Viinamies vai ei?

Kuinka monta eri viinamiestä palstalla on? Kuka on se todellinen ja ketä uskoa?

Tuo allekirjoitus vaihtelee siinä määrin eri muotoihin, että ei ole samasta kynästä kaikki.

23

1018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta minä olen ainaiin opibut

• Anonyymi

Nyth juoduöaaan

• Anonyymi

Juon ainoastaan kaljaa joten en ole viinamies. Suosittelen kuitenkin että juotte viinaa ja käytte baareissa koska ette tapaa muuten naisia. Vain viinaa tapaamalla pääsette naisiin tutustumaan ja löydätte kumppanin. Suomalaiset on sellaisia ettei ne selvinpäin uskalla toisiin tutustua joten viinaa on juotava jotta parisuhteita syntyy.
      Olen ollut naimisissa 9 vuotta.

• Anonyymi

Voi sitä baarin sijaan käydä vaikka Alkossa ja aloittaa jonkun puliakan kanssa keskustelut viineistä. Tulee halvemmaksi kuin baarireissut.

Alkomies

• Anonyymi

On monta viinamiestä koska viinamiehet saa naisia.

• Anonyymi

Sammun kohthaö.

• Anonyymi

Palstalla on viinamiehiä jotka ovat parisuhteessa olleet kauan. Raitis mies on sinkku ja valittaa valtalla ettei naista löydy.

T: Viinamies

• Anonyymi

En varmana olis saanut tyttöystävää ellen olis baareissa käynyt vuosii sitten. viinamies on oikeessa vaikka sillä on raju sanoma että pitää juoda jotta tapa naisia.

• Anonyymi

Minä olen se alkuperäinen viinamies, tai no aina kirjottelin sillo joskus isolla tuo Veen.

• Anonyymi

Viinamies on viinasta riippuvainen eli alkoholisti.
      Pelimies on uhkapeleistä riippuvainen, eli uhkapeliriippuvainen.

Viinamies ja pelimies ovat sairaita kumpikin. Menkää sairaalaan.

• Anonyymi

Mutta sairaalassahan niitä sairaita miehiä vasta onkin eihän niitä muuten sairaaloiksi sanottaisi. DarkFearkin on sairaalassa peräti töissä. Sainpas hänetkin tähän sotkettua.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sairaalassahan niitä sairaita miehiä vasta onkin eihän niitä muuten sairaaloiksi sanottaisi. DarkFearkin on sairaalassa peräti töissä. Sainpas hänetkin tähän sotkettua.

En kyllä todellakaan ole missään sairaalassa töissä, kun en ole ikinä työskennellyt missään terveydenhoitoalalla. On niin akkojen töitä tollaiset, että antaa vaan niiden naisten työskennellä noissa hommissa, jotka sitä just heille kuuluvat.

• Anonyymi

Viinamies kuin viinaamies. Me viinamiehet tapaamme yökerhossa naisia kun olemma juomassa viinaa.

Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa ketään.

t. viinamies

• Anonyymi

Minä olen porakaivovesimies.

• Anonyymi

Porakaivovedessä on radonia joka on vaarallisempaa kuin viinassa oleva alc o hol.

• Anonyymi

Mä en ole mies ollenkaan, vaan nainen...kiva olla teidän miesten juttusilla...tässä kiehnään. Mut exmies oli alkoholisti viikonloppusin ja aina kun oli lomalla. Älkää juoko viinaa kukaan ei ole hyvä olla viinamies...

• Anonyymi

Mutta varmaankin tuonkin miehen kanssa tapasitte silloin kun juotiin viinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta varmaankin tuonkin miehen kanssa tapasitte silloin kun juotiin viinaa?

Juu juotiin eka tapaamisellamme viinaa ja oltiin nuoria, se oli ihan normaalia. Jossain vaiheessa mä kasvoin viinasta erilleen ja luulin että mieskin aikanaan huomaa mikä elämässä on tärkeintä ja niin mies huomasikin että tärkeintä on viina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juotiin eka tapaamisellamme viinaa ja oltiin nuoria, se oli ihan normaalia. Jossain vaiheessa mä kasvoin viinasta erilleen ja luulin että mieskin aikanaan huomaa mikä elämässä on tärkeintä ja niin mies huomasikin että tärkeintä on viina.

Niinpä niin. Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa. Viinamies löytää naisen. Raitis mies jää yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Viinamies kertoo miten naisia voi tavata.

• Anonyymi

Viinamies on alkoholisti juoppo ja varmasti likanen mies ja varmasti työtön luuseri vielä joka ei käy töissä.

• Anonyymi

On minulla ollut vakityö 16 vuotta. Viinamies tapaa naisia, raitis mies viettää uutta vuotta yksin.

• Anonyymi

Naisia saadakseen pitää juoda viinaa. Kaikki juo viinaa ja viina on suomalaisille pyhä asia. Viinan juonti ei lopu koskaan koska muuten loppuisi parisuhteet eikä kukaan saisi lapsia. Viinaa juodaan suomessa aina yhtä paljon joka vuosi koska muuten ei parisuhteita synny. Viinamiehellä on terve ruumis, jo työni vaatii että olen terve, muuten saisin potkut.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe