Pitäkö huomenna juoda viinaa

Anonyymi

Kaikki sanoo että juo niin saa naisia. Miksi naiset tykkää juopoista.

27

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinaa juomalla tulet itsevarmemmaksi ja sosiaalisemmaksi.

    • Anonyymi

      Aika huono on ennuste jos ajattelee saavansa naisen jos juo lasillisen viinaa, ei siihen varmasti riitä edes koko pullo. Jotain muutakin ehkä tarvitaan, ainakin naisia ympärille. Kotona yksin ollessa mahdollisuudet taitavat olla lähes nollassa.
      Mene baariin ja juo limsaa, ei kukaan edes tajua sen olevan limonadia. Loppuillasta selvimpänä voi korjata "satoa".

      AsianVierestä

      • Olen täysin samaa mieltä.
        Mieskin oli ihan selvinpäin kun minä otin punkkua ja siitä tuli yhteinen ilta kun oli tyrkyllä ja tähänkin päivään asti.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.
        Mieskin oli ihan selvinpäin kun minä otin punkkua ja siitä tuli yhteinen ilta kun oli tyrkyllä ja tähänkin päivään asti.

        Hmm..ethän ollut "helppo pano", vähän vastaan laitoit kumminkin:)
        Pitäähän miehelle jättää vähän työtä pariutumisriittien esittämisessä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..ethän ollut "helppo pano", vähän vastaan laitoit kumminkin:)
        Pitäähän miehelle jättää vähän työtä pariutumisriittien esittämisessä.

        AsianVierestä

        Olin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
        Kävin ensin naisen kanssa suihkussa sillein olin vannoutunut vasta olevani lesbo Kun miehet oli pahoja ja piti vain pihvinä ja olin hiukset ajanut kaljuksi.
        menin parvekkeelle oksensin päälleni ja muisti pois. Mies kertoi menin suihkuun ja seuraavaksi tuun alastomana istumaan istuu hänen päälleen haara asentoo kun istuu sohvalla.

        Et se seuraava muistikuvani oli täydessä menossa oleva akti.

        Kaikkihan olisi voinut mennä toisin


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
        Kävin ensin naisen kanssa suihkussa sillein olin vannoutunut vasta olevani lesbo Kun miehet oli pahoja ja piti vain pihvinä ja olin hiukset ajanut kaljuksi.
        menin parvekkeelle oksensin päälleni ja muisti pois. Mies kertoi menin suihkuun ja seuraavaksi tuun alastomana istumaan istuu hänen päälleen haara asentoo kun istuu sohvalla.

        Et se seuraava muistikuvani oli täydessä menossa oleva akti.

        Kaikkihan olisi voinut mennä toisin

        Hmm...kuulostaa ihan hyvältä. Tunteilla pitää joskus mennä, ne kantavat usein.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...kuulostaa ihan hyvältä. Tunteilla pitää joskus mennä, ne kantavat usein.

        AsianVierestä

        Jahas luulen että olisi voinut käydä myös huonostikin


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
        Kävin ensin naisen kanssa suihkussa sillein olin vannoutunut vasta olevani lesbo Kun miehet oli pahoja ja piti vain pihvinä ja olin hiukset ajanut kaljuksi.
        menin parvekkeelle oksensin päälleni ja muisti pois. Mies kertoi menin suihkuun ja seuraavaksi tuun alastomana istumaan istuu hänen päälleen haara asentoo kun istuu sohvalla.

        Et se seuraava muistikuvani oli täydessä menossa oleva akti.

        Kaikkihan olisi voinut mennä toisin

        Oliko yleisöä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko yleisöä?

        Siinäpä miettimistä olin kuulemma pyyhkeeseen sen verta kietoutunut.😅
        Tuli sitten rengastettua mieskin🥰
        Hän tuli sinne juhliin varta vasten kun tiesi minä menen.
        syötitki tuli kuitenkin.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin.
      Raittiit miehet jäävät yksin.

      t. viinamies

      • Älä höpsi mun mieskin oli raitis kun tavattiin.


      • Anonyymi

        Voisitko määritellä samalla parhaan promilletason:)
        Muistan ajan kun asuin ulkomailla ja tulin työkeilalle Suomeen. Asetuin hotelliin missä oli yökerho. Saavuin myöhäisellä lennolla ja buukkasin itseni sisälle hotelliin, purin osan matkalaukusta ja kävin suihkussa. Aikaerosta johtuen en saanut heti unta joten menin yökerhoon ottamaan yömyssyt, aika oli jo myöhäinen. Katsoin ihmisiä ympärilläni, oli menossa jotkut naisten tanssit. Halusin vain pari olutta nukuttaakseni itseni huomista työpäivää varten, lepo olisi ollut hyvästä. Miehet ympärillä olivat jo aika juovuksissa, naisten piti jo olla se ohjaava osapuoli. Naiset kävivät kysymässä tanssiin mutta kieltäydyin, ei huvittanut, ei yhtään. Naisia tuli muutamia ja annoin aina pakit. Pöytään saapui korkeasti kouluttautunut yliopistossa työskentelevä nainen joka alkoi keskustella kaikenlaista. Jutteluseura kelpasi siemaillessa puuduttavaa iltaolutta. Kontakti ja mielenkiinto, aika ja sen tuottama ajatus johti sitten johonkin muuhun mitä kunnolliseen yöuneen. Uskon edelleen ettei se alkoholi ole se ratkaiseva asia naisten huomiossa vaan se kuka olet, miltä näytät ja miten käyttäydyt. Seuraava työpäivä oli aika ankea mutta näin jälkikäteen en muuttaisi illan tapahtumia, hyviä muistoja mieluummin mitä voivottaa miten yksi työpäivä olisi mennyt kahden tunnin yölevolla.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko määritellä samalla parhaan promilletason:)
        Muistan ajan kun asuin ulkomailla ja tulin työkeilalle Suomeen. Asetuin hotelliin missä oli yökerho. Saavuin myöhäisellä lennolla ja buukkasin itseni sisälle hotelliin, purin osan matkalaukusta ja kävin suihkussa. Aikaerosta johtuen en saanut heti unta joten menin yökerhoon ottamaan yömyssyt, aika oli jo myöhäinen. Katsoin ihmisiä ympärilläni, oli menossa jotkut naisten tanssit. Halusin vain pari olutta nukuttaakseni itseni huomista työpäivää varten, lepo olisi ollut hyvästä. Miehet ympärillä olivat jo aika juovuksissa, naisten piti jo olla se ohjaava osapuoli. Naiset kävivät kysymässä tanssiin mutta kieltäydyin, ei huvittanut, ei yhtään. Naisia tuli muutamia ja annoin aina pakit. Pöytään saapui korkeasti kouluttautunut yliopistossa työskentelevä nainen joka alkoi keskustella kaikenlaista. Jutteluseura kelpasi siemaillessa puuduttavaa iltaolutta. Kontakti ja mielenkiinto, aika ja sen tuottama ajatus johti sitten johonkin muuhun mitä kunnolliseen yöuneen. Uskon edelleen ettei se alkoholi ole se ratkaiseva asia naisten huomiossa vaan se kuka olet, miltä näytät ja miten käyttäydyt. Seuraava työpäivä oli aika ankea mutta näin jälkikäteen en muuttaisi illan tapahtumia, hyviä muistoja mieluummin mitä voivottaa miten yksi työpäivä olisi mennyt kahden tunnin yölevolla.

        AsianVierestä

        Kun käy yökerhossa juomassa viinaa voi tavata naisia.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun käy yökerhossa juomassa viinaa voi tavata naisia.

        t. viinamies

        Ei tarvitse juomassa olla viinaa.


    • Anonyymi

      Ei siellä baarissa jaffaa juoda. Lähes kaikki siellä juo viinaa, baarit menisi konkurssiin jos kukaan ei joisi viinaa. Baareissa käydään tapaamassa ihmisiä ja monet löytää sieltä kumppanin myös.

      T viinamies

      • Kyllä minä oon juonut limua.


    • Anonyymi

      Viinamiehelle maistuu toi alkoholi kyllä ilmeisesti. Mikäs siinä jos haluaa dokata sisukset.

