Nyt sen taas näki

Anonyymi

Nyt sen taas näki, että naiset ei etsi mitään. Monet sanoo että viihtyy sinkkuna ja ei kaipaa miestä. Mä kyl kaipaan naista tosi kovaa, mut ei niitä kiinnosta.

273

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä ikäistä sinä etsit?

• Anonyymi

Ihan 25 ylöspäin, miten ni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan 25 ylöspäin, miten ni?

Allu sun pitää tyytyä 5kymppisiin. Vain komeat saa 25sia naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mun onneksi tarvi. En oo enää työtönkaa ja ihan kivasti rahaa:).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tuota ongelmakimppua halua kukaan vanhempikaan nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tuota ongelmakimppua halua kukaan vanhempikaan nainen.

AI mites ni, kerroppa perustelut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AI mites ni, kerroppa perustelut?

Niitä perusteluja on palstalla päivittäin. Kukaan ei halua heikkolahjaista mielenterveyspotilasta vaivoikseen. Ei naiset eikä miehet, ei nuoret eikä vanhat.

Oma pää pitää hoitaa kuntoon jotta viihtyy ensin itsekin itsensä kanssa. Sitten ehkä vasta voi harkita toisen ihmisen päästämistä elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä perusteluja on palstalla päivittäin. Kukaan ei halua heikkolahjaista mielenterveyspotilasta vaivoikseen. Ei naiset eikä miehet, ei nuoret eikä vanhat.

Oma pää pitää hoitaa kuntoon jotta viihtyy ensin itsekin itsensä kanssa. Sitten ehkä vasta voi harkita toisen ihmisen päästämistä elämäänsä.

Sille ei voi mitään jos on syntyny tälläseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille ei voi mitään jos on syntyny tälläseksi.

Kyllä voi. Itseään voi AINA kehittää.

Sinä olet kuitenkin valinnut vain kitistä ja vinkua, etkä tee mitään sen eteen että hioisit huonoja puoliasi parempaan kuntoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi. Itseään voi AINA kehittää.

Sinä olet kuitenkin valinnut vain kitistä ja vinkua, etkä tee mitään sen eteen että hioisit huonoja puoliasi parempaan kuntoon.

Juuri noin pitää kehittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä kuule kehitän itseeni. Mut haluan kovaa naista. Ja myös kehun naisia kauniiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä kuule kehitän itseeni. Mut haluan kovaa naista. Ja myös kehun naisia kauniiksi

Miten kehität itseäsi?

Oletko vihdoin hankkinut uusia harrastuksia, joissa kehität uusia taitoja?
        Oletko vihdoin ruvennut opiskelemaan esim verkko-opintoja, ja hankkimaan siten tuoretta osaamista?

Et. Käyt salilla killittämässä tyttöjen peboja, notkut ostarilla stalkkaamassa teinityttöjä, ravaat baarissa heittelemässä juomia tyttöjen päälle kun eivät kiinnostu sinusta...

Sun päässä ei pyöri muu kuin naiset, se on surullista. Ja se paistaa ulospäin. Kukaan ei halua epätoivoista vonkaajaa, joten yksin jäät.

• Anonyymi

Joku osuma tulee tinderissä, sit ne heti melkee poistaa.

• Anonyymi

Joo ei naisia kiinnosta muut kuin top 10 miehet ja jännämiehet. Normi mies ei kelpaa, pitää olla rikas ja juoppo ja komea ja saatana ja jeesuskin vielä.

• Anonyymi

Ehkä nuoremmat naiset ovat sellaisia.

• Anonyymi

Niinpä en tajua mikä naisia vaivaa.

• Anonyymi

Pitää ehdottomasti olla vielä lisäksi enkeli.

• Anonyymi

Yleistäminen vie synkille vesille:

"Tuntematon pelottaa. Kun ei tunneta yksilöitä, on helppo lyödä kaikki samaan nippuun.
      ...
      En tiedä, kuinka paljon peruskoulussa opetetaan keskustelua, väittelyä ja toisten mielipiteiden kuuntelua. Kun seuraa aikuisten nettikeskusteluja, niin toivoo, että paljon."

:)

• En ymmärrä sellaisia naisia

• Anonyymi

En minäkään ymmärrä naisia, niitä pitäs olla minulla jonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ymmärrä naisia, niitä pitäs olla minulla jonossa.

Miksi? Tiedät itsekin ongelmasi, miksi et usko, että ne painaa vaakakupissa paljon enemmän kuin pituutesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Tiedät itsekin ongelmasi, miksi et usko, että ne painaa vaakakupissa paljon enemmän kuin pituutesi?

No siksi koska mussa on ihan hyviä ominaisuuksia. Rahaa ja töitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän sun pitäisi nähdä arvo lihavassa ja rumassa naisessa.

Voihan silläkin olla hirveesti hyviä ominaisuuksia. Ja työ ja rahaa ja asiat hyvin.

Sinä et suostu näkemään roskaa omassa silmässäsi sitten millään.

Sulla on huonoja puolia ja ominaisuuksia enemmän kuin hyviä. Siksi ne sun muutamat hyvät ominaisuudet ei auta, kun huonot puolet jyrää yli.

Itse arvostelet naisia ulkonäön perusteella kelpaamattomiksi, mutta odotat että kauniit naiset ignooraisivat sun vakavat mt-ongelmat ja muut huonot puolet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan silläkin olla hirveesti hyviä ominaisuuksia. Ja työ ja rahaa ja asiat hyvin.

Sulla on huonoja puolia ja ominaisuuksia enemmän kuin hyviä. Siksi ne sun muutamat hyvät ominaisuudet ei auta, kun huonot puolet jyrää yli.

Itse arvostelet naisia ulkonäön perusteella kelpaamattomiksi, mutta odotat että kauniit naiset ignooraisivat sun vakavat mt-ongelmat ja muut huonot puolet.

En mä nää arvoa sori vain. Mulla on ollut ennenkin kauniita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi ignoorata. Mä haen niihin apua ja vähä muutenki muutun nyt. En juo alkoholia ja sillee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mulla pitäs olla joku söpö kiva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mulla pitäs olla joku söpö kiva nainen.

Ei pitäisi. Sä et ole valmis parisuhteeseen, koska et viihdy itsekään itsesi kanssa. Ensin omat asiat kuntoon, sitten vasta on valmis toivottamaan toisen ihmisen mukaan elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä nää arvoa sori vain. Mulla on ollut ennenkin kauniita naisia.

Jep, ja siksipä sun pitäisi ymmärtää:
        eikä ne kauniit tai edes tavalliset naiset näe arvoa sussa, sori vaan.

Sun ongelmat on niin vakavat että ne laskee sun tasoa ja arvoa parisuhdemarkkinoilla pakkasen puolelle.

Sori vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi. Sä et ole valmis parisuhteeseen, koska et viihdy itsekään itsesi kanssa. Ensin omat asiat kuntoon, sitten vasta on valmis toivottamaan toisen ihmisen mukaan elämäänsä.

Miksi mun pitäs viihtyä yksin, mä oon aina yksin ja ilman kavereita, mä kaipaan kumppania oon jo vittu siinä iässä et pitäs ollakki haloo nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä oo koskaa vihtyny yksin ku oon tosi yksinäinen, tai ei mul oo oikeestaa, mitää halun vaa naisen, mut ihan sama, jauhakaa paskaa, on paljo huonommin toisilla miehillä asiat ku mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, ja siksipä sun pitäisi ymmärtää:
        eikä ne kauniit tai edes tavalliset naiset näe arvoa sussa, sori vaan.

Sun ongelmat on niin vakavat että ne laskee sun tasoa ja arvoa parisuhdemarkkinoilla pakkasen puolelle.

Sori vaan.

No sitten ei nää, mutta pysyn yksin ku liian lihavan ja epämiellyttävän kanssa, ihan sama, huomenna salille taas yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

No sitten ei nää, mutta pysyn yksin ku liian lihavan ja epämiellyttävän kanssa, ihan sama, huomenna salille taas yksin.

Nyt oon sitä mieltä nämä keskustelut mennyt yksityiskohtiin tiedä. Kahden välillä

Kaunis vanhenee rypistyy tai lihoo ja yksinäisyyteen kuuluu saada tukea muista ihmisistä, kavereista tai ystävistä.
        luonne se tärkein on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mun pitäs viihtyä yksin, mä oon aina yksin ja ilman kavereita, mä kaipaan kumppania oon jo vittu siinä iässä et pitäs ollakki haloo nainen

En sanonut yksin. Sanoin että sun pitäisi VIIHTYÄ ITSE ITSESI KANSSA.

Lue uudestaan niin kauan kunnes sisäistät tarkoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä oo koskaa vihtyny yksin ku oon tosi yksinäinen, tai ei mul oo oikeestaa, mitää halun vaa naisen, mut ihan sama, jauhakaa paskaa, on paljo huonommin toisilla miehillä asiat ku mulla.

En sanonut yksin. Sanoin että sun pitää oppia VIIHTYMÄÄN ITSE ITSESI KANSSA.

Jos sinä et viihdy omassa seurassasi, miksi kukaan muukaan viihtyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut yksin. Sanoin että sun pitää oppia VIIHTYMÄÄN ITSE ITSESI KANSSA.

Jos sinä et viihdy omassa seurassasi, miksi kukaan muukaan viihtyisi.

No kyllä mä välillä viihdynkin, mutta tarkotan että olen jäänyt ihan yksin, ei ole kaverin kaveria ja mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut yksin. Sanoin että sun pitäisi VIIHTYÄ ITSE ITSESI KANSSA.

Lue uudestaan niin kauan kunnes sisäistät tarkoituksen.

Ai jatkuvasti yksin? Ei mulla ole edes kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jatkuvasti yksin? Ei mulla ole edes kavereita.

Vitsi että olet kivipäinen tyyppi.

Joo, ensin pitää oppia nauttimaan omasta seurastaan yksin. Eli viihtyä itse itsensä kanssa.

Jos olet niin tylsää seuraa itsellesikin että et siedä yksinoloa, niin sitten et kyllä ole hyvää seuraa kenellekään muullekaan. Siitä kertoo se ettei sulla ole kavereita. Sun kanssa ei viihdytä.
        Siksipä kukaan nainenkaan ei voi viihtyä sun kanssa. Sulla ei ilmeisesti ole riittävästi annettavaa muille, kun ei ole itsellesikään.

Harrastusten hankkiminen ja itsensä kehittäminen tuo ihmiseen mielenkiintoisia kerroksia. Mutta siihenhän sinä et lähde kun haluat vaan uhriutua ja valittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vitsi että olet kivipäinen tyyppi.

Joo, ensin pitää oppia nauttimaan omasta seurastaan yksin. Eli viihtyä itse itsensä kanssa.

Jos olet niin tylsää seuraa itsellesikin että et siedä yksinoloa, niin sitten et kyllä ole hyvää seuraa kenellekään muullekaan. Siitä kertoo se ettei sulla ole kavereita. Sun kanssa ei viihdytä.
        Siksipä kukaan nainenkaan ei voi viihtyä sun kanssa. Sulla ei ilmeisesti ole riittävästi annettavaa muille, kun ei ole itsellesikään.

Harrastusten hankkiminen ja itsensä kehittäminen tuo ihmiseen mielenkiintoisia kerroksia. Mutta siihenhän sinä et lähde kun haluat vaan uhriutua ja valittaa.

Olipas nyt minusta huonosti sanottu, voin sanoa minäkin olen tylsää seuraa itsellenI myös toisille.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olipas nyt minusta huonosti sanottu, voin sanoa minäkin olen tylsää seuraa itsellenI myös toisille.

On epänormaalia ellei osaa viihdyttää itseään yksinollessaan. Jos on niin läheisriippuvainen että yksinolo on täyttä tuskaa, on parempi hakea apua. Ei kukaan halua viettää aikaa epätoivoisesti toisiin ripustautuvan kanssa.

Jokaisella on välillä tylsää yksin. Jokainen on joskus huonoa seuraa muille. Se taas on täysin normaalia. Ei voi 247 olla "vauhdissa". Se vasta outoa olisikin.

• Anonyymi kirjoitti:

On epänormaalia ellei osaa viihdyttää itseään yksinollessaan. Jos on niin läheisriippuvainen että yksinolo on täyttä tuskaa, on parempi hakea apua. Ei kukaan halua viettää aikaa epätoivoisesti toisiin ripustautuvan kanssa.

Jokaisella on välillä tylsää yksin. Jokainen on joskus huonoa seuraa muille. Se taas on täysin normaalia. Ei voi 247 olla "vauhdissa". Se vasta outoa olisikin.

Noh vielä se mies kestää😱🌸💕🧸✨
        Riipun sen liianissa kumminkin se sen kestää, sinä et kestä. Sellainen on sitten joka ei tykkää niin paljoa luonne ero.🥰💕🧸✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No siksi koska mussa on ihan hyviä ominaisuuksia. Rahaa ja töitäkin."

Tuhansilla ja taas tuhansilla sinkkumiehillä on myös rahaa ja töitäkin, et erotu sillä.
        Erotut vain negatiivisesti joten ei ihme ettet saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No siksi koska mussa on ihan hyviä ominaisuuksia. Rahaa ja töitäkin."

Tuhansilla ja taas tuhansilla sinkkumiehillä on myös rahaa ja töitäkin, et erotu sillä.
        Erotut vain negatiivisesti joten ei ihme ettet saa naista.

Jep nuo on perusjuttuja mitkä pitäisi kaikilla, niin sinkuilla kuin varatuilla olla kunnossa. Ei ne ole mitään erikoispiirteitä joilla hurmataan vastakkainen sukupuoli...

• Anonyymi

EI noita naisia niinku mikään kiinnosta, siis ihan turhaa koko paska.

• Anonyymi

Et ole rikas ja komea, siks naisia ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mulla on ihan hyvin rahaa ja myös ruma en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ihan hyvin rahaa ja myös ruma en ole.

Mutta et kuitenkaan ole rikas etkä komea.

Ihan ok näköinen ja jotenkuten toimeen tuleva on aivan eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et kuitenkaan ole rikas etkä komea.

Ihan ok näköinen ja jotenkuten toimeen tuleva on aivan eri asia.

No haloo. Normi mies saa naista. Ei tarvi olla rikas ja komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haloo. Normi mies saa naista. Ei tarvi olla rikas ja komea.

Se pitää täysin paikkansa, oikeassa elämässä. Mutta nyt ollaan Sinkut-palstalla, ja täällä miehen täytyy olla rikas, komea, pitkä, jännä, julkkis, rikollinen, naistenhakkaaja... Muuten ei saa ikinä koskaan naistaa yhyy byää sniff.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää täysin paikkansa, oikeassa elämässä. Mutta nyt ollaan Sinkut-palstalla, ja täällä miehen täytyy olla rikas, komea, pitkä, jännä, julkkis, rikollinen, naistenhakkaaja... Muuten ei saa ikinä koskaan naistaa yhyy byää sniff.

No niin yhyy joo, mut ei asia ole silti niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin yhyy joo, mut ei asia ole silti niin!

On se täällä Sinkut-palstalla. Yhyy vaan niin joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se täällä Sinkut-palstalla. Yhyy vaan niin joo.

Ei todellakaan pelle niin, ai miehen pitäs omistaa 100 miljoonaa rahaa vai, ootko vähän tyhmä?

• Anonyymi

Ja mä oon menos kokoajan eteenpäin, nyt sain töitäki taas ja yritän laihduttaa.

• Anonyymi

Ja mä en oo sentää mikää luuseri joka kää kotiin makaamaan ja ei saa naista. Todellaki teen sen eteen jotain.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mitä?

Ainakin sulla näyttää olevan aikaa notkut nettipalstoilla valittamassa. Tämänkin ajan voisit käyttää itsesi kehittämiseen tai pääsi hoitamiseen kuntoon.

Mutta ei. Kitiset vaan ja jatkat ikuisesti ihmettelyä. Sisimmässäsi tiedät kyllä mikset kelpaa naisille. Haet tällä valittamisella vain sympatiaa.

Tämän palstan empatiakaivon olet jo ammentanut tyhjiin. Kukaan täällä ei tunne myötätuntoa sua kohtaan. Neuvot ei ole kelvanneet ja jatkat saman asian jankkaamista, etkä tosiasiassa tee yhtään mitään parantaaksesi asioitasi.

Odotat vissiin että taivaalta tippuisi töitä ja naisia syliin. Venaile rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä mitä?

Ainakin sulla näyttää olevan aikaa notkut nettipalstoilla valittamassa. Tämänkin ajan voisit käyttää itsesi kehittämiseen tai pääsi hoitamiseen kuntoon.

Mutta ei. Kitiset vaan ja jatkat ikuisesti ihmettelyä. Sisimmässäsi tiedät kyllä mikset kelpaa naisille. Haet tällä valittamisella vain sympatiaa.

Tämän palstan empatiakaivon olet jo ammentanut tyhjiin. Kukaan täällä ei tunne myötätuntoa sua kohtaan. Neuvot ei ole kelvanneet ja jatkat saman asian jankkaamista, etkä tosiasiassa tee yhtään mitään parantaaksesi asioitasi.

Odotat vissiin että taivaalta tippuisi töitä ja naisia syliin. Venaile rauhassa.

No kyllä mä kuule teen, mulla on töitä ja rahaa, ja käyn psykologilla, kyllä mä kuule teen ja ruma en ole, ihan hyvin voisin saada naisen, mutta joo ei vissiin saisi valittaa koskaan ja jauhaa, hyvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä mitä?

ostan uusia vaatteita ketjuja sun muuta, on se kumma jos ei sekään riitä, kehun naisia kauniiksi ja kaikkee, on se kumma juttu, mun sanat ei kohta riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mä kuule teen, mulla on töitä ja rahaa, ja käyn psykologilla, kyllä mä kuule teen ja ruma en ole, ihan hyvin voisin saada naisen, mutta joo ei vissiin saisi valittaa koskaan ja jauhaa, hyvästi.

Valitat palstalla jatkuvasti ettet pääse terapiaan. Nytkö olet päässyt psykologille vihdoin vakituiseksi asiakkaaksi? Hienoa! Sitten vaan kerrot siellä rehellisesti asioistasi, samalla tavoin kuin täällä palstalla, niin lääkäri osaa auttaa sua kunnolla.

Ja saa valittaa, joskus.
        Sinä kuitenkin valitat täällä palstalla päivittäin, aamusta iltaan ja avaat jatkuvasti uusia keskustelua samasta aiheesta.
        Kukaan ei jaksa täällä yrittää tsempata sua enää.

Sun olisi fiksua etsiä uusi sivusto mistä voisit ruinata sympatiaa ja päähäntaputuksia. Joku vauva piste fi voisi olla hyvä, siellä käy paljon naisia, voisi olla hyödyksi kysellä sieltä apua naisen löytämiseen. Tältä palstalta et jeesiä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitat palstalla jatkuvasti ettet pääse terapiaan. Nytkö olet päässyt psykologille vihdoin vakituiseksi asiakkaaksi? Hienoa! Sitten vaan kerrot siellä rehellisesti asioistasi, samalla tavoin kuin täällä palstalla, niin lääkäri osaa auttaa sua kunnolla.

Ja saa valittaa, joskus.
        Sinä kuitenkin valitat täällä palstalla päivittäin, aamusta iltaan ja avaat jatkuvasti uusia keskustelua samasta aiheesta.

Sun olisi fiksua etsiä uusi sivusto mistä voisit ruinata sympatiaa ja päähäntaputuksia. Joku vauva piste fi voisi olla hyvä, siellä käy paljon naisia, voisi olla hyödyksi kysellä sieltä apua naisen löytämiseen. Tältä palstalta et jeesiä saa.

Kyllä olen päässyt ja käyn kerran viikossa. Vaikka mulla on ongelmia nii kyl mä silti kaipaan naista kainaloon. Oon muutenki aina yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saa valittaa, joskus.

Selvä olen sitte hiljaa. asia totaalisen selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä olen sitte hiljaa. asia totaalisen selvä.

Mahtavaa!!! Ole pliis oikeasti hiljaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen päässyt ja käyn kerran viikossa. Vaikka mulla on ongelmia nii kyl mä silti kaipaan naista kainaloon. Oon muutenki aina yksin.

Kaivata saa, mutta ensin pitää hoitaa omat ongelmat kuntoon. Et ole valmis ottamaan elämääsi toista ihmistä, ennen kuin viihdyt itse itsesi kanssa. Se olisi myös väärin sitä naista kohtaan, joka etsii kumppania mutta saakin mielenterveyskuntoutujasta vaan itselleen ongelmia. Joten, ensin hoidat rauhassa pääsi ja muut ongelmat kuntoon. Sitten mietit vasta naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä mitä?

Sitäpaitsi oon jo psykologille ja juurikin kertonut et halun naista ja naiset on pakkomielle, niin helvetti sentää haen apua ja en oo sossupummikaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivata saa, mutta ensin pitää hoitaa omat ongelmat kuntoon. Et ole valmis ottamaan elämääsi toista ihmistä, ennen kuin viihdyt itse itsesi kanssa. Se olisi myös väärin sitä naista kohtaan, joka etsii kumppania mutta saakin mielenterveyskuntoutujasta vaan itselleen ongelmia. Joten, ensin hoidat rauhassa pääsi ja muut ongelmat kuntoon. Sitten mietit vasta naisia.

No en mä saa koskaan päätäni kuntoo, oon heikkolahjainen, enkä voi sille mitää et oon tyhmä. ja oon vihanen naisille koska niitä ei kiinnosta tai joskus haukun, tiedän väärin, mutta mun elämä on muutenki ollut vaikeeta, pätkätöitä ei mitää kavereita jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa!!! Ole pliis oikeasti hiljaa!

Vedä vaikka päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä saa koskaan päätäni kuntoo, oon heikkolahjainen, enkä voi sille mitää et oon tyhmä. ja oon vihanen naisille koska niitä ei kiinnosta tai joskus haukun, tiedän väärin, mutta mun elämä on muutenki ollut vaikeeta, pätkätöitä ei mitää kavereita jne.

Eipä tuolla asenteella varmasti saa päätään kuntoon. Jos olet kerta jo päättänyt että heikkolahjaisuutesi ja tyhmyytesi estää sua kaikessa.

Sä vaan uhriudut ja mariset. Kaikki sun elämän ongelmat tuntuu olevan muiden syytä, itsessäsi et näe vikaa.
        Lihavuudelle "et voi mitään". Heikkolahjaisuudelle "et voi mitään".

Voisit hyvinkin. Voisit muuttaa elämäntavat terveiksi. Voisit kehittää mieltäsi opiskelemalla uusia taitoja.
        Mutta et tee sitä, koska tykkäät leikkiä marttyyria ja odottaa muiden korjaavan sun ongelmat.

Se että suutut naisille kun ne eivät halua ruveta omaishoitajaksi mielenterveyspotilaalle on naurettavaa. Et itsekään huolisi omaan silmääsi "viallista" naista, sinun kohdalla se naisen isoin vika on lihavuus ja rumuus.
        Kukaan nainen ei halua mt-potilasta miesystäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuolla asenteella varmasti saa päätään kuntoon. Jos olet kerta jo päättänyt että heikkolahjaisuutesi ja tyhmyytesi estää sua kaikessa.

Sä vaan uhriudut ja mariset. Kaikki sun elämän ongelmat tuntuu olevan muiden syytä, itsessäsi et näe vikaa.

Voisit hyvinkin. Voisit muuttaa elämäntavat terveiksi. Voisit kehittää mieltäsi opiskelemalla uusia taitoja.
        Mutta et tee sitä, koska tykkäät leikkiä marttyyria ja odottaa muiden korjaavan sun ongelmat.

Se että suutut naisille kun ne eivät halua ruveta omaishoitajaksi mielenterveyspotilaalle on naurettavaa. Et itsekään huolisi omaan silmääsi "viallista" naista, sinun kohdalla se naisen isoin vika on lihavuus ja rumuus.

No mitä helvettiä mun pitäs tehdä. oon mä ennenkin saanut naisia, mulla nyt sattuu oleen heikkolahjaisuus ja se on todettu 2 kertaan ja suutun helposti ja kaikkea. En vain koe saavani tarpeeksi apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta en tiedä enää mitä sanoa, miksi mun pitäs väkisin huolia lihava ja ruma jos en halua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta en tiedä enää mitä sanoa, miksi mun pitäs väkisin huolia lihava ja ruma jos en halua?

Niin. Miksi naisten pitäisi väkisin huolia sinut, joka omien sanojesi mukaan olet heikkolahjainen, helposti suuttuva, ylipainoinen... Eivät hekään semmoista miestä halua.

Siksipä heidän ei tarvitse tykätä sinusta.
        Eikä sinun tarvitse tykätä mistään mistä et halua.

Ymmärrätkö lainkaan? Tuo jatkuva rutkuttaminen ei paranna tilannettasi.

Hanki harrastuksia, jotta saat ajatuksesi muualle kuin naisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä helvettiä mun pitäs tehdä. oon mä ennenkin saanut naisia, mulla nyt sattuu oleen heikkolahjaisuus ja se on todettu 2 kertaan ja suutun helposti ja kaikkea. En vain koe saavani tarpeeksi apua.

Intensiivistä terapiaa, laitoshoitoa mikäli tilanne ei ota rauhoittuakseen. Vaikutat olevan suorastaan maaninen naisten suhteen ja se ei ole tervettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Miksi naisten pitäisi väkisin huolia sinut, joka omien sanojesi mukaan olet heikkolahjainen, helposti suuttuva, ylipainoinen... Eivät hekään semmoista miestä halua.

Siksipä heidän ei tarvitse tykätä sinusta.
        Eikä sinun tarvitse tykätä mistään mistä et halua.

Ymmärrätkö lainkaan? Tuo jatkuva rutkuttaminen ei paranna tilannettasi.

Hanki harrastuksia, jotta saat ajatuksesi muualle kuin naisiin.

Ei ole harrastuksia eikä ole kavereitakaan. Mietin vaan naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole harrastuksia eikä ole kavereitakaan. Mietin vaan naisia.

Hanki harrastuksia. Sitä kautta voisi saada niitä kavereitakin.

Normaalit ihmiset löytävät uusia tuttavuuksia työpaikoilta ja harrastuspiireistä. Joten nyt vaan keksimään jotain uusia harrastuksia jotka voisi sua kiinnostaa, niin sitten voisi löytyä uusia tuttavuuksiakin.

• Anonyymi

Ja myös alkaan juomaan vähempi alkoholia. Ja käytös paranee... ei tarvi olla rikas et saa naista.

• Anonyymi

Ei oo sit mitään keinoja enää miten saada naista.

• Anonyymi

No nainen tulee jos tullakseen.

• Anonyymi

Sun pitää olla frankestein.

• Anonyymi

No en tiedä mitä tehdä. ei oo enää sanoja, katseita kyl tulee koska olen pitkä, mutta sekään ei riitä. ärsyttävää.

• Anonyymi

Mitä hittoa nyt oikeesti allu. Itsekin tiedostat näköjään että moni nainen viihtyy sinkkuna eikä kaipaa miestä. SIKSI ne eivät kiinnostu sinusta - eivätkä kenestäkään muustakaan. Mitä ihmettelemistä siinä nyt enää on?

Ei se että sinä haluat naisen vaikuta mitenkään siihen, mitä naiset tuntevat tai ovat tuntematta. Sinun haluillasi ei ole kerrassaan mitään väliä. Kenellekään. Miten nämä palstalla jatkuvasti toistetut asiat eivät vaan millään uppoa sun kaaliisi?

• Anonyymi

No ei sinänsä mutta kyllä tää yksin olo jatkuvasti kun kaipaa jotain toista vierelle ärsyttää. et se on vaa mun mielipide.

• Anonyymi

No anteeks vain mutta sä et ole nähny että olen komea ja pitkä. ja et silleen, voit vaa tulla kattoon jos haluat, mä kyl silti haluan naisen vielä. oon ennenkin ollut parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No anteeks vain mutta sä et ole nähny että olen komea ja pitkä. ja et silleen, voit vaa tulla kattoon jos haluat, mä kyl silti haluan naisen vielä. oon ennenkin ollut parisuhteessa.

Sun kuva on ollu palstalla ja olen sen nähnyt. Pitkä voit olla mutta komea et ole. Ihan tavallinen tallaaja oot. Yritä hyväksyä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kuva on ollu palstalla ja olen sen nähnyt. Pitkä voit olla mutta komea et ole. Ihan tavallinen tallaaja oot. Yritä hyväksyä asia.

Kuule no tule vaa sanoo se tänne, olen kyllä ihan komea monen naisen mielestä. ja jos et pidä mä en sille voi mitää helvetin pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuu se tänne naaman eteen sanomaan, mulla on suht hyvin asiat, paljo tonnei rahaa tilillä ja töitä ja uus asunto, ja kohta hommaan autonkin, kyllä mä vielä naisen saan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuu se tänne naaman eteen sanomaan, mulla on suht hyvin asiat, paljo tonnei rahaa tilillä ja töitä ja uus asunto, ja kohta hommaan autonkin, kyllä mä vielä naisen saan.

Mainiota! Sittenhän voit viimeinkin kävellä sinne yksityiselle lääkäriasemalle terapiaan, aiemmin olet inttänyt ettei sulla ole rahaa. Nyt voitkin sitten hoitaa pääsi kuntoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule no tule vaa sanoo se tänne, olen kyllä ihan komea monen naisen mielestä. ja jos et pidä mä en sille voi mitää helvetin pelle.

Olen nainen. Et ole komea, olet ihan tavallinen mies vaan. Olet itse moneen otteeseen palstalla valitellut ettet ole komea.

On vakavan tasapainottomuuden merkki että käsityksesi itsestäsi heittelee noin paljon päivänkin sisällä. Joskus olet valitellut illalla olevasi ruma, tyhmä ja lihava - ja iltaan mennessä kommentoitkin olevasi komea ja hyväkroppainen.

Ota nyt vihdoin ne tilillä lojuvat tonnit käyttöön, mene hakemaan pääsi kuntoon saamiseen apua sieltä yksityiseltä lääkäriasemalta. Jos kerran kunnalliselta puolelta et riittävää apua saa, niin käytä säästösi parhaaseen mahdolliseen kohteeseen ja hoida itsesi kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainiota! Sittenhän voit viimeinkin kävellä sinne yksityiselle lääkäriasemalle terapiaan, aiemmin olet inttänyt ettei sulla ole rahaa. Nyt voitkin sitten hoitaa pääsi kuntoon!

No kuule juurikin käyn hoidoissa ja mulla on hyvin asiat, voit pitää sen vitun turpas vaa kiinni, mä halun naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule juurikin käyn hoidoissa ja mulla on hyvin asiat, voit pitää sen vitun turpas vaa kiinni, mä halun naisen.

Jos sulla olisi oikeasti asiat hyvin, et notkuisi päivittäin keskustelupalstoilla vikisemässä samasta asiasta satojen kommenttien verran.

Olethan rehellinen siellä hoidoissa ja kerrot samalla lailla kuin täällä palstalla mitä sun päässä liikkuu. Lääkäri ei pysty auttamaan jos yrität sievistellä juttujasi. Voisit vaikka näyttää lääkärillesi tämän palstan niin hän näkee miten hukassa todella olet ja pystyy kustomoimaan hoitoasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Et ole komea, olet ihan tavallinen mies vaan. Olet itse moneen otteeseen palstalla valitellut ettet ole komea.

On vakavan tasapainottomuuden merkki että käsityksesi itsestäsi heittelee noin paljon päivänkin sisällä. Joskus olet valitellut illalla olevasi ruma, tyhmä ja lihava - ja iltaan mennessä kommentoitkin olevasi komea ja hyväkroppainen.

Ota nyt vihdoin ne tilillä lojuvat tonnit käyttöön, mene hakemaan pääsi kuntoon saamiseen apua sieltä yksityiseltä lääkäriasemalta. Jos kerran kunnalliselta puolelta et riittävää apua saa, niin käytä säästösi parhaaseen mahdolliseen kohteeseen ja hoida itsesi kuntoon.

No kuule kyllä mä saan silti naisen täl naamal ja pituudel aika törkeesti sanottu onneks en välitä. Oon pitkä ja komee. Asun uudes asunnos ja mulla on rahaa. Kyl helposti viel naisen saan.

• Anonyymi

Mä sitäpaitsi pikkuhiljaa jo haen apua. Ja nyt juon alkoholia vähempi. Alkaa vituttaa nää naiset kun ei tajua etten ruma ole. Olen lihonut joo ja toki naama muuttuu. Emmäkää rumaa läskiä halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla olisi oikeasti asiat hyvin, et notkuisi päivittäin keskustelupalstoilla vikisemässä samasta asiasta satojen kommenttien verran.

Olethan rehellinen siellä hoidoissa ja kerrot samalla lailla kuin täällä palstalla mitä sun päässä liikkuu. Lääkäri ei pysty auttamaan jos yrität sievistellä juttujasi. Voisit vaikka näyttää lääkärillesi tämän palstan niin hän näkee miten hukassa todella olet ja pystyy kustomoimaan hoitoasi.

Joo no aika ihan sama mitä mä tänne kirjottaa, voit vaikka painua hevvon kuuseen mun puolesta. No silti mä kirjotan jos haluan koska ihmettelen asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä aika hyvältä näytän. ruma en ole, ja aivan varmasti vielä saan naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule kyllä mä saan silti naisen täl naamal ja pituudel aika törkeesti sanottu onneks en välitä. Oon pitkä ja komee. Asun uudes asunnos ja mulla on rahaa. Kyl helposti viel naisen saan.

Ai nytkö susta "tavallinen" onkin törkeästi sanottu? Vaikka monesti täällä jankutat että olet ihan tavallinen mies mutta naiset ei silti huoli?

Koetahan valita yksi mielipide ja pysy siinä.

Helposti et selvästikään naista saa. Et valittaisi joka päivä palstalla ettet saa naista, mikäli saisit naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sitäpaitsi pikkuhiljaa jo haen apua. Ja nyt juon alkoholia vähempi. Alkaa vituttaa nää naiset kun ei tajua etten ruma ole. Olen lihonut joo ja toki naama muuttuu. Emmäkää rumaa läskiä halua.

Siis sinua vituttaa kun "naiset eivät tajua ettet ole ruma" ??? :D

No ethän sinäkään tajua, että ne naiset mitä haukut läskeiksi "eivät ole läskejä" :D

Ulkonäkö on subjektiivinen asia. Se että sinä ja äitisi olette sitä mieltä, että olet ihan ok-näköinen ei tarkoita, että kukaan muu ajattelisi niin.

Sinä et näe läskin naisen läskejä syvemmälle, koska et pidä läskiä viehättävänä.

Naiset eivät näe miten "kiltti ja kunnollinen" olet sisimmässäsi, koska ulkonäkösi ei viehätä heitä.
        Sinusta naisten "pitäisi tajuta ettet ole ruma"
        Rumien naisten mielestä SINUN pitäisi varmastikin tajuta, "etteivät he ole rumia" ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nytkö susta "tavallinen" onkin törkeästi sanottu? Vaikka monesti täällä jankutat että olet ihan tavallinen mies mutta naiset ei silti huoli?

Koetahan valita yksi mielipide ja pysy siinä.

Helposti et selvästikään naista saa. Et valittaisi joka päivä palstalla ettet saa naista, mikäli saisit naista.

No mä ennen sain naisia paljokin ja olin vielä silloin työtön. Nyt on rahaa ja asiat hyvin, en saa mitään naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no aika ihan sama mitä mä tänne kirjottaa, voit vaikka painua hevvon kuuseen mun puolesta. No silti mä kirjotan jos haluan koska ihmettelen asiaa

Sulle päivittäin ihmiset kertoo miksi et saa naisia. Ignooraat joka kerta neuvot ja jatkat vaan ihmettelyä. Käy oikeesti vanhaksi kun joka hiton päivä vingut samaa shaibaa palstalla.

Ei tällä palstalla kukaan pysty sua auttamaan tai neuvomaan. Mene muualle välillä ihmettelemään. Netti on keskustelupalstoja täynnä. Spämmää edes joskus jotain toista sivustoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä ennen sain naisia paljokin ja olin vielä silloin työtön. Nyt on rahaa ja asiat hyvin, en saa mitään naista.

Sitten vika on jossain muualla kuin rahassa tai työpaikassa.

Sun korvien välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä aika hyvältä näytän. ruma en ole, ja aivan varmasti vielä saan naisen.

No et sinä näytä hyvältä. Näytät tavanomaiselta - et erityisen hyvältä, et silmiinpistävän rumalta. Ihan tavallisen näköinen jätkä olet vaan. Yritä hyväksyä se. Muutoksen asiaan saat vain plastiikkakirurgialla.

• Anonyymi

Mä en olekkaa enää 20v. Koeta pelle tajuta.siinähän haukut. Mä oon silti pitkä ja komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle päivittäin ihmiset kertoo miksi et saa naisia. Ignooraat joka kerta neuvot ja jatkat vaan ihmettelyä. Käy oikeesti vanhaksi kun joka hiton päivä vingut samaa shaibaa palstalla.

Ei tällä palstalla kukaan pysty sua auttamaan tai neuvomaan. Mene muualle välillä ihmettelemään. Netti on keskustelupalstoja täynnä. Spämmää edes joskus jotain toista sivustoa.

En sitte vingu pysyn yksin erossa naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinä näytä hyvältä. Näytät tavanomaiselta - et erityisen hyvältä, et silmiinpistävän rumalta. Ihan tavallisen näköinen jätkä olet vaan. Yritä hyväksyä se. Muutoksen asiaan saat vain plastiikkakirurgialla.

Kyllä mä silti tällä naamalla olen saanut missin näkösiä pyöreitä naisia 2 kpl, että nauran tollasille :D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä silti tällä naamalla olen saanut missin näkösiä pyöreitä naisia 2 kpl, että nauran tollasille :D.

Ja mitä se enää painaa vaakakupissa? Ei mitään. Menneisyys on menneisyyttä. Et ole selvästikään sitten itse enää niin tasokas, että saisit pyöreitä missin näköisiä naisia. Ilmeisesti vuodet on ollu tuulisii, ja sulle on kertynyt massua ja muutenkin ulkonäkö repsahtanut.

Vaikka olisit ollut 10v sitten kehonrakentajan mitoissa, ei väliä ole muulla kuin sillä mitä olet juuri nyt. Ja on valitusten määräsi perusteella harvinaisen selvää, ettei nykyinen habituksesi herätä vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei auta mitää mä oon syntyny tälläseksi, en sitte voi mitää, oon erikoinen ja outo vittu käyn loppuelämäni sit huoris paskoja nirppanokka ämmiä ei tarvi katella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä se enää painaa vaakakupissa? Ei mitään. Menneisyys on menneisyyttä. Et ole selvästikään sitten itse enää niin tasokas, että saisit pyöreitä missin näköisiä naisia. Ilmeisesti vuodet on ollu tuulisii, ja sulle on kertynyt massua ja muutenkin ulkonäkö repsahtanut.

Vaikka olisit ollut 10v sitten kehonrakentajan mitoissa, ei väliä ole muulla kuin sillä mitä olet juuri nyt. Ja on valitusten määräsi perusteella harvinaisen selvää, ettei nykyinen habituksesi herätä vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostusta.

Kyllä mä kuule saan nättejä naisia, pidä se turpas vaa kiinni, ja kaikki vanhenee ja mulla on ollut tosi kauniita naisia, ja rumaa en huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naisetkaan ensikädessä rumaa läskiä halua kuten et sinäkään, siksi olet yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vika on jossain muualla kuin rahassa tai työpaikassa.

Sun korvien välissä.

Ilmeisesti vika siinä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei auta mitää mä oon syntyny tälläseksi, en sitte voi mitää, oon erikoinen ja outo vittu käyn loppuelämäni sit huoris paskoja nirppanokka ämmiä ei tarvi katella.

Marttyyri-allu taas uhriutuu. "En voi millekään mitään" yhyy yhyy

Nosta itseäsi niskasta ja ole mies. Etovaa tommonen selkärangattomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä kuule saan nättejä naisia, pidä se turpas vaa kiinni, ja kaikki vanhenee ja mulla on ollut tosi kauniita naisia, ja rumaa en huoli.

No selvästikään et saa, kun ruikutat täällä netissä päivittäin kuinka et saa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naisetkaan ensikädessä rumaa läskiä halua kuten et sinäkään, siksi olet yksin.

Minäpäs en ole ruma ja läski, olen pitkä ja vähän ylipainonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marttyyri-allu taas uhriutuu. "En voi millekään mitään" yhyy yhyy

Nosta itseäsi niskasta ja ole mies. Etovaa tommonen selkärangattomuus.

Yhyy yhyy millanen mies, en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpäs en ole ruma ja läski, olen pitkä ja vähän ylipainonen.

"pitkä" ei ole "ruman" vastakohta. Pituus ei vielä tarkoita ettet voisi olla naamasta ruma.

Mutta sä olet yksin siksi että oot epätoivonen ja se haisee susta jo kauas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pitkä" ei ole "ruman" vastakohta. Pituus ei vielä tarkoita ettet voisi olla naamasta ruma.

Mutta sä olet yksin siksi että oot epätoivonen ja se haisee susta jo kauas.

Niin kai sitte. Musta vain löytyy vikoja. Otin tinder mut en saa osumia.

• Anonyymi

Otin tinderin mutta silti ei se hyödytä mitään, ois ees kiva tutustua naisiin, mut ei tule osumia.

• Anonyymi

Alkaa totaalisesti menee tähän palstaan ja naisiin hermot. Meenpäs kattoon televisiota kiitos ja hei.

• Anonyymi

No kyl mä viel vittu naisen saan se on iha varma. Meen kokoajan tässä parempaa suuntaa ja sillee.

• Anonyymi

Et varmasti saa naista ikinä. Mutta hyvä kun käyt terapiassa ja lopetat palstalla vinkumisen. Kaikki kiittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti saa naista ikinä. Mutta hyvä kun käyt terapiassa ja lopetat palstalla vinkumisen. Kaikki kiittää!

Miten ni en ssa naista ikinä? Jos oon jo 2 naista saanut häh. Mulla on hyvin asiat!! Tajua se!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ni en ssa naista ikinä? Jos oon jo 2 naista saanut häh. Mulla on hyvin asiat!! Tajua se!!

Ei sulla hyvin näytä menevän kun joka päivä, vuodesta toiseen, aamusta iltaan valitat naisenpuutosta s24 palstoilla.
        Jos sulla menisi hyvin, sulla ei olisi tarvetta marista ja uhriutua kellon ympäri.

Tajua se!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla hyvin näytä menevän kun joka päivä, vuodesta toiseen, aamusta iltaan valitat naisenpuutosta s24 palstoilla.
        Jos sulla menisi hyvin, sulla ei olisi tarvetta marista ja uhriutua kellon ympäri.

Tajua se!!!!

No sitten marmatan, menee ihan hyvin, mutta en saa naista, muuten menee, ihan sama jos marmatan saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten marmatan, menee ihan hyvin, mutta en saa naista, muuten menee, ihan sama jos marmatan saatana.

Ei oo "ihan sama" vaan on ihan hiton ärsyttävää. Spämmäät kaikki palstat täyteen tätä samaa saakelin valitusta. Kitise sille psykologillesi.

• Anonyymi

No ainaski paljo nään rumia miehiä, onneks en oo ruma ja oon 2 kertaa seurustellu kans

• Anonyymi

Sul on kyllä ihan omat suodattimet silmissä. Näet maailman täynnä missinaisia ja rumia miehiä. Huhhuh. Ei sulla kaikki hyvin ole. Lisää niitä terapiakäyntejä per viikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sul on kyllä ihan omat suodattimet silmissä. Näet maailman täynnä missinaisia ja rumia miehiä. Huhhuh. Ei sulla kaikki hyvin ole. Lisää niitä terapiakäyntejä per viikko.

No selvä mähän oon nii sekopää heikkolahjainen. No tuu tänne sanomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mä oon sekopää kerro miten oon sit onnistunut lukuisia naisia saamaan baareista ja jopa olemaan 2 suhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mä oon sekopää kerro miten oon sit onnistunut lukuisia naisia saamaan baareista ja jopa olemaan 2 suhteessa?

Just tuossa edellisessä kommentissa totesit itsekin olevasi heikkolahjainen sekopää.

2 lyhkäistä tapailusuhdetta yli kolmekymppiselle miehelle ei ole mikään meriitti mitä kannattaisi mainostaa.

Ja sun "lukuiset naisensaannit" tiedetään... Sulle se että nainen juttelee puoli minuuttia baarin narikkajonossa tarkoittaa, että sulla on "juttua" sen naisen kanssa. Näin olet itse täällä palstalla kertoillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tuossa edellisessä kommentissa totesit itsekin olevasi heikkolahjainen sekopää.

2 lyhkäistä tapailusuhdetta yli kolmekymppiselle miehelle ei ole mikään meriitti mitä kannattaisi mainostaa.

Ja sun "lukuiset naisensaannit" tiedetään... Sulle se että nainen juttelee puoli minuuttia baarin narikkajonossa tarkoittaa, että sulla on "juttua" sen naisen kanssa. Näin olet itse täällä palstalla kertoillut.

No huhu, no toiset miehet ei kuule saa naista ikinä ja pääse ees suuteleen, mä oon kaatanu lukuisia naisia baarista ja pannut, enää heitä ei kiinnosta en tiedä oonko liian vanha vai tunnetaanko jo mut, vai mitä hittoa, ku mäki kaipaan kainaloa ja nyt mulla on rahaaki, ennen ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhu, no toiset miehet ei kuule saa naista ikinä ja pääse ees suuteleen, mä oon kaatanu lukuisia naisia baarista ja pannut, enää heitä ei kiinnosta en tiedä oonko liian vanha vai tunnetaanko jo mut, vai mitä hittoa, ku mäki kaipaan kainaloa ja nyt mulla on rahaaki, ennen ei ollut.

Tilastollisesti se määrä miehiä mikä jää kokonaan ilman parisuhteita on marginaalisen pieni. Siksi se että olet joskus nuorempana ja hoikempana saanut piparia ei ole sulle TÄLLÄ HETKELLÄ mikään meriitti. Kyllä miltei jokainen on joskus seksiä saanut.

Se että koet tarvetta vakuutella tuntemattomia anonyymejä netissä siitä että olet "kaatanut lukuisia naisia" kertoo vain siitä, ettet tosiasiassa ole koskaan nähnytkään naista alasti. Trolli olet vaan. Mutta selvästi toimiva trolli kun sulle jaksetaan yhä vastailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tarkoita mitään kuule jos juttelee, mut joo, ihan sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tarkoita mitään kuule jos juttelee, mut joo, ihan sama

Niinpä. Siksi se että sä kuvittelet sulla olleen suhde naisen kanssa, kun se suostuu sanomaan sulle pari sanaa baarissa, on hullua.

• Anonyymi

Tällai kuusikymppisenä kun tätä luki huomaa että vasta tässä iässä kykenee nähdä ihmistä ulkokuorta syvemmälle. Nuorena koululaisena kaikki lihavat oli aina rumia. Nyt kun ajattelee minkänäköisiä nämä ns rumat ja lihavat oli, olivat ne oikeastaan ihan tavallisia nuoria, joilla jokaisella on oma ainutlaatuinen elämänsä, ja meillä muilla ei ole mitään oikeutta arvostella kenenkään lihavuutta, tai ketään rumaksi lihavuuteen perustuen. Lihava nainen on kaunis nainen siinä missä kuka tahansa muukin. Olen ihmiskunnan kaikille naisille velkaa sen että lihava nainen on nyt nostettava jalustalle. Periaatteessa sen häpeän johdosta, että nuorena otin vain hoikkia ja kauniita naisia, sen häpeän johdosta en enää voi missään nimessä ottaa hoikkia ja kauniita naisia, vaan nyt on ehdottomasti katsottava vain lihavia naisia. Olen sen Teille upeille kehopositiivisille naisille velkaa. Nyt on Teidän vuoronne.

• Anonyymi

Kyllä mä silti nuorempana oon saanut enempi naisia, en voi sille mitää et olen lihonut ja naama muuttuu, ei voi mitää ku ikää tulee, silti mä halun naisen ja ei ihan vaa kelpaa kuka vaan, osa miehistä ei saa ollenkaa naista saatikaa nuorena saanut, et atmit voi olla hiljaa

• Anonyymi

Monikin sai nuorempana, hoikempana ja kaitakasvoisempana enemmän naisia. Se vaan on ikävä fakta että omaan ikääntymiseen ja kehon muutoksiin on pakko sopeutua.

Vaikka joskus junnuna oot saanu näteiltä tytöiltä pesää, niin ei se ole mikään tae siitä että tulisit aina saamaan. Turha se on itkeä menneisyyden perään. Sun täytyy suhteuttaa toiveesi siihen miltä ite näytät nyt. Eikä muistella sitä miltä ennen näytit. Rehellisyyttä ja itsekritiikkiä nyt peliin.

Todellakin voit tehdä lihomiselle jotain. Älä mussuta vaan tee elämänmuutos ja pistä kroppa kuntoon. Lihomisen kanssa ei auta uhriutua, läskin kertyminen on aina vain omasta itsekurin puutteesta kii. Tommonen "en voi lihomiselle mitään" on surkeaa selittelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monikin sai nuorempana, hoikempana ja kaitakasvoisempana enemmän naisia. Se vaan on ikävä fakta että omaan ikääntymiseen ja kehon muutoksiin on pakko sopeutua.

Vaikka joskus junnuna oot saanu näteiltä tytöiltä pesää, niin ei se ole mikään tae siitä että tulisit aina saamaan. Turha se on itkeä menneisyyden perään. Sun täytyy suhteuttaa toiveesi siihen miltä ite näytät nyt. Eikä muistella sitä miltä ennen näytit. Rehellisyyttä ja itsekritiikkiä nyt peliin.

Todellakin voit tehdä lihomiselle jotain. Älä mussuta vaan tee elämänmuutos ja pistä kroppa kuntoon. Lihomisen kanssa ei auta uhriutua, läskin kertyminen on aina vain omasta itsekurin puutteesta kii. Tommonen "en voi lihomiselle mitään" on surkeaa selittelyä.

No kyl mä sen tiedän, mutta oon laskenu rimaa ja kelpaa ihan tavis, mutta ei niille kelpaa minä,. ja ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vittu niin meinaankin laihduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyl mä sen tiedän, mutta oon laskenu rimaa ja kelpaa ihan tavis, mutta ei niille kelpaa minä,. ja ihan sama.

Puhut sitten ristiin kommenteissasi. Ylempänä kerrot että kelpaa vain kauniit ja hoikat naiset. Nyt sitten kelpaisi tavikset. Sun ajatuksenjuoksua on täysin mahdotonta seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut sitten ristiin kommenteissasi. Ylempänä kerrot että kelpaa vain kauniit ja hoikat naiset. Nyt sitten kelpaisi tavikset. Sun ajatuksenjuoksua on täysin mahdotonta seurata.

No siksi mä kai oon niin yksinäinen ja erilainen ja outo.

• Anonyymi

Ja oon menos tänää salille polkemaan ja hikoon.

• Anonyymi

Ihan sama jos ei kelpaa niin panostetaa lisää, huomenna perkele sit salille kun ei kelpaa.

• Anonyymi

No huhu, no toiset miehet ei kuule saa naista ikinä ja pääse ees suuteleen, mä oon kaatanu lukuisia naisia baarista ja pannut, enää heitä ei kiinnosta en tiedä oonko liian vanha vai tunnetaanko jo mut, vai mitä hittoa, ku mäki kaipaan kainaloa ja nyt mulla on rahaaki, ennen ei ollut... niin repikää helvetti siitä.

Joo mähän oon niin tyhmä heikkolahjainen ja lihonut ja ei kelpaa enää ku on kaljamahaa ja pyöreet kasvot, helvetti sentää sit ei kelpaa, vittu mä meen maksullisiin.

• Anonyymi

Perkele toiset miehet saa ikinä naista, ja mua vaa täälä haukutaan, toiset jopa koskaa ees oo seurustellu, mäpäs tyhmänä oon, mutta joo ei siitä sen enempää. emmä jaksa naisen takia ruveta kaikkia rahojani pistää uusiin vaatteisiin kultakelloon, jos ei kelpaa antaa olla.

• Anonyymi

Et sinä vaatteilla tai kelloilla naisia saa.

Pistä rahat ainoaan hyötykäyttöön ja hakeudu intensiiviseen hoitoon. Toi sun pääsi selvittely vaatinee laitoshoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vaatteilla tai kelloilla naisia saa.

Pistä rahat ainoaan hyötykäyttöön ja hakeudu intensiiviseen hoitoon. Toi sun pääsi selvittely vaatinee laitoshoitoa.

Juurikin kellot ja raha ja vaatteet puree naisiin, vieläkun sais tätä painoa pois olis hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin kellot ja raha ja vaatteet puree naisiin, vieläkun sais tätä painoa pois olis hyvä.

Sä kerrot jatkuvasti ostellees uusia vaatteita ja kelloja, ja ravaavasi salilla. Silti ei juttujen perusteella näytä naisia löytyvän.

