Luottamus toiseen

Anonyymi

Onko enää luotettavia suhteita olemassakaan . Tuntuu, kun katselee ympärilleen ja kuuntelee erilaisia tarinoita ,että rehellisyys ja toiseen ihmiseen luottaminen on kadonnut kokonaan ?

3

212

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämänkatsomuskysymys. Toiseen lähtökohtaisesti joko luottaa tai ei luota. Yleensä vähän vanhemmat ihmiset tapaavat olettaa toisen olevan ok ja luotettava. Nuoremmat tuntuvat yhä useammin olettavan toisten (mitä tämä kertoo itsestä) olevan epäluotettavia.

Itse olen sillä kannalla, että luotan. Kunnes toinen todistaa, ettei olisi kannattanut. Luottamuksen voi menettää vain kerran. Jos sitä ei aluksikaan ole, suhteiden aloittaminen muuttuu todella vaikeaksi.

• Anonyymi

Luottaminen vai luotettavuus?

• Kokemukseni mukaan ei voi luottaa naisiin. Heitä ei tässä maaimantilanteessa kiinnosta turvallinen mies. Jotain koronaa pahempaa pitäisi sattua että he ottaisivat miehiä hieman vakavammin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      599
      1517
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      642
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      478
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      154
      461
    Aihe