    • Anonyymi

      Ei itse tartte olla kännissä mutta naisten kyllä, eli vaikka olisi kuskina niin pilkun jälkeen parhaat saumat yksin jääneiltä naisilta. Sitä voi vaikka lähteä heittämään herrasmiehenä naisen kotiin ja päätyä yömyssyille.

    • Anonyymi

      Kännimies on ällö! Haisee ja varsinkin aamulla vielä enemmän!

    • Viinaa ei tarvitse juoda. Eikä suurin osa ihmisistä yleensäkään tykkää varsinkaan runsaasta alkoholin käytöstä.
      Se että olet saanut käsityksen, että naiset tykkää juopoista, on sinun oma tunne/ajatus... Ota selvää asioista paremmin, niin tiedät asiasta enemmän....täällä sinä et tule asiasta hullua hurskaammaksi. Täällä provoillaan tälläisistä...

    • Anonyymi

      Mutta todennäköisesti ette saa sitä naista selvänäkään. Kännissä on aina paremmat mahikset naisiin jos käy baareissa. Olen yrittänyt naista selvänä monet vuodet, töissä , harrastuksista ja vaikka mistä mutta ei ole onnistut. Kännissä olen onnistunut naisia saamaan mutta nyt en ole edes tänä vuonna baareissa käynyt. Sanoisin että raittiina huonot mahikset saada naisia ja seksiä. Mistäs meinaatte ten naisen löytää selvänä. Montako naista olette saaneet sänkyynne selvänä?

    • Ei naiset juopoista tykkää, paitsi ehkä itsekin juopot. Ei naiset kuitenkaan absolutisteistakaan pidä jos itse käyttävät alkoholia.

      Paremmat mahdollisuudet sinulla kuitenkin on saada naista, kun otat. Tässä syitä:

      1. Olet rennompi ja se näkyy ulospäin
      2. Alkoholia monesti nautitaan paikoissa, joissa naiset liikkuvat ja liikkuvat nimenomaan pariutumismielessä.
      3. Sinulta lähtee estoja ja uskallat tehdä aloitteita ja mennä tanssilattialle.
      4. Naisetkin näkevät, että olet viihteellä.
      5. Naiset jotka ovat itse ottaneet kehtaavat ehkä tehdä aloitteita sinulle, koska sinäkin otat.
      6. Kun käyt baaritiskillä ja vessassa, tulee enemmän tilanteita, joissa voit törmätä naisiin.

    • Anonyymi

      Njaa, 55 uuden vuoden bileet mennyt kännäämättä, toki lasi punkkua ja skumpat mutta ei kännissä. Hyvin pärjää näinkin vaikkakin ”viinamiehellä” on pointtinsa...

    • Anonyymi

      "Viinamiehellä" pointtinsa - no voipa ollakin vinha perä, suomalaisten keskuudessa.
      Suomalaiset kun ovat sen sortin zombeja että eivät osaa eivätkä varsinkaaan uskalla ottaa kontaktia muuten kuin vahvassa humalassa.
      Toinen asia sitten ketä kiinnostaa haiseva punasilmä örisemässä jotain järjettömyyksiä ja pyrkimässä iholle. Itseäni ainakin oksettaa. Olenkin saanut monta kertaa vihat päälleni kun näille kännikaloille olne antanut pakit. Sieltä tulee sitten sen sortin tekstiä että alta pois! Ihastuttavia kerrassaan.
      Mutta onhan sitten näitä römeä-äänisiä ennenaikaisesti rypistyneitä ronskeja kapakkaruusuja jotka kyllä känniläisenkin huolivat. Siinä seura löytää kaltaisensa.

    • Anonyymi

      Pitää juoda viinaa koska muuten ette naisia tapaa. Naisetkin juo koska haluavat perheen perustaa eikä ilman baareissa käyntiä tapaa miehiä. Miehet sen verran ujoja suomessa ettei ne uskalla selvänä naisiin tutustua eikä naiset uskalla miehiin tutustua. Tuskin haluavat selvänä naiset tutustua miehiin.

      T Viinamies

    • Anonyymi

      Joko olette kännissä. Ette kehtara tunnustaa että olette piilojuoppoja.

    • Anonyymi

      Ette kehtaa tunnustaa että olette piilojuoppoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe