Mietin itsaria parempana vaihtoehtona kuin eroa.
Pelkkä ajatus saa minut toivomaan, että kuolen.
Nytkin vain rukoiken sitä ..
Taidan valitettavasti herätä aamulla
Kuolen erosta
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Itsemurha ei koskaan ole ratkaisu. Elämä jatkuu ja asioista pääsee yli, sekä niiden kanssa oppii elämään. Ja no opettaahan tuo elämä myös meitä kaikkia.
- Anonyymi
kyllä Sinusta välitetään. Jos olet äijä, mentäisiinko yhdessä kaljalle, tai jos olet nainen voisit saada minusta uuden läheisen ystävän.
- Anonyymi
Se on mahdollista että sinun sielunoppituntisi täällä maanpäällä on jo tullut suoritetuksi, tai sit tuo on.
Mutta joka tapauksessa anna mennä vaan, olemme ylikansoitettu maaplaneetta. - Anonyymi
Aika luonnollista tuntuu että kuuluu eroprosessiin. Varsinkin jos et ole itse eron alullepistäjä. Hae ulkopuolista keskustelu apua jos ei muu auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161