Löytyiskö Tren suunnalta söpöä transtyttöstä?

Anonyymi

Joka pyllistäisi ihanaa peppuvakoaan ja tarjoaisi sitä nuoltavaksi, sormetettavaksi, liukasteltavaksi ja kunnolla pantavaksi? Haluan laueta sisääsi ja saada sinut tuntemaan itsesi naiseksi. Voin toki myös imeä tyttömunaasi kunnes laukeat<3

M35

18

119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen trans hoikka ja naisellinen. Saisit nuolla sekä panna kunnolla

      • Anonyymi

        Missä otat vastaan?


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta. Älä välitä näistä piilohomoista. He eivät tule koskaan saamaan seksiä kenenkään kanssa kun kerran viitsivät tällaisissa ketjuissa tungeksia. <3


      • Anonyymi

        Anonyymi
        Tänään 14:32

        Sinä tässä olet sellainen ihminen, joka pitäis nostaa kiikkumaan. Mitä helvettiä sinä täällä roikut? Hommaa elämä ja anna muiden ihmisten seksuaalisuuden olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä otat vastaan?

        Kotiani voi tulla ja pääset rauhassa nauttii😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiani voi tulla ja pääset rauhassa nauttii😗

        Saako sinua myös nuolla ja imeä ensin? Sitten voitelen ihanan peppusi ja työnnyn sisääsi. Haluatko edestä vai takaapäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sinua myös nuolla ja imeä ensin? Sitten voitelen ihanan peppusi ja työnnyn sisääsi. Haluatko edestä vai takaapäin?

        Totta kai saat..uuh ihana olet🤗 tykkään moemmista saat naida kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saat..uuh ihana olet🤗 tykkään moemmista saat naida kunnolla.

        En malta odottaa että saan ottaa sinut takaapäin, pidellä lanteistasi kiinni ja kuunnella ihania naimalätinöitä. Tyykkääthän sinä myös halailusta ja suukottelusta? <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta odottaa että saan ottaa sinut takaapäin, pidellä lanteistasi kiinni ja kuunnella ihania naimalätinöitä. Tyykkääthän sinä myös halailusta ja suukottelusta? <3

        Milloin tuut? Tykkään suudella ja halia🤗 olen hormooni hoidolla saanut naisellisen vartalon ja rintani nyt kokoa B🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tuut? Tykkään suudella ja halia🤗 olen hormooni hoidolla saanut naisellisen vartalon ja rintani nyt kokoa B🤗

        Miten sinuun saa yhteyden? Juuri sinunlaista naista minä kaipaan elämääni. Olet ihana <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyden? Juuri sinunlaista naista minä kaipaan elämääni. Olet ihana <3

        ihana kuulla! Pukeudun naisten vaatteisiin eikä kadulla kukaan epäile naisellisuuttani. Ainut ero pikku housujeni sisällä muuten ääneni on naisen ja ehkä ymmärrän paremmin mistä mies tykkää.


    • Anonyymi

      Moi,oon hoikka ja hyvännäköiseksi kehuttu translady,en Tampereelta mutta käyn kyllä siellä aina välillä...munsta löytyy kuvia www.omakuva.org sivuilta

      • Anonyymi

        Levitä minulle "pilluasi" kunnolla niin saat munaa.


      • Anonyymi

        Miten sinut löytää sieltä omakuvasta kulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinut löytää sieltä omakuvasta kulta?

        Klikkaa siellä omakuvasta kohtaa transkuvat...oon rekistöröitynyt sinne nimim tvslutsex


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikkaa siellä omakuvasta kohtaa transkuvat...oon rekistöröitynyt sinne nimim tvslutsex

        Heippa tvslutsex,olipa komeat kuvat ja se leopardikuvioinen mekko korkokengät...Missä hotellissa nuo kuvat oli otettu ? Olet kyllä pantavan näköinen pakkaus...uuh...


    • Anonyymi

      LäähPuuh transu wittu ;)))),,,,, Kjyl tuollaasta piku poikapilua nuolasstaa vois kjeh kjeh

    • Anonyymi

      Juu olis kyllä kiva kokemus olen itse peppuneitsyt mutta haluisin tuntea kullin sielä pistä s postii jos kiinostaa t 30v tre [email protected]

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1287
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1180
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      980
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      968
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe