Ja toinenkin sinusta jollakin tapaa tykkää. Ja on sanonutkin niin kerran pari. Joopas eipäs signaalia piisaa. Kerrot kaiken,avaat sydämesi ja sitten toisen ulosanti on tyyliä: jep,totta,niinpä, juu jne
Minun ja sen miehen tilanne on vähän outo. Oon ihan rikki, auki ja revitty. En tiiä haluanko tai pystynkö olemaan samassa baarissa,keikalla tai missään pitkään aikaan.
En ikinä, ikinä kuvitellut että rakastun häneen tai edes ihastun..En tiedä kaikkea mitä hän ajattelee koska ei avaa minulle kaikkea suoraan.. Sanoisi suoraan. Ei siis kielläkkään mua hälle puhumasta ja janoaa kauniita sanojani.
Jouduin pattitilanteen ja hänen laimeiden reaktioidensa takia vähän selittelytilanteeseen eli pehmentämään ja keksimään selityksiä tunteilleni.
Hän on ihana ihminen mutta eikai hän vain nauti tästä kun olen polvillaan hänen edessään ja sydän on hänen jalkansa alla muusina? Täysin hajalle rummutettuna.
Tiittekö sen tunteen ku kerrotte tunteenne tosiselle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan yhden tutun tilanteelta joka vois olla tuo mies. Mutta näitähän piisaa loputtomiin. Kukaan ei kaivannut draamaa mutta sitä kuitenkin tuli. Jotkut miehet ei osaa pukea tunteitaan sanoiksi ja kokee helpompana padota kaiken, varsinkin kun tilanne on "outo" mitä lie sillä nyt meinasit. Varattuja osapuolia tai jtn vastaavaa
- Anonyymi
Pakko itsekin tehdä sama eli padota kaikki. Ei tää muuten lopu koskaan ja lopulta mies hermostuu muhun. En viitti enempää valasta juttua. Liikaa infoo ja tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko itsekin tehdä sama eli padota kaikki. Ei tää muuten lopu koskaan ja lopulta mies hermostuu muhun. En viitti enempää valasta juttua. Liikaa infoo ja tunnisteita.
Miks rakkkaus on niin saatanasta ja vetovoima on kidutusta ja saatanassta sekin. Nainen ja mieskin ihan saatanasta. Menispä kaikki aina helpolla ja osaispa ihmiset olla REHELLISEMPIÄ.
- Anonyymi
Joko miehellä on liikaa tunteita ja esim. Tilanteen takia joutuu ne peittää tai sit ei halua loukata sua jos vaikka ootte kavereita. Tai mitä vaan siltä väliltäkin? Monimutkaisia vaikeasti selitettäviä tunteita. Voi toki ihan olla ihastustakin tai jotain. Oishan se reilua olla suorempi niin ei tarttis kylpeä niissä mietteissään. :( Ihme mies.
- Anonyymi
Niin kai se ei vaan tykkää oikeesti. Pakko luovuttaa :'(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai se ei vaan tykkää oikeesti. Pakko luovuttaa :'(
Et luovuta ennen ku se on todella tehty selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et luovuta ennen ku se on todella tehty selväksi.
Veikkaan ja pelkään että on sanonu jolleki mun kertomuksia ja taidan vielä tietää kelle. Sit ne halveksii,nauraa ja loukkaa mua varmaan keskenään koska ei voi muutakaan tehdä. Suoraan ei sanota mitään. Epätietosuus ajaa vaan kauemmas.
Alottajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan ja pelkään että on sanonu jolleki mun kertomuksia ja taidan vielä tietää kelle. Sit ne halveksii,nauraa ja loukkaa mua varmaan keskenään koska ei voi muutakaan tehdä. Suoraan ei sanota mitään. Epätietosuus ajaa vaan kauemmas.
AlottajaltaSelvitä asia kysymällä suoraan
- Anonyymi
Nössö ja vätys. On se ku ei pillu kelpaa..
Sivusta sanon, olen mies- Anonyymi
En mä tässä pilluani ensisijasesti jakamassa ole. Sori.
- Anonyymi
Rakkaus on syvältä.
- Anonyymi
Tiiän. Story of my life </3
- Anonyymi
Ja miehet moittii naisia vaikeiks.jepjep
- Anonyymi
Eli se haluaa oikein et jää sun mieleen koska tekee tommosta eipäjuupaa. :( <3 julmaaa
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa myös minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736