Tuskaa sielussa

Anonyymi

Minulla oli puolen vuoden suhde varatun miehen kanssa, johon itse rakastuin. Vaimo ei tiennyt meistä mitään. Kerroin vaimolle, koska aloin kärsiä siitä etten voinut saada miestä itselleni. Koskaan hän ei luvannut erota, mutta selitti ettei kotona ole seksiä ja että on avioliitossa yhteisen omaisuuden takia jne. No mutta vaimo kertoi heillä olleen koko ajan hyvää seksiä ja rakkautta ja nyt kipu sisälläni on hirveä. Haluaisin vain tuon miehen itselleni ja pelkään tappavani itseni tähän ikävään, mutta sitä en voi tehdä koska mullakin on lapsia enkä halua tehdä sitä heille.

Miten mies voi puhua niin kauniita asioita ja tapailla kuukausia ilman että ei muka olisi oikeita tunteita? Ehkä hänellä olikin yhtä ihania tunteita kuin mulla, mutta oisko vaimo vaan niin kova luu, että saa pidettyä miehen itsellään? Tai omaisuus...Mies kyl kertoi että ei kestäisi omaisuuden jakoa, koska menisi talot, firmat ja muu.

Ehkä hän rakastaa mua mutta tässä elämässä se rakkaus ei voi toteutua?

Rakastan häntä. Tuska on niin kova.

32

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo ehkä valehteli, kun kertoi että heillä olisi ollut hyvää seksiä.
      Ei hyvästä ja tyydyttävästä suhteesta kukaan lähde sivuraiteelle.

    • Anonyymi

      Jos vaimo kertoikin totuuden sulle niin miksi roikut edelleen siinä? Tuo tietoisen kakkosen roolia ei kukaan arvosta. Ja jos mies päätti näin hyväksy siis roolisi. Säälittävää on katsella kuinka manipuiloit sitä. Kannattaa aloittaa suhde niin ettet ole kolmaspyörä. Kummallista miten voit uskoa toisen rakkauden tunteita kun elämä on muualla.

      • Anonyymi

        Itse en alkaisi syyllistämään aloittajaa, tiedostan sen tuskan.
        Moni moni uusi suhde alkaa, vaikka ollaan liitoissa ehkä kumpikin tahoillaan.
        Itse juoksen nyt lujaa, jos varattu alkaa tehdä tykö, kokemusta on.

        Suhde varattuun oli hurjan ihana, vei vuosia selvitä siitä. Mikä siinä on että varattu mies osaa olla hellä, muka avoin ja siihen se sitten jääkin.
        Tämä mies alkoi säällisen ajan kuluttua valehdella, kun puhelin soi lähti ulos puhumaan. Sulki puhelimen iltaisin aja ruikutti kuinka raskasta hänellä on kun joutuu valehtelemaan kahdella naiselle. Pidin sitä tollona hyvänä piirteenä miehessä?
        Laittoi pieniä paketteja, musiikkia yms.
        Vuosia roikuin, vaikka tiesin olevani leikkikalu, joka ei tee kenenkään sielulle hyvää.
        Jossakin vaiheessa mies ei vastannut soittoihini, laittoi viestin että jätä mut ja perheeni rauhaan. Se sattui, kylmäsi että voiko olla totta. Viinaahan siellä kului, sen tiedän.

        Meni sitten pari vuotta ja mies muina miehinä soitti ja kyseli kuulumisia, kertoi vaimonsa kuolleen.
        Kuuntelin, kaikki entinen tulvahti mieleen. Jostakin sain ryhtiä ilmoittaa etten halua tavata, että oli liian raakaa se kaikki mitä silloin tapahtui.
        Mies selvästi vaimonsa haudattuaan, pari vuotta mietittyään ja ehkä uusia haettuaan halusi taas minusta pikkasen piristystä elämäänsä,

        Kuvaavaa oli, että kertoi eikanaan ensitapaamisessa olevansa naimisissa ja myöhemmin paljasti että en ole ensimäinen, hänen toinen naisensa. Sekin olisi pitänyt herättää minut, mutta ehei syöksyin syvemmälle, ihanan takkatulen äärellä.

        Vieläkin muistelen häntä, vaikka aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta. Mies vei vuosiksi itsetunnon, etten ole kelvollinen, olen huono ja kaiken jälkeen vielä huonompi.
        Lihoin paljon, ihme että jaksoin hoitaa kaikki velvoitteeni. Mikä malli olin lapselleni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en alkaisi syyllistämään aloittajaa, tiedostan sen tuskan.
        Moni moni uusi suhde alkaa, vaikka ollaan liitoissa ehkä kumpikin tahoillaan.
        Itse juoksen nyt lujaa, jos varattu alkaa tehdä tykö, kokemusta on.

        Suhde varattuun oli hurjan ihana, vei vuosia selvitä siitä. Mikä siinä on että varattu mies osaa olla hellä, muka avoin ja siihen se sitten jääkin.
        Tämä mies alkoi säällisen ajan kuluttua valehdella, kun puhelin soi lähti ulos puhumaan. Sulki puhelimen iltaisin aja ruikutti kuinka raskasta hänellä on kun joutuu valehtelemaan kahdella naiselle. Pidin sitä tollona hyvänä piirteenä miehessä?
        Laittoi pieniä paketteja, musiikkia yms.
        Vuosia roikuin, vaikka tiesin olevani leikkikalu, joka ei tee kenenkään sielulle hyvää.
        Jossakin vaiheessa mies ei vastannut soittoihini, laittoi viestin että jätä mut ja perheeni rauhaan. Se sattui, kylmäsi että voiko olla totta. Viinaahan siellä kului, sen tiedän.

        Meni sitten pari vuotta ja mies muina miehinä soitti ja kyseli kuulumisia, kertoi vaimonsa kuolleen.
        Kuuntelin, kaikki entinen tulvahti mieleen. Jostakin sain ryhtiä ilmoittaa etten halua tavata, että oli liian raakaa se kaikki mitä silloin tapahtui.
        Mies selvästi vaimonsa haudattuaan, pari vuotta mietittyään ja ehkä uusia haettuaan halusi taas minusta pikkasen piristystä elämäänsä,

        Kuvaavaa oli, että kertoi eikanaan ensitapaamisessa olevansa naimisissa ja myöhemmin paljasti että en ole ensimäinen, hänen toinen naisensa. Sekin olisi pitänyt herättää minut, mutta ehei syöksyin syvemmälle, ihanan takkatulen äärellä.

        Vieläkin muistelen häntä, vaikka aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta. Mies vei vuosiksi itsetunnon, etten ole kelvollinen, olen huono ja kaiken jälkeen vielä huonompi.
        Lihoin paljon, ihme että jaksoin hoitaa kaikki velvoitteeni. Mikä malli olin lapselleni?

        Olen vaimona usein ihmetellyt toisen naisen sinisilmäisyyttä juuri valehteluun. Siinä kuviossahan on aivan selvää, että hyväksyy valehtelun ja jopa tukee sitä omalla käytöksellään. Vaimona minulle oli aivan selvää, että minulle kuten myös sille toiselle tai niille useille toisille valehdellaan, koska valehdellaan jopa omille lapsille. Itse aikoinani ajattelin, että jos toinen nainen haluaisi tietää totuuden kultakimpaleestaan, niin auliisti sen kyllä hänelle olisin kertonut. Näin hän olisi edes kuullut yhden totuuden siitä parisuhteesta, josta hänelle valehdeltiin pesän toivossa. Ymmärtäkää, että pesän toivossa vaimo on noita, hirmu, ei anna seksiä, pomottaa, pitää miestä tiskirättinä ja mattona, johon pyyhkii vain jalkansa. Siis naurettavia selityksiä, johon aina joku lankeaa uskotellen itselleen olevansa vaimoa täydellisempi. Miten ihmeessä annatte hyväksikäyttää itseänne tuolla tavalla vai nautitteko siitä kivasta elämästä, ehkä pikku luxuksesta arjessa, pikku lahjoista ja satunnaisista suoritteista lakanoissa?


    • Anonyymi

      Voi sinua reppana AP.
      Kuinka sinä voit uskoa naimississa olevan miehen keksittyjä tarinoita? Pettäjät kertojat ja kehittelevät juttuja joita tietävät toisen haluavan kuulla. Kuinka sinä lankesit noin halpaan?!
      Miksi et käyttäisi tuota energiaasi etsimään miestä jolla ei ole jo laillisesti sidottua perhettä?
      Tiedätko, on paljon vapaita miehiä jotka etsivät vaimoehdokasta, jonka kanssa rakentaa yhteinen ja kaunis tulevaisuus.
      Mitä kieroa ja väärää sinä näet naimattomissa miehissä?

    • Anonyymi

      Kirjoitukseni on täyttä totta, oikeastaan vielä paljon enemmän. Mies tosiaan toi pikkulahjoja ja puhui kauniita siitä että olisi toivonut tavanneensa minut mieluummin kuin vaimonsa aikoinaan ja minä hölmö uskoin. Mies selitti että eli seksittömässä liitossa ja vaikka hänellä oli selässä jatkuvasti raapimajälkiä (seksiä kotona), halusin uskoa kun hän sanoi niiden tulleen töissä ja milloin mihinkin puun oksiin oli puutarhahommissa itseään raapinut. Ja nyt hän on itsekin myöntänyt, että kyllä vaan, kotona oli aika paljonkin seksiä ja hyvää sellaista. Tunnen vaan itseni niin poljtuksi, sydän on revitty rinnasta. Ottaisin hänet takaisin vaikka heti, mutta ilmeisesti eroa ei heille tule vaan ovat alkaneet käydä jossain pariterapiassa. En saa nukuttua enkä tehtyä mitään järkevää. Haluaisin vain hänet takaisin, edes siinä määrin kuin ennen sain, sillä kokonaan en varmaan koskaan häntä saa...Itkettää niin...

      • Anonyymi

        Aivan turhaan itkeskelet. Siitä saa vain turvonneet silmät ja näyttää aivan noita-akalta.
        Olisit iloinen että näet turvonneiden silmiesi raoista todellisuuden: heräsit jo ja alat haistamaan kahvin!
        Joku jo mainitsikin että on paljon kunnon (siis ei huoria hakevia valhtelijoita joita lahjotaan halvoilla helyillä) rehtejä miehiä jotka etsivät juuri sinunlaistasi vaimoa. Jolle voi puhtain mielin tarjota rehellistä ystävyyttä ja joihin sinä voit luottaa ja rakentaa yhteisen tulevaisuuden.

        Sinun ei tarvitse hyokätä ensimmäisen miehen kimppuun joka on kiinnostunut sinusta hieman.
        Käytä valinnan vapauttasi ja viitsi nähdä vaivaa etsiä juuri sinulle sopiva puoliso.


      • Olette kuvottava portto, miksi ette ampuisi itseänne. Tai ei.. Kärsikää ja kitukaa!


    • Anonyymi

      Aloittajalle. Siinäpä kärvistele ja pala tuskassasi tyhmä vaikka loppuelämäsi, oikein sinulle.

    • Anonyymi

      Samoin käyttäytyvät naimisissa olevat naiset, yhden tapasin ja alkoi salasuhde. Nainen valitti huonoa parisuhdettaan ja haki lämmintä syliä ja seksiä. Vaikka naisen parisuhde oli selityksien varjossa huono ei naisella ollut ajatustakaan erota koska oli riippuvainen ilmeisesti miehensä rahoista eikä halunnut lisäharmeja ja lopetin suhteen. Ei olisi tullut mielenkään kertoa naisen miehelle mitään, en ymärrä näitä pirun "kakkosia" tai mitä lutkia liebevät kun tietävät heti tilanteen, sit porataan kun mies ei halua erota eikä ole aikomustakaan ollut, juoruavat miesten vaimoille ja pilaavat muidenkin elämät ja sit haetaan jotain ymmärrystä vielä, etovaa.

    • Anonyymi

      Todella etovaa olla tietoinen kakkonen. Kerta ei toista pyydä eroamaan ja jos siihen ei kykene jättää rauhaan silloin. Nuo pettäjät eivät käsitä kun ilmi tulee mihin se vaikuttaa. Jopa työ voi olla se jonka arvostuksen menettää työkavereilta. Pettäminen tulee aina huolehtia niin ettei kiinni jää. Aina joku tuntee jonkun. Muistetaan se asia. Ikävää että sulle kävi noin. Suuren riskin ottaa tietoinen kakkonen. Kukasn ei arvosta pettämustä eikä ne perustelut riitä kuinka rakastui jne. Jos alkaa tuntea rakastumisia tai ihastus tunteita muihin on erottava ja kunnioitettava toista edes sen verran. Kertoa voi ettei halua toista loukata ja pettää. Monesti puoliso antaa hyvän eron silloin.

    • Anonyymi

      Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön... Vaimolle kertominen on alhaista käytöstä, petit miehen luottamuksen. Rakkaus ja omistamishalu ovat eri asioita. Sinähän kuitenkin tiesit että mies on varattu eikä aio erota.

      • Anonyymi

        Kuinka niin alhaista jos kertoo vaimolle, siinähän säästyy aikaa ja rahaa.


    • Anonyymi

      Poraa siinä sitten jälkeen kun ei lopputulos miellyttänyt, täys kakara olet.

    • Anonyymi

      Mikä kaupunki,kuin lukisin omasta elämästä ja olen toinen nainen.

    • Anonyymi

      Lahti?

    • Anonyymi

      Onko mahdollisesti kyseessä Lapinlahti?

      • Anonyymi

        Joillakin ottaa lujille, jos näin olisi Lapinlahdessa olisi tungosta.
        Unohdetaan että mieskin on syyllinen, ei se vapaa nainen. Käsittääkseni miehillä on k:n lisäksi myös aivot kuten naisillakin v:n lisäksi.
        Mieshän siinä aloittajan tilanteessa ketku on, toki nykyään usein myös nainen joka loikkii.

        Viikonlopun ip-lehdessä oli juttuja joissa vaimot pistivät yksityisetsivän miehensä perään. Eikö riitä että kysyy rakkaalta aviopuolisoltaan, vai haetaanko siinä miehen rehellisyyden lisäki rahallista hyötyä?
        Halutaan kostaa ja netota, usein lapset pistetään pesuveden mukana.
        Mukava sauma tienestiin muuten näillä kyttäreillä, varsin mukava sauma.
        Nykyäänhän saa avioeron ilman syyllisten hakua.
        Nelosen Kimpassa sarjassa, parin jakson perusteella kaikki ovat olleet namisissa kun uusi lempi leiskahti ja seksi alkoi sujumaan.

        Mitään ei saa ilmaiseksi, jos tahtoo aviomiehen, tytön, pojan, koiran ja tiilitalon, siitä joutuu maksamaan. Eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ottaa lujille, jos näin olisi Lapinlahdessa olisi tungosta.
        Unohdetaan että mieskin on syyllinen, ei se vapaa nainen. Käsittääkseni miehillä on k:n lisäksi myös aivot kuten naisillakin v:n lisäksi.
        Mieshän siinä aloittajan tilanteessa ketku on, toki nykyään usein myös nainen joka loikkii.

        Viikonlopun ip-lehdessä oli juttuja joissa vaimot pistivät yksityisetsivän miehensä perään. Eikö riitä että kysyy rakkaalta aviopuolisoltaan, vai haetaanko siinä miehen rehellisyyden lisäki rahallista hyötyä?
        Halutaan kostaa ja netota, usein lapset pistetään pesuveden mukana.
        Mukava sauma tienestiin muuten näillä kyttäreillä, varsin mukava sauma.
        Nykyäänhän saa avioeron ilman syyllisten hakua.
        Nelosen Kimpassa sarjassa, parin jakson perusteella kaikki ovat olleet namisissa kun uusi lempi leiskahti ja seksi alkoi sujumaan.

        Mitään ei saa ilmaiseksi, jos tahtoo aviomiehen, tytön, pojan, koiran ja tiilitalon, siitä joutuu maksamaan. Eikö?

        Pettäjä ei todellakaan tunnusta, kun kysytään. Viimeiseen asti kiistää. On parempi saada faktaa pettämisestä kuin vainoharhailla mahdollisesti turhaan.


    • Anonyymi

      Taitaa olla Kouvola....ja yksi sen sivukylistä....

      • Anonyymi

        Kyse on Molosta nuija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on Molosta nuija.

        Eteläpohjanmaalta Seinäjoelta ukko panomies


    • Anonyymi

      Tälläinen mies löytyy lähipiiristä. Esittää että kotona on kaikki olevinaan hyvin ja varatulle naiselle lepertelee mitä vaan tämä haluaisi kuulla. Miehen mukaan kotonaan ei ole minkäälaista suhdetta ja ei siellä ei pidä mikään, mutta silti siellä ollaan. Nainen kotona taas esittää tyhmää tai sitten oikeesti on vaa sitä, mutta ei mukamas kiinnosta miehensä tekemiset.Ketä ei kiinnostaisi normaalissa parisuhteessa, tuskin kukaa kädellä tarjoaa omaa miestään muualle jos asiat on niinkuin annetaan ymmärtää?

      • Anonyymi

        Vaimona, jonka mies jäi kiinni pettämisestä, voin kertoa etten ole ollut tyhmä, olen vain luottanut. Mies on ollut aina kunnon mies ja sanojensa mittainen, mutta käytti sitten lopulta kuitenkin luottamustani väärin kehittelemällä sivusuhteen. Parisuhteen perusta on luottamus, en ole tehnyt mitään väärää kun olen luottanut. Itse olen ollut uskollinen, vaikka tilaisuuksia pettää olisi ollut vaikka ja kuinka. Noh, nyt on luottamus mennyt ja mietin miten jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimona, jonka mies jäi kiinni pettämisestä, voin kertoa etten ole ollut tyhmä, olen vain luottanut. Mies on ollut aina kunnon mies ja sanojensa mittainen, mutta käytti sitten lopulta kuitenkin luottamustani väärin kehittelemällä sivusuhteen. Parisuhteen perusta on luottamus, en ole tehnyt mitään väärää kun olen luottanut. Itse olen ollut uskollinen, vaikka tilaisuuksia pettää olisi ollut vaikka ja kuinka. Noh, nyt on luottamus mennyt ja mietin miten jatkaa.

        Ymmärrän tuon luottamuksen. Lähinnä tarkoitin, että mikä parisuhde sellainen on, että ”vaimona” tiedostaa mitä mies tekee päivästä toiseen, mutta ei tee asioille mitään vaikka on saanut selvillekin ihan faktaa? Haluaako vaimo ainoastaan ”esittää”, että ei suuttuisi mistään. Minkä takia molemmat on ns. huonossa suhteessa mitä miehen mielestä kotonaan on monestakin syystä? Tätä minä en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimona, jonka mies jäi kiinni pettämisestä, voin kertoa etten ole ollut tyhmä, olen vain luottanut. Mies on ollut aina kunnon mies ja sanojensa mittainen, mutta käytti sitten lopulta kuitenkin luottamustani väärin kehittelemällä sivusuhteen. Parisuhteen perusta on luottamus, en ole tehnyt mitään väärää kun olen luottanut. Itse olen ollut uskollinen, vaikka tilaisuuksia pettää olisi ollut vaikka ja kuinka. Noh, nyt on luottamus mennyt ja mietin miten jatkaa.

        Itse miehenä voin samaistua täysin tuohon tekstiin.


    • Anonyymi

      Rehellisyys taitaa olla nykyisin äärimmäisen harvinaista eikä sitä kantsi muilta vaatia, pääsee helpommalla. Ite oon rehellinen ja kertonut jopa hankaluudet, tunteet johonin toiseen ym.kumppanille, mutta en ole rehellinen siksi, että edellyttäisin toiselta sitä vaan ihan itseni vuoksi, jotain semmosta sisäsyntyistä paskaa, koska mitään hyötyä siitä ei ole, päinvastoin ja ihmisillehän tulee kaikista asioista olla hyötyä. Oon vaan huomannut, että jos toinen ei petä niin valehtelee, huijaa ym eli rehellisiä on loppujen lopuks hyvon vähän. Epärehellisten kanssa pärjää silleen, että ajattelee heidän sanomisensa joko olevan totta tai sitten ei totta. Ei kai kukaan valehtelija oikeesti usko, että heihin vielä luotettaisiin ja oikeestaan samalla konseptilla kun toimii muidenkin ihmisten kanssa niin pärjää parhaiten.

      • Anonyymi

        Tohon ajatusmalliin ei omat kyvyt ainakaan tällä haavaa nyt riitä, kun on tullu petetyksi...


    • Anonyymi

      Hei ap, voisitko kertoa mistä päin Suomea suurin piirtein olet?

    • Anonyymi

      Tarkoitin Lapinlahdella kaupunkia...mahtaako olla ap:n juttu tapahtunut siellä?

    • Anonyymi

      Mitä menit huoruuteen ja koskit varattuun mieheen. Itse hankit tämän itsellesi. Ja vielä luulet voivasi tulla vaimonsa paikalle. Kyllä huoripukki seksiä himoitsee ja leikkikalua osaa pitää. Mutta kotia ei jätä,jos vaimo sallii siellä asua .

    • Anonyymi

      Tunteet ja seksi on kaksi eri asiaa, on naisia jotka ei kestä totuutta että mies ei halua erota, seksi käy ja ei vaan mene panolle päähän, sit kerrotaan miehen kumppanille/vaimolle ja luullaan että sit mies on halukas, voi hitto mitä harhakuvitelmaa. Turha on rutista ja valittaa kun leikkiin ryhdytty.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe