Kannattaako koettaa

Anonyymi

Mitäs sanotte parisuhteelliset tai sellaisessa olleet.

Kannattaisko sitä koettaa? Varsinkin jos perhettä ei ole perustamassa, ja on muutenkin sillä tavalla introvertti, ettei ihmisten seura juurikaan ole elämän edellytys.

Ainoa asia jota kaipaan on seksi.

Onko mahdollista löytää vastaavaa naista, vai annanko kirveen olla edelleen kaivossa?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksullinen. Ja kyllä kai niitä pelkkää seksiäkin hakevia naisia on. Laita vaikka ilmoitus jonnekin seksinhaku-palstalle.

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa. Aion pian käpertyä ihanan miehen kainaloon... molemmat haluaa olla kainalossa...

    • Pelkkään seksiin käynee paremmin seksisuhde. Osaat puntaroida omalla kohdallasi sen ja maksullisten välillä.

      Introvertit ihmiset voivat ihan hyvin olla parisuhteessa ja sen suhteen ei tarvitse olla samanlainen kuin hyvin ekstroverttien ihmisten suhde luultavasti olisi. Lähtökohtasi on oikeastaan varsin hyvä, koska sinun ei ainakaan tarvitse roikkua kenessäkään kiinni. Voi antaa toiselle tilaa.

    • Anonyymi

      Kyllä naisen kanssa on kiva asua. Ei pelkästään seksin takia vaan voi tehdä yhdessä juttuja kuten remontoida ja veneillä ja tehdä ruokaa ja matkustaa.
      En haluaisi olla sinkku päivääkään tässä elämässä enää.

    • Anonyymi

      Kannattaa juoda viinaa ja käydä baareissa niin on mahdollisuus saada kumppani. Raitis mies tai nainen ei saa parisuhdetta. Suhteen luominen alkaa baarista silloin kun juodaan viinaa.

      T Viinamies

    • Anonyymi

      Ei miehet eikä naiset osaa seurustella. Riitelevät vaan viina juomisesta ja tiskein tiskaamisesta.

    • Tietysti pelkkä seksisuhde käy, jos löydät samanmielisen kumppanin. Ei se ole millään tavalla tuomittavaa, jos kaksi aikuista ihmistä haluaa näin. Usein kuitenkin nainen haluaa myös tunnesiteen. Toki puhun vain omasta kokemuksestani, mutta ilman välittämistä ja tunnelatausta, tuskin mikään intiimi läheisyys edes onnistuu.

      • Anonyymi

        moi ei pitänyt enään tulla tänne mutta tulin saunasta ja rentoudun ja pian teen jotain syötävää mutta voishan se olla kivaakin kun miettii olis muutamien naisten kanssa vain seksisuhde mutta oikeasti taitaa käydä niin että rakastelee ja huomaa sen jälkeen että nainen onkin kiva eli huomaa että rakastelee mutta pyytääkin häntä joka paikkaan mukaan ja huomaa hän on paras kaveri no myönnän minulla ei ole kokemusta seksisuhteesta mutta jos naisen kanssa haluan seksiä niin silloin tykkään ja pidän naisesta niin kai minussa joku vika on kun en pysty tyydyttämään ja rakastamaan yhtä naista eli kahta en pysty tyydyttämään niin minulle riittää se yksi oikea eli se neiti oikea jonka kanssa tehdä yhdesssä kaikkea ja varmasti olen ahdistava kun olen perhekeskeinen ja yhden naisen mies ja en ole sosiaalinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        moi ei pitänyt enään tulla tänne mutta tulin saunasta ja rentoudun ja pian teen jotain syötävää mutta voishan se olla kivaakin kun miettii olis muutamien naisten kanssa vain seksisuhde mutta oikeasti taitaa käydä niin että rakastelee ja huomaa sen jälkeen että nainen onkin kiva eli huomaa että rakastelee mutta pyytääkin häntä joka paikkaan mukaan ja huomaa hän on paras kaveri no myönnän minulla ei ole kokemusta seksisuhteesta mutta jos naisen kanssa haluan seksiä niin silloin tykkään ja pidän naisesta niin kai minussa joku vika on kun en pysty tyydyttämään ja rakastamaan yhtä naista eli kahta en pysty tyydyttämään niin minulle riittää se yksi oikea eli se neiti oikea jonka kanssa tehdä yhdesssä kaikkea ja varmasti olen ahdistava kun olen perhekeskeinen ja yhden naisen mies ja en ole sosiaalinen

        Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.

        Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
        Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
        Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.

        Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
        Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
        Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.

        niin pelästyin itsekkin kauhea käärmes ja katsoin heti pistikö se mutta sitten huomasin että oma jämerä poikahan se siinä on muuten se on aika kiva eli jos minun kanssani haluaa saunaan niin kolmisin on mentävä eli nainen minä ja kuningas pyton


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Oli vähän vaikeaselkoista tekstiä, mutta koitan vastata parhaani mukaan.

        Sosiaalisuutta ja keskustelutaitoa voi harjoitella, innostus löytyy omasta halusta ja viitseliäisyydestä. Rohkeutta peliin. Ilman kommunikointitaitoja on vaikeaa saada kontaktia toiseen ihmiseen.
        Olisi hyvä löytää yksi luotettava kumppani, kuin useita kevyt-suhteita. Suhteen pitäisi antaa kehittyä rauhassa, näin myös intiimit asiat alkavat luistaa tutustumisen myötä paremmin. Suhteelle pitää antaa aikaa kypsyä ja kasvaa. Hyvää ei voi hoputtaa.
        Mikään ei tapahdu hetkessä. Paitsi tietysti pinnalliset suhteet, joihin en edes viitsi antaa mitään neuvoja.

        mitäs pahaa siinä sitten on jos mies haluaa antaa naisellensa orgasmeja mutta jos se noin kamalaa on että täytyi poistaa niin anteeksi että loukkasin ja satutin sinua


    • Aina kannattaa kokeilla, että ei tarvi sitten kiikkustuolissa katua. Yrityksissä saattaa tulla näpeille, mutta voit myös onnistua, sillä onhan introverttejä naisiakin olemassa ja jos onnistutte löytämään yhteisen sävelen, niin sehän olisi aika kiva juttu.

    • Anonyymi

      Ei kukaan parisuhdetta hakeva halua vierelleen kumppania, joka tahtoo hänestä vain seksiä. Sinä kyllästyisit toisen hinkuun tehdä parisuhdejuttuja, ja toinen kypsyisi siihen että sinä haluat hänestä vain seksiä. Miksi sitä väkisin parisuhteessa olemaan jos ei muu kuin peuhaaminen kiinnosta.

      Siksipä täällä jo ehdotetut vaihtoehdot eli joko seksisuhde, irtoseksi tai maksullinen seksi. Ei tule kenellekään paha mieli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe