Otsikkohan aloitetaan isolla kirjaimella, sen kaikki tietävät. Näillä palstoilla jotkut kirjoittavat nimimerkkinsä pienellä alkukirjaimella ja minusta meidän toisten on kunnoitettava tätä tapaa ja kirjoitettava samalla tavalla.
Jos minä haluan aloittaa otsikon tällaisella nimimerkillä kuuluuko minun kirjoittaa se tässä tapauksessa pienellä vai isolla?
Otsikon oikeinkirj. palstaviestissä
3
246
Vastaukset
Kun alkujaan rekisteröin nimimerkkini, halusin käyttää sitä myös chatissa ollessani. Aikoinaan en ainakaan minä onnistunut kirjoittamaan nimimerkkiäni isolla alkukirjaimella.
En ole nähnyt järkeväksi sitten muuttaa nimimerkkiäni isolla alkukirjaimella kirjoitettavaksi, kun näille palstoille kirjoittelen. Eli ihan käytännön juttu tämä on. Otsikon toki kirjoitan isolla niin kuin pitääkin.- 4h-Kerho
Kun minä itse henk.koht. aloin viljellä s-juurikkaita p-viljelmälläni, otin selv. k-neuvojaltani, voinko viljellä jotain muutakin hyötykasvia?
PS. Ajelin Helsinkiin ja silmiini osui ison hallin seinässä neonvalomainos: HYÖTYAJONEUVOKESKUS. Mitähän se pitää sisällään? - hhh
ei taida olla näiden , ns. palstojen, merkittävin funktio.Toisaalta nk. kielipoliisit ovat hyvä ja hauska lisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323355Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032545Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692508- 1012114
- 111708
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781026Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos35832TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6770