Ei ne hienot vaatteet jne auta mitään, kun harteilla on pää jossa kaikki on sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kerrot jatkuvasti ostellees uusia vaatteita ja kelloja, ja ravaavasi salilla. Silti ei juttujen perusteella näytä naisia löytyvän.

Ei ne hienot vaatteet jne auta mitään, kun harteilla on pää jossa kaikki on sekaisin.

No ei näytä en ymmärrä. Ihan sama tänään salille.

• Anonyymi

Tää on ihan tuskaa kun ei saa naista.

• Anonyymi

Sinun pitää mennä sellaisiin paikkoihin missä on ikäisiäsi naisia ja mennä juttelemaan niille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää mennä sellaisiin paikkoihin missä on ikäisiäsi naisia ja mennä juttelemaan niille.

He haluavat uramiehen koulutetun fiksun miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä. Sen pitää hoitaa nuo mielenterveysongelmat ensin kuntoon. Sitä ennen ei pidä ajatellakaan naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä. Sen pitää hoitaa nuo mielenterveysongelmat ensin kuntoon. Sitä ennen ei pidä ajatellakaan naisia.

No en tiedä sitten mikä auttaa, mä olen hyvin erikoinen ja outo ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kyllä joo todella omituista että naiset haluavat fiksun aikuisen miehen, eivätkä henkisesti murrosikäisen tasolle jämähtänyttä heikkolahjaista ätmiä.

• Anonyymi

Kyllä se tuntuu olevan sulta pois, kun jaksat jatkuvasti vikistä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kyllä joo todella omituista että naiset haluavat fiksun aikuisen miehen, eivätkä henkisesti murrosikäisen tasolle jämähtänyttä heikkolahjaista ätmiä.

No sille mä en voi mitää et olen heikkolahjainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sille mä en voi mitää et olen heikkolahjainen.

Voisit kyllä. Voisit kehittää itseäsi, opiskella, käydä terapiassa...

Mutta olet valinnut uhriutua ja vinkua. Onhan se toki helpompaa kuin tehdä asialle mitään konkreettista.

• Anonyymi

Allulla taas isopyörä heittää. Vauhdissa ollaan.
      Olisi varmasti paras, Allun parasta ja mielenterveyttä ajatellen, että hänelle ei vastattaisi mitään. Nyt nämä vastaukset triggröivät Allua yhä kovempaa vauhtiin.
      Ymmärrän että monien mielestä on hauska saada Allu tolaltaan, mutta sehän on kyllä jo kiusaamiseski luokiteltavaa.
      Allulla on voimakas pakkomielle naisiin ja se psykiatrinen häiriö. Tähän kun lisätään epävakaa persoonallisuus on koossa melkoisen sotku! En usko että pelkkä psykologin kanssa keskustelu hyödyttää, kyllä varmaan tarvittaisiin psykoterapiaa. Mutta siihen pitäisi sitoutua jotta tuloksia syntyisi, ja onko Allusta siihen?
      Vaikea tapaus, kerta kaikkiaan.

• Anonyymi

Kyllä musta on.

• Anonyymi

Itehän tuo tulee jatkuvasti palstalle jankuttamaan. Joka päivä avaa monta keskusteluketjua missä "ihmettelee" kun ei naisia kiinnosta. Jos se kokisi olevansa kiusattu ni pysyisi varmasti poissa palstalta. Trollihan tuo on ja hyvä semmonen onkin, ku saa kommentoijat ärsyyntymään ja vastailemaan typeriin jankutuksiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itehän tuo tulee jatkuvasti palstalle jankuttamaan. Joka päivä avaa monta keskusteluketjua missä "ihmettelee" kun ei naisia kiinnosta. Jos se kokisi olevansa kiusattu ni pysyisi varmasti poissa palstalta. Trollihan tuo on ja hyvä semmonen onkin, ku saa kommentoijat ärsyyntymään ja vastailemaan typeriin jankutuksiinsa.

Niin no mä olen mikä olen.

• Anonyymi

Selkeästi katse ulkomaisiin naisiin, jotka haluavat asumaan Suomeen... Nykysuominaiset haluavat feminismin voittoa, pomottaa, asua yksin, uraa ja lapsettomuutta.

• Anonyymi

Ystävä, kiltti rauhoitu. kaikki hyvin. Olet ihan hyvä.

• Anonyymi

Alluko hyvä? Suomen typerin mies kilpailun voittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alluko hyvä? Suomen typerin mies kilpailun voittaja.

Huoh.

• Anonyymi

No kyl mun silti pitäs naista saada, ennenkin niitä sain.

• Anonyymi

Siis aika helposti koska olen pitkä ja ihan kivan näkönen, ja mulla on nyt rahaaki kivasti.

• Anonyymi

Monikin lottovoiton saanut varmasti haluaisi toisenkin lottovoiton.

Ei se, että on kerran saanut ole mikään tae siitä, että saisi toistekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aika helposti koska olen pitkä ja ihan kivan näkönen, ja mulla on nyt rahaaki kivasti.

No jos saat naisia helposti, miksi sitten napiset netissä ettet saa naisia?

Ristiriitaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitaista.

Sain ennen, mutta en saa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitaista.

tarkotin että pitäisi saada, mutta en saa, en saa mitää läheisyyttä haleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkotin että pitäisi saada, mutta en saa, en saa mitää läheisyyttä haleja.

Miksi "pitäisi" saada?
        Ihan vaan koska sä haluat?

Ei se niin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi "pitäisi" saada?
        Ihan vaan koska sä haluat?

Ei se niin mene.

Koska mä ennen sain ku olin parisuhtees ja voin paremmin. Nyt mä oon yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska mä ennen sain ku olin parisuhtees ja voin paremmin. Nyt mä oon yksin

Voit aiemmin paremmin, ja siksi saitkin parisuhteen.

Nyt voit itsesi kanssa huonosti, ja heijastat pahaa oloasi ympäristöösi.
        Siksi et saa suhdetta niin kauan, kun et tee asialle jotain ja korjaa asennettasi.

Ei se että on kerran saanut lottovoiton mitenkään takaa sitä, että saisit uudestaan täysosuman lotossa.
        Eli turha jauhaa siitä "mitä joskus sait", sillä ei ole väliä. Vain nykyisyydellä on väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit aiemmin paremmin, ja siksi saitkin parisuhteen.

Nyt voit itsesi kanssa huonosti, ja heijastat pahaa oloasi ympäristöösi.
        Siksi et saa suhdetta niin kauan, kun et tee asialle jotain ja korjaa asennettasi.

Ei se että on kerran saanut lottovoiton mitenkään takaa sitä, että saisit uudestaan täysosuman lotossa.
        Eli turha jauhaa siitä "mitä joskus sait", sillä ei ole väliä. Vain nykyisyydellä on väliä.

Ja mulla oli kaunis neito. Ei mikään ruma.

• Anonyymi

Ihan sama, silti, mulla on kyllä naisia ollut ennen voi nää helvetin idiootit atmit pitää suunsa kiinni, koska ei tiedä edes musta mitään ja juurikin sitä totuutta :D.

• Anonyymi

Sä kerrot itsestäsi avoimesti ja päivittäin täällä. Palstalla vähänkään enemmän käyvät tietävät susta aika paljon.

Huvittavaa että kutsut muita ätmeiksi, kun olet itse tasoasteikon pohjalla. Olet siis hardcore ätmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kerrot itsestäsi avoimesti ja päivittäin täällä. Palstalla vähänkään enemmän käyvät tietävät susta aika paljon.

Huvittavaa että kutsut muita ätmeiksi, kun olet itse tasoasteikon pohjalla. Olet siis hardcore ätmi.

AI pohjalla kerroppa miten pohjalla, koska en oo nyt työtön ja mulla on rahaa ja hyvin asiat, voit pitää sen suunsa kiinni koska itse olet pohjalla pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AI pohjalla kerroppa miten pohjalla, koska en oo nyt työtön ja mulla on rahaa ja hyvin asiat, voit pitää sen suunsa kiinni koska itse olet pohjalla pelle.

Itsehän sä täällä päivittäin vingut ja vikiset samoja asioita. Kyllä se on vahva pohjalla olon merkki.

• Anonyymi

ja mä saan jankuttaa ja laittaa vaikka 6000 alotusta vuodessa.

• Anonyymi

No kai sitte lopetan ihan sama, alkaa vain vituttaan tää ätmien jatkuva ruikutus et olen muka ruma, joo olen lihonut, ja en oo niin komee ja nuori enää. sille ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kai sitte lopetan ihan sama, alkaa vain vituttaan tää ätmien jatkuva ruikutus et olen muka ruma, joo olen lihonut, ja en oo niin komee ja nuori enää. sille ei voi mitään.

Miksi käyt marisemassa palstalla, jossa sua rupee vituttaa? Vaihda sivustoa.

• Anonyymi

silti mä syön lääkkeitä ja joo en oo ihan täs kaheli, hullumpiakin on, ihan hyvin voisin saada naisen, sain töitä ja nyt mulla on rahaa ja lisää tulee töistä. lisäks uudet asunnot luottotiedot kunnos, kaikilla ei ole sitäkään, niin ei tarvi haukkua täälä et pitäs mennä laitoshoitoon, voi vain haukkuja itse kävellä sinne?..

• Anonyymi

Hullumpiakin on, mut se ei vielä tee susta parisuhdekelpoista.
        Aina löytyy joku joka on köyhempi, rumempi, läskimpi... Se että olet piirun verran "parempi" kuin joku sua "huonompi" ei silti tarkoita, että olisit millään tasolla hyvää parisuhdemateriaalia.

Laitoshoitoon hakeutumisen kehotus ei ole haukku, vaan neuvo. Voisit saada intensiivihoitoa ongelmiisi ja voisi vihdoin ruveta pää kuntoutumaan. Kun ei näköjään viikottaiset psykologisessiot auta mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina löytyy joku joka on köyhempi, rumempi, läskimpi... Se että olet piirun verran "parempi" kuin joku sua "huonompi" ei silti tarkoita, että olisit millään tasolla hyvää parisuhdemateriaalia.

Laitoshoitoon hakeutumisen kehotus ei ole haukku, vaan neuvo. Voisit saada intensiivihoitoa ongelmiisi ja voisi vihdoin ruveta pää kuntoutumaan. Kun ei näköjään viikottaiset psykologisessiot auta mihinkään.

Mä en ole menossa mihkään laitoshuoltoon. Ennen kai olin erilaisempu kun sain naisia. Nykyään heitä ei vain kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole menossa mihkään laitoshuoltoon. Ennen kai olin erilaisempu kun sain naisia. Nykyään heitä ei vain kiinnosta.

Nyt mulla menee mun mielestä paremmin, koska oon saanu töitä ja velkoja lyhennettyy ja sillee on rahaaki, mut naistenkaa vaa menee huonommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne auttaa tietenkin, mutta silti en saa naisia ja mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinun pahoinvointisi johdu siitä ettet saa naisia.

Se että et saa naisia taas johtuu suoraan tosta että voit pahoin ja käyttäydyt sekopäisesti.

Sä et viihdy itsekään itsesi kanssa. Ei siis ihme ettei kukaan muukaan viihdy sun lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että et saa naisia taas johtuu suoraan tosta että voit pahoin ja käyttäydyt sekopäisesti.

Sä et viihdy itsekään itsesi kanssa. Ei siis ihme ettei kukaan muukaan viihdy sun lähellä.

En tietenkää viihdy kun en saa naista ja mulla ei kavereita ja työtki kusee aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tosi pahoin kyllä, koska oon yksinäinen. Ja aina yksin ja nään pariskuntia sit en saa omaa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tosi pahoin kyllä, koska oon yksinäinen. Ja aina yksin ja nään pariskuntia sit en saa omaa naista.

Länsimaissa naisia ei "omisteta"...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkää viihdy kun en saa naista ja mulla ei kavereita ja työtki kusee aina.

No niin. Ja koska SINÄKÄÄN ET VIIHDY ITSESI KANSSA, on typerää olettaa että kukaan muukaan viihtyisi sun kanssa.

Sun täytyy opetella olemaan sellainen ihminen, että muut haluaisi viettää sun kanssa aikaa. Aloita uusia harrastuksia, opettele uusia taitoja, kehitä sosiaalisia kykyjäsi...

Niin kauan kun keskityt vain voimaan pahoin ja valittamaan asioista joita sulla ei ole, et viihdy itsesi kanssa = silloin ei viihdy kukaan muukaan sun kanssa.

Kavereita ei löydy kotona marisemalla ja uhriutumalla. Eikä naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Ja koska SINÄKÄÄN ET VIIHDY ITSESI KANSSA, on typerää olettaa että kukaan muukaan viihtyisi sun kanssa.

Sun täytyy opetella olemaan sellainen ihminen, että muut haluaisi viettää sun kanssa aikaa. Aloita uusia harrastuksia, opettele uusia taitoja, kehitä sosiaalisia kykyjäsi...

Niin kauan kun keskityt vain voimaan pahoin ja valittamaan asioista joita sulla ei ole, et viihdy itsesi kanssa = silloin ei viihdy kukaan muukaan sun kanssa.

Kavereita ei löydy kotona marisemalla ja uhriutumalla. Eikä naisia.

Mä oon miettiny pääni puhki. Ei kukaan viihdy mun seuras ja halua tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon miettiny pääni puhki. Ei kukaan viihdy mun seuras ja halua tutustua.

No etpä sä mitään normaaleja keinoja tutustumiseen yritäkään.

Normaalit ihmiset tapaa uusia tuttavuuksia työpaikalla ja harrastuspiireissä. Sä kieltäydyt aloittamasta mitään uusia harrastuksia, joten sulta menee ohi monta mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etpä sä mitään normaaleja keinoja tutustumiseen yritäkään.

Normaalit ihmiset tapaa uusia tuttavuuksia työpaikalla ja harrastuspiireissä. Sä kieltäydyt aloittamasta mitään uusia harrastuksia, joten sulta menee ohi monta mahdollisuutta.

Ei pahemmin tutustu jos työpaikat ei kestä kovin kauaa. Ja harrastuksia ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pahemmin tutustu jos työpaikat ei kestä kovin kauaa. Ja harrastuksia ei ole.

Harrastuksia voi aina hankkia. Se on ihan itsestä kiinni.

• Anonyymi

PAINUKAA VAAN KAIKKI VITTUUN KU ETTE TIEDÄ TOTUTTAA KUN EN OLE RUMA JA JOO MEEN LETKUIHIN HOITOON IHAN SAMA, KOSKA EN OO KOSKAA MENOS, VITUN PELLET TULKAA SANOO NAAMA ETEE

• Anonyymi

Intensiivihoito olisi kohdallasi hyvä juttu. Ei sun ongelmat ratkea käymällä kerran viikossa tunti terapiassa. Laitoksessa saisit kohdennettua apua tohon maanisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intensiivihoito olisi kohdallasi hyvä juttu. Ei sun ongelmat ratkea käymällä kerran viikossa tunti terapiassa. Laitoksessa saisit kohdennettua apua tohon maanisuuteen.

Emmä oo menos laitoshoitoon, koska pitää alottaa työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmä oo menos laitoshoitoon, koska pitää alottaa työt.

Jos työ on tärkeämpää kuin sun mielenterveysongelmien hoito ni mikäs siinä sitten. Taatusti et tule ikinä löytämään naista niin kauan ku sun polla on noin levällään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos työ on tärkeämpää kuin sun mielenterveysongelmien hoito ni mikäs siinä sitten. Taatusti et tule ikinä löytämään naista niin kauan ku sun polla on noin levällään.

Ei ole. Menen hoitoon

• Anonyymi

enkä juo enää vähentänyt, en oo mikää pummi alkoholisti, pukeudun kivasti ja kaikkee, kyllä mun pitäs nainen saada, mut ennen tuli tinderiski osumii, nykyää ei oikee tule, en ymmärrä.

• Anonyymi

Atmit vois etsiä vaikka luuserit työpaikan työttömät kun haukkua minua, mulla on töitä kyllä jatkuvasti ja kohta alkaa, alkaa olee kivasti rahaa ja en oo alkoholisti, kyllä mun pitäisi nainen saada.

• Anonyymi

Sä olet itse se palstan kuningas-ätmi joten älähän solvaa kaltaisiasi pohjasakka-poikia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet itse se palstan kuningas-ätmi joten älähän solvaa kaltaisiasi pohjasakka-poikia.

En missää nimes ole. Mulla on hieno asunto ja rahaaki nyt hahha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole missää nimes alemman tason atm atmi. En missää nimes pohjasakkia:) naurettava väite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole missää nimes alemman tason atm atmi. En missää nimes pohjasakkia:) naurettava väite.

Tasoteoria koskee ainoastaan markkina-arvoa parisuhderintamalla.

Sulla menee niin huonosti naisten kanssa että olet Laasasen tasoteorian mukaan todellakin ihan ATM pohjakastia.

Tasoteoriassa ei oteta huomioon varallisuutta tai ulkonäköä. Taso lasketaan siitä miten hyvin tai huonosti menestyy parisuhdemarkkinoilla.
        Sinä et menesty, joten olet ATM.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasoteoria koskee ainoastaan markkina-arvoa parisuhderintamalla.

Sulla menee niin huonosti naisten kanssa että olet Laasasen tasoteorian mukaan todellakin ihan ATM pohjakastia.

Tasoteoriassa ei oteta huomioon varallisuutta tai ulkonäköä. Taso lasketaan siitä miten hyvin tai huonosti menestyy parisuhdemarkkinoilla.
        Sinä et menesty, joten olet ATM.

Okei asia selvä sit olen.

• Anonyymi

Taidanpa kohta lähtee ulos ja tänää taas salille kun ei kelpaa enää kun on lihonut ja pitäs laihduttaa. Pakko se vaan on, ja joo kai tässä jo hulluksi tulee kun ei saa naisen kosketusta ja mitään.

• Anonyymi

Hirveesti sä muka käyt salilla ja ulkoilemassa mut silti oot edelleen lihava. Käytkö sä siellä salilla vaan istumassa pukkarissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveesti sä muka käyt salilla ja ulkoilemassa mut silti oot edelleen lihava. Käytkö sä siellä salilla vaan istumassa pukkarissa?

Koska en ole lihava. Vähän ylipainonen ja naiset kyl musta tykkää. Lihosin jouluna ja join alkoholia enkä kuntoillu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en ole lihava. Vähän ylipainonen ja naiset kyl musta tykkää. Lihosin jouluna ja join alkoholia enkä kuntoillu.

Ei niin lyhyessä ajassa ehdi lihoamaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä silti ja olen tehnyt yövuoroa koko Joulukuun ja kuntoilu vähentynyt. Ja ikävä kyl lihosin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä silti ja olen tehnyt yövuoroa koko Joulukuun ja kuntoilu vähentynyt. Ja ikävä kyl lihosin

Edelleen en saa missiä ja tiedän sen itsekkin, vaan halun ihan tavis mimmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos naiset tykkää susta, niin miksi väniset joka päivä netissä että et saa naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mahdollista lihoa jouluna parissa päivässä niin paljoa, että se näin pitkään enää näkyisi.

Myönnä itsellesi että olet ylipainoinen, laiska ja teet huonoja valintoja terveyden ja ruokavalion suhteen.
        Palkkaa niillä vaateshoppailurahoillasi itsellesi ennemmin vaikka personal trainer ja/ tai ravintoterapeutti auttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mahdollista lihoa jouluna parissa päivässä niin paljoa, että se näin pitkään enää näkyisi.

Myönnä itsellesi että olet ylipainoinen, laiska ja teet huonoja valintoja terveyden ja ruokavalion suhteen.
        Palkkaa niillä vaateshoppailurahoillasi itsellesi ennemmin vaikka personal trainer ja/ tai ravintoterapeutti auttamaan.

195 cm ja painan noin 107 olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

195 cm ja painan noin 107 olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä nyt menen lääkäriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu valitti lihavuuttaan paljon ennen joulua jo. On tyhmä ukko.
        Allu kun saat jollain ihmeen konstilla naisen siitä ei tule pitkäikäinen suhde, lyödäänkö vetoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu valitti lihavuuttaan paljon ennen joulua jo. On tyhmä ukko.
        Allu kun saat jollain ihmeen konstilla naisen siitä ei tule pitkäikäinen suhde, lyödäänkö vetoa?

Eipä nuo sen edellisetkään "suhteet" ole ikinä kauaa kestänyt... Raasu laskee parit treffit jo parisuhteeksi...

• Anonyymi

Mä seurustelin noin 90 kg pyöreen naisen kans. Lihavassa ei ole vikaa. Palstan atmit vain luulee,että olen missin perässä.

• Anonyymi

Itsehän sinä aina julistat ettei läskit sulle kelpaa, ja että saat missin näköisiä naisia helposti.

Siltikin itket päivittäin kun et mitään naista ikinä saa yhyy byääh vääh väni väni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sinä aina julistat ettei läskit sulle kelpaa, ja että saat missin näköisiä naisia helposti.

Siltikin itket päivittäin kun et mitään naista ikinä saa yhyy byääh vääh väni väni.

Joo en saa ketään, meenpä kotiin runkkaamaan sit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Ärsyttää kun muut saa naisia ja mä oon aina yksin.

• Anonyymi

Ärsyttää ku annan muutenki paljo tykkäyksiä naisille tinderis en tajuu ku en oo ruma nii en saa osumia.

• Anonyymi

Mutta kyl mul hyvin on asiat naisen saantiin. Hieno kämppä, en oo ruma ja en pummi ja juoppo. Lisäks kuntoilen myös.

• Anonyymi

Joko olet yrittänyt ihan normaalia keskustelua naisten kanssa vai oletko vaan käskyttänyt niitä tutustumaan. Annoin sulle jo aikaisemmin hyvii vinkkejä miten naisiin pitää luoda keskustelu yhteys jotta kiinnostusta tutustumiseen voisi tulla. Netissä kun kirjoittaa naiselle, vois aloittaa vaikka kysymällä mitä kuuluu, sitten esitellä itsensä ja sitten voi vaikka kysyä jotain millaista miestä etsii. Naisen kuvii vois kehua että hei sulla on hienoja kuvia profiilissa, tykkäätkö ulkoilusta ja lähtisitkö vakka kävelylle joku päivä. Siitä se lähtee.

• Anonyymi

No ei pysty tutustuun kun nainen ei oo yhtään halukas tutustuun muhun. Poistaa heti tinderistä jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pysty tutustuun kun nainen ei oo yhtään halukas tutustuun muhun. Poistaa heti tinderistä jo.

Sitä olen monesti miettinyt ja se on tosi ärsyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinder ei sovi sulle. Sä olet sitä nyt pitkään pelannut eikä menestystä ole.

Siirry tavallisiin nettideitteihin. Niissä voi lähettää viestejä ilman matchailyä, niin pääset hurmaamaan naiset sun nokkelilla keskustelutaidoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinder ei sovi sulle. Sä olet sitä nyt pitkään pelannut eikä menestystä ole.

Siirry tavallisiin nettideitteihin. Niissä voi lähettää viestejä ilman matchailyä, niin pääset hurmaamaan naiset sun nokkelilla keskustelutaidoilla.

Antaa sit olla naiset. Lähen salille ku oon nii isomahanenki joka ei saa naista.

• Anonyymi

Ennen mulla meni paljo huonommin nyt on rahaa ja töitä ollut. Silti mitää naisia ei ole. Ja nyt en jaksa juodakkaan,mieluite oon juomatta ja kuntoilen.

T allu

• Anonyymi

Vähän outoo et tää on menny näin, että nyt ei mitää naisia ole. Pääsin viime kesänä treffeille viimeks

• Anonyymi

Alkoholi tekee vain mut hulluksi ja en halua juoda ku haukun vaa naisia ja kaikkee, ennen kyl pääsin treffeille

• Anonyymi

Ei sillain ymmärrä mikä naisia vaivaa oikeen.

• Anonyymi

Naisia ei vaivaa mikään.

Sua vaivaa kaikki. Kato peiliin. Jos ei naiset kiinnostu eikä kaverit pysy elämässä, niin ainoa ongelma oot sä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia ei vaivaa mikään.

Sua vaivaa kaikki. Kato peiliin. Jos ei naiset kiinnostu eikä kaverit pysy elämässä, niin ainoa ongelma oot sä itse.

Juurikin mun äitini soitti ja sanoi sun pitää saada apua. Menen alkuviikosta lääkärille nyt.

• Anonyymi

Tilaan nyt lääkärin ja menen hakemaan apua sit ongelmiin,ja kuntoilen, enkä juo.

• Anonyymi

Joo menen hakeen nyt apua ja en sit saa naista en jaksa enää ja menen salille.

• Anonyymi

Niin kai sitte.

• Anonyymi

Niin kai sitte. Ja olen vielä täys hullu kaikenlisäksi.

• Anonyymi

No ei auta jos oon hullu nii oon. Sain sentää jatkuvan työn jos jaksan olla ja mul on uus asunto. Mä elän elämäni yksin ilman läheisyyttä ja oon susiruma ja tyhmä

• Anonyymi

Ja pituudesta ja mistään ei ole mitää hyötyä ku oon aina yksin ja rahakaan ei auta mitään.

• Anonyymi

Joo emmä saa koskan naista. Jos joku haluu tapella mä oon valmis?

• Anonyymi

Oon oollut juomatta kauan ja kuntoillut ja oon huomannut että se on virhe. Ei naisia kiinnosta mies joka ei juo alkoholia. Oon treenannut ihan sairaasti. 300 kkm kuntopyörällä polkenu. Eipä se auta mitään , tödä ei kannata tehdä jos naisi aei kiinnosta.

• Anonyymi

Töissäkäyminen on itsestäänselvyys. Ei sitä tehdä vain parisuhde mielessä. Se että käy töissä on minimivaatimus kumppaniehdokkaalle. Töissäkäynti vain parisuhteen saadakseen ei varmasti ole motivoivaa. Ilmankos sulla ei työpaikat pitkään pysykään.

• Anonyymi

No ihan sama silti oon juomatta ku juominen tekee musta hullun ja haukun vaa naisia ja musta tulee ihan sekopää. ja mulla on kaljamahaa ja oon lihonut, painan yli 100 kg mut oon pitkä, mut ei naisille kelpaa.. kyl se masentaa ja siks on paha olla.

• Anonyymi

Koska mun on paha olla eikä mulla ole mitää kavereita ja kaipaisin ees naiskavereita, ei ole niitäkään. oon aina jossain ostareilla yksin ostan vaatteita ja kattelen naisia, ja niillä on aina poikaystävät tai toisinpäin, tottakai se masentaa mua ku en saa naista.. ja oon laskenu rimaaki silti en saa naista.

T allu

• Anonyymi

*Virtuaalihali*

• Anonyymi

Ei ne pysy. Vaihtuu kokoajan

• Anonyymi

No nyt silti vähän otin niskasta kiinni itseeni, en juo kuukauteen tai yli, menen sinne lääkärille kohta ja yritän kuntoilla josko paranis vähän.

• Anonyymi

Emmä jaksa elää tämmöstä elämää roikun vaa mutsissa kiinni, mulla ei ole vuoteen ollut kavereitakaan enkä pääse naistenkaa treffeille mä oon tullut hulluksi.

T. Allu

• Anonyymi

Emmä sit tiedä mitä mä teen, jos en saa naista.

• Anonyymi

Mut väite et olisin alemman tason atmi ei pidä ollenkaa paikkansa. Mulla on uus työpaikka tiedos. Rahaa sopivasti ja muutenki ihan hyvin asiat en missää nimes ole.

• Anonyymi

Tasoteoria koskee ainoastaan menestystä parisuhdemarkkinoilla. Työ, rahatilanne, ulkonäkö jne ei vaikuta tasoteorian tasoihin. Merkitystä on vain sillä saako naisia vai ei.

Sinä et saa, joten tasoteorian mukaan olet ATM.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasoteoria koskee ainoastaan menestystä parisuhdemarkkinoilla. Työ, rahatilanne, ulkonäkö jne ei vaikuta tasoteorian tasoihin. Merkitystä on vain sillä saako naisia vai ei.

Sinä et saa, joten tasoteorian mukaan olet ATM.

Joo no mä en ajattele sori sitä noin, eikä kiinnosta mitä palstan typerät ätmit sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no mä en ajattele sori sitä noin, eikä kiinnosta mitä palstan typerät ätmit sanoo.

Se on ihan sama miten sinä sen ajattelet, fakta on että tasoteoria ja markkina-arvotus koskee vain ja ainoastaan menestystä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Jos aiot käyttää tasoteorian termejä kuten atm, kannattaa opetella mitä ne tarkoittaa. Atm on mies joka ei menesty naisrintamalla.
        Eli sinä olet atm.
        Turha harata vastaan, näin se vaan on. Teet sen selväksi kun jatkuvasti valittelet ettei naiset susta kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama miten sinä sen ajattelet, fakta on että tasoteoria ja markkina-arvotus koskee vain ja ainoastaan menestystä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Jos aiot käyttää tasoteorian termejä kuten atm, kannattaa opetella mitä ne tarkoittaa. Atm on mies joka ei menesty naisrintamalla.
        Eli sinä olet atm.
        Turha harata vastaan, näin se vaan on. Teet sen selväksi kun jatkuvasti valittelet ettei naiset susta kiinnostu.

Vai niin, mutta on mulla paremmin asiat ku monella muulla atmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, mutta on mulla paremmin asiat ku monella muulla atmilla.

Ihan hyvin mahdollisuudet tavis naiseen. Monia hyviä asioita on.

• EI niinku yhtään saa tinderissä osumia ei sit yhtään, en ymmärrä mikä noit naisia vaivaa nykyään.

• Anonyymi

Rahaaki on ja asiat hyvin, ei mitää naista ole.

• Anonyymi

Ihan hyvin voisin saada naisen. Nykyää menee paremmin ku ennen. Oon käyny töis ja rahaaki on ja kaikkee.

T. Allu

• Anonyymi

Palsta meni hiljaseksi. Täs alkaa jo tulee hulluksi kun ei saa naista. Näkee vaan kauniita tyttöjä ja itse on yksin

• Anonyymi

Ei näihin sun jankutuksiin jaksa enää kukaan kommentoida. Ihan kuin sulla olisi dementia - unohdat käyneesi joka päivä nämä samat väittelyt täällä. Toistat itseäsi kuin rikki mennyt levy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näihin sun jankutuksiin jaksa enää kukaan kommentoida. Ihan kuin sulla olisi dementia - unohdat käyneesi joka päivä nämä samat väittelyt täällä. Toistat itseäsi kuin rikki mennyt levy.

Selvä Kiitos ja hei.

• Anonyymi

Kannattaa vaan tottua siihen että olet yksin. Keksi harrastuksia, lopulta sua alkaa masentaa kunnolla eikä töihin jaksa mennä. En minäkään jaksanut, olin vakitöissä 13 vuotta ja lopulta otin loparit. Sanoin pomolle että ei vaan enää kiinnosta koska oon ollut yksin niin kauan etten näe järkeä panostaa työhön.

• Anonyymi

Siis ihanko oikeasti muutkin kuin hullu-allu kelaa että työtä tehdään parisuhteen saamiseksi?? Johan on markkinat ja toripäivät... Aina kuvitellut työtä tehtävän oman elintasonsa vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti muutkin kuin hullu-allu kelaa että työtä tehdään parisuhteen saamiseksi?? Johan on markkinat ja toripäivät... Aina kuvitellut työtä tehtävän oman elintasonsa vuoksi.

Edelleen en ole hullu mitä palstan atmit luulee niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen en ole hullu mitä palstan atmit luulee niin.

• Anonyymi

No tol asenteel tuutki olemaan yksin.

• Anonyymi

En mä halua tottua. Kehitän itteeni panostan et on aina rahaa ja kaikkee viel löydän sen naisen.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      62
      12218
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5231
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4798
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      471
      2381
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2260
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1833
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1481
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      94
      1328
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1236
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1215
    Aihe