Mihinkään.
Mies on turhake.
Mies ja nainen kait vaan lisääntyvät yhdessä ja Thats it.
Nainen ei tarvitse miestä
1
137
Vastaukset 1
- Anonyymi
Niin. Periaatteessa ei. Lisääntymiseen kyllä, mutta ei siihenkään välttämättä miestä fyysisesti. Kätevää!
Minä omalta kohdaltani en tarvitse miestä edes siihen koska en aio lisääntyä, ja ensi vuonna menen sterilisaatioon kun täytän 30.
En kyllä keksi mitään mihin välttämättä miestä tarvitaan, jos ajatellaan jotain konkreettista asiaa. Auton voi huollattaa merkkikorjaamolla - sen teen. Putkimiehen voi tilata - sen tein pari kuukautta sitten kun vesiputki alkoi vuotaa kylppärissä. Kaikkeen remonttihommiin saa apua tilaamalla, ja tuttavilta ja ystäviltä saa apua. Rahat tienaan itse (ja itse käytän kuten tahdon).
Jotkut ei kyllä sitten halua elää yksin, ja siksi haluaa kumppanin. Senkään ei tarvitse välttämättä olla mies, ja koira tai kissa on mitä parhain asuinkumppani!
Sitä sen puoleen en ymmärrä miten epäitsenäisiä ja riippuvaisia miehet on! Kauhea hätä naisen perään, tehdään kuolemaa kun jäädään yksin. Ei tarvitse kuin lukea tätäkin palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52937
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12879En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45808- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20537- 49524
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429