Epänormaalia touhua

Anonyymi

Tein Happypancakeen kuvallisen profiilin teksteineen. Profiilissa kävi viikon aikana varmaan jotain 130 naista. Yksikään ei lähettänyt viestiä. Itse lähetin noin 10 naiselle viestin. Kukaan ei vastannut. Jopa nekin 4 naista jotka olivat ensin lähettäneet flirtin, eivät vastanneet viestiini. Ehkä tosiaan on niin että ne normaalit naiset on jo pariutuneet ja noissa deittipalveluissa roikkuu pääasiassa vinksahtaneita naisia. Vai osaako joku selittää tämän asian paremmin? Olisikohan kukaan vastannut jos olisin huvikseni tarjonnut rahaa...

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh haet syytä naisista... ne on kollektiivisesti sua vastaan, mutta itsessäsi ei sitten ole mitään vikaa? 150 naista ohittaa sut ilman reagointia?
      Anteeksi, että sanon suoraan: et ole kiinnostava ehdokas. Tässä asia, jonka pitää muuttua. Ihmeellistä, että et itse näe asiaa?

      • Anonyymi

        Entä flirtit naisilta, toope?


    • Anonyymi

      No ei se tämä nettihomma miehelle toimi vaikka olisit miten kiinnostava. Se nyt on todettu tällä palstalla tuhat kertaa. Mars baariin tai muualle missä voit tavata sinkkunaisia livenä. Kieltämättä aika erikoista että joku lähettää flirtin mutta ei sitten vastaa viestiin.

      • Anonyymi

        Itse ihmettelin samaa kun olin vähän än aikaa kys. saitilla. Olen menestynyt, riippumaton hyvän näköinen, urheileva nainen enkä ole luonnevikainen. Eipä kauheasti tullutta kontakteja
        Vai pelkääkö miehet itsenäistä, omillan pärjäävä naista?


    • Anonyymi

      Samantapaista kokemusta kyseisestä sivusta. En tiedä mikä kyseisen sivuston naisia vaivaa, mutta olen ollut siellä jo vuosia ja en ole kertaakaan päässyt treffeille.
      Se myös hämmästyttää, että miten moni nainen ei ikinä vastaa. Välillä ei näy edes että nainen olisi vieraillut mun profiilissa vaan koko viestiketju on poistunut? Nainen blokannut?
      Naisten ensiviestit ovat kaikki tulleet paljon omaa tasoani matalammilta naisilta eli ylipainoisilta, epäviehättäviltä tai reilusti vanhemmilta.

    • Anonyymi

      Täällä suomi24 treffeissä on ilmaisjäsenillä viestiraja per päivä eli pitää hieman katsoa kenelle viestittelee. Katsoa saa toki ilmaiseksi. Pannukakussa ei ole mitään rajoituksia ja siellä on tuo lapsi-joulun-karkkikaupassa -syndrooma eli tarjontaa on ja pitää vähän kokeilla kaikkea edes vähän sinne päin -kiinnostavia. Olin vielä reilu vuosi sitten kuvallisella profiililla molemmissa, mutta mitään järkeviä kontakteja ei ollut. En ole koskaan maksanut näistä palveluista; rahalla saa tuolla kadullakin. Muutamat treffit, mutta se siinä sitten. Niinpä siirryin yli 5-kymppisille tarkoittuun palveluun ja melkain heti tärppäsi. Profiilit on kaikki poistettu ja olemme olleet yhdessä reilut puoli vuotta. Tärkeintä on, että kirjoitat ja kerrot itsestäsi mahdollisimman paljon ja se oli se joka nykyisen suhteen ratkaisi. Olen siis juuri 50 ylittänyt onnellinen mies.

    • Anonyymi

      Voisit yrittää laihduttaa hieman (paljon) ja varmaan kandee antaa itsevarma kuva ei kukaan muuten sinusta tykkää. Joo ja pidä yllä kuvitelmaa että olisit hyvinkin haluttava, Moi!

      • Anonyymi

        Sama kuin tinderissä: keskiverron näköiset naiset saa niin paljon yhteydenottoja, että viestisi hukkuu sekaan. Naiset menee ulkonäkö edellä vaikkei ole kymppimiehen tasoisia. Naiset yrittävät poimia parhaat ja tasot ei kohtaa.


    • Anonyymi

      Valitettavasti pitkälti mieleltään sairaita naisia. Tuli taas tunti sitten todettua.

    • Anonyymi

      olet nainen tai mies olet aloittamassa netti deittailun,.etsit tietoa ja tulet tänne.seuraus?aina löytyy joku muu, ketä syyttää,,kuten minulla on tämä sivusto ja moneet muut.yli vuosi palvelussa ja vain 15 omatoimista vierailua,kuvat ja kaikki ok ja niinkin harvinainen asia kuin perus tiedot,,poltan ja en halua lapsia ja työ ei ole tärkeä.itse luovutin koska se omilla aivoilla ajatteleminen on nykyjään niin harvinaista että ei voi voittaa.mutta jos olet vasta alottelemassa niin testaile niitä haku kriteeri juttuja koska se on aika buginen sivu.esim.jos clikkaat tietyn jutun päälle niin sinulta häviää yli puolet käyttäjistä.ja muistutus että toisen hullu voi olla toisen unelma,,vai mitä?sen voi selvittää kysymällä. niin olen kuullut.se on kai se idea tutustua ensin vähän ja sit sopia tapaaminen johon ei kuulu seksi tai naimisiin meno,,,ellei niin erikseen sovita on se hauska se puhe ja kirjoitus kommunikointi.mut mitäs minä tiedän en osaa edes kirjoittaa oikein.mutta kiitos vain määrittelen itse tasoni ja muut asiat ja myös teidän jotka jaksaa itkeä tasoista vuodesta toiseen,,saako näistä palkkaa?ja ennakoiva block toiminto tai suora poisto on helvetin kätevä toiminto,,naisille vinkiksi koska tulet saamaan viestejä aivan liikaa.ja toinen vinkki on jos kerrot mitä haet niin voit yllättyä että jotkut miehet ja naiset osaa lukea niin säästyt ainakin parilta vonkaus viestiltä.mutta ikävä kyllä et saa koskaan tietää keitä nämä lukutaitoiset on.

      • Anonyymi

        Ovat asettaneet riman niin korkealle, että tyytyminen on vain kullikaruselliin.


    • Anonyymi

      Selailin pitkästä aikaa noita häppärin 40-50 v. naisia pk-seudulta ja siellähän ne pitkälti samat naiset olivat kuin kauan sitten. Profiilien perusteella voisi jopa kuvitella että melkein kaikki etsivät seuraa. Näin ei kuitenkaan ole, sen varmaan moni muukin mies on huomannut. Paljon kuvia profiilissa ja asiallinen profiiliteksti. Luultavasti nämä naiset ovat häppärissä vielä parinkin vuoden jälkeen tästä eteenpäin. Monella naisella olisi kuitenkin oikeasti paljon valinnanvaraa hyvistä miehistä. Se miksi asia näin on, on ainakin mulle aikamoinen arvoitus. Ääh, tuli vähän sekava kirjoitus, mutta ymmärsitte kai pointtini.

    • Anonyymi

      Paskat. Ko paikka on moderaattorejen leikkikenttä. Kirjoittelevat feikkiprofiileilla miehille yms. Paikka on jonku femakko feministi moderaattorin hallussa.

      • Anonyymi

        Kannattaa myös muistaa että keskustelut siellä ei ole mitenkään salattuja että palvelun ylläpitäjät lukevat teidän mahdollisia keskusteluja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe