänyt pelaamista, ja ongelmat alkoivat lisääntyä lasten synnyttyä.)
- Anonyymi
Ei mulla ole viina ongelmaa, juon harvoin. Velkaa ei ole ulosotossa ja luottotiedot on kunnossa., on 200 euro lainaa maksamatta ja sen maksan tässä kuussa. Muuten elämä onkin melko hyvin, töissä olin viimeks kesäkuussa. Ei ole peliongelmiakaan, olen aina elänyt melko velattomasti ja pyrin etten elä kumppanin rahoilla , olen pärjännyt ain omilla.
t mies 44. - Anonyymi
Mitäs tuo käytännössä tarkoittaa? Että mies on korviaan myöten huumeveloissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906