100 % varmuudella Maahan iskeytyy suurta tuhoa aiheuttava meteoriitti

Anonyymi

Minä vaan , että tiesittekö tämän? Ja tämä ei ole mikään mielipidekysymys, vaan fakta. Näin tulee käymään. näin on käynyt jo monta, monta kertaa aiemminkin ja näin todellakin käy tulevaisuudessakin. Ei tänään, ei ensi viikolla, eikä tänä vuonnakaan, luulen, mutta jonain päivänä ihan taatusti.

Sitä odotellessa.

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olet tietysti lukenut siitä ennustuksesta, että venäjälle iskeytyy meteoriitti 2020-luvulla?

      • Anonyymi

        Enpä ole kuullutkaan mopisesta ennustuksesta. Kuka lie noin pähkäillyt?


    • Anonyymi

      Minä menen kyllä erään kultaisen miehen kainaloon niin ei käy kuinkaan.

    • Anonyymi

      Se sama eukko, joka ennusti 2011 iskut. En muista nimee, mutta siitä oli viime viikolla iltiksessä juttu.

      • Anonyymi

        Jaa-a, tuleehan meteoriitteja tietenkin useitakin Venäjän kokoiselle alueelle joka vuosi, toisaalta. Tuolla ennustsjallahan on siis jo meriittejä.


      • Anonyymi

        siis 2001 iskut, sorry :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis 2001 iskut, sorry :)

        Ymmärrettävä ajatusvirhe, 9/11. En edes huomannut, ei voinut muista iskuista ollakaan kyse.


    • Näin tulee tapahtumaan, mutta siinä vaiheessa teknologia on jo niin pitkällä, että ihminen onnistuu kenties muuttamaan sen lentorataa jo hyvissä ajoin ennen sen saapumista ilmakehään. Tai sitten tuhomalla se esim. ydinpommilla avaruudessa.

      • Anonyymi

        Ei onnistu.


      • Niinpä minäkin epäilen.


      • Anonyymi

        Suhtautuisin varauksella tuollaisiin väitteisiin. Teknologia on ehkä tarpeeksi kehittynyt muutaman kymmenen vuoden kuluttua, mutta nykyaikana venäjällä ei saada edes metsäpaloja sammutettua, että silleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhtautuisin varauksella tuollaisiin väitteisiin. Teknologia on ehkä tarpeeksi kehittynyt muutaman kymmenen vuoden kuluttua, mutta nykyaikana venäjällä ei saada edes metsäpaloja sammutettua, että silleen.

        Muutaman kymmenen vuoden kuluttua ei ole tulossa meteoriittia, vaan puhutaan tuhansista vuosista.. Maailma on aikas eri siinä vaiheessa ja et osaa edes kuvitella mihin ihminen kykenee silloin. Esim. Saturnusta ja Kuuta asuttaa ihmisten rakentama yhdyskunta.
        Tapahtuu mitä hyvänsä maapallolla , niin ihmiskunta ei kuole sukupuuttoon. Aina voi tulla takaisin kohteesta b ja asuttaa uudelleen suuremmankin tuhon jäljiltä.


      • Anonyymi

        Tätä tutkitaan tietenkin ja teorioita onkin. Ei vaan kovin helppoa hommaa ole.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Muutaman kymmenen vuoden kuluttua ei ole tulossa meteoriittia, vaan puhutaan tuhansista vuosista.. Maailma on aikas eri siinä vaiheessa ja et osaa edes kuvitella mihin ihminen kykenee silloin. Esim. Saturnusta ja Kuuta asuttaa ihmisten rakentama yhdyskunta.
        Tapahtuu mitä hyvänsä maapallolla , niin ihmiskunta ei kuole sukupuuttoon. Aina voi tulla takaisin kohteesta b ja asuttaa uudelleen suuremmankin tuhon jäljiltä.

        Onhan tulossa ainakin hiparit jo 2038?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tulossa ainakin hiparit jo 2038?

        AsianVierestä

        19 000 mailia on jo hiparit kun kiven nopeus on kymmeniätuhansia kilometrejä tunnissa. Siinä tuulessa jo tukat lepattavat.
        https://www.youtube.com/watch?v=SBs6Lk-HiSE

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19 000 mailia on jo hiparit kun kiven nopeus on kymmeniätuhansia kilometrejä tunnissa. Siinä tuulessa jo tukat lepattavat.
        https://www.youtube.com/watch?v=SBs6Lk-HiSE

        AsianVierestä

        Ei hätää, mahdollisuus osua maahan on alle 3 %.
        Lottoaisin heti jos olisi noin hyvä mahdollisuus saada edes 4 oikein...

        AsianVierestä


      • blade83 kirjoitti:

        Muutaman kymmenen vuoden kuluttua ei ole tulossa meteoriittia, vaan puhutaan tuhansista vuosista.. Maailma on aikas eri siinä vaiheessa ja et osaa edes kuvitella mihin ihminen kykenee silloin. Esim. Saturnusta ja Kuuta asuttaa ihmisten rakentama yhdyskunta.
        Tapahtuu mitä hyvänsä maapallolla , niin ihmiskunta ei kuole sukupuuttoon. Aina voi tulla takaisin kohteesta b ja asuttaa uudelleen suuremmankin tuhon jäljiltä.

        Suurvaltojen avaruusohjelmat pitäisikin pikimmiten käynnistää uudelleen ja ilmeisesti tätä on jo suuniteltu.
        Työtä on paljon tehtävänä ennen kuin ihminen on luonut avaruuteen keinotekoisen toimivan ekosysteemin ja asuinolosuhteet avaruuteen valtavien rakennusten sisälle.


      • blade83 kirjoitti:

        Suurvaltojen avaruusohjelmat pitäisikin pikimmiten käynnistää uudelleen ja ilmeisesti tätä on jo suuniteltu.
        Työtä on paljon tehtävänä ennen kuin ihminen on luonut avaruuteen keinotekoisen toimivan ekosysteemin ja asuinolosuhteet avaruuteen valtavien rakennusten sisälle.

        Oleellista lienee löytää riittävästi vettä.. Saturnuksessa sitä kaiketi olisi. Silloin on asumisen edellytykset olemassa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Muutaman kymmenen vuoden kuluttua ei ole tulossa meteoriittia, vaan puhutaan tuhansista vuosista.. Maailma on aikas eri siinä vaiheessa ja et osaa edes kuvitella mihin ihminen kykenee silloin. Esim. Saturnusta ja Kuuta asuttaa ihmisten rakentama yhdyskunta.
        Tapahtuu mitä hyvänsä maapallolla , niin ihmiskunta ei kuole sukupuuttoon. Aina voi tulla takaisin kohteesta b ja asuttaa uudelleen suuremmankin tuhon jäljiltä.

        Ei sitä voi tietää. Vaikka avaruutta tarkkaillaankin teleskoopeilla niin se on kuin etsisi pierua saharasta.


      • Anonyymi

        Entäs josvaikka yellowstonen supertulivuori purkautuu ja aurinko peittyy pitkiksi aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs josvaikka yellowstonen supertulivuori purkautuu ja aurinko peittyy pitkiksi aikaa?

        Tämäkin tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Oleellista lienee löytää riittävästi vettä.. Saturnuksessa sitä kaiketi olisi. Silloin on asumisen edellytykset olemassa.

        Voi siellä vettä olla mutta ainakaan minun jalat eivät kestäisi kantaa sitä 9700 kg painoa joka jalkoihini kohdistuisi. Suuriin planeettoihin ei voi mennä jo niiden painovoiman takia.
        Jupiterissa painaisin jo yli 20 000kg.
        Tästä painovoimista johtuvista syistä etsitään planeettoja ja niiden kuita joiden massa ja olosuhteen vastaisivat maan vastaavia. Kuussa olisi taasen kiva pomppia koska jalan lihaksisto jaksaisi hyvin pomputtaa sitä 17 kg massaani.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Oleellista lienee löytää riittävästi vettä.. Saturnuksessa sitä kaiketi olisi. Silloin on asumisen edellytykset olemassa.

        Saturnus on kaasuplaneetta, joten ei vettä. Saturnuksen kuissa voisi olla, jollakin niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19 000 mailia on jo hiparit kun kiven nopeus on kymmeniätuhansia kilometrejä tunnissa. Siinä tuulessa jo tukat lepattavat.
        https://www.youtube.com/watch?v=SBs6Lk-HiSE

        AsianVierestä

        Noi nopeudet vaihtelee valtavasti ainakin maahantulevis.Et typerää kertoa nopeuksista.


    • Anonyymi

      Olisi se vaan mahtava näky, kannattaa ottaa avosylin vastaan kun sitä ei sitten voi estääkään tulemasta, asennekysymys. Ostaisin hyvän kaukoputken, vetäisin kännit kiveä katsellessa. Harva sen olisi kokenut. Kokemus tämäkin.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Hirvee harmistus, jos se tulisikin toiselle puolen maapalloamme? Vai lähtisit matkailemaan eturivin paikoille? Tositilanteessa varmaan näitäkin olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvee harmistus, jos se tulisikin toiselle puolen maapalloamme? Vai lähtisit matkailemaan eturivin paikoille? Tositilanteessa varmaan näitäkin olisi.

        Riippuu vähän kiven koosta, jos se olisi sellainen läpimitaltaan muutaman kilometrin mittainen niin silloin olisi melkein sama missä sitä katsoisi. Vaikutus olisi koko pallon alueella. Voisihan sitä ostaa tietysti Vaasan näkkileipää, jalostajan herkeittoa ja soft emboa seuraavaksi 50 vuodeksi, kyllä niillä jo pärjäisi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Kyllä se sitten harmittais ku se olis sellanen pieni kopsu ja sulla kaamee krapula pikku soran takia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sitten harmittais ku se olis sellanen pieni kopsu ja sulla kaamee krapula pikku soran takia :D

        Niin, kädessä vitun kallis kaukoputki ja rahat juotuna jossain hevonkuusessa.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      On tosiaakin ennustettu että meteoriitti tulee ja NASA seuraakin erästä. Miljoonia tulee kuolemaan mutta monta jää henkiin.

      • Anonyymi

        Joo, mutta millaisiin olosuhteisiin jäljelle jäävät jäävät?


      • Anonyymi

        Sitä varten on televisiossa nähty se johtokeskus. Siellä on punainen puhelin. Sillä soitetaan aina ja sen jälkeen kaikki on taas järjestyksessä. Hetken aikaa kenraaleilla on hikikarpalo ohimoilla, mutta sitten tilanne laukeaa.


    • Anonyymi

      Saisi sitten iskeytyy sellainen 5 kertaa 5 km kivi tänne suomeen niin suomi olis paskana sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Kyllä mä vielä palstalle naputtaisin senkin kiven alta. Olis muutama sananen sanottavana. Just tuonkin takia pitää se armeija käydä. Uhka voi tulla taivaalta.


    • Anonyymi

      Eikö ole hullua, että tämä ajatus on ihan törkeän innostava! Miten ihmisen psyyke voi olla niin rakentunut, että tämä olis ihan törkeän mahtavaa! Tämäkö johtaa esim. Sodankaipuuseen (Das Todessehnsucht)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Auts! Niin se voi kolahtaa kenelle vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts! Niin se voi kolahtaa kenelle vaan.

        Erilainen herätys..😲
        "Vuonna 1954 34-vuotias Ann Elizabeth Hodges vahingoittui pahoin, kun meteori iskeytyi katon lävitse sohvallaan torkkuneen Hodgesin viereen."


    • Anonyymi

      Tänäänpä täällä on porukka entistäkin enemmän kuulennolla kuin normaalisti :)

    • Anonyymi

      Tottahan toki.

      Minäpäs tiedän, jotta Aurinko tulee laajenemaan ja sitten kutistumaan. Maa tulee tuhoutumaan moisesta.

      • Anonyymi

        Aurinko tuhoaa Maan elämän kuitenkin vasta miljardien vuosien päästä. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millaiseksi ihmislaji on siihen mennessä muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko tuhoaa Maan elämän kuitenkin vasta miljardien vuosien päästä. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millaiseksi ihmislaji on siihen mennessä muuttunut.

        Toivottavasti kadonnut ja hävinnyt helvetin kuuseen jo kauan ennen sitä.
        Kovasti ainakin yrittävät, itsetuhoista porukkaa ollaan. Mikään muu elävä olento ei systemaattisesti tapa ja tuhoa omaa lajiaan ja siinä samasss itseään ja olemassaolon mahdollisuuksiaan.
        Ihminen on helvetin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kadonnut ja hävinnyt helvetin kuuseen jo kauan ennen sitä.
        Kovasti ainakin yrittävät, itsetuhoista porukkaa ollaan. Mikään muu elävä olento ei systemaattisesti tapa ja tuhoa omaa lajiaan ja siinä samasss itseään ja olemassaolon mahdollisuuksiaan.
        Ihminen on helvetin tyhmä.

        Jos ajatellaan ihmislajin kehittymistä, niin tässähän ollaan kuitenkin nuori laji. Taitaa muillakin eläinlajeilla olla niin, että mistä vain sopiva elinympäristö löydetään, niin sinne mennään ja kaikki mahdolliset resurssit käytetään. Meistä kuitenkin osa tajuaa, että rajoja kolkutellaan kuitenkin. Käytännössä rajat on ylitetty jo, mutta uskoisin teknologioilla olevan vielä mahdollisuutta kääntää asiat parempaan suuntaan niin, että totaalinen romahdus vältetään. Tietenkin tarvitaan ihmisten todellinen herääminen tähän asiaan ja saattaa olla niin, että elämme jo tätä murroskautta. Juuri luin että uusi muotitrendi ovat vanhat, käytetyt tuotteet. Käytetty tuote maksaa enemmän kuin uusi.

        Ihmislajikin voi kehittyä ihan kekseliäisyytensä ansiosta. Ihmislaji on myös sitkeä. Hätä keinot keksii kyllä. En itse usko lajin totaaliseen häviämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatellaan ihmislajin kehittymistä, niin tässähän ollaan kuitenkin nuori laji. Taitaa muillakin eläinlajeilla olla niin, että mistä vain sopiva elinympäristö löydetään, niin sinne mennään ja kaikki mahdolliset resurssit käytetään. Meistä kuitenkin osa tajuaa, että rajoja kolkutellaan kuitenkin. Käytännössä rajat on ylitetty jo, mutta uskoisin teknologioilla olevan vielä mahdollisuutta kääntää asiat parempaan suuntaan niin, että totaalinen romahdus vältetään. Tietenkin tarvitaan ihmisten todellinen herääminen tähän asiaan ja saattaa olla niin, että elämme jo tätä murroskautta. Juuri luin että uusi muotitrendi ovat vanhat, käytetyt tuotteet. Käytetty tuote maksaa enemmän kuin uusi.

        Ihmislajikin voi kehittyä ihan kekseliäisyytensä ansiosta. Ihmislaji on myös sitkeä. Hätä keinot keksii kyllä. En itse usko lajin totaaliseen häviämiseen.

        "Käytetty tuote maksaa enemmän kuin uusi."

        Sitä sanotaan antiikiksi. 😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        "Käytetty tuote maksaa enemmän kuin uusi."

        Sitä sanotaan antiikiksi. 😄

        1990-luvun tuulitakki hinta käytettynä 120 e, 1970-luvun bändipaita hinta käytettynä 450 e... Ja Kim Kardashian on nähty luksuskirpparilla, joten kyllä tässä on suunta muuttumassa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        "Käytetty tuote maksaa enemmän kuin uusi."

        Sitä sanotaan antiikiksi. 😄

        Punaisten lyhtyjen alueen uusi nimi onkin patina classica,

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1990-luvun tuulitakki hinta käytettynä 120 e, 1970-luvun bändipaita hinta käytettynä 450 e... Ja Kim Kardashian on nähty luksuskirpparilla, joten kyllä tässä on suunta muuttumassa.

        Oliko tuo se Soinin käyttämä jonka voi kääntää tarvittaessa?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo se Soinin käyttämä jonka voi kääntää tarvittaessa?

        AsianVierestä

        Soinin tuulitakki ei taida ihan satasella lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin tuulitakki ei taida ihan satasella lähteä.

        Saattaa olla, sehän varmaan sai jo pelkästään sen käännöstä hyvän hinnan?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin tuulitakki ei taida ihan satasella lähteä.

        Soinin tuulitakissa jo pelkän kankaan määrä on niin mittava ettei halvalla kannata myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin tuulitakissa jo pelkän kankaan määrä on niin mittava ettei halvalla kannata myydä.

        Näyttää olevan myös persun kestävä, hyvää kangasta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko tuhoaa Maan elämän kuitenkin vasta miljardien vuosien päästä. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millaiseksi ihmislaji on siihen mennessä muuttunut.

        Tämänkin minä tiedän. Olenpas minä viisas.

        Ihmislaji läskiintyy, jollainka huonojen elintapojen seurauksena ihmiset kuolevat ennenaikojaan. Ihmiskunnan kokonaismäärä laskee kahteen miljaardiin. Tämän jälkeen muiden eliölajien väheneminen aiheuttaa jäljellejäävien ihmisten nälkiintymisen sekä koon pienenemisen. Ovat tuollaisia metrin pituisia kääpiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin minä tiedän. Olenpas minä viisas.

        Ihmislaji läskiintyy, jollainka huonojen elintapojen seurauksena ihmiset kuolevat ennenaikojaan. Ihmiskunnan kokonaismäärä laskee kahteen miljaardiin. Tämän jälkeen muiden eliölajien väheneminen aiheuttaa jäljellejäävien ihmisten nälkiintymisen sekä koon pienenemisen. Ovat tuollaisia metrin pituisia kääpiöitä.

        Mainiota! Kuluttavatkin vähemmän. Tulikin mieleeni elokuva Downsizing. Hyvä pätkä mielestäni monellakin tasolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe