Kaikki palstalaiset lähtee baariin juoman viinaa ja tapaamaan naisia. Kuitenkin teillä on seksi mielessä ja naiset myös haluaa miestä huomenna ettei yksin tarvii viettää seuraavaa vuotta. Viinaa juomalla parisuhteita syntyy.
T viinamies
Huomenna sitten
32
150
Vastaukset
Enkä lähde. Muksut on tässä kotons ja kaverikin tulee tytölle. Ei tarvitse mihinkään hokiseen baariin lähteä.
Minä jos haluan tutistua naisiin, teen sen täysin selvänä.
Vakavia mielenterveys ongelmia on ihmisessä jos ei voi ilman kemiallisia aineita toimia.- Anonyymi
Jaa, ja olet nyt hullu sinkku, vai:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ja olet nyt hullu sinkku, vai:)
AsianVierestäSinkku ainakin...
Ja onko kukaan savolainen muuta kuin hullu?
Eli kai sit molempia... mutta en mä tarvitse alkoholia mihinkään oikeastaan... ota jos otan, mutta en minkään takia. Otan vasaran, jos tarvitsen hakata vaikka naulaa, mutta en tarvitse alkoholia mihinkään. Se ei ole työkalu. Se on kuin makeinen... nautintoaine.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinkku ainakin...
Eli kai sit molempia... mutta en mä tarvitse alkoholia mihinkään oikeastaan... ota jos otan, mutta en minkään takia. Otan vasaran, jos tarvitsen hakata vaikka naulaa, mutta en tarvitse alkoholia mihinkään. Se ei ole työkalu. Se on kuin makeinen... nautintoaine.No joo, viisastahan se on kun on itsetuntemusta eikä ole vielä valmis jakamaan kaikkea jonkun toisen ihmisen kanssa.
AsianVierestä - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinkku ainakin...
Eli kai sit molempia... mutta en mä tarvitse alkoholia mihinkään oikeastaan... ota jos otan, mutta en minkään takia. Otan vasaran, jos tarvitsen hakata vaikka naulaa, mutta en tarvitse alkoholia mihinkään. Se ei ole työkalu. Se on kuin makeinen... nautintoaine.Hienoa!
Kippis uudelle vuodelle puolukkamehulla
🥂 Anonyymi kirjoitti:
Hienoa!
Kippis uudelle vuodelle puolukkamehulla
🥂No vaikka glögillä ennemmin. Puolukka liian hapokasta..
Anonyymi kirjoitti:
No joo, viisastahan se on kun on itsetuntemusta eikä ole vielä valmis jakamaan kaikkea jonkun toisen ihmisen kanssa.
AsianVierestäNo en mä noin mieti... kyllä mä ainakin voin sopivan ihmisen kanssa jakaa vaikka mitä.
Mutta ei siihen mitään kännäilyä tarvitse... se on ihan muuhun tarkoitettu...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No vaikka glögillä ennemmin. Puolukka liian hapokasta..
Disse, muista että paheiden summa on aina vakio. Olet lopettanut tupakanpolton, nyt tuntuu ettet juo enää alkoholia ja et ole rakastellut piiiitkäään aikaan. Mitkä ovat pahuutesi vai oletko pyrkimässä paikkakuntasi ensimmäiseksi katolliseksi arkkipiispaksi:)
Mikä tulevaisuus, matto, oranssi kaapu ja riisikuppi päivässä?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Disse, muista että paheiden summa on aina vakio. Olet lopettanut tupakanpolton, nyt tuntuu ettet juo enää alkoholia ja et ole rakastellut piiiitkäään aikaan. Mitkä ovat pahuutesi vai oletko pyrkimässä paikkakuntasi ensimmäiseksi katolliseksi arkkipiispaksi:)
Mikä tulevaisuus, matto, oranssi kaapu ja riisikuppi päivässä?
AsianVierestäOnks rakastelukin paheita? Ei kai?
Oon vaan huomannut, että nämä "paheet" ovat enemmän minulle haitaksi kuin hyödyksi...
Jos haluat huomioida rakastasi, annatko hänelle lasillisen arsenikkia tai henkäyksen kloroformia? Tuskin...
No en haluisi tehdä sitä myöskään itselleni. Ja eniten mä välitän mun läheisistäkin, kun välitän itsestäni. Sen mä opin edellisestä suhteesta... rakastaan ei halua nähdä kiduttamassa itseään.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Onks rakastelukin paheita? Ei kai?
Oon vaan huomannut, että nämä "paheet" ovat enemmän minulle haitaksi kuin hyödyksi...
Jos haluat huomioida rakastasi, annatko hänelle lasillisen arsenikkia tai henkäyksen kloroformia? Tuskin...
No en haluisi tehdä sitä myöskään itselleni. Ja eniten mä välitän mun läheisistäkin, kun välitän itsestäni. Sen mä opin edellisestä suhteesta... rakastaan ei halua nähdä kiduttamassa itseään.Rakastelu on myös pahe koska se luokitellaan yleisesti nautinnoksi.
Yritä pysyä kasassa, paheet voivat olla liima elämän eri osa-alueiden palapelissä.
AsianVierestä - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No vaikka glögillä ennemmin. Puolukka liian hapokasta..
Oukke...ei sitten.
Disse kirjoitti:
Onks rakastelukin paheita? Ei kai?
No en haluisi tehdä sitä myöskään itselleni. Ja eniten mä välitän mun läheisistäkin, kun välitän itsestäni. Sen mä opin edellisestä suhteesta... rakastaan ei halua nähdä kiduttamassa itseään.teet oikein, olen ylpeä sinusta, itse ymmärsin tuon vuosia sitten.
Itse kyllä annoin lainaa juoksumaton isälleni koska hänen elämän kaarensa lyhyempi ja hän on kaikkien henkisen kestävyyden voimavara. Tarvitsen hänen läsnä oloa ja kokea tehneeni kaiken häntä auttaakseen.valtakunta kirjoitti:
teet oikein, olen ylpeä sinusta, itse ymmärsin tuon vuosia sitten.
Itse kyllä annoin lainaa juoksumaton isälleni koska hänen elämän kaarensa lyhyempi ja hän on kaikkien henkisen kestävyyden voimavara. Tarvitsen hänen läsnä oloa ja kokea tehneeni kaiken häntä auttaakseen.No joo, ymmärrän pointtisi. Mutta tänä jouluna mun tyttö, joka on aika suora sanomisissaan, kysyi, haittaako, jos ei osta tai anna lahjaa mulle. Sanoin, että ei haittaa. Antoi sitten halin... Ja yleensäkin välitti, kun kysyi tuollaista... :o)
Se välittäminen ja sen näyttäminen, sanominen ääneen ihan mikä tahaansa on jo riittävää.
Mutta se, että itse hoksaa arvostaa itseään, on jokaisen omasta päänupista kiinni. Voi sitä jokainen läheinen jankuttaa, että lopeta tupakointi, lopeta lihominen, lopeta se ja aloita tuo...Ei sitä kukaan tee itselleen mitään hyvää, jos ei oikeasti arvosta itseään oikein...Koska muuten sitä tekisi vaan sellaisia asioita itselleen, mitkä parantaa elämisen laatua, eikä heikennä sitä.Disse kirjoitti:
No joo, ymmärrän pointtisi. Mutta tänä jouluna mun tyttö, joka on aika suora sanomisissaan, kysyi, haittaako, jos ei osta tai anna lahjaa mulle. Sanoin, että ei haittaa. Antoi sitten halin... Ja yleensäkin välitti, kun kysyi tuollaista... :o)
Se välittäminen ja sen näyttäminen, sanominen ääneen ihan mikä tahaansa on jo riittävää.
Mutta se, että itse hoksaa arvostaa itseään, on jokaisen omasta päänupista kiinni. Voi sitä jokainen läheinen jankuttaa, että lopeta tupakointi, lopeta lihominen, lopeta se ja aloita tuo...Ei sitä kukaan tee itselleen mitään hyvää, jos ei oikeasti arvosta itseään oikein...Koska muuten sitä tekisi vaan sellaisia asioita itselleen, mitkä parantaa elämisen laatua, eikä heikennä sitä.Voi kultaseni minä tiedän sen, ihmisillä kaikilla kestää ennen kuin sisäistää tiedon kun maailman avautumiseen menee aikaa. Miehen kohdalla kuin olen sanonut kestää puolivuotta ennen kuin sanoo minun olleen oikeassa.Se että toiset ei opi koskaan ja vasta vanhuuden päivinä katuu tekojaan mutta minä pistän nämä ihmiset katumaan nyt sen vuoksi teen rikosilmoituksen kuin ovat vastuussa omista tunteistaan kuin minä minun omastani ottaen vastuun.
- Anonyymi
Mut naiset haluaa alkoa juovia miehiä. Raitis mies on turn off ollut aina.
- Anonyymi
Meinaako naisetkin vaan juoda vichyä huomenna. Olette todella tylsiä. Naiset ei halua juhlii nykyään, sitä istutaan vaan kotona ja tuijotetaan älypuhelinta perkele.
- Anonyymi
Mietin juuri tuota samaa. Ne ihmiset joilla ihanteena on täysraittius, lapset, omakotitalo voivat olla kohtalaisen teennäisiä unelmissaan. Elämäkään ei välttämättä ole pidempi, se vain tuntuu pidemmältä. Kyllä elämään kuuluu hulluuttelu ja juhliminen kun siltä tuntuu. Jos ei enää tunnu voi kysymyksessä olla jo omaan elämään kyllästyminen. Sitä jakaisi vain koska sitä pitää muille esittää:)
AsoianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mietin juuri tuota samaa. Ne ihmiset joilla ihanteena on täysraittius, lapset, omakotitalo voivat olla kohtalaisen teennäisiä unelmissaan. Elämäkään ei välttämättä ole pidempi, se vain tuntuu pidemmältä. Kyllä elämään kuuluu hulluuttelu ja juhliminen kun siltä tuntuu. Jos ei enää tunnu voi kysymyksessä olla jo omaan elämään kyllästyminen. Sitä jakaisi vain koska sitä pitää muille esittää:)
AsoianVierestäEläs nyt.
Minusta raittius on hyvä ja alkoholi taas tuhoaa aivoja
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/viina-tuhoaa-aivoja-viela-raitistumisen-jalkeen
- Anonyymi
Jätän väliin. Ei oo baarista löytyny koskaan hyvää seuraa. En juurikaan ees juo, että kovin kävis tylsäksikin katella kännisiä.
- Anonyymi
Juoda ja naida siinäpä pulma. Saa naisia tinderistäkin en ole baareissa käynyt 10 vuoteen. Mut se että saisi naisen treffeille vaikka puistoon kävelemään on vaikeampaa kun saada nainen juomaan skumppaa kotiini tai naisen kotiin.
- Anonyymi
Ilman viinaa juhliminen on kuin luovuttaisit naiset toisille ihmiselle.
- Anonyymi
Menen kai yksin juhlimaan näin sinkkumiehenä kun ei ole naistakaan, onneksi sentään on rahaa ja voi hakea skumppaa.
- Anonyymi
Turussa
Vuosi 2020 otetaan vastaan värien loisteessa
Turussa jätetään tiistaina 31.12. juhlalliset jäähyväiset vuodelle 2019 ja samalla koko 2010-luvulle. Uudenvuodenaaton ohjelma alkaa iltapäivällä lasten Seikkailupuistossa Juhlat huipentuu perinteiseen kaupungin ilotulitukseen Samppalinnanmäeltä;
Turun Tuomiokirkon kellojen lyötyä 24.00 ...heti sen jälkeen ilotulitus alkaa.
Kuumaa glögiä ilman alkoholia on tarjolla, niille asukkaille jotka ilotulistusta seuraava täällä meillä. Ihan aitio paikalla ei kyllä sijainnin puolesta olla, mutt aina on kuitenkin jonkin moinen ilotulitus ollut nähtävissä.
Huominen iltapala klo 21. on: perunasalaattia ja kuumia nakkeja tai puolukka vispipuuroa... ja maitoa, voileipiä tuorejuustolla.
Siinä se menee minunkin iltani ja vielä yökin perään, yökkönä kuten nytkin.
Viikon loma kuitenkin tiedossa!
trollikka - Anonyymi
Kuka haluaa pilata vuodenvaihteensa baariin lähtemällä? Uutta vuotta vietetään perinteisesti kotibileissä kamujen kesken. Tehdään hyvää sapuskaa, jne.
- Anonyymi
Viinamies kutsutaan kotibileisiin viettämään uuttavuotta. Bileissä viinamies juo viinaa ja tapaa naisia.
Raitista miestä ei kutsuta mihinkään ja hän viettää uudenvuoden yksin kotona.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies kutsutaan kotibileisiin viettämään uuttavuotta. Bileissä viinamies juo viinaa ja tapaa naisia.
Raitista miestä ei kutsuta mihinkään ja hän viettää uudenvuoden yksin kotona.
t. viinamiesEi meidän bileissä mitään viinaa juoda. Me osataan olla selvinpäinkin. Että kaada vaan itsellesi.
- Anonyymi
Juu, tänään sitä lahdetään rinta rottingilla baariin että nyt tulee naista!
Huomenna saamma lukea luimukorvaisten luusereitten itkua kun uutena vuotenakaan ei onnistu, ja nyt ollaan sitten takuulla koko vuosi ilman naista. Ja lortot vaan valikoi ja kunnon kilttimiehet jää ilman.
Älkäähän lähtekö soitellen sotaan. Parempi pitää matalaa profiilia niin ei sitten niin kamalasti pety! - Anonyymi
Juuri niin kotibileissä on tunnelmaa. Oon just kotibileissä naisen luona. Baarit on mennen talven lumia.
En lähde kapakkaan. Meillä on se kuohari-pullo,
joka kohta korkataan.
Hehe! Tuohan riimittää. Ei ollut edes tarkoitus.... :)- Anonyymi
Ostin 150 euron viinipullon tyttöystävälle. Itse en viinistä tykkää tulee oksennus jos joisin- Juon itse halpaa koff olutta. Kotona vaan ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347