Nyt tuli loppu polttomottoriautoille Suomessakin

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hurrithan kielti jo kerran ydinvoimalatkin suuressa viisaudessaan ja kaukonäköisyydessään.

    • Anonyymi

      "Ruotsi ajaa koko EU:n käsittävää kieltoa
      Jos ja kun Ruotsin hallitus päättää myyntikiellosta, on se alistettava aikanaan myös EU-komission hyväksyttäväksi.

      Tässä yhteydessä Ruotsin hallitus aikoo Bolundin mukaan ajaa vastaavaa kieltoa koko unionin alueelle, Suomi luonnollisesti mukaan lukien.

      Seuraava askel naapureiden myyntikieltohankkeessa on luvassa helmikuussa 2021, jolloin Ruotsin liikennehallinto toimittaa toimenpide-esityksensä maan hallitukselle."

      Hihii. Saksa, ranska, jne. varmasti taipuvat ruotsin vaatimuksiin!....

      • Anonyymi

        Kohta saadaan ruåtsalaisilta vieläkin halvempia autoja. Hittå kun ne on hölmöjä.


    • Anonyymi

      Ei tuo ruotsalaisten utopia ikinä vaikuta suomen autokantaan.
      Ruotsi on niiin pieni toimija, ettei sen höperöinnit EU:ssa mene läpi.

    • Anonyymi

      Suomessa ajetaan ehkä koko Länsi-Euroopan vanhimmilla autoilla. Minäkin ajan vielä pitkään, ennenkuin vaihdan autoa, edelliselläkin ajoin 12 vuotta. Kun vaihdoin autoa, kysyttiin, miksen ostanut sähköautoa. Eihän koko pitäjässä ole yhtään julkista latauspistettä.

    • Anonyymi

      Ei meitä MY-dieselillä ajavia tuollainen kielto paljoa haittaisi. Neste Oy:llä on hyvät näkymät.

      • Anonyymi

        Tulevien sukupolvien ongelma kaikki tyynni. Onneksi itse sain vedettyä kaikki hyvät mehut irti maapallosta aikanaan!
        Nyt sen kun vaan nautin sen tuotoista!


    • Anonyymi

      Ruotsalaiset myyvät vanhat yli 200000 ajetut dieselautot Suomeen.

      • Anonyymi

        Itse asiassa vanhat yli 20 000km ajetut. Mulle kelpaa vielä.


    • Anonyymi

      Saksakin luopuu ydinvoimasta ja rakentaa tilalle hiilivoimaa, et silleen...

      • Anonyymi

        Hyvä Saksa, hyvä että joku edes pitää perinteitä kunniassa.


    • Anonyymi

      Sähköauto on tietysti hyvä kaupungissa, mutta maaseudulla ei ole julkisia latauspisteitä. Minullakin on 40 km lähimpään latauspisteeseen. Mites noilta kesämökeiltä pääsee pois sähköautolla, kun ei koko järvelle ole vedetty 230V linjaa, vain 20 kV linja ja sinnekin on kaksi km? Aurinkokennoilla lataus on hidas, varsinkin talvella.

    • Anonyymi

      Kiina ja venäjä vaan kasvattaa toiseen suuntaan?

      Norja pumppaa öljyä lisää juu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe