Onko tuo yhtääl luotettava kauppa?Hairahduin sieltä tilaamaan ja en saanut enään peruutettua tilausta.
Protein. Fi
5
3903
Vastaukset
- Anonyymi
älkää oikeesti tilatko tuolta firmalta yhtikäs mitään, lähettelevät paketteja laskuttavat asiakkaita turhista toimituksista , laskut menee suoraan laskuttajalle ja sieltä perintään maksuvelvoitetta et voi millään muuttaa , ottavat rahat vaikka millä väännöllä.
- Anonyymi
moi, tilasin ihan vasta näytteitä ja tuli ihan ok perille ja laskukin oli ok. Asiakaspalveluun jouduin olemaan yhteydessä kun itse kirjoitin oman puh nroni väärin ja en saanut sitten postilta tekstiviestiä ja tämä numeron korjaaminen onnistui oikein hyvin asiakaspalvelun kautta.
Nyt olen tilannut sieltä isompia paketteja jotka eivät ole vielä tulleet. - Anonyymi
ProteinFi kokemuksia - http://hespac.com/proteinfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
- Anonyymi
Tullut tilattua tuolta pari kertaa ja hyvin toimii.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia tilausten kanssa! Olen tilannut monta kertaa, ja kerran jouduin olemaan aspaan yhteydessä, kun Posti kadotti paketin. Sain suomen kielistä palvelua, ja asia hoitui siltä istumalta. Vaikkei tilauksen katoaminen heidän vikansa ollutkaan, ystävällinen aspan henkilö lähetti muutaman proteiinipatukan hyvityksenä tapahtuneesta.
Tuotteista pidän kovasti ja erityisesti plussaa niiden kauniista ulkonäöstä. Kelpaa pitää esillä keittiössä.
Eli lämpimästi voin itse suositella. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659