Kaikki sanoo että juo niin saa naisia. Miksi naiset tykkää juopoista.
Pitäkö huomenna juoda viinaa
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaa juomalla tulet itsevarmemmaksi ja sosiaalisemmaksi.
- Anonyymi
Aika huono on ennuste jos ajattelee saavansa naisen jos juo lasillisen viinaa, ei siihen varmasti riitä edes koko pullo. Jotain muutakin ehkä tarvitaan, ainakin naisia ympärille. Kotona yksin ollessa mahdollisuudet taitavat olla lähes nollassa.
Mene baariin ja juo limsaa, ei kukaan edes tajua sen olevan limonadia. Loppuillasta selvimpänä voi korjata "satoa".
AsianVierestäOlen täysin samaa mieltä.
Mieskin oli ihan selvinpäin kun minä otin punkkua ja siitä tuli yhteinen ilta kun oli tyrkyllä ja tähänkin päivään asti.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.
Mieskin oli ihan selvinpäin kun minä otin punkkua ja siitä tuli yhteinen ilta kun oli tyrkyllä ja tähänkin päivään asti.Hmm..ethän ollut "helppo pano", vähän vastaan laitoit kumminkin:)
Pitäähän miehelle jättää vähän työtä pariutumisriittien esittämisessä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Hmm..ethän ollut "helppo pano", vähän vastaan laitoit kumminkin:)
Pitäähän miehelle jättää vähän työtä pariutumisriittien esittämisessä.
AsianVierestäOlin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
Kävin ensin naisen kanssa suihkussa sillein olin vannoutunut vasta olevani lesbo Kun miehet oli pahoja ja piti vain pihvinä ja olin hiukset ajanut kaljuksi.
menin parvekkeelle oksensin päälleni ja muisti pois. Mies kertoi menin suihkuun ja seuraavaksi tuun alastomana istumaan istuu hänen päälleen haara asentoo kun istuu sohvalla.
Et se seuraava muistikuvani oli täydessä menossa oleva akti.
Kaikkihan olisi voinut mennä toisin- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
Kävin ensin naisen kanssa suihkussa sillein olin vannoutunut vasta olevani lesbo Kun miehet oli pahoja ja piti vain pihvinä ja olin hiukset ajanut kaljuksi.
menin parvekkeelle oksensin päälleni ja muisti pois. Mies kertoi menin suihkuun ja seuraavaksi tuun alastomana istumaan istuu hänen päälleen haara asentoo kun istuu sohvalla.
Kaikkihan olisi voinut mennä toisinHmm...kuulostaa ihan hyvältä. Tunteilla pitää joskus mennä, ne kantavat usein.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Hmm...kuulostaa ihan hyvältä. Tunteilla pitää joskus mennä, ne kantavat usein.
AsianVierestäJahas luulen että olisi voinut käydä myös huonostikin
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olin helppo. Siskoni kihlajaisissa.
Kaikkihan olisi voinut mennä toisinOliko yleisöä?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko yleisöä?
Siinäpä miettimistä olin kuulemma pyyhkeeseen sen verta kietoutunut.😅
Tuli sitten rengastettua mieskin🥰
Hän tuli sinne juhliin varta vasten kun tiesi minä menen.
syötitki tuli kuitenkin.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja löytää kumppanin.
Raittiit miehet jäävät yksin.
t. viinamies- Anonyymi
Voisitko määritellä samalla parhaan promilletason:)
Muistan ajan kun asuin ulkomailla ja tulin työkeilalle Suomeen. Asetuin hotelliin missä oli yökerho. Saavuin myöhäisellä lennolla ja buukkasin itseni sisälle hotelliin, purin osan matkalaukusta ja kävin suihkussa. Aikaerosta johtuen en saanut heti unta joten menin yökerhoon ottamaan yömyssyt, aika oli jo myöhäinen. Katsoin ihmisiä ympärilläni, oli menossa jotkut naisten tanssit. Halusin vain pari olutta nukuttaakseni itseni huomista työpäivää varten, lepo olisi ollut hyvästä. Miehet ympärillä olivat jo aika juovuksissa, naisten piti jo olla se ohjaava osapuoli. Naiset kävivät kysymässä tanssiin mutta kieltäydyin, ei huvittanut, ei yhtään. Naisia tuli muutamia ja annoin aina pakit. Pöytään saapui korkeasti kouluttautunut yliopistossa työskentelevä nainen joka alkoi keskustella kaikenlaista. Jutteluseura kelpasi siemaillessa puuduttavaa iltaolutta. Kontakti ja mielenkiinto, aika ja sen tuottama ajatus johti sitten johonkin muuhun mitä kunnolliseen yöuneen. Uskon edelleen ettei se alkoholi ole se ratkaiseva asia naisten huomiossa vaan se kuka olet, miltä näytät ja miten käyttäydyt. Seuraava työpäivä oli aika ankea mutta näin jälkikäteen en muuttaisi illan tapahtumia, hyviä muistoja mieluummin mitä voivottaa miten yksi työpäivä olisi mennyt kahden tunnin yölevolla.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko määritellä samalla parhaan promilletason:)
Muistan ajan kun asuin ulkomailla ja tulin työkeilalle Suomeen. Asetuin hotelliin missä oli yökerho. Saavuin myöhäisellä lennolla ja buukkasin itseni sisälle hotelliin, purin osan matkalaukusta ja kävin suihkussa. Aikaerosta johtuen en saanut heti unta joten menin yökerhoon ottamaan yömyssyt, aika oli jo myöhäinen. Katsoin ihmisiä ympärilläni, oli menossa jotkut naisten tanssit. Halusin vain pari olutta nukuttaakseni itseni huomista työpäivää varten, lepo olisi ollut hyvästä. Miehet ympärillä olivat jo aika juovuksissa, naisten piti jo olla se ohjaava osapuoli. Naiset kävivät kysymässä tanssiin mutta kieltäydyin, ei huvittanut, ei yhtään. Naisia tuli muutamia ja annoin aina pakit. Pöytään saapui korkeasti kouluttautunut yliopistossa työskentelevä nainen joka alkoi keskustella kaikenlaista. Jutteluseura kelpasi siemaillessa puuduttavaa iltaolutta. Kontakti ja mielenkiinto, aika ja sen tuottama ajatus johti sitten johonkin muuhun mitä kunnolliseen yöuneen. Uskon edelleen ettei se alkoholi ole se ratkaiseva asia naisten huomiossa vaan se kuka olet, miltä näytät ja miten käyttäydyt. Seuraava työpäivä oli aika ankea mutta näin jälkikäteen en muuttaisi illan tapahtumia, hyviä muistoja mieluummin mitä voivottaa miten yksi työpäivä olisi mennyt kahden tunnin yölevolla.
AsianVierestäKun käy yökerhossa juomassa viinaa voi tavata naisia.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Kun käy yökerhossa juomassa viinaa voi tavata naisia.
t. viinamiesEi tarvitse juomassa olla viinaa.
- Anonyymi
Ei siellä baarissa jaffaa juoda. Lähes kaikki siellä juo viinaa, baarit menisi konkurssiin jos kukaan ei joisi viinaa. Baareissa käydään tapaamassa ihmisiä ja monet löytää sieltä kumppanin myös.
T viinamies - Anonyymi
Viinamiehelle maistuu toi alkoholi kyllä ilmeisesti. Mikäs siinä jos haluaa dokata sisukset.
- Anonyymi
Ei itse tartte olla kännissä mutta naisten kyllä, eli vaikka olisi kuskina niin pilkun jälkeen parhaat saumat yksin jääneiltä naisilta. Sitä voi vaikka lähteä heittämään herrasmiehenä naisen kotiin ja päätyä yömyssyille.
- Anonyymi
Kännimies on ällö! Haisee ja varsinkin aamulla vielä enemmän!
Viinaa ei tarvitse juoda. Eikä suurin osa ihmisistä yleensäkään tykkää varsinkaan runsaasta alkoholin käytöstä.
Se että olet saanut käsityksen, että naiset tykkää juopoista, on sinun oma tunne/ajatus... Ota selvää asioista paremmin, niin tiedät asiasta enemmän....täällä sinä et tule asiasta hullua hurskaammaksi. Täällä provoillaan tälläisistä...- Anonyymi
Mutta todennäköisesti ette saa sitä naista selvänäkään. Kännissä on aina paremmat mahikset naisiin jos käy baareissa. Olen yrittänyt naista selvänä monet vuodet, töissä , harrastuksista ja vaikka mistä mutta ei ole onnistut. Kännissä olen onnistunut naisia saamaan mutta nyt en ole edes tänä vuonna baareissa käynyt. Sanoisin että raittiina huonot mahikset saada naisia ja seksiä. Mistäs meinaatte ten naisen löytää selvänä. Montako naista olette saaneet sänkyynne selvänä?
Ei naiset juopoista tykkää, paitsi ehkä itsekin juopot. Ei naiset kuitenkaan absolutisteistakaan pidä jos itse käyttävät alkoholia.
Paremmat mahdollisuudet sinulla kuitenkin on saada naista, kun otat. Tässä syitä:
1. Olet rennompi ja se näkyy ulospäin
2. Alkoholia monesti nautitaan paikoissa, joissa naiset liikkuvat ja liikkuvat nimenomaan pariutumismielessä.
3. Sinulta lähtee estoja ja uskallat tehdä aloitteita ja mennä tanssilattialle.
4. Naisetkin näkevät, että olet viihteellä.
5. Naiset jotka ovat itse ottaneet kehtaavat ehkä tehdä aloitteita sinulle, koska sinäkin otat.
6. Kun käyt baaritiskillä ja vessassa, tulee enemmän tilanteita, joissa voit törmätä naisiin.- Anonyymi
Njaa, 55 uuden vuoden bileet mennyt kännäämättä, toki lasi punkkua ja skumpat mutta ei kännissä. Hyvin pärjää näinkin vaikkakin ”viinamiehellä” on pointtinsa...
- Anonyymi
"Viinamiehellä" pointtinsa - no voipa ollakin vinha perä, suomalaisten keskuudessa.
Suomalaiset kun ovat sen sortin zombeja että eivät osaa eivätkä varsinkaaan uskalla ottaa kontaktia muuten kuin vahvassa humalassa.
Toinen asia sitten ketä kiinnostaa haiseva punasilmä örisemässä jotain järjettömyyksiä ja pyrkimässä iholle. Itseäni ainakin oksettaa. Olenkin saanut monta kertaa vihat päälleni kun näille kännikaloille olne antanut pakit. Sieltä tulee sitten sen sortin tekstiä että alta pois! Ihastuttavia kerrassaan.
Mutta onhan sitten näitä römeä-äänisiä ennenaikaisesti rypistyneitä ronskeja kapakkaruusuja jotka kyllä känniläisenkin huolivat. Siinä seura löytää kaltaisensa. - Anonyymi
Pitää juoda viinaa koska muuten ette naisia tapaa. Naisetkin juo koska haluavat perheen perustaa eikä ilman baareissa käyntiä tapaa miehiä. Miehet sen verran ujoja suomessa ettei ne uskalla selvänä naisiin tutustua eikä naiset uskalla miehiin tutustua. Tuskin haluavat selvänä naiset tutustua miehiin.
T Viinamies - Anonyymi
Joko olette kännissä. Ette kehtara tunnustaa että olette piilojuoppoja.
- Anonyymi
Ette kehtaa tunnustaa että olette piilojuoppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067