Ruotsinkin hallitus lyönee lähivuosina lukkoon päivämäärän, jonka jälkeen maassa ei saa enää tankata fossiilisia komponentteja sisältäviä polttoaineita.
https://www.is.fi/autot/art-2000006358267.html
Nyt tuli loppu polttomottoriautoille Suomessakin
13
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hurrithan kielti jo kerran ydinvoimalatkin suuressa viisaudessaan ja kaukonäköisyydessään.
- Anonyymi
"Ruotsi ajaa koko EU:n käsittävää kieltoa
Jos ja kun Ruotsin hallitus päättää myyntikiellosta, on se alistettava aikanaan myös EU-komission hyväksyttäväksi.
Tässä yhteydessä Ruotsin hallitus aikoo Bolundin mukaan ajaa vastaavaa kieltoa koko unionin alueelle, Suomi luonnollisesti mukaan lukien.
Seuraava askel naapureiden myyntikieltohankkeessa on luvassa helmikuussa 2021, jolloin Ruotsin liikennehallinto toimittaa toimenpide-esityksensä maan hallitukselle."
Hihii. Saksa, ranska, jne. varmasti taipuvat ruotsin vaatimuksiin!....- Anonyymi
Kohta saadaan ruåtsalaisilta vieläkin halvempia autoja. Hittå kun ne on hölmöjä.
- Anonyymi
Ei tuo ruotsalaisten utopia ikinä vaikuta suomen autokantaan.
Ruotsi on niiin pieni toimija, ettei sen höperöinnit EU:ssa mene läpi. - Anonyymi
Suomessa ajetaan ehkä koko Länsi-Euroopan vanhimmilla autoilla. Minäkin ajan vielä pitkään, ennenkuin vaihdan autoa, edelliselläkin ajoin 12 vuotta. Kun vaihdoin autoa, kysyttiin, miksen ostanut sähköautoa. Eihän koko pitäjässä ole yhtään julkista latauspistettä.
- Anonyymi
Ei meitä MY-dieselillä ajavia tuollainen kielto paljoa haittaisi. Neste Oy:llä on hyvät näkymät.
- Anonyymi
Tulevien sukupolvien ongelma kaikki tyynni. Onneksi itse sain vedettyä kaikki hyvät mehut irti maapallosta aikanaan!
Nyt sen kun vaan nautin sen tuotoista!
- Anonyymi
Ruotsalaiset myyvät vanhat yli 200000 ajetut dieselautot Suomeen.
- Anonyymi
Itse asiassa vanhat yli 20 000km ajetut. Mulle kelpaa vielä.
- Anonyymi
Saksakin luopuu ydinvoimasta ja rakentaa tilalle hiilivoimaa, et silleen...
- Anonyymi
Hyvä Saksa, hyvä että joku edes pitää perinteitä kunniassa.
- Anonyymi
Sähköauto on tietysti hyvä kaupungissa, mutta maaseudulla ei ole julkisia latauspisteitä. Minullakin on 40 km lähimpään latauspisteeseen. Mites noilta kesämökeiltä pääsee pois sähköautolla, kun ei koko järvelle ole vedetty 230V linjaa, vain 20 kV linja ja sinnekin on kaksi km? Aurinkokennoilla lataus on hidas, varsinkin talvella.
- Anonyymi
Kiina ja venäjä vaan kasvattaa toiseen suuntaan?
Norja pumppaa öljyä lisää juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446