Joka pyllistäisi ihanaa peppuvakoaan ja tarjoaisi sitä nuoltavaksi, sormetettavaksi, liukasteltavaksi ja kunnolla pantavaksi? Haluan laueta sisääsi ja saada sinut tuntemaan itsesi naiseksi. Voin toki myös imeä tyttömunaasi kunnes laukeat<3
M35
Löytyiskö Tren suunnalta söpöä transtyttöstä?
18
165
Vastaukset
- Anonyymi
Olen trans hoikka ja naisellinen. Saisit nuolla sekä panna kunnolla
- Anonyymi
Missä otat vastaan?
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta. Älä välitä näistä piilohomoista. He eivät tule koskaan saamaan seksiä kenenkään kanssa kun kerran viitsivät tällaisissa ketjuissa tungeksia. <3
- Anonyymi
Anonyymi
Tänään 14:32
Sinä tässä olet sellainen ihminen, joka pitäis nostaa kiikkumaan. Mitä helvettiä sinä täällä roikut? Hommaa elämä ja anna muiden ihmisten seksuaalisuuden olla rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä otat vastaan?
Kotiani voi tulla ja pääset rauhassa nauttii😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotiani voi tulla ja pääset rauhassa nauttii😗
Saako sinua myös nuolla ja imeä ensin? Sitten voitelen ihanan peppusi ja työnnyn sisääsi. Haluatko edestä vai takaapäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sinua myös nuolla ja imeä ensin? Sitten voitelen ihanan peppusi ja työnnyn sisääsi. Haluatko edestä vai takaapäin?
Totta kai saat..uuh ihana olet🤗 tykkään moemmista saat naida kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai saat..uuh ihana olet🤗 tykkään moemmista saat naida kunnolla.
En malta odottaa että saan ottaa sinut takaapäin, pidellä lanteistasi kiinni ja kuunnella ihania naimalätinöitä. Tyykkääthän sinä myös halailusta ja suukottelusta? <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En malta odottaa että saan ottaa sinut takaapäin, pidellä lanteistasi kiinni ja kuunnella ihania naimalätinöitä. Tyykkääthän sinä myös halailusta ja suukottelusta? <3
Milloin tuut? Tykkään suudella ja halia🤗 olen hormooni hoidolla saanut naisellisen vartalon ja rintani nyt kokoa B🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuut? Tykkään suudella ja halia🤗 olen hormooni hoidolla saanut naisellisen vartalon ja rintani nyt kokoa B🤗
Miten sinuun saa yhteyden? Juuri sinunlaista naista minä kaipaan elämääni. Olet ihana <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden? Juuri sinunlaista naista minä kaipaan elämääni. Olet ihana <3
ihana kuulla! Pukeudun naisten vaatteisiin eikä kadulla kukaan epäile naisellisuuttani. Ainut ero pikku housujeni sisällä muuten ääneni on naisen ja ehkä ymmärrän paremmin mistä mies tykkää.
- Anonyymi
Moi,oon hoikka ja hyvännäköiseksi kehuttu translady,en Tampereelta mutta käyn kyllä siellä aina välillä...munsta löytyy kuvia www.omakuva.org sivuilta
- Anonyymi
Levitä minulle "pilluasi" kunnolla niin saat munaa.
- Anonyymi
Miten sinut löytää sieltä omakuvasta kulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinut löytää sieltä omakuvasta kulta?
Klikkaa siellä omakuvasta kohtaa transkuvat...oon rekistöröitynyt sinne nimim tvslutsex
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klikkaa siellä omakuvasta kohtaa transkuvat...oon rekistöröitynyt sinne nimim tvslutsex
Heippa tvslutsex,olipa komeat kuvat ja se leopardikuvioinen mekko korkokengät...Missä hotellissa nuo kuvat oli otettu ? Olet kyllä pantavan näköinen pakkaus...uuh...
- Anonyymi
LäähPuuh transu wittu ;)))),,,,, Kjyl tuollaasta piku poikapilua nuolasstaa vois kjeh kjeh
- Anonyymi
Juu olis kyllä kiva kokemus olen itse peppuneitsyt mutta haluisin tuntea kullin sielä pistä s postii jos kiinostaa t 30v tre [email protected]
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830