...saaliita noille sakaaleille:
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006363259.html?ref=rss
"Mies kertoi olevansa naimaton ja haluavansa naisen kanssa naimisiin. Heille pidettiin epävirallinen muttei kuitenkaan lainvoimainen vihkiseremonia miehen ystävän luona syyskuussa. Pariskunta keskusteli myös muutosta ulkomaille yhdessä.
Pian tämän jälkeen mies pyysi naista lainaamaan hänelle rahaa. Pyynnön sävy muuttui vähitellen suostuttelusta painostamiseksi ja uhkailuksi. Miehen mukaan hänen täytyi maksaa asuntolainansa pois, ennen kuin he voisivat muuttaa yhteen, jonka vuoksi naisen tuli lainata hänelle rahaa."
Tuo nainen sentään teki rikosilmoituksen, paljon vastaavia varmaan jää paljastumatta kokonaan, nainen vain nuolee haavansa yksinäisyydessä ja ehkä ottaa opikseen kjokemuksestaan.
Sinisilmäiset suomalaisnaiset on helppoja...
75
<50
Vastaukset 75
- Anonyymi
Sen takia pitääkin tutustua lutuiseen suomalaiseen murmeliin...:)
Jonka voi ottaa päiväunille viltin alle.- Anonyymi
Oi, kuinka väsyttää ja tässä on niin pehmeää ja lämmintä. Vain murmeli puuttuu. :)
Anonyymi kirjoitti:
Oi, kuinka väsyttää ja tässä on niin pehmeää ja lämmintä. Vain murmeli puuttuu. :)
Ottaapi tirsat niin jospa siihen joku murmeli ilmestyisi unosten aikana, jos ei muuten niin edes unimaamurmeli :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ottaapi tirsat niin jospa siihen joku murmeli ilmestyisi unosten aikana, jos ei muuten niin edes unimaamurmeli :)
Ninh....:)
- Anonyymi
Oliko naisen ihastus ruskeasilmäinen lähi-idän auervaara..
No mitäpä luulet tuon jutun perusteella? epäivralliset häät, ulkomaille muutto jne. siinä taas suomityttörukkaa on viety kuin peltiämpäriä.
Harmaaritari kirjoitti:
No mitäpä luulet tuon jutun perusteella? epäivralliset häät, ulkomaille muutto jne. siinä taas suomityttörukkaa on viety kuin peltiämpäriä.
Vetää hiljaiseksi. Oot niin ihana varoittamaan, en ole uskonut olevan noin ketkuja olemassakaan tekee pahaa naisen puolesta.
valtakunta kirjoitti:
Vetää hiljaiseksi. Oot niin ihana varoittamaan, en ole uskonut olevan noin ketkuja olemassakaan tekee pahaa naisen puolesta.
No siis ongelmahan on just siinä kun suomalaiset ei ymmärrä tuota tänne kantautunutta uutta kulttuuria. Me ollaan totuttu sellaiseen perusrehellisyyteen ja keskinäisessä kanssakymisessä useimmat siihen pyrkii, toki on huijareita kantasuomalaisissakin mutta kaikki ymmärtää kyllä milloin ovat tekemässä väärin. Islamilaiselle taas on täysin oikein harhauttaa vääräuskoisia, koraani suorastaan kehottaa siihen, niin joku tuollainen ei välttämättä koe edes tekevänsä mitään väärää koska huijattu on vääräuskoinen.
valtakunta kirjoitti:
Ookko nää vielä linjoilla? Haluan näyttää yhden jutun
Juu, täällä ollaan ainakin vielä hetken verran.
Harmaaritari kirjoitti:
Poika teki syksyllä majan .🥰
https://aijaa.com/jQ5d9RHarmaaritari kirjoitti:
Ei se saanut olla kuin hetken aikaan pystyssä kun jotkut kävi rikkoon sen
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ookko nää vielä linjoilla? Haluan näyttää yhden jutun
ihanaa aiotko näyttää pimppisi kuvan niin kyllä muillekkin voi näyttää
Harmaaritari kirjoitti:
Mutta poika oli iloinen että kerkesi leikkiin veljensä kanssa siinä mietin että olisi mennyt jumiiin. Mutta todenäköisesti johtui siitä että oli valmistautunut siihen kun kerroin siitä monesti.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä pojasta insinööri vielä tulee.🥰✨🎁🧸
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa aiotko näyttää pimppisi kuvan niin kyllä muillekkin voi näyttää
höpöhöpö. Sinä se halut nähdä tuhmuuksia aikuisviihde sivut on niitä pullollaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Kun vastaat niin poistan🥰😅✨🧸
valtakunta kirjoitti:
Poika teki syksyllä majan .🥰
https://aijaa.com/jQ5d9RHieno :) Pojasta tuloo vielä äijä kun vähän kasvaa. Lontootakin näemmä harjoiteltu, hieno juttu :) Mut joo, majan rakennus on hyvä harrastus, mekin lapsina rakenneltiin kun oli metsää vieressä, lehtipuista saa parhaan kun helppo kattaa seinät oksilla tiiviiksi niin tulee viihtyisä, semmoinen oma piilopaikka, sinne ei ole aikuisilla asiaa. Oli meillä puumajakin mutta sitä ei arvaa suositella kun putoamisvaara :D mut ei kyllä pudottu ikinä ja ja se kanssa tuntui "omalta" tilalta.
Harmaaritari kirjoitti:
Hieno :) Pojasta tuloo vielä äijä kun vähän kasvaa. Lontootakin näemmä harjoiteltu, hieno juttu :) Mut joo, majan rakennus on hyvä harrastus, mekin lapsina rakenneltiin kun oli metsää vieressä, lehtipuista saa parhaan kun helppo kattaa seinät oksilla tiiviiksi niin tulee viihtyisä, semmoinen oma piilopaikka, sinne ei ole aikuisilla asiaa. Oli meillä puumajakin mutta sitä ei arvaa suositella kun putoamisvaara :D mut ei kyllä pudottu ikinä ja ja se kanssa tuntui "omalta" tilalta.
Se laittoi sammalta.
Harmaaritari kirjoitti:
Hieno :) Pojasta tuloo vielä äijä kun vähän kasvaa. Lontootakin näemmä harjoiteltu, hieno juttu :) Mut joo, majan rakennus on hyvä harrastus, mekin lapsina rakenneltiin kun oli metsää vieressä, lehtipuista saa parhaan kun helppo kattaa seinät oksilla tiiviiksi niin tulee viihtyisä, semmoinen oma piilopaikka, sinne ei ole aikuisilla asiaa. Oli meillä puumajakin mutta sitä ei arvaa suositella kun putoamisvaara :D mut ei kyllä pudottu ikinä ja ja se kanssa tuntui "omalta" tilalta.
Juuh piirustus on huumoria.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
höpöhöpö. Sinä se halut nähdä tuhmuuksia aikuisviihde sivut on niitä pullollaan.
mutta ei siellä ole yhtä kauniita kuin sinä niin olis se ihanaa nähdä super kauniin naisen pimpin kuvan eli sinun
valtakunta kirjoitti:
Mutta poika oli iloinen että kerkesi leikkiin veljensä kanssa siinä mietin että olisi mennyt jumiiin. Mutta todenäköisesti johtui siitä että oli valmistautunut siihen kun kerroin siitä monesti.
Joo, tuohan se on kateelllisuus, jotkut tykkää rikkoo, toiset taas rakentaa. Mut hieno juttu että pojat ehti siitä nauttia ja ensikesänä eikun vaan uutta ja prempaan piiloon niin ettei mut hoksaa :) ja puumaja tosiaan, vaikken edelleenkään suosittele putoamisvaaran vuoksi, oli kivan kun sinne ei aikuiset ois päässyykkään varmaan kun ei ois hutera tikaspuu joka oli piilossa ois kestäny painoa. Kyllähen se tosiaan meidänkin vanhempia saatto huolestuttaa että sieltä putoaa mutta antovat olla kuitenkin vaikka varmaan olivat tietosia siitä :) Mut jos jossain teidän liki paikka missä ois muilta piilossa niin salamaja ois hyvä juttu pojille ja miksei myös tytöille :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, tuohan se on kateelllisuus, jotkut tykkää rikkoo, toiset taas rakentaa. Mut hieno juttu että pojat ehti siitä nauttia ja ensikesänä eikun vaan uutta ja prempaan piiloon niin ettei mut hoksaa :) ja puumaja tosiaan, vaikken edelleenkään suosittele putoamisvaaran vuoksi, oli kivan kun sinne ei aikuiset ois päässyykkään varmaan kun ei ois hutera tikaspuu joka oli piilossa ois kestäny painoa. Kyllähen se tosiaan meidänkin vanhempia saatto huolestuttaa että sieltä putoaa mutta antovat olla kuitenkin vaikka varmaan olivat tietosia siitä :) Mut jos jossain teidän liki paikka missä ois muilta piilossa niin salamaja ois hyvä juttu pojille ja miksei myös tytöille :)
Poika jo katseli pyörälenkillä ennen kuin jäät tuli missä olisi hyvä majapaikkka.🥰✨💕🧸
Kuule joku tyttö tykkää niin paljon pojasta, yrittänyt antaa pusuja mun pojalleni kun poika oli ekalla ja tokalla.
poika on sitten puolustanut rumasti nimittämällä ja se toinen sitä takaisin rumasti nimitellyt. Mutta näki isänsä kanssa sen tytön karkkihyllyllä isukki oli ihmetellyt sitä jäätymistä, se tyttö polo oli vielä kaatunut karkkihyllyä päin kun lähti menee.
Isukki ei olisi huomannut muuten kun kaikki oli niin jäätyneitä ja poika sit paljasti tämmöisen jutun mistä tuntee Ja kertoi ne kohtaamise. Sanoi ettet kyllä enää nimittele sitä,toinen on ihan rakastunut.
Kaikkea rakkaustarinoita sitä kuuleekin.valtakunta kirjoitti:
Poika jo katseli pyörälenkillä ennen kuin jäät tuli missä olisi hyvä majapaikkka.🥰✨💕🧸
Kuule joku tyttö tykkää niin paljon pojasta, yrittänyt antaa pusuja mun pojalleni kun poika oli ekalla ja tokalla.
poika on sitten puolustanut rumasti nimittämällä ja se toinen sitä takaisin rumasti nimitellyt. Mutta näki isänsä kanssa sen tytön karkkihyllyllä isukki oli ihmetellyt sitä jäätymistä, se tyttö polo oli vielä kaatunut karkkihyllyä päin kun lähti menee.
Isukki ei olisi huomannut muuten kun kaikki oli niin jäätyneitä ja poika sit paljasti tämmöisen jutun mistä tuntee Ja kertoi ne kohtaamise. Sanoi ettet kyllä enää nimittele sitä,toinen on ihan rakastunut.
Kaikkea rakkaustarinoita sitä kuuleekin.Heheh, tyttöbakteereja, ei ihme että närkästytti :D mut jotain siinä varmaan on kun jäätyvät :) Toihan on kiva ja varmaan jännää noille muksuille :) Pitää nyt vaan vanhempien silleen sopivasti kiusoitella niin on hyväåt fiilikset kaikilla :)
Harmaaritari kirjoitti:
Heheh, tyttöbakteereja, ei ihme että närkästytti :D mut jotain siinä varmaan on kun jäätyvät :) Toihan on kiva ja varmaan jännää noille muksuille :) Pitää nyt vaan vanhempien silleen sopivasti kiusoitella niin on hyväåt fiilikset kaikilla :)
Poika ei huomannut mitään kun huomasi se vaihtoi toiselle puolelle karkkihyllyjö kun huomasi se oli tyttö kaverinsa kanssa.
valtakunta kirjoitti:
Poika ei huomannut mitään kun huomasi se vaihtoi toiselle puolelle karkkihyllyjö kun huomasi se oli tyttö kaverinsa kanssa.
On syytäkin vaihtaa puolta, se on pelottava tilanne kun tytöt siellä keskenään kikattelee :D
Harmaaritari kirjoitti:
On syytäkin vaihtaa puolta, se on pelottava tilanne kun tytöt siellä keskenään kikattelee :D
Niih. Hän kyllä sanoi ettei tykkää tytöstä.
valtakunta kirjoitti:
Niih. Hän kyllä sanoi ettei tykkää tytöstä.
Tuossa asiassa voidaan olla melkoisen varmoja että mieli muuttuu ajan kanssa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa asiassa voidaan olla melkoisen varmoja että mieli muuttuu ajan kanssa :)
Sillä on ihan eri tyttö kaverina jonka kanssa juttelee muualla huoneistossa. Kielii kiinnostusta enemmän.
valtakunta kirjoitti:
Sillä on ihan eri tyttö kaverina jonka kanssa juttelee muualla huoneistossa. Kielii kiinnostusta enemmän.
Joo no se on kieltämättä hankala jos on tuolleen useamman naisen loukussa. Ihan hyvä kun jamppa on tehnyt selväksi että toinen kiinnostaa enemmän niin voi se toinenkin tyttö sitten keskittyä etsimään toista mielenkiinnon kohdetta.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no se on kieltämättä hankala jos on tuolleen useamman naisen loukussa. Ihan hyvä kun jamppa on tehnyt selväksi että toinen kiinnostaa enemmän niin voi se toinenkin tyttö sitten keskittyä etsimään toista mielenkiinnon kohdetta.
Poika ei ole olllut tekemisessä sen kaupassa olleen tytön kanssa,eri koulussakin poika oli 1-2lk.
Kyseessähän on vain 12v ettei toisella kehitys ole lähtenyt vielä käyntii.Harmaaritari kirjoitti:
tuskin sinua vielä tuolloin tytöt kiinnosti?
Harmaaritari kirjoitti:
Sinusta en tiedä mutta esim mieskin valitsi kaverinsa, ei kiinnostanut poikaporukat jotka puhu tytöistä oli kuulemma kivempia puheenaiheita.
valtakunta kirjoitti:
Sinusta en tiedä mutta esim mieskin valitsi kaverinsa, ei kiinnostanut poikaporukat jotka puhu tytöistä oli kuulemma kivempia puheenaiheita.
Joo no se on suunnilleen tuossa maita että tytöt alkaa olla jännittäviä, ettei vielä oikein tiedä mitä ne on muttei ihan niin ällöjä kuin ennen, varmaan siinä parin vuoden päästä jo kinnostaa melkolailla.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no se on suunnilleen tuossa maita että tytöt alkaa olla jännittäviä, ettei vielä oikein tiedä mitä ne on muttei ihan niin ällöjä kuin ennen, varmaan siinä parin vuoden päästä jo kinnostaa melkolailla.
Ällöjä.🥰💕✨🧸
Itse oon aina tykännyt kilteistä pojista oli ikä mikä tahansa.😁
Vaikka oon juossut niitä karkuun.Harmaaritari kirjoitti:
Pojat oli pelottavia.🥰💕✨🧸
Sisarellani oli poikaystäviä pikkuisesta lähtien ihmettelin romanttisia poikia, jotka toi muoviruusunkin.
Minä juoksin karkuun kun jotai tuli kysymään.Harmaaritari kirjoitti:
Yksi poikakin lähetti minulle kirjeen kotio kun tykkäs minusta. Taas Poikaan johon olin ihastunut ekalla, kuoli koti onnettomuudessa kun siellä oli remontti.
Yleensä ne pojat johon ihastu oli fiksuja ja kilttejä.
Siskon poikaystävät ei ollut kivoja, ne oli vaan, en vaan tykännyt niistä tähän joka oli sitten kiva yksi joka taas opettti minulle shakin pelin on nykypäivänäkin elää kanssani.
Kuulemma hän opetti minut sellaiseksi kuin halusi olevan itse en kyllä tiedä siitä kuulin suhteeni alussa.
Olemme mieheni tuntenut 97 luvulta vaikka olemme menneet yhteen 2003.valtakunta kirjoitti:
Yksi poikakin lähetti minulle kirjeen kotio kun tykkäs minusta. Taas Poikaan johon olin ihastunut ekalla, kuoli koti onnettomuudessa kun siellä oli remontti.
Yleensä ne pojat johon ihastu oli fiksuja ja kilttejä.
Siskon poikaystävät ei ollut kivoja, ne oli vaan, en vaan tykännyt niistä tähän joka oli sitten kiva yksi joka taas opettti minulle shakin pelin on nykypäivänäkin elää kanssani.
Kuulemma hän opetti minut sellaiseksi kuin halusi olevan itse en kyllä tiedä siitä kuulin suhteeni alussa.
Olemme mieheni tuntenut 97 luvulta vaikka olemme menneet yhteen 2003.Olemme siis miehen kanssa tunteneet toisemme 97 luvulta saakka
valtakunta kirjoitti:
Olemme siis miehen kanssa tunteneet toisemme 97 luvulta saakka
Teillä on pitkä taival jo yhdessä :) Aika hienoa kyllä että näinä päivinä vielä on semmoisiakin pareja, itsekin tunnen joitakin, jotka on ihan teineinä alkaneet kimppaan ja pysyneet yksissä vaikka nykykulttuurin mukainen malli on enempi semmmoinen että pitää erota ja vaihtaa säännöllisen epäsäännölllisesti kumppania. Nuokin pariskunnat mitä itse tunnen vaikuttaa onnellisimmilta ja parhaiten sopivilta keskenään, aika on ikäänkuin hionut niin toisilleen sopiviksi ettei voisi mitenkään kuvitellä ketään heistä jonkun muun kumpaneiksi kuin sen oman siippansa.
Harmaaritari kirjoitti:
Mutta emme ole pitäneet yhteyksiä toisiimme kuin vasta 2003 kaikki aiempi oli sattumaa mihin päädyttiin kun taas siskoni muutti takaisin äitille en nähnyt sitä.🤔
Sen vähän mitä tuntee ihmisiä on hyvin paljon luonne eroja, että fiksu voi olla tietämättömänä myös höynäytetty mutta uskon taas jokaisen ihmisestä kasvatuksen avulla saavan, jos koulutus painaa elämässä hyvin paljon myös se kasvatuskin.
vanhempi on vain ainoastaan tietoinen lapsensa osaamisesta jos on läsnä lapsen elämän ajan onhan sillä älykkyydelläkin tässä asiassa pystyä hahmottamaan.
tutkimukset antavat vain suuntaa mutta nekään ei ole hirveän luotettavia, jos huonosti toteutettu tutkimus ei osata monen asian vaikuttavan olevan summan loppua päätellä oikein.
Minusta ihmiset on huonosti harjoitettu yleensäkkin
Kuulun väestöön joka on saanut huonon koulutuksen
Kasvatukseen ei ole perehdytty eikä edes tuettu hyvin puutteitakin mutta siltikin monet päihitän käytöksessä.Harmaaritari kirjoitti:
Teillä on pitkä taival jo yhdessä :) Aika hienoa kyllä että näinä päivinä vielä on semmoisiakin pareja, itsekin tunnen joitakin, jotka on ihan teineinä alkaneet kimppaan ja pysyneet yksissä vaikka nykykulttuurin mukainen malli on enempi semmmoinen että pitää erota ja vaihtaa säännöllisen epäsäännölllisesti kumppania. Nuokin pariskunnat mitä itse tunnen vaikuttaa onnellisimmilta ja parhaiten sopivilta keskenään, aika on ikäänkuin hionut niin toisilleen sopiviksi ettei voisi mitenkään kuvitellä ketään heistä jonkun muun kumpaneiksi kuin sen oman siippansa.
samankaltainen ihanuus vetää toisia puoleensa ja mitä inhoo pitää heitä toisista kaukana.🥰
Harmaaritari kirjoitti:
Oon minä ihastunut mutta en minä sen takia riko perhettä se ihminen oli ihan kaltaiseni luonteeltani kyllä se taas toi sen sellaisen olon olen hätiköinyt mutta taas sit olisihan se voinut olla kuitenkin nin ettei hän olisi sopiva joten en usko vihreämpään olevan toisella puolella.
Miehen kanssa ollaan rakennettu oma sivilisaatio.😁 sellaisen kehittäminen on erittäin tämmöisellä proffa persoonalle erittäin mielenkiintoista. Oon hyvin ylpeä mutta myös todella tuskissanikin koska olemme erilaisia se ei ole hyväksyttävää.Harmaaritari kirjoitti:
Olen muuten samaa mieltä.🥰✨🎁🧸
Nallen rutistuksia.
- Anonyymi
Jokainen saa käyttää omaisuutensa ja rahansa miten haluaa. Moni mies elättää koko ikänsä tipsukoita, vain saadakseen lämmikettä peiton alle. Elättää tietämättään toisen miehen lapsukaisia.
Treffailu ja vokottelu on työlästä, mikäs sen kivampaa että kotosalla on aina ehtoinen tytskä, kunhan muistaa lahjoa välillä ja jättää avioehdon tekemättä. - Anonyymi
ja tuo nainenhan kostaa tavalliselle työssä ja asiansa hoitavalle suomi miehellle!
- Anonyymi
Unohdit puhua äijän ihonväristä, uskonnosta tai kansallisuudesta, vaikkei niitä mainitakaan, sitähän kuitenkin ajat takaa
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sehän olisi rasismia kiinnittää erikseen huomiota tuollaisiin "sivuseikkoihin".
Rasistihan sinä oletkin joten senkus annat tulla vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olen realisti :) mitäs muuten olet siitä mieltä että paremman väkivallan ihannoijat kyllä ihan mielellään mollaavat "rasisteja" ja "fasisteja" mutta ovat täysin valmiita vastaaviin tekoihin omien agendojensa niin vaatiessa?
https://www.verkkouutiset.fi/taman-tekstin-vuoksi-juha-romakkaniemi-poistettiin-silakat-ryhmasta/- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen realisti :) mitäs muuten olet siitä mieltä että paremman väkivallan ihannoijat kyllä ihan mielellään mollaavat "rasisteja" ja "fasisteja" mutta ovat täysin valmiita vastaaviin tekoihin omien agendojensa niin vaatiessa?
https://www.verkkouutiset.fi/taman-tekstin-vuoksi-juha-romakkaniemi-poistettiin-silakat-ryhmasta/Sinä se jaksat lampaisiin käytettävää propagandaa linkkailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole. Harmis on älykäs ja ajantasalla. Kiittäisit sinäkin pikemminkin, että joku huolehtii ja varoittaa. Tässä kannattaa katsoa, miten kävi tuolle naiselle.
- Anonyymi
Mulla on kyllä isompi kuppikoko kuin Harmiksella.
- Anonyymi
Mikä vika suomalaisissa miehissä on, kun eivät kelpaa naisille? Mikä naisissa on, kun älämölöt saavat huijattua miten vaan? Tuo ilmiö on jostain syystä valloillaan Suomessa, eivätkä lapsetkaan säästy siltä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006363395.html
- Anonyymi
Siis nainen otti pikavippii jonkun paskan jännämiehen takia. Oli varmaan komea mies ja naiset aina luottaa komeaan mieheen joten ei ihme että naisia on helppo kusettaa.
Eiköhän nämä jodkus 10 vuoden päästä käy harvemmsksi, kun ihmiset oppii....
Monet täälläkin seuduilla ottaneet thai tai venäläiset naiset itselleen ja nyt ovat putsattuja.
Minkäs noille voi? Jotkut on heikkoja houkutuksille..- Anonyymi
Mutta samaa ei esiinny Pohjoismaissa, Virossa, Puolassa, Unkarissa.. vain Suomessa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta samaa ei esiinny Pohjoismaissa, Virossa, Puolassa, Unkarissa.. vain Suomessa.
Kovimpa varmana sanot. Oletko asunut niissä maissa kovinkin pitkään?
- Anonyymi
Siitä putsaamisestakin on erilaisia näkemyksiä. Tuttavani nai ulkomaalaisen naisen ja ehti olla naimisissa naisen kanssa yli 20 vuotta ennen kuolemaansa. Omaisuus jäi sitten avioehdonkin mukaan jälkeenjäänelle puolisolle. Siitähän miehen sisko riemastui ja aikoi riitauttaa asian. Käytti jopa ilmaustasi huora "putsasi". Neuvoteltuaan lakia tuntevien kanssa, tuli järkiinsä ja luopui.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä putsaamisestakin on erilaisia näkemyksiä. Tuttavani nai ulkomaalaisen naisen ja ehti olla naimisissa naisen kanssa yli 20 vuotta ennen kuolemaansa. Omaisuus jäi sitten avioehdonkin mukaan jälkeenjäänelle puolisolle. Siitähän miehen sisko riemastui ja aikoi riitauttaa asian. Käytti jopa ilmaustasi huora "putsasi". Neuvoteltuaan lakia tuntevien kanssa, tuli järkiinsä ja luopui.
Niin, ihan sitä ihmisiä on joka maassa. Fiksuja ja vähemmän fiksuja....
Vaikka jenkeissä on pressana Trumppi, en leimaa koko kansaa juntiksi.....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kovimpa varmana sanot. Oletko asunut niissä maissa kovinkin pitkään?
Jossain niistä. Ei näkynyt muttiaisia. Eivätkä esimerkiksi norjalaiset naiset ole ählyjen perään, vaikka niitä siellä onkin. Mitä nyt Märtä Louise notkahti johonkin shamaaniin, mutta yksittäistapaus...
- Anonyymi
Valtakunta näyttää esimerkkiä miten naiset on helposti vietävissä, ei tarvitse edes tavata, varmasti lähettäisi rahaa jos harmis pyytäisi. Tiettyjä kuvia myös.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sir Harmaaritari on ystävä mihin pystyy luottaa toisin kuin muihin.
Näin on. Sinulla on hyvä miesmaku.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miehet ja naiset ystävinä tulenarkaa
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Oletko tavannut harmiksen? Juuri tuolla lailla ihmisiä huijataan mutta valtakunta on liian tyhmä ymmärtääkseen tälläistä asiaa. Tämä oli siis esimerkki miten juttu menee, menikö yhtään kaaliin? Onko valtakuntaa koskaan huijattu kimppaseksiin? Vastaan itse, on.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tavannut harmiksen? Juuri tuolla lailla ihmisiä huijataan mutta valtakunta on liian tyhmä ymmärtääkseen tälläistä asiaa. Tämä oli siis esimerkki miten juttu menee, menikö yhtään kaaliin? Onko valtakuntaa koskaan huijattu kimppaseksiin? Vastaan itse, on.
Tietämättömyydestä ei ole tyhmyyttä minua ei ole koskaan varoitettu muista ihmisistä lapsuuden ajan. Koska vanhemmat eivät olleet läsnä, ei kavereita.
Minulla ei ollut rajoja. Minä pelkäsin vain muita ihmisiä olin niin ujo.
Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä.
- Anonyymi
Suomalainen nainen on kovin tyhmä. Ollut aina
- Anonyymi
Huolestuttavinta yhteiskunnan kannalta on, että meillä noita samoja naisia on Valtioneuvostossakin jo enemmistö.
- Anonyymi
Karavaani kulkee, rakit räksyttävät.
Nielkää se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karavaani kulkee, rakit räksyttävät.
Nielkää se.Ensi vaaleissa useat viime kerralla naisia äänestäneet naiset eivät takuulla tee sitä uudelleen.
- Anonyymi
Helsingin Poliisin komisario kertoi Ylellä viikolla, että hänellä on ollut useita tapauksia, joissa suomalaisnainen on lähettänyt Afrikkaan yli satatuhatta euroa ja korkein on ollut 300 000 egee. Sitten naisilla on pokkaa mennä poliisille tekemään rikosilmoitus, kun itse on vapaaehtoisesti lähettänyt fyrkat.
- Anonyymi
Pianonsoitonopettaja Mirva Pasma on vankeudessa Intiassa. Hänen epäillään osallistuneen srilankalaisten salakuljetukseen Eurooppaan. Uhkana on pitkä tuomio karuissa oloissa.
Nyt nainen vetoaa suomalaisiin HS:n välityksellä, että häntä autettaisiin. Olisi miettinyt ennen rikolliseen toimintaan ryhtymistä. - Anonyymi
On oikeastaan ihan hyvä, että Suomea, suomalaisuutta ja suomalaisia arvostamattomat ihmiset kokevat kovia. Eivät saa säälipisteitä minulta. Ja muistakaa se, että vihervasemmistossa kaikki ajattelee, että on parempi ettei ole olemassa yhtään persua tai ketään vihervasemmiston politiikkaa vastustavaa. Tämä näkyy siinä, että nämä haluavat rajoittaa sananvapautta eli kieltää ne "väärät mielipiteet".
Muistakaa tämä: Maahanmuuton ja mamutuksen vastustaminen eivät esimerkiksi edes ole pahuutta koska siihen ei liity moraalista kysymystä ainoastaan taloudellisia kysymyksiä.
On aika paljon julmempaa haluta toiset pois kokonaan verrattuna siihen, että haluaa toiset rajojen ulkopuolelle. Vihervasemmistoa voi täysin oikeitetusti kutsua Vihernatseiksi. He ovat täysin valmiita vangitsemaan kaikki omasta mielipiteestään poikkeavat ja lopulta tappaamaankin kun tarpeeksi omaksuvat "rauhan uskontoa". - Anonyymi
Jos alkais itsekkin huijaamaan naisilta rahaa. Se onkin hyvä tulonlähde ja naiset on aika tyhmiä joten helposti saan varmaan 50 tonnia.
- Anonyymi
No kirjoitellaanko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540