Allu ei saa naista missä vika?

Anonyymi

Kerro nyt miten niitä naisia yrität saada?

34

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Allu on palstan ikioman vakkarin ikioma tragikoominen hahmo, onnea pikku Allulle :)

• Anonyymi

pikku-Allu ei ole koskaan käynyt ulkomailla, hän viihtyykin parhaiten kotisilla.
        Allu on koulukiusattu, siksi hän on nynnykki.

• Anonyymi

En kerro, alkaa riittää noi naiset, kun ei saa edes mun tyylisiä. ne on lihavia tai rumia, ei kiitos.

• Anonyymi

alkaa tukemaan kohtaa rivoa jälkeä paras lopettaa.

• Anonyymi

Yritin sulle jo sanoa.

• Anonyymi

Minua harmittaa kun en saanut sitä 3 kilon rullakinkkua alesta kun tuhma setä kurottautui pidemmälle pakastealtailla. Jäin katsomaan kädet suorassa ja vesi silmissä hänen peräänsä. Altaassa oli enää vain pakasteseitä.

• Anonyymi

Koska mulla on oma maku, ja en voi kiihottua ja olla semmosen vieres mistä en tykkää.

• Anonyymi

Kaikilla on oma maku. Harva haluaa olla sellaisen tyypin lähellä josta ei tykkää ja josta ei saa kiksejä.

Sun on turha kiukuta siitä ettei naiset kiinnostu susta, kun selvästi yrität iskeä naisia joita ei sinuntyyppinen mies innosta.

Ei se ole niiden naisten vika etteivät kiinnostu sinusta. Heillä on oma maku eivätkä siksi kiihotu sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on oma maku. Harva haluaa olla sellaisen tyypin lähellä josta ei tykkää ja josta ei saa kiksejä.

Sun on turha kiukuta siitä ettei naiset kiinnostu susta, kun selvästi yrität iskeä naisia joita ei sinuntyyppinen mies innosta.

Ei se ole niiden naisten vika etteivät kiinnostu sinusta. Heillä on oma maku eivätkä siksi kiihotu sinusta.

No siinähän ei sitte kiihotu, emmäkää kiihotu liian lihavasta naisesta joka ei meikkaa, ei vaa nappaa, mieluite yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän ei sitte kiihotu, emmäkää kiihotu liian lihavasta naisesta joka ei meikkaa, ei vaa nappaa, mieluite yksin.

Nimenomaan.

Ne naisetkin on mieluummin yksin kuin sun kanssa. Yritä sisäistää se tieto ja lakkaa ruikuttamasta.

• Anonyymi

Allua piloillaan jos ei saa pysymään.

• Allu on vajakki.

Siinä se syy nyt vain on.

• Anonyymi

Tuu tänne sanomaan.

• Anonyymi

Ei tässä mitään naista saa,kun heitä ei kiinnosta.

• Anonyymi

Masentuu ku näkee vaan kauniita naisia ja ite on aina yksinm

• Anonyymi

En halua juoda ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ei täs mitää saumaa naisiin, ihan sama, huomenna salille.

• Anonyymi

Kai mä pärjään yksinkin alkaan kuntoileen ja haen töitä.

• Anonyymi

Huomannu et tuli tylsää kun työt loppu ja kotona vain yksin ja ei naistakaan saa,mut sitä elämä on.

• Anonyymi

En mä vaan hae töitä. Sanoin työkkäris etten saa naista joten en halua töitäkään.

• Anonyymi

Mitäs ne työkkärissä sitten tuohon sanoi?

• Anonyymi

No ei se auta ku hakee töitä. ei niitä naisia ainaskaa muuten saa, en kyl tiedä miten.

• Anonyymi

"En mä vaan hae töitä. Sanoin työkkäris etten saa naista joten en halua töitäkään"

":D Paras!! :D
      Ja tämä ihmettelee sitten? Ei kai saisi nauraa, ei ihminen voi sille itse mitään mutta... :D
      Varmaan työkkärissä lentäneet kahvit rinnuksille kahvihuoneessa kun kyseinen virkailija tämän kertonut työkavereille.

• Anonyymi

Minä kyl meen töihin vaikka ei naista saisikaan.

• Anonyymi

Eikä nykyään oikein naisia ymmärrä. Vaatimukset pilvissä ja tavis kiltti mies ei kelpaa..

• Anonyymi

Tavallinen kiltti mies kelpaa. Hullu ätmi ei kelpaa.

• Anonyymi

Huomaa kun ei juo alkoholia alkoholin jälkeinen päivä paljo parempi, ei ole krapulaa saa aikaseksi jotain ja pääsee kuntoileen. Alkoholi pilaa kaiken, ja hermot menee sit naisiin ja huutaa.

• Anonyymi

Hyvä, viina ei sovi sulle lainkaan joten loistavaa että olet saanut pidettyä korkin kiinni! Jatka samaan malliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, viina ei sovi sulle lainkaan joten loistavaa että olet saanut pidettyä korkin kiinni! Jatka samaan malliin!

Ei kyllä ja pidän kyllä.

• Anonyymi

Mutta en halua ihan kamalaa naista, koska haluan paremmankin.

• Anonyymi

Kaikkea saa haluta. Elämässä vaan ei aina saa kaikkea mitä haluaa.

• Anonyymi

Elåmä on joo semmosta.

• Anonyymi

Mutta suht tavis nätti pitää olla,muuten ei kelpaa.

• Anonyymi

Vammaisuus on allun ongelmista pienin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe