Nyt tuli loppu polttomottoriautoille Suomessakin

Anonyymi

13

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hurrithan kielti jo kerran ydinvoimalatkin suuressa viisaudessaan ja kaukonäköisyydessään.

• Anonyymi

"Ruotsi ajaa koko EU:n käsittävää kieltoa
      Jos ja kun Ruotsin hallitus päättää myyntikiellosta, on se alistettava aikanaan myös EU-komission hyväksyttäväksi.

Tässä yhteydessä Ruotsin hallitus aikoo Bolundin mukaan ajaa vastaavaa kieltoa koko unionin alueelle, Suomi luonnollisesti mukaan lukien.

Seuraava askel naapureiden myyntikieltohankkeessa on luvassa helmikuussa 2021, jolloin Ruotsin liikennehallinto toimittaa toimenpide-esityksensä maan hallitukselle."

Hihii. Saksa, ranska, jne. varmasti taipuvat ruotsin vaatimuksiin!....

• Anonyymi

Kohta saadaan ruåtsalaisilta vieläkin halvempia autoja. Hittå kun ne on hölmöjä.

• Anonyymi

Ei tuo ruotsalaisten utopia ikinä vaikuta suomen autokantaan.
      Ruotsi on niiin pieni toimija, ettei sen höperöinnit EU:ssa mene läpi.

• Anonyymi

Suomessa ajetaan ehkä koko Länsi-Euroopan vanhimmilla autoilla. Minäkin ajan vielä pitkään, ennenkuin vaihdan autoa, edelliselläkin ajoin 12 vuotta. Kun vaihdoin autoa, kysyttiin, miksen ostanut sähköautoa. Eihän koko pitäjässä ole yhtään julkista latauspistettä.

• Anonyymi

Ei meitä MY-dieselillä ajavia tuollainen kielto paljoa haittaisi. Neste Oy:llä on hyvät näkymät.

• Anonyymi

Tulevien sukupolvien ongelma kaikki tyynni. Onneksi itse sain vedettyä kaikki hyvät mehut irti maapallosta aikanaan!
        Nyt sen kun vaan nautin sen tuotoista!

• Anonyymi

Ruotsalaiset myyvät vanhat yli 200000 ajetut dieselautot Suomeen.

• Anonyymi

Itse asiassa vanhat yli 20 000km ajetut. Mulle kelpaa vielä.

• Anonyymi

Saksakin luopuu ydinvoimasta ja rakentaa tilalle hiilivoimaa, et silleen...

• Anonyymi

Hyvä Saksa, hyvä että joku edes pitää perinteitä kunniassa.

• Anonyymi

Sähköauto on tietysti hyvä kaupungissa, mutta maaseudulla ei ole julkisia latauspisteitä. Minullakin on 40 km lähimpään latauspisteeseen. Mites noilta kesämökeiltä pääsee pois sähköautolla, kun ei koko järvelle ole vedetty 230V linjaa, vain 20 kV linja ja sinnekin on kaksi km? Aurinkokennoilla lataus on hidas, varsinkin talvella.

• Anonyymi

Kiina ja venäjä vaan kasvattaa toiseen suuntaan?

Norja pumppaa öljyä lisää juu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1455
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1319
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe