On mennyt Yxi vuosi taas ja ollaan siirtynyt lähempää meidän kuolema ja siirrytään. Mitä sinä toivot että tuleva vuosi tuo tullessa sinulle ??
!! Jumalan Galluppi !
14
<50
Vastaukset
Toivon tietysti että Jumalan Pyhyys laskeutui ihmiskuntien päälle niin että ihmiset saisi niin valtava synnintunto ettei jaksaisi elää synneissä ja pahuudessa ja hakisi apua Jeesukselta joka on tullut ottamaan pois maailman synnin meistä ja meiltä.
>>> On mennyt Yxi vuosi taas ja ollaan siirtynyt lähempää meidän kuolema
Aloittaja on jälleen kerran eksynyt harhatielle. Emme siirtyneet ajassa lähemmäs kuolemaa, vaan kuolemasta pois kohti Elämää.Onko Savis Jumala?
Savis kirjoitti:
Kyllä varmaan kun sä niin sanot !!
Otsikossa lukee että Jumalan Galluppi ja nimimerkistä näkee että gallupin on laatinut Savis.
Savis on siis Jumala.
- Anonyymi
Ps.82:6 Minä sanon: Te olette jumalia kaikki tyyni Korkeimman poikia. Joh.10:34 Jeesus vastasi heille: Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: Minä sanoi: te olette jumalia?
Ei kukaan meistä nuorenee ja sitten tulee tilintekoaika yx kax ja se on siinä sitten . Kaikki tuodaan ilmi..
- Anonyymi
Eikös se ole ollut koko ajan tiedossa? Elän itse päivä kerrallaan ja katson, että mitä kivaa tänään. Jumalan teot eivät ole koskaan olleet riippuvaisia minun odotuksistani tai toiveistani.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole ollut koko ajan tiedossa? Elän itse päivä kerrallaan ja katson, että mitä kivaa tänään. Jumalan teot eivät ole koskaan olleet riippuvaisia minun odotuksistani tai toiveistani.
Ehkä et ole koskaan Rukoillut niin kuin Rukoilla pitää ?
Joh. 16:24
Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.
Rukoile oikein niin saat Rukousvastauksen ja huomaat että silti kannattaa Toivoa.
- Anonyymi
Toivon yolevani väärässä pretribulaation suhteen ja tulevani ylöstemmatuksi tai kuolevani nukkuessani 2020jKr. jotta pääsen mahdollisimman pian Jeesuksen luokse. Toivon myös että Jumala ei pidä toivettani Jeesuksen luokse ikävästä syntinä. Jos se on synti niin teen siitä parannuksen.
Mutta en usko pretribulaatioon ylöstempaus ajankohtana. En vaan loigisesti ajatellen enää pysty nyt kun olen asiaa alkanut jauhamaan ja tutkimaan.
Syy selitetään tässä miksen usko pretribulaatioon enää:
https://www.youtube.com/watch?v=ZE50OCZk1Us
Ja sama tässäkin selkeämmin puhuttuna:
https://www.youtube.com/watch?v=aWpsr9_iC_g
Todisteet osoittavat ylöstempaus tapahtuu 3,5v kohdassa 7v tribulaatiota.Olemme saatanan vihassa ja Jumalan omat temnataanylös ihannJumalan vihan alkaessa kristityille viimeisen hetken pasuunan soidessa . Tämä on näkemykseni 10v uskossaolon jälkeen.
Moni menee vipuun uskoen pretribulaatioon.Minäkinnmenin kun annoin muiden selitellä enkä lukenut ajatuksen kanssa keskityyen lukemaani.
Ydinasia on muistaa koko ajan ylöstempauksen tapahtuvan" HETI NIIDEN AHDISTUKSEN PÄIVIEN JÄLKEEN"
Loogisesti, mihin tämä muuhunkaan viittaa kuin 3,5v ahdistukseen.
Commandohauis53cm - Anonyymi
Jumalan vihan alkaessa kristityille:Jumalan vihan alkaessa jumalattomille.
Tästä jumalattomia kohtaan tulevasta Jumalan vihasta Jumalan omat temmataan pois just ennen Jumalan vihan ensimmäistä maahan vuodatettavaa maljaa.
Commandohauis53cm - Anonyymi
Toivon että flunssa paranee. Flunssa alkoi eilen.
Tämä ei ole kivaa. Tämä on epäkivaa.
Mikä on kivan vastakohta sana?- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Varmaan flunssa tai epäkiva.. : ) : ) : )
Flunssa parani. Söin useita valkosipulinkynsiä. Idean valkosipuleista taudin hoidossa sain veli Petri Paavolan valkosipulijuomasta että kokeilenpa muun ruoan seassa syödä ne. Toimipa ihmeellisen nopeasti parantavasti.
Kiitos Herralle valkosipuleista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4882897- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151