Onko väkivalta välttämättä niin pahe? Olen itse nainen suhteessa jossa sharia laki on aika läsnä.
Jos kiinnostaa kyseinen aihe niin kikissä viestiä Isamuf
Islamistinen suhde
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Väkivalta on pahe.
Ole kaukonäköinen ja luovu tuosta suhteesta.
Jos jo nyt on väkivaltaa, niin tulee pahenemaan vain.
Väkivalta EI KUULU MIHINKÄÄN SUHTEESEEN!
Me elämme vuotta 2020 nykyajan eurooppalaisessa maassa Suomessa.
Mikään sharia-laki ei kuulu tänne!
Lopeta hyvän sään aikana! - Anonyymi
Mikään uskonto ei kehoita pahoinpitelemään toista Luojan (kutsuttiin häntä millätahaansa nimellä missä tahaansa uskonnossa) luomaa olentoa. Siis ei puolisoa, ei lapsia, ei kiduttamaan eläimiä, ei tekemään mitää pahaa toiselle.
Piste.- Anonyymi
Niin surullista nuorelle naiselle!
Elämä edessä ja joutuu lyödyksi, vieläpä että sharia laki sitä puolustelee!
Parasta olisi löytää uusi rauhallinen suhde missä ei tarvitsisi olla peloissaa hengestään, ja saisi kasvattaa rauhassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069