Kertokaapa niin minä teille kohta kerron miten voitte itse parantaa itsenne ilmaiseksi ilman puoskareita. Tuli vaan mieleen tämä aihe kun eilen yksi kveri kertoi hierojalla käyneensä, itse en ole käynyt koskaan enkä ole tuntenut edes tarvetta moiseen.
Vastaukset 16
Joskus ois varmaan hieronta ollut paikallaan, mutta kertaakaan en ole käynyt
Harmaaritari kirjoitti:
Tuon olisin melkein arvannutkin ettei sulla ole ollut tarvetta.
Omituisia tulkintoja..
Viimeksi kävin hierojalla, en kipujen takia, vaan siksi kun sain lahjakortin.
Välillä käyn, että pääsen hipelöitäväksi. Jos ei muuta tee, niin mieltä se piristää.
pujotteIija kirjoitti:
Täytyykin katsella oisko tässä lähettyvillä naishierojia :D
Varaa vähintään puolen tunnin aika.
- Anonyymi
Viimetteeksi olen käynyt sensuaalisella laventelintuoksuisella hierontapöydällä. Oli sellainen lihaskramppi joka piti sitten hieroa pehmeäksi. Lihakset kun ovat sellaisia et tahtovat jäykistyä jos niitä ei käytä ja venyttele.
AsianVierestä- Anonyymi
Sensuaalisella? Voi taivas ja vielä laventelit ja kaikki. Tulee tuosta lähinnä mieleen, että siellä työnnetään vaan joku rosmariinin heinä pyllyyn! Ei kuulosta ammattimaiselta saati fyysisesti toimivalta.
Anonyymi kirjoitti:
Sensuaalisella? Voi taivas ja vielä laventelit ja kaikki. Tulee tuosta lähinnä mieleen, että siellä työnnetään vaan joku rosmariinin heinä pyllyyn! Ei kuulosta ammattimaiselta saati fyysisesti toimivalta.
Tarkoitti varmaan seksuaalista..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
:)
AV - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei se poista heinän työntämistä...:)
- Anonyymi
Käyn hyvännäköisellä nais hierojalla. Valitsen hierojan ulkonäön perusteella mutta on se hyväkin hieroja.
En. Sellaiseen ei ole varaa , en ole koskaan käynyt🥰✨💕🧸
- Anonyymi
On ja voisin ottaa aloittajan hieromaan. Ilman muuta. :)
No niin, vaikka ketjuun ei kovin kivuliaaksi oloaan tuntevia ilmaantnutkaan, mikä tavallaan hieman harmi, nyt seuraa se paljastus ja itsehoitoratkaisu joka ei maksa mitään:
https://www.seiska.fi/Oho/Karsitko-kivuista-Olemalla-kiltti-voit-kohentaa-oloasi-lue-hammastyttava-tutkimustulos/1148546
Olkaatten siis kilttejä & kunnollisia, vaikka se voi toisinaan tuntua vähän tylsältä eipähän ole niin kivuliasta kuitenkaan elo kuin mitä se voisi olla.Eiköhän kipujen takia mennä lääkäriin eikä hierojalle. Usein kipu on merkki jänne- tai lihastulehduksesta joka taas on hieronnan kontraindikaatio.
Itse käyn hierojalla noin joka toinen viikko; vuorotellen alakroppa ja yläkroppa. Jos tuntuu että jumeja on niin ergonomia kuntoon niin töissä kuin kotona ja välttää staattisia työvaiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540