olen 33 vuotias nainen ja en ole koskaan seurustellut. syy on se että ilmavaivat on minulle arkipäivää ja häpeän sitä. miten voisin olla miehen kanssa parisängyssä kun ääniä pääsisi joka tapauksessa ja se nolostuttaisi.
muita joilla sama ongelma?
ilmavaivat parisuhteen esteenä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää jättää hienostelut pois, vaimoni on piereskellyt jo vuosia, sängyssäkin joten revi siitä. Tietty jos sellainen ääni pääsee esimerkiksi ennen ajatusta seksistä voi halut hävitä saman tien.
- Anonyymi
Mulla vaimolla myös ilmavaivoja.
ne kannattaa ottaa puheeksi parisuhteen alussa, niin niistä ei kasva mörköä. - Anonyymi
Ei se ääni, vaan haju.
- Anonyymi
Paskanhajussahan sitä on synnyttykin. Silloin sitä vain ei pannut merkille.
- Anonyymi
neitimiehet eivät tykkää, jos naiselta pääsee Paukku. Ota karski miehinen mies.
- Anonyymi
Jokainen nainen ja mies pieree joka päivä. Ne kauneimmat ja komeimmatkin yksilöt. Olen aina ollut sitä mieltä, että siinä jotain tavattoman seksikästä, kun komea mies päästää kovaa ja korkealta, iskee molempia silmiä (eri aikaan) ja heiluttelee kulmakarvojaan ja katsoo itsevarmasti silmiin. Siinä on jotain hyvin alkukantaista ja hyvin inhimillistä. Jopa aitoa.
Naisellahan pieruviikot ajoittuu etenkin viikkoa ennen kuukautisia ja kuukautisten ajaksi. Käytännössä siis suurin osa naisista pieree kaksi viikkoa putkeen. Silloin kannattaa tuulettaa ahkerasti, jos jakaa kodin jonkun kanssa. Voihan siinä sen miehenkin haastaa ihan reiluun pierukilpailuun ajan kuluksi. Jaettu ilo on paras ilo.
Usein pelimiehen voi myös testata suhteen alkuvaiheessa (mieluiten jo seurusteluaikana) runsaalla ja kovaäänisellä piereskelyllä. Usein ukko häviää kuin pierusaharaan, jos ei kestä. Tietysti apujakin on tarjolla; aina voi tarjota kumppanille happinaamaria ja raksakuulokkeita. Ainakin niillä pitäisi pärjätä pahinkin pieruallergikko. Tsemppiä! - Anonyymi
Kukaan tervepäinen ei suutu pierusta, vaimonikin välillä tööttää entä sitten, mua se ei haitaa, luonnollistahan se on. Jos pahalta haisee voi käydä oven toisella puolen. Tulee mieleen että jos mies ei haluu piereskelevää naista mutta on kuitenkin valmis naisen kanssa anaaliseksiin, mitenköhän se käy yksiin, penis siään kakkarööriin mutta pieru inhotaa.
Piereskely antaa hengilöstä rennon vaikutelman.
- Anonyymi
Voi hyvä ihminen! Kyllä ilmavaivat on miehillekin arkipäivää, eikä täyspäiselle miehelle tule mieleenkään tehdä minkäänlaista ongelmaa, puolisonsa ilmavaivoista.
Ruokavalio?
- Anonyymi
Naiset tuntuu jostain syystä häpeevän piereskelyä. Avopuolisokin häpes, koitti kovasti aina olla vaikka pierutti, sit valitteli kun vattaa vääntää ja kipristelee kunnes vaan tuli siihen pisteeseen et piru hänkin sit vaan pieree kun mieskin sitä tekee ja alkohan se naisenkin perse pitää ääntä.
Ei niitä pieruja kannata pidätellä.. Siinä alkaa vain turpoamaan.
Pierussa ei ole mitään ihmeellistä, joskin eihän se piru pilvessä nukkuminen välttämättä niin ihanata ole, jos tuo vaiva on oikeasti voimakkaasti läsnä ja perä soi jatkuvasti...
Pitäisi miettiä syitä tuohon käymistilaan.. Ruokavalio ja hormonaaliset seikat vaikuttaa. Oletko kokeillut e-pillereitä käyttää ja sitten olla ilman. Onko vaikutusta?
Millainen on ruokavaliosi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807