outo juttu ei normaalilla naisella varmaankaan tule mieleen purra tai satuttaa samoin toisin päin eli jos suuseksiä antaa niin haluaa että toinen nauttii ja rentoutuu tosi järkyttävä juttu
outo juttu ei normaalilla naisella varmaankaan tule mieleen purra tai satuttaa samoin toisin päin eli jos suuseksiä antaa niin haluaa että toinen nauttii ja rentoutuu tosi järkyttävä juttu
Minusta se on jo epänormaalia muutenkin koko touhu
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voi pistää myös sukupuolista lisä infoa jos luulet sillä vähentyvän suuhunkin, ne tauditkin tulloo. Suosin kortsua tai pidättäytymistä.
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voi pistää myös sukupuolista lisä infoa jos luulet sillä vähentyvän suuhunkin, ne tauditkin tulloo. Suosin kortsua tai pidättäytymistä.
Sitä kyllä hellästi imetään kuin tikkaria ja nuollaan:)
0Äänestä
Anonyymi
syö sitten jotain minttu ja eklalyptus- kun nin ovat myrkkyä ja puhdistuis ainettakin samalla :D
0Äänestä
Anonyymi
Valtakunta niin minulle kerran joku apteekkari-nainen sanoi että: joo voit käytttää jotain melatoniiniakin noin 5 grammaakin illassa jos ei uni tule kun ovat noinkin kovat käsikauppallääkkeitä.
Mutta apteekkari sanoi että; muista puhua lääkärin kanssa jos noin suuria määriä käytät jatkugasti.
Vastaukset 19
Vanhimmat
Olit sä toi näykkijä?
Noh en.🥰💕✨😅
Suuhuni en pistä kenenkään aarteita.
Ajattelitko alkaa näykkimään?😱💕✨🧸
niin mikä touhu seksi vai
minulla on seksuaalinen korostus mutta suuhuni en pistä, mitkä ei kuulu se ei ole nautintoo.
etkö tykkää saada kielihoitoja ja antaa miehellesi nautintoja suullasi niin varmasti miehesi pussaa sinua sinne
Vanhat akat tuppaavat olemaan aika ahdasmielisiä seksin suhteen.
se on hyvä.🥰💕✨🧸
Naiset pilaa miehen mulkun taudeilla koska ovat kaikenlaisia tautusia jännämiehiä paneskelleet.
Voi pistää myös sukupuolista lisä infoa jos luulet sillä vähentyvän suuhunkin, ne tauditkin tulloo.
Suosin kortsua tai pidättäytymistä.
Sitä kyllä hellästi imetään kuin tikkaria ja nuollaan:)
syö sitten jotain minttu ja eklalyptus- kun nin ovat myrkkyä ja puhdistuis ainettakin samalla :D
Valtakunta niin minulle kerran joku apteekkari-nainen sanoi että: joo voit käytttää jotain melatoniiniakin noin 5 grammaakin illassa jos ei uni tule kun ovat noinkin kovat käsikauppallääkkeitä.
Mutta apteekkari sanoi että; muista puhua lääkärin kanssa jos noin suuria määriä käytät jatkugasti.
Nonii suosin vähentää.🤔 kos Apteekkariliitto on sitä mieltä mikään ei ole vieläkään terveellistä mitä nautitaan liikaa
Siis jos Apteekkarikin sitä mieltä.
Kiva kun vääntää sanat miten taas tahtoo.
Similän kiljuja kurlaamalla lähtee pöpöt pois. Tai ne nousee yläkertaan.
se on hyvä kun kokenut.
Minä en litkuihin koske kun en juo.🤔💕✨🧸