Miten se voiki olla uusivuosi näinkin hiljainen? Käytiin koiran kans rantsussa katteleen ja kuunteleen ilotulitusta joka oli kohtuullinen, mutta ei mitenkään megalaatuinen ajateltuna, että olis 150vuotis raketit mukana?
Mutta tää yleinen paukuttelu? Eikö kemiläisillä ole rahaa, vai miksi raketit ei pauku?
Tossa kahdeksan tienoilla sesseni pyyteli ulos, kun luuli kuulleensa rakettipaukkeen alkavan, mutta ei. Siinä me yhdessä vartin verran vartottiin josko riemu alkais, mut eipä niin.
Lupailin sessulleni, et kyllä se vielä tästä, viimeistään klo. 24:00 niinkuin aina ennenkin ja onhan meillä omat V.I.P. Virtuoosi ja Legend boximme, ymm.
No paukuteltiin sitten siinä ja todettii etteipä paljoo muualta lisäsäestystä tullu, nii laitoimma pihanuotiolle tulet ja paistoimma muutamat makkarat ja herkuttelimme.
Ihmettelen kyllä tätä ilotulitteiden vähyyttä? Ollaanko sitä nykyjään niin visuja, köyhiä, vaiko niin vasemmistolaisvihreitä ettei perinteet enää merkite mitään?
Kaikesta huolimatta räiskyvää ja riemukasta uuttavuotta 2020.
On hiljaista
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No olikos siellä ketään , esim. niitä turisteja ?????
- Anonyymi
25 vuotta EU:ssa tänään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16188851/25-vuotta-eussa-tanaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442