Mikä sen ongelma on?
Flowersreally
16
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan se ja sama!
- Anonyymi
Ongelmana on Funeau.
- Anonyymi
Joku (kenen nimeä ei mainita) kusi pahasti sen muroihin?
-flower-- Anonyymi
Onko kyse Disse-tädistä?
Täällähän on menoa ja meininkiä :D
- Anonyymi
Maistuis varmaan sullekin?
-flower- - Anonyymi
Yhtä tylsät jutut kuin ennenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Maistuis varmaan sullekin?
-flower-Naah, taidan seurata sivusta poppisten kera.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Naah, taidan seurata sivusta poppisten kera.
Selvitämme tässä kahta kantavaa uutishaaraa tältä päivältä. Odottelen itse asemissa, että kuuluuko mitään. Jos ei kuulu, menen suoraan nukkumaan. Vielä on mahdollisuus ratkaisuun, mutta se tulee sieltä päin.
- Anonyymi
Minä ajattelin että pidän jostain helmiina eli vilhelmiinasta, kerronpa jonkun jutun; pääesikunnan erään vääpelin kanssa menimme syömään pizzeriaan, hyvät keskustelut siinä ruokaillessa sitten oli, vääpeli tarjosi auton kyydit ja juttelimme jostain sukellusveneiden ballistisista ohjuksista että miten niitä ammutaan veden alta :D
- Anonyymi
Se on narsisti, joka palstalla etsii parannusta. Kehut kelpaa, jos ne on hänen tosikkohahmolle edullisia ja kivasti personoivia :D
Tyhjäntoimittaja kuten muutkin.- Anonyymi
Kukahan siis on se ?
- Anonyymi
Se on urpo..?
- Anonyymi
Sen ongelma on venäjä, venäjä ja venäjä
- Anonyymi
Kukas tämä Flowersreally oikein on?
- Anonyymi
Olisiko erään virolaisen naulannyppijän keksimä yliopistonais-avatar? Nykyään kyselee kaikkea palstalaisista toivoen, että hänet mainittaisiin jotenkin positiivisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643