ollessasi parikymppinen?
Missä sinä nainen vietit uuttavuotta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En muista tarkalleen. En kuitenkaan missään juhlissa enkä varsinkaan kännissä.
Tapanani ei ole koskaan ollut juhlia uutta vuotta.
Kai sitä ystävien kanssa istuttiin iltaa tai sitten poikakaverin kanssa kaksin. - Anonyymi
Olin mieheni kanssa joka oli oollut armeijassa sinä vuonna ja päässyt siviiliin joulukuun alussa kun olin 20 vuotias ja vietimme sen kotona. Meillä oli ystäviä kylässä ja juhlimme uutta vuotta. Olemme yhä yhdessä, 21 vuotta yhdessä.
Olin opiskelukavereiden kanssa ensin kotibileissä ja sen jälkeen lähdettiin stadiin katsomaan ilotulitusta. Tämä oli aika normi uuden vuoden kaava. :)
- Anonyymi
Olet niin... pikkusievä ja ärsyttävän tavallinen 😣
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin... pikkusievä ja ärsyttävän tavallinen 😣
Tämä on tosi. Minussa ei todellakaan ole mitään mielenkiintoista, eikä dramaattista. En osaa edes teeskennellä, että olisin jollain tapaa kiinnostava ja jännittävä.
Tämän tylsyyden keskellä vaan pitää oppia olemaan ja elämään. :)
Mitä mielenkiintoista sinussa on? Kerro jotain kivaa.
- Anonyymi
Olin hienossa kodissani. Sivistyneiden ihmisten kassa. Nautimme katkarapuja ja muita herkkuja. -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Olet varmaan ylpeä, kun kuulut sivistyneiden piireihin.
- Anonyymi
Näin jäljestä päin kuviani katsellessa olin parikymppisenä älyttömän söpö. En kuitenkaan löytänyt sitä oikeaa vaan sen väärän. Kun itsetunto oli nollissa ja aloin seurustelemaan ensimmäisen kanssa, joka teki aloitteen . Olin mielettömän kaunis, tein virheen. Aloin suhteeseen tollon miehen kanssa. Siitä on jo aikaa ja kohtuullisen hauskaa silti oli , joten annan itselleni anteeksi. Vuosikymmenten romanssi ei siitä syntynyt, useamman vuoden kumminkin. Ja jos olisin ollut laskelmoiva, tuohon suhteeseen olisi kannattanut jäädä. En jäänyt, mies ei ollut minulle oikea ainakaan siinä elämäni vaiheessa
- Anonyymi
Taisin olla mahataudissa ja istuin vessan pytyllä.Katselin pilluani ja mietin,että sinne ei miehet tule koskaan menemään.Eikä ole mennyt,olen lesbo ja ylpeä siitä!
- Anonyymi
👍👄💋
- Anonyymi
20 vuotias minä. Olin poikaystäväni kanssa silloin ihan kotona oltiin juhlimassa. raketteja ammuttiin pihalla. Ny meillä ei ole raketteja ihan kotibileet kaksistaan.
- Anonyymi
Olen viettänyt lähes koko aikuisiän lapsiystävällisiä uusia vuosia. Samoin kävi myös parikymppisenä. Raketteja olen alkanut ampumaan vasta, kun olen siirtynyt pysyvästi työelämään.
- Anonyymi
Heheee :)))))ketään ei kiinnosta kurppaikäisten naisten uudetvuodet
- Anonyymi
Miksi pitäisikään?Ei muakaan kiinnosta tuntemattomien, iästä riippumatta.
- Anonyymi
Yksin kotona. En ollut bilettäjä. Vasta 23 vuotiaana löytyi eka mies joten siitä eteenpäin muutama UV meni hänen kanssaan.
Sitten mies löysi jännemmän naisen ja sen jälkeen olen ollut kaikki juhlapäivät yksin ja tulen viettämään jatkossakin.Mikä vittu tämä uv on?
Aivan älytön väännös... taas.
Joo siis kakskymppisenä juhlin vuoden alkua kuten kaikki muutkin. Teen aina kaiken kuten kaikki muutkin.
(naurua)
- Anonyymi
"Mätin p.skaa hevostalleilla."
Et usko miten sait mun sydämen muljahtamaan :( Niin minäkin varmaan tein, tai sitten muuten vain hengailtiin siellä. Olen henkeen ja vereen hevosnainen, mutta suuren suureksi surukseni en enää voi enkä saa tarttua sontatalikkoon. Lääkärin määräys.
Selkä romu eikä kestä mitään raskaita töitä, siksi jouduin kouluttautumaan sosiaalipuolelle hoitoalata.
Hevosia en toki ole jättänyt enkä jätä, mutta ne tallihommat ja kavereitten kanssa hengailu ja tallilla vietetty vapaa-aika - parasta nuoruutta!
Sieltä se oma mieskin löytyi sitten. - Anonyymi
Kaveriporukan kanssa illanvietto kotona.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696