...palsta-agentti 00713kutonen. En golden eye vaan Red eye. Lupa lärpättää.
Olen... ....
24
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen Charlien enkeli. Lupa mihin vaan.
- Anonyymi
Disse on suuttunut :(
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Eilisestä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilisestä :(
Mitä eilen tapahtui?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Меня не просили играть!
Minne? Kanada voitti eilen. Olisitsä halunnut mennä niihin matseihin mukaan? Juna meni jo.
Anonyymi kirjoitti:
Minne? Kanada voitti eilen. Olisitsä halunnut mennä niihin matseihin mukaan? Juna meni jo.
Конечно, Канада выиграла! Я хотел бы поиграть с другими, говоря по-русски ...
Noniin, tätä ketjua on aivan mahdotonta lukea. Saan päänsärkyä tästä kielten sekamelskasta.
¡soʇᴉᴉʞ ˙ᴉʇsᴉlɐɐɯɹou ɐllǝʇsnʞsǝʞ oʞǝʇʇᴉsᴉoΛ- Anonyymi
Mulla on migreeni, en voi keskustella ollenkaan :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on migreeni, en voi keskustella ollenkaan :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Voi, kurjaa. Mene lepäämään ja koita nukkua. Toivottavasti helpottaa. :)
Partakaweri kirjoitti:
¿ɐɐʇɥɐsdɯod uɐu ᴉʇsʞǝʇ ɐɯɐʇ sǝʇᴉW
(: ¡uᴉsʞuoʌuᴉsʞuᴉʌ ɐɾ unʞᴉǝʞunʞᴉǝɥ uɐɐllo ǝɯ ɐʞsoʞ
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
¿ɐɐʇɥɐsdɯod uɐu ᴉʇsʞǝʇ ɐɯɐʇ sǝʇᴉW
Jouluateriallamme oli hauskoja juttuja jälleen, kun ikkunan läpi ihailimme talitinttejä, miten heillä oli paljon erilaisia ruokia: jyviä lyhteissä ja sellaisissa riippuvissa putkiloissa kaikkia auringonkukansiemeniä ja muitakin, jolloin ne lihoivat paljon, olivat aika pulleita herkkuineen sitten ne.
Toisaalta, en välttämättä pidä Parta-Heikeistä, enkä Viiksi-Valluistakin, josta tulikin aika hauska toteamus mieleeni: höyläsin partaani partahöylällä, kertakäyttöisellä vaahdon kanssa: ihmettelin että: onkos muka näin tylsä tämä partahöyläni, sitten jälkeenpäin huomasin että siinä olikin tämä muovinen terän suoja päällä, sen takia se terä ei purrut lainkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700