Kerro nyt miten niitä naisia yrität saada?
Allu ei saa naista missä vika?
34
746
Vastaukset
- Anonyymi
Allu on palstan ikioman vakkarin ikioma tragikoominen hahmo, onnea pikku Allulle :)
- Anonyymi
pikku-Allu ei ole koskaan käynyt ulkomailla, hän viihtyykin parhaiten kotisilla.
Allu on koulukiusattu, siksi hän on nynnykki.
- Anonyymi
En kerro, alkaa riittää noi naiset, kun ei saa edes mun tyylisiä. ne on lihavia tai rumia, ei kiitos.
- Anonyymi
alkaa tukemaan kohtaa rivoa jälkeä paras lopettaa.
- Anonyymi
Yritin sulle jo sanoa.
- Anonyymi
Minua harmittaa kun en saanut sitä 3 kilon rullakinkkua alesta kun tuhma setä kurottautui pidemmälle pakastealtailla. Jäin katsomaan kädet suorassa ja vesi silmissä hänen peräänsä. Altaassa oli enää vain pakasteseitä.
- Anonyymi
Koska mulla on oma maku, ja en voi kiihottua ja olla semmosen vieres mistä en tykkää.
- Anonyymi
Kaikilla on oma maku. Harva haluaa olla sellaisen tyypin lähellä josta ei tykkää ja josta ei saa kiksejä.
Sun on turha kiukuta siitä ettei naiset kiinnostu susta, kun selvästi yrität iskeä naisia joita ei sinuntyyppinen mies innosta.
Ei se ole niiden naisten vika etteivät kiinnostu sinusta. Heillä on oma maku eivätkä siksi kiihotu sinusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on oma maku. Harva haluaa olla sellaisen tyypin lähellä josta ei tykkää ja josta ei saa kiksejä.
Sun on turha kiukuta siitä ettei naiset kiinnostu susta, kun selvästi yrität iskeä naisia joita ei sinuntyyppinen mies innosta.
Ei se ole niiden naisten vika etteivät kiinnostu sinusta. Heillä on oma maku eivätkä siksi kiihotu sinusta.No siinähän ei sitte kiihotu, emmäkää kiihotu liian lihavasta naisesta joka ei meikkaa, ei vaa nappaa, mieluite yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän ei sitte kiihotu, emmäkää kiihotu liian lihavasta naisesta joka ei meikkaa, ei vaa nappaa, mieluite yksin.
Nimenomaan.
Ne naisetkin on mieluummin yksin kuin sun kanssa. Yritä sisäistää se tieto ja lakkaa ruikuttamasta.
- Anonyymi
Allua piloillaan jos ei saa pysymään.
Allu on vajakki.
Siinä se syy nyt vain on.- Anonyymi
Tuu tänne sanomaan.
- Anonyymi
Ei tässä mitään naista saa,kun heitä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Masentuu ku näkee vaan kauniita naisia ja ite on aina yksinm
- Anonyymi
En halua juoda ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei täs mitää saumaa naisiin, ihan sama, huomenna salille.
- Anonyymi
Kai mä pärjään yksinkin alkaan kuntoileen ja haen töitä.
- Anonyymi
Huomannu et tuli tylsää kun työt loppu ja kotona vain yksin ja ei naistakaan saa,mut sitä elämä on.
- Anonyymi
En mä vaan hae töitä. Sanoin työkkäris etten saa naista joten en halua töitäkään.
- Anonyymi
Mitäs ne työkkärissä sitten tuohon sanoi?
- Anonyymi
No ei se auta ku hakee töitä. ei niitä naisia ainaskaa muuten saa, en kyl tiedä miten.
- Anonyymi
"En mä vaan hae töitä. Sanoin työkkäris etten saa naista joten en halua töitäkään"
":D Paras!! :D
Ja tämä ihmettelee sitten? Ei kai saisi nauraa, ei ihminen voi sille itse mitään mutta... :D
Varmaan työkkärissä lentäneet kahvit rinnuksille kahvihuoneessa kun kyseinen virkailija tämän kertonut työkavereille.- Anonyymi
Minä kyl meen töihin vaikka ei naista saisikaan.
- Anonyymi
Eikä nykyään oikein naisia ymmärrä. Vaatimukset pilvissä ja tavis kiltti mies ei kelpaa..
- Anonyymi
Tavallinen kiltti mies kelpaa. Hullu ätmi ei kelpaa.
- Anonyymi
Huomaa kun ei juo alkoholia alkoholin jälkeinen päivä paljo parempi, ei ole krapulaa saa aikaseksi jotain ja pääsee kuntoileen. Alkoholi pilaa kaiken, ja hermot menee sit naisiin ja huutaa.
- Anonyymi
Hyvä, viina ei sovi sulle lainkaan joten loistavaa että olet saanut pidettyä korkin kiinni! Jatka samaan malliin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, viina ei sovi sulle lainkaan joten loistavaa että olet saanut pidettyä korkin kiinni! Jatka samaan malliin!
Ei kyllä ja pidän kyllä.
- Anonyymi
Mutta en halua ihan kamalaa naista, koska haluan paremmankin.
- Anonyymi
Kaikkea saa haluta. Elämässä vaan ei aina saa kaikkea mitä haluaa.
- Anonyymi
Elåmä on joo semmosta.
- Anonyymi
Mutta suht tavis nätti pitää olla,muuten ei kelpaa.
- Anonyymi
Vammaisuus on allun ongelmista pienin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741