Mitäs sanotte parisuhteelliset tai sellaisessa olleet.
Kannattaisko sitä koettaa? Varsinkin jos perhettä ei ole perustamassa, ja on muutenkin sillä tavalla introvertti, ettei ihmisten seura juurikaan ole elämän edellytys.
Ainoa asia jota kaipaan on seksi.
Onko mahdollista löytää vastaavaa naista, vai annanko kirveen olla edelleen kaivossa?
Kannattaako koettaa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maksullinen. Ja kyllä kai niitä pelkkää seksiäkin hakevia naisia on. Laita vaikka ilmoitus jonnekin seksinhaku-palstalle.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa. Aion pian käpertyä ihanan miehen kainaloon... molemmat haluaa olla kainalossa...
Pelkkään seksiin käynee paremmin seksisuhde. Osaat puntaroida omalla kohdallasi sen ja maksullisten välillä.
Introvertit ihmiset voivat ihan hyvin olla parisuhteessa ja sen suhteen ei tarvitse olla samanlainen kuin hyvin ekstroverttien ihmisten suhde luultavasti olisi. Lähtökohtasi on oikeastaan varsin hyvä, koska sinun ei ainakaan tarvitse roikkua kenessäkään kiinni. Voi antaa toiselle tilaa.- Anonyymi
Kyllä naisen kanssa on kiva asua. Ei pelkästään seksin takia vaan voi tehdä yhdessä juttuja kuten remontoida ja veneillä ja tehdä ruokaa ja matkustaa.
En haluaisi olla sinkku päivääkään tässä elämässä enää. - Anonyymi
Kannattaa juoda viinaa ja käydä baareissa niin on mahdollisuus saada kumppani. Raitis mies tai nainen ei saa parisuhdetta. Suhteen luominen alkaa baarista silloin kun juodaan viinaa.
T Viinamies - Anonyymi
Ei miehet eikä naiset osaa seurustella. Riitelevät vaan viina juomisesta ja tiskein tiskaamisesta.
Tietysti pelkkä seksisuhde käy, jos löydät samanmielisen kumppanin. Ei se ole millään tavalla tuomittavaa, jos kaksi aikuista ihmistä haluaa näin. Usein kuitenkin nainen haluaa myös tunnesiteen. Toki puhun vain omasta kokemuksestani, mutta ilman välittämistä ja tunnelatausta, tuskin mikään intiimi läheisyys edes onnistuu.
- Anonyymi
moi ei pitänyt enään tulla tänne mutta tulin saunasta ja rentoudun ja pian teen jotain syötävää mutta voishan se olla kivaakin kun miettii olis muutamien naisten kanssa vain seksisuhde mutta oikeasti taitaa käydä niin että rakastelee ja huomaa sen jälkeen että nainen onkin kiva eli huomaa että rakastelee mutta pyytääkin häntä joka paikkaan mukaan ja huomaa hän on paras kaveri no myönnän minulla ei ole kokemusta seksisuhteesta mutta jos naisen kanssa haluan seksiä niin silloin tykkään ja pidän naisesta niin kai minussa joku vika on kun en pysty tyydyttämään ja rakastamaan yhtä naista eli kahta en pysty tyydyttämään niin minulle riittää se yksi oikea eli se neiti oikea jonka kanssa tehdä yhdesssä kaikkea ja varmasti olen ahdistava kun olen perhekeskeinen ja yhden naisen mies ja en ole sosiaalinen
Anonyymi kirjoitti:
moi ei pitänyt enään tulla tänne mutta tulin saunasta ja rentoudun ja pian teen jotain syötävää mutta voishan se olla kivaakin kun miettii olis muutamien naisten kanssa vain seksisuhde mutta oikeasti taitaa käydä niin että rakastelee ja huomaa sen jälkeen että nainen onkin kiva eli huomaa että rakastelee mutta pyytääkin häntä joka paikkaan mukaan ja huomaa hän on paras kaveri no myönnän minulla ei ole kokemusta seksisuhteesta mutta jos naisen kanssa haluan seksiä niin silloin tykkään ja pidän naisesta niin kai minussa joku vika on kun en pysty tyydyttämään ja rakastamaan yhtä naista eli kahta en pysty tyydyttämään niin minulle riittää se yksi oikea eli se neiti oikea jonka kanssa tehdä yhdesssä kaikkea ja varmasti olen ahdistava kun olen perhekeskeinen ja yhden naisen mies ja en ole sosiaalinen
Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.
Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.
Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.niin pelästyin itsekkin kauhea käärmes ja katsoin heti pistikö se mutta sitten huomasin että oma jämerä poikahan se siinä on muuten se on aika kiva eli jos minun kanssani haluaa saunaan niin kolmisin on mentävä eli nainen minä ja kuningas pyton
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.
Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.mitäs pahaa siinä sitten on jos mies haluaa antaa naisellensa orgasmeja mutta jos se noin kamalaa on että täytyi poistaa niin anteeksi että loukkasin ja satutin sinua
Aina kannattaa kokeilla, että ei tarvi sitten kiikkustuolissa katua. Yrityksissä saattaa tulla näpeille, mutta voit myös onnistua, sillä onhan introverttejä naisiakin olemassa ja jos onnistutte löytämään yhteisen sävelen, niin sehän olisi aika kiva juttu.
- Anonyymi
Ei kukaan parisuhdetta hakeva halua vierelleen kumppania, joka tahtoo hänestä vain seksiä. Sinä kyllästyisit toisen hinkuun tehdä parisuhdejuttuja, ja toinen kypsyisi siihen että sinä haluat hänestä vain seksiä. Miksi sitä väkisin parisuhteessa olemaan jos ei muu kuin peuhaaminen kiinnosta.
Siksipä täällä jo ehdotetut vaihtoehdot eli joko seksisuhde, irtoseksi tai maksullinen seksi. Ei tule kenellekään paha mieli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683