koska hypätään

Anonyymi

joko lentomäki alkaa oleen valmis.

19

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      valmis on,turkkilaiset siinä hyppeli jo eilen

    • Anonyymi

      Olen sitämieltä että parhaat lennot saa siitä vanhasta näkötornista.

    • Anonyymi

      Nehän rahtaa Aasialaisia turisteja sinne Ylitornion lentokentälle suuria määriä, eiköhän se lentomäki vedä niitäkin puoleensa, ovat varmaan kuulleet asiasta kotimaassaankin, onhan tuo niin erikoinen juttu, ihminen lentää siellä vaaran sisällä, ja sitten tupsahtaa näkyviin alas tullessaan, on siinä jo kattelemista Aasian pojala.

      • Anonyymi

        Se kaivos toiminta mikä on käynnissä siellä vaaran kupeessa hiukan häiritsee tuota matkailua, onhan se selvää kun kulta rekat sieltä kuljettaa malmia yöt-päivät..


    • Anonyymi

      aattelinki kysyä joko voipii varata lippuja kissoin

      • Anonyymi

        Kunnantalolta voi ennakolta ostaa lippuja mäkikisaan, ei ole kalliitakaan, samalla voi varata tutustumiskierroksen kaivostunneliin, ja lentoaseman tiloihin, esittelevät niitä mielellään, onhan se ollut suuri saavutus kunnan luottomiehiltä ja naisilta, korjaan, kunnan luottohenkilöiltä, muistamme heitä jälleen kunnallisvaaleissa.


    • Anonyymi

      eilen hypättiin maailmancupin kisat

      • Anonyymi

        Muttei aavasaklsalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttei aavasaklsalla

        muttei aavasaksala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muttei aavasaksala.

        Jaa, että missä ei, ei tullut ihan selväksi negatiivinen ilmaisu, mutta Aavasaksalle on pikkupojat tehny semmosen linkan että lentää ainaki kaksi metriä selvää ilma lentoa.


    • Anonyymi

      Jo sitä vain suunnitellaan

    • Anonyymi

      Iivo pässi ei päässy mihinkään

    • Anonyymi

      Ikh:le parin miljoonan sakot ku nostatti hintoja muillekki yhtiöille nyt boikottiin koko ketju sillä en suosi rikollisverkoston toimintaa..IKH alas ja nurin koko bulju stanan koijarit

    • Anonyymi

      En asioi ikh myymälässä muuallakaan vieläpä sitte ylitornion toimipisteessä

      • Anonyymi

        Voitkos siihen luottaa että pysyt kaupasta pois ethän sie muutenkaan mithään osta.


    • Anonyymi

      Ei täällä voi hypätä. Saattaa törmätä yhen sakin leijailevaan lyijypilveen ja saapi myrkytyksen.

    • Anonyymi

      Yritin hypätä hyysikän katolta alas, mutta huonosti kävi.
      Lensin koppina alas ja onneksi vain suksi meni poikki, jalka ei.
      Vaikeata se oli, päästä lumikinoksesta ylös.
      Seuraavalla kertaa kiikun navetan katole, sieltä saapi onnistumhaan pareman lennon.

    • Anonyymi

      Meillä olisi ollut varaa kaikkeen, ilman valtiovallan eurojen höösäystä Ukrainaan, aseisin ja kaikkeen muuhun:
      Ukrainaan on uponnut jo ainakin 5 miljardia suomalaisilta köyhiltä niistettyjä rahoja.
      Lisänä siihen Ukrainan kymmenien tuhansien pakolaisten elättäminen ja ylläpitäminen Suomessa, johon valtionjohto on sitoutunut, sotiihan Ukraina lännen puolesta, koko Eurooppa on mukana sodassa.
      Siihen Nato varustelut ja tuhansien Yhdysvaltain Natosotilaiden elättäminen ja ylläpitäminen.
      Miksi valehdellaan? Luullaanko kaikki suomalaiset niin tyhmiksi, että heihin uppoaa mitä vain mediasta suolletaan?
      Tämän kaiken on saanut aikaan, Sauli Niinistö, puolustusvoimain ylipäällikkönä ja kaiken lisäksi Natoon Suomen kansalaiset vietiin perustuslain vastaisesti, ilman kansanäänestystä.
      Nyt puhutaan jo lisäsopeutuksista.
      Nyt on SUOMEN Herrasväkien ja Miljonäärien ja oligarkkien vuoro osallistua sopeutustalkoisiin.
      Rahat pois, niin kuin köyhiltäkin!
      Köyhillä ei ole enää ottamista.
      Eikö tästä valehtelusta tullut loppua?

      Pekka Pressaksi.

    • Anonyymi00022

      Ei Taija tulla jos ei mustia saaha vetämään asiaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe