Liian tyrkky nainen jää pelkäksi huviksi, jos sitäkään

Anonyymi

Harva mies haluaa ravintolasta mukaansa sen tyrkyimmän naisen. Jos joku sellaisen tyrkyn ottaa mukaansa, sellaisesta hankkiudutaan eroon heti kun temput on tehty.

84

2656

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän se on sen tyrkynkin tarkoitus: nopeaa panosruraa hakemassa.

      • Anonyymi

        Silti nuo itkevät etteivät löydä rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti nuo itkevät etteivät löydä rakkautta.

        "Silti nuo itkevät etteivät löydä rakkautta."

        Älä viitsi yleistää.


      • Anonyymi

        Tyrkky voi jopa haaveilla pidemmästä suhteesta, ei ainoastaan yhdestä panokerrasta. Kaipaa läheisyyttä ja haluaa tuntea itsensä haluttavaksi. Tyrkky uskoo olevansa miestenvalloittaja. Kunnes totuus valkenee...


      • Anonyymi

        Niinpä. Harvoin he mitään vuosisadan rakkaustarinaa ovat etsimässä. Hetken huvi ja sillä sipuli.

        -palstahessu


      • Anonyymi

        Minäkin käytän miehiä vain seksiin kuten miehet tekee. Tasapeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin käytän miehiä vain seksiin kuten miehet tekee. Tasapeli.

        Epäilen, etteivät tunne itseään riistetyksi


    • Anonyymi

      Kapakkaruusut eivät miestä etsi muuhun kuin yhden illan seuraksi. Ilmaisen viinan perässä he ovat.
      Mistä olet saanut päähäsi että he vakikumppania hakisivat!? Taidat olla aika naivi.

      • Anonyymi

        Tämä juuri . Miehet katkerina,kun totuus naisista valkenee.


    • Anonyymi

      Tyrkyt naiset on aina rumia ja lihavia joten annan pakit nopeasti.

      • Anonyymi

        Tai sitten on huono itsetunto, jota yrittää parantaa pokaamalla miehen.


    • Suosittelen olemaa ottamatta, vähän tasoa siihen valintaan.😰

    • Anonyymi

      Mut jos käykin niin hullusti, et ihastuukin tyrkkyyn naiseen, joka omaan silmään näyttää kauniilta ja on vielä sexyn muodokas.
      Mitä jos tyrkky nainen istuu syliin siellä yökerhossa ja alkaa seisomaan.
      Eihän sillon seiso, jos nainen on ruma ämpyrä, jonka kokee ahdistavan tyrkyksi.

    • Anonyymi

      Mitä tämä sivu temppuilee " Vaikutat botilta, käytätkö VPN yhteyttä"

      • Anonyymi

        Käytätkö?


      • Anonyymi

        Jep, täällä on aika dokumentoiva toimintapolitiikka, jos joku ei ole vielä ymmärtänyt. Toisaalta en ymmärrä tätä, sillä sivusto irtisanoutuu käytännössä kaikesta mistä alustan ylläpitäjä vois joutua vastuuseen, mutta silti laitetietoja ym dataa kerätään.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään heti eroon jos temput tuntuu hyvältä. Lisää samanlaista.

    • Anonyymi

      Tyrkky tai ei, mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa.
      Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

      t. viinamies

    • No mulla on kokemusta siitä, että nainen on aloitteellisempi ja toisinpäin. Joskus se on vain hyväkin asia, että nainen ilmaisee kiinnostuksensa jos huomaa että mä olen kiinnostunut mutta jahkailen liikaa tms.

      Eikä mulla ole viimeisimmästä ex-muijasta sinänsä pahaa sanottavaa, varmaan maailman ymmärtäväisin ja empaattisin ihminen ja edelleen yksi parhaista ystävistäni. Mutta koko suhteen ajan mulla jyskytti takaraivossa monen muun ristiriidan lisäksi se, että ensitreffeillä ulkona ollessamme vaikutti ensin siltä ettemme välttämättä näkisi toista kertaa, mutta kun lähdin kotiin niin hän kysyi haluanko linkin eräälle sivustolle. En mene yksityiskohtiin, mutta sanotaan näin ettei ihan fb-matskua. Kun kuitenkin sitten tapasimme uudestaan hänen luonaan vajaa viikkoa myöhemmin, olin mielestäni ollut noin 2 minuuttia sisätiloissa, istahdin keittiön pöydän ääreen kahvin toivossa ja tein tuttavuutta heidän kissan kanssa. Mutta mitä teki eksäni, niin oli siinä ajassa riisuutunut käydessään makuuhuoneessaan 🙄

      Jos taas ajatellaan sitä naista, kenen kanssa olin kesällä 2019, niin treffit oli hänen aloite, mä ehdotin että mennään juomaan, juttelemaan yms. Impivaaran retkeilypoluille Runosmäen pirunpellon lähelle, mikä kävi hänelle. Myöhemmin siellä metsässä mä suutelin häntä aloitteellisesti ja muotoilin kysymyksen jotenkin että haluaako hän esitellä kotinsa tms. joka sopi hänelle, mutta nainen huomautti ihan nolona että hänellä saattaa olla kortsuja mutta niiden päiväys on takuulla vanhentunut. Naurahdin että sama täällä, eikä siinä mitään vahinkoa onneksi päässyt käymäänkään. Mutta silti ihan eri vaikutelma tuollaisesta syntyy, verrattuna ylempään kappaleeseen. Ja sellainen pikku yksityiskohta, jonka olen joskus nostanutkin esille, niin tällä naisella ei sillä kertaa ollut kainalokarvat eikä alempi kolmio ihan viimeisen päälle siistitty, myöhemmin kylläkin. Eli lähtökohtaisesti hän ei pitänyt kovin todennäköisenä skenaariona sitä että ekoilla treffeillä (ymmärtääkseni suht pitkään aikaan) hypätään heti sänkyyn ja pisteet siitä.

      Ja tyrkkyjä on kyllä tässä vuosien varrella riittänyt, osan olen tavannut (ennen pandemiaa) ja osan olen ignoorannut suoraan. Tää on mielenkiintoinen paradoksi miehen aivoissa että naista pitäisi saada mut liian helpolla kun saa, niin ei välttämättä kykene täysin kunnioittamaan toista. Ja ainakin mun pää kääntää naisten liiallisen aloitteellisuuden yleensä ennemmin tai myöhemmin valtaviksi paineiksi, joka voi näkyä sanotaan "suorituskyvyssä" ja siinä että syntyy jonkinlainen olettama että kaiken pitäisi olla aina yhtä upeeta kuin (mahdollisesti) onnistuneilla ekoilla treffeillä. Senkin takia tuo on vähän kaksipiippuinen juttu.

      • Tosin mielenkiintoista on se, miten näiden kahden naisen käytös muuttui sittemmin. Jälkimmäinen ex-muija alkoi puhumaan rakkaudesta, tunteistaan, ja teki varmaan kaiken saadakseen sitoutettua mut suhteeseen mikä onnistuikin joksikin aikaa. Se mun viime huhtikuinen sairastuminen tuli hänelle aika lailla puskista, mutta ei hän siitä tuominnut mua eikä siitäkään, ettei korkin kiinni laittaminen tarkoittanut kohdallani täysraittiutta. Ja esim. viime kesänä kun irroitin erään auton moottoria, hän laittoi sillä aikaa ruokaa sisällä kunhan malttoi rajattoman rusketuksen ottamiseltaan. Eli joku voisi sanoa että mikä mä olen tuomitsemaan, kun ei hänkään, mutta mielestäni se oli parempi että syksyllä tein ihan lopullisesti selväksi että koko juttu kyllä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Silti uskon, että meidän tapaamisella oli joku "tarkoitus", sillä molemmat kyllä opittiin paljon uutta itsestämme sinä aikana, ja myöhemmin kaikki on ollut paljon helpompaa ystävinä.

        Tämä nainen kenen kanssa olin kesällä 2019, piti mua kai lähinnä jonkinlaisena kesäromanssina, mutta mä menin vähän ihastumaan häneen. Tosin tein itse alusta asti aika lailla selväksi, ettei mua kiinnosta leikkiä mitään uusperhearkea tms. enkä halua itse lapsia ainakaan lähitulevaisuudessa. Niin pistin sitten poikki kun nainen väisti aika taitavasti mun yritykset keskustella tunteista, toisti mantraa "nyt on hyvä näin😊" ja itselläni oli olo kuin löysässä hirressä. Eikä siinä mitään, hänellä on nyttemmin uusi mies kenellä oli ennestään lapsia, ja käsittääkseni nyt myös yhteinen muksu. Ei ole mitenkään multa pois, olen oikeastaan ihan myötäiloinen vaikka ei enää olla oltu juurikaan tekemisissä.


    • Anonyymi

      Kaksinaismoralismi kukoistaa edelleen 2021 Suomessa. Naiset voisi todeta miehille "pitäkää tunkkinne" eikä olla enää miesten kanssa romanttisissa yhteyksissä lainkaan. Yhä edelleen miehet katsovat oikeudekseen määrätä naisten tavoista elää, naisen seksuaalisuudesta, naisen puketumisesta ja ihan kaikesta. Kontrollointia tai sen yritystä suoraan tai epäsuorasti. Jääkööt ukot näille palstoille kitisemään naisettomuuttaan. Ei nykyajan naiset jaksa loputtomiin tälläistä skeidaa kuunnella.

      • Anonyymi

        Niinpä. Suomalainen mies tuppaa olemaan vähän pölyttynyt ajatusmaailmansa kanssa. Onneksi nykyään maailma on pieni ja on helppo heittää verkkoa pidemmälle kuin vain oman maan rajojen sisään.


    • Anonyymi

      Tilannehan on niin, että miehet ovat ihan hukassa itsensä ja mieheytensä kanssa kun yhteiskunnassa on enää niin vähän asioita, joiden kautta pääsevät suoraan kontrolloimaan naisten elämää. Nämä tällaiset ulinat tyrkyistä ja milloin minkäkin laisista naisista ovat viimeisiä yrityksiä saada oma miehisyys jotenkin kuntoon oman pään sisällä ja yrittää päästä kontrolloimaan naisia. Mutta tällainen vallankäytön yrityshän tepsii vai sellaiseen naiseen, joka epätoivoisesti haluaisi parisuhteen juuri kyseisen ulisijamiehen kanssa. Jos nainen ei tarvitse parisuhdetta tuon miehen tai ylipäänsä kenenkään miehen kanssa, niin silloin tämä vallankäytön yritys viimeistään jää turhaksi ja tyhjäksi.

      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu.


    • Ex-PUA (suht lyhytaikaiseksi jäänyt palstalegenda) sanoisi "Kurpparaivoa havaittu :D" tai "osui ja uppos :D"

      • Anonyymi

        Niin se jolla oli aina passiivis-agressiivisia nauruhymiöitä? Kun ei argumentit riittäneet.


    • Anonyymi

      Nyt kannattaa naisten muistaa tämä ja alkaa pihtariksi👍

      • Anonyymi

        Kyllä, tämä on oikeaa puhetta. Jääkööt kitisijät yksin runkkaamaan.


    • Anonyymi

      Turha siis ulista kun naiset ei niitä aloitteita tee. Ainakaan teille.

      W.

      • Anonyymi

        Juu ja aloitetta tekevälle miehelle on hyvä tuhahtaa: "mikä lie tyrkky säkin oot"🤣 meinaa tyrkytystä sekin. Naisena ois aika vaikeaa,jos keskittyis siihen mitä muut ajattelevat. Sut tuomitaan teet sitten mitä vaan ja olet mikä vaan, aina joku tuomitsee. Milloin olet tyrkky,hoora,seinäruusu, vanhapiika, pihtari, harmaa hiirulainen, jakorasia. Onhan noita nimityksiä monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja aloitetta tekevälle miehelle on hyvä tuhahtaa: "mikä lie tyrkky säkin oot"🤣 meinaa tyrkytystä sekin. Naisena ois aika vaikeaa,jos keskittyis siihen mitä muut ajattelevat. Sut tuomitaan teet sitten mitä vaan ja olet mikä vaan, aina joku tuomitsee. Milloin olet tyrkky,hoora,seinäruusu, vanhapiika, pihtari, harmaa hiirulainen, jakorasia. Onhan noita nimityksiä monia.

        Näinpä. Nyt miehet ovat kollektiivisesti raivoissaan sille tempparinaiselle. Olivat lähetelleet jopa tappouhkauksia. Kyllähän sen ymmärtää, että miestä ottaa koville kun oma muija pettää. Mutta nyt ottaa erittäin koville, kun jonkun toisen muija petti sitä miestään. Nämä luuserit kuvittelevat, että naiset ovat vastuussa pettämisestään kaikille Suomen miehille? Voiko enää häiriintyneemmäksi mennä. Pakkohoitoonhan ne miehet kuuluisivat.


    • Olen törmännyt muutamaan epätoivoiseen naiseen, mutta eipä ole värähtänyt yhtään, vaikka ihan ok;n näköisiä ovat olleet. Kyse onkin siitä tunteesta mitä itse saan sellaisen kohdattua. Olenko juuri minä tärkeä hälle, vai jokin muu... jos tunne kääntyy jälkimmäiseen, en koe siis olevani kiinnostuksen kohde ja sitä juuri haen, jos jotain toisessa. Jos sitä ei ole, se on siinä.

      Samahan on jos saan pakit... kummassakaan tapauksessa en menetä mitään.

      • Anonyymi

        mutta eipä ole värähtänyt yhtään, vaikka ihan ok;n näköisiä ovat olleet. ""

        Värähtäiskö muutenkaan mikään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta eipä ole värähtänyt yhtään, vaikka ihan ok;n näköisiä ovat olleet. ""

        Värähtäiskö muutenkaan mikään?

        Miksipäs ei...

        Tiedän kyllä fiilingin, milloin on sellainen ihminen vastassa, että värähtää joka solu.
        Sellainen valtaa koko tilan ja ajan. 😀

        Kerran on vastaan tullut, mutta sama ei toiminut toistepäin. 🤔


    • Anonyymi

      Mihin ravintolaan edes on päässyt tyrkylle tämä korona vuosi?

    • Anonyymi

      Tiijjän.

      Eikä se mua kiinnostakkaan.

      Baareista et saa kun hetken hupia.

      Sääli.

      Mää en edes tykkee ennee baareista.

      Turhia paikkoja.

      Enkä tulis sua lähellekkään vaikka baareista et minua tosiaankaan löydä.

      Juon , mutta juon kotona.

      Eikä oo tylsää.

      Ja tarpeeks juotuaan nukkuu hyvin.

    • Anonyymi

      Hölmö!

      • Anonyymi

        Ja lisään nyt vain sen, että jos hölmöksi hölmön sanominen on loukkaavaa ja siksi kiellettyä, ni kieltäkää sitten nämä hölmöt ja loukkaavat nolla-asia-ketjut myös!


    • Anonyymi

      Tässä taas tätä. Naisen pitää olla aloitteellinen, ja sitten kun näin on, onkin tyrkky. Naisen pitää haluta, mutta jos haluaa, onkin huono nainen. Tyrkky, h**ra, pihtari. Kaksinaismoralismi kukoistaa yhä.

      • Anonyymi

        Tämä. Mikään ei näytä olevan hyvä, teki niin, tai näin.


      • Anonyymi

        Empä tiedä, onko sillä varsinaisesti edes moraalin kanssa tekemistä. Varmaan enemmänkin mistä tykkää toisen ihmisen käytöksessä, joka itseen kohdistuu.

        Katselin tässä juuri Netflixistä 5x Ensitreffit Brasiliassa ja siinä näki kännistä treffikäyttäytymistä ja tyrkyttämistä ja viinasta ja kiimasta johtuvaa yliampuvaa käytöstä ja lässytystä. Yks homo melkein kännissä taksissa raiskasi sen toisen, joka hillitsi juomistaan ja koitti muutenkin olla asiallisempi. Ei kiva, ei tullut jatkotreffejä.

        Oli sekä hetskuja, homoa ja lespoa, joten naisilla ei ollut mitenkään erityisasema tyrkkyydessä. Ne oli tyrkkyjä, jotka oli. Mukana myös muutama jotka selvästi inhosivat tyrkkyä käytöstä ja liiallista alkoholinkäyttöä. Kiinnostusta oli tutustua, mutta toisen juominen ja yliampuva käytös pilasi jutun.

        Varmaan tyrkky tyrkylle paras, kännissä iholle ja äkkiä tarpeet tyydyttämään. Mikäs siinä, jos on pinnallinen.

        Itseä inhotti känninen tyrkkykäytös, sarjassa pääsi hyvin kärpäsenä katossa todistamasn inhottavaa kännikäytöstä, kun treffeillä vedetään perseet. En käy ravintoloissa tämän takia, vaikka tykkään tosi paljon tanssimisesta.

        Mun puolesta tehkööt muut mitä lystää, mut jos joku känninen lyö näppinsä mun perseelle, niin saattaapi lävähtää..

        Turha myös tulla haukkumaan uskovaiseksi ja frigidiksi, jossen lämpene ja innostu siitä, kun vaan joku munaa heiluttaa ja kännissä alkaa kehua kauniiksi, hohhoijaa..😃☀


    • Anonyymi

      Jos näistä puheista piittaisi Suomessa ei syntyisi mitään suhteita, koska niin monet miehet ovat vässyköitä ja silti haukkuvat aloitteellisia naisia.

    • Anonyymi

      Joo näin, kaikki mitä nainen on ja tekee on väärin, oli se miten päin vaan. Naisvihan alkulähteillä ollaan.

      • Anonyymi

        Mieskin voi olla tyrkky.

        Mitäs muuta ne on sielä baareissa ja Tinkussa, kun tyrkkyjä? Kaikki käy ja ihanaa..naamaa väännetään teennäiseen hymyyn oikein urakalla ja äänen sävy on yhtä lempeä kun isolla pahalla sudella...lol

        Pari kertaa Tinderissä ollut, eikä voi tavalliset miehet kehuskella keskustelutaidollaan, vaikka on etäisyyttä ja pelkkää tekstiä niin että vois luulla niiden voivan yrittää jotain asiallista keskustelua silloin, kun muna EI ole pystyssä😊

        Seksi ja raha, siinä useimmille miehillekkin ne tärkeimmät kysymykset ja nopeestihan se selviää. Sit alkaa tyrkytys jos on raamit kunnossa. Ihan pikana. Luonteesta ja yhteensopivuudesta viis=tyrkky.


    • Anonyymi

      Kyllä jotkut miehet on tyrkyllä. Ekoilla treffeillä ollaan jo tyyliin omistamassa nainen. Vittu.

    • Täytyy sitten taas muistaa mikä ero on aloitteen teolla ja tyrkkyydellä. Aloitteita voi tehdä asiallisesti ja fiksustikin, eikä tyrkysti.

      • Monilla vaan taitaa olla omassa päässä liian kielteinen kuva aloitteen tekijänä naisesta. Jostain kumman syystä aloitteellisuus mielletään tyrkyksi, kun etsitään kumppania. Mutta työpaikkoihin kyllä tyrkytetään itseä suvereenisti miettimättä miten tyrkkyä on imarrella hakemuksessa itseään.


      • Olin itse, naimisissa 15 vuotta naisen kanssa, joka teki minulle aloitteen baarissa. Miten tuo tyrkky edes määritellään? Outoja nämä nykyajan ihmissuhde jutut. Kaikesta tehdään vaikeaa.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olin itse, naimisissa 15 vuotta naisen kanssa, joka teki minulle aloitteen baarissa. Miten tuo tyrkky edes määritellään? Outoja nämä nykyajan ihmissuhde jutut. Kaikesta tehdään vaikeaa.

        En tiedä miten kukin yksilö tyrkyn määrittää. Itse määritän tyrkyn tyrkyttäjäksi, josta selvästi ei olla kiinnostuttu ja silti hän vaan tyrkyttää itseään. Ripustautuja joka ei ymmärrä ei sanaa tai omaa tilannetajua.

        Jossain määrin tyrkyt on vielä seksillä tyrkyttäjiä, eikä ns. normaali juttelu suju jolla päästä alkuun tutustumisessa, vaan heti on jutut alapää osastolla.


      • Bätääs kirjoitti:

        En tiedä miten kukin yksilö tyrkyn määrittää. Itse määritän tyrkyn tyrkyttäjäksi, josta selvästi ei olla kiinnostuttu ja silti hän vaan tyrkyttää itseään. Ripustautuja joka ei ymmärrä ei sanaa tai omaa tilannetajua.

        Jossain määrin tyrkyt on vielä seksillä tyrkyttäjiä, eikä ns. normaali juttelu suju jolla päästä alkuun tutustumisessa, vaan heti on jutut alapää osastolla.

        Tyrkyn voi rinnastaa pakko kauppaamiseen, uskonnon tuputtajiin jne.


      • Bätääs kirjoitti:

        Tyrkyn voi rinnastaa pakko kauppaamiseen, uskonnon tuputtajiin jne.

        Aloitteellinen taas koittaa onneaan asiallisesti, mutta perääntyy kohteliaasti mikäli seuraansa ei kaivata.


      • Bätääs kirjoitti:

        Aloitteellinen taas koittaa onneaan asiallisesti, mutta perääntyy kohteliaasti mikäli seuraansa ei kaivata.

        Ja jotenkin itse koen, että jos toinen on tehnyt asiallisesti kiinnostuksensa selväksi ja torjut sen, mutta muutatkin vaikka mielesi ja haluatkin tutustua aloitteen tekijään, niin vastuu edetä on siirtynyt torjujalle.

        Eikä toisen tartte roikkua puntissa epätoivoisena ja odottaa herääkö kiinnostus.


      • Bätääs kirjoitti:

        Ja jotenkin itse koen, että jos toinen on tehnyt asiallisesti kiinnostuksensa selväksi ja torjut sen, mutta muutatkin vaikka mielesi ja haluatkin tutustua aloitteen tekijään, niin vastuu edetä on siirtynyt torjujalle.

        Eikä toisen tartte roikkua puntissa epätoivoisena ja odottaa herääkö kiinnostus.

        Plus, että tyrkyt usein vielä räyhää, jos heidät torjutaan. Niin miehet kun naisetkin.


      • Bätääs kirjoitti:

        En tiedä miten kukin yksilö tyrkyn määrittää. Itse määritän tyrkyn tyrkyttäjäksi, josta selvästi ei olla kiinnostuttu ja silti hän vaan tyrkyttää itseään. Ripustautuja joka ei ymmärrä ei sanaa tai omaa tilannetajua.

        Jossain määrin tyrkyt on vielä seksillä tyrkyttäjiä, eikä ns. normaali juttelu suju jolla päästä alkuun tutustumisessa, vaan heti on jutut alapää osastolla.

        Käyn niin vähän jos ollenkaan ulkona viettämässä iltaa ja hakemassa mitään. Olen aivan pihalla siitä mitä on deittailu ja kaikki tällainen toiminta ihmisten kesken. En ole koskaan osannut iskeä naisia, niin sanotusti. Kuulostaa oudolta, että joku jaksaa tyrkyttää itseään jos on tehty selväksi ettei kiinnosta. Muistan kyllä nuoruudestani yhden tapauksen, jota jouduin hätistelemään useampaan kertaan pois. Olihan se ärsyttävää. Hän tuli vuosien päästäkin itkien kysymään, miksi hän ei kelvannut minulle...


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Käyn niin vähän jos ollenkaan ulkona viettämässä iltaa ja hakemassa mitään. Olen aivan pihalla siitä mitä on deittailu ja kaikki tällainen toiminta ihmisten kesken. En ole koskaan osannut iskeä naisia, niin sanotusti. Kuulostaa oudolta, että joku jaksaa tyrkyttää itseään jos on tehty selväksi ettei kiinnosta. Muistan kyllä nuoruudestani yhden tapauksen, jota jouduin hätistelemään useampaan kertaan pois. Olihan se ärsyttävää. Hän tuli vuosien päästäkin itkien kysymään, miksi hän ei kelvannut minulle...

        No hän saattoi olla epätoivoisen ihastunut sinuun, korostan sanaa epätoivoisen?

        Itse joskus teininä torjuin yhden itseeni ihastuneen pojan liehittelyt. Sitten useita vuosia myöhemmin näin hänet kylillä autoilemassa ja ajoin autoni parkkiin hänen autonsa viereen, kun oli siinä sivuparkissa. Moikkasin ja kyselin kuulumisia vuosien saatossa.

        Juteltiin niitä näitä ja kysyin sitten, että kiinnostaisko sua vielä tutustua ja lähteä mun kanssa vaikka kahville. Ja käytiin kahvilla. Tavattiin jokunen kerta, mutta ei lähtenyt etenemään suhde siitä.

        Mutta kumpikin voi moikata jos vastaan tulee.


      • Bätääs kirjoitti:

        No hän saattoi olla epätoivoisen ihastunut sinuun, korostan sanaa epätoivoisen?

        Itse joskus teininä torjuin yhden itseeni ihastuneen pojan liehittelyt. Sitten useita vuosia myöhemmin näin hänet kylillä autoilemassa ja ajoin autoni parkkiin hänen autonsa viereen, kun oli siinä sivuparkissa. Moikkasin ja kyselin kuulumisia vuosien saatossa.

        Juteltiin niitä näitä ja kysyin sitten, että kiinnostaisko sua vielä tutustua ja lähteä mun kanssa vaikka kahville. Ja käytiin kahvilla. Tavattiin jokunen kerta, mutta ei lähtenyt etenemään suhde siitä.

        Mutta kumpikin voi moikata jos vastaan tulee.

        Mä koin että mulla on vastuu kysyä ja tehdä tuttavuutta, kun kiinnostuin myöhemmin hänestä, kun itse aikoinaan torjuinkin.


      • Bätääs kirjoitti:

        No hän saattoi olla epätoivoisen ihastunut sinuun, korostan sanaa epätoivoisen?

        Itse joskus teininä torjuin yhden itseeni ihastuneen pojan liehittelyt. Sitten useita vuosia myöhemmin näin hänet kylillä autoilemassa ja ajoin autoni parkkiin hänen autonsa viereen, kun oli siinä sivuparkissa. Moikkasin ja kyselin kuulumisia vuosien saatossa.

        Juteltiin niitä näitä ja kysyin sitten, että kiinnostaisko sua vielä tutustua ja lähteä mun kanssa vaikka kahville. Ja käytiin kahvilla. Tavattiin jokunen kerta, mutta ei lähtenyt etenemään suhde siitä.

        Mutta kumpikin voi moikata jos vastaan tulee.

        Sitä hän varmasti oli. Nyt olen löytänyt itseni samanlaisesta tilanteesta, mutta ei ole onneksi ollut pokkaa lähteä tyrkyttäämään itseäni toiselle. Siitä tuskin seuraisi mitään hyvää, kun ei ole seurannut tähänkään saakka aiemmista yrityksistä.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Sitä hän varmasti oli. Nyt olen löytänyt itseni samanlaisesta tilanteesta, mutta ei ole onneksi ollut pokkaa lähteä tyrkyttäämään itseäni toiselle. Siitä tuskin seuraisi mitään hyvää, kun ei ole seurannut tähänkään saakka aiemmista yrityksistä.

        Joo. 👍


      • Bätääs kirjoitti:

        Mä koin että mulla on vastuu kysyä ja tehdä tuttavuutta, kun kiinnostuin myöhemmin hänestä, kun itse aikoinaan torjuinkin.

        Lisään nyt vielä, että olin varautunut siihenkin, ettei häntä enää kiinnosta tutustua. Että se oli silloin joskus ja nyt hän torjuu minut. Mutta rohkee rokan syö ja se torjuntakin olis ollut ok. Turha olis ollut nillittää torjutuksi tulemista, kun itse ei aikoinaan kiinnostunut tutustumaan kun tilaisuus oli.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Käyn niin vähän jos ollenkaan ulkona viettämässä iltaa ja hakemassa mitään. Olen aivan pihalla siitä mitä on deittailu ja kaikki tällainen toiminta ihmisten kesken. En ole koskaan osannut iskeä naisia, niin sanotusti. Kuulostaa oudolta, että joku jaksaa tyrkyttää itseään jos on tehty selväksi ettei kiinnosta. Muistan kyllä nuoruudestani yhden tapauksen, jota jouduin hätistelemään useampaan kertaan pois. Olihan se ärsyttävää. Hän tuli vuosien päästäkin itkien kysymään, miksi hän ei kelvannut minulle...

        Onko rakkautta ensi silmäyksellä olemassakaan? Hieman romanttisena henkilönä ihmetyttää ihmisten järkevyys ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko rakkautta ensi silmäyksellä olemassakaan? Hieman romanttisena henkilönä ihmetyttää ihmisten järkevyys ..

        Kyllä sitäkin varmasti on, jos molemmat ihastuvat toisiinsa samalla hetkellä.


    • Anonyymi

      Eli jälleen kerran: naisen ei pidä tehdä aloitetta, ettei ole tyrkky.

      • Paskat. Sitä voi päätyä vaikka avioon, jos nainen tekee aloituksen. Kaikista miehistä ei ole tekemään aloitteita, monista eri syistä johtuen.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Paskat. Sitä voi päätyä vaikka avioon, jos nainen tekee aloituksen. Kaikista miehistä ei ole tekemään aloitteita, monista eri syistä johtuen.

        Ihana vastaus. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Paskat. Sitä voi päätyä vaikka avioon, jos nainen tekee aloituksen. Kaikista miehistä ei ole tekemään aloitteita, monista eri syistä johtuen.

        Kerro se aloittajalle ja muille vastaaville miesoletetuille.


      • Anonyymi

        Niin se on varmaan parasta niin. Tasa-arvo ei kuitenkaan toteudu näissä asioissa. Mutta mites on sellaiset miehet joista varoitetaan, että heillä on mielessä vain se yksi asia. Olin nuorempana tyrkky itsekin, mutta huonosti kävi. Saisiko0 tyrkyltä helpommin jos miehellä on mielessä vain se yksi asia? Ei varmaan jatku siitä mitenkään asiat vaikka kuionka toivoisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on varmaan parasta niin. Tasa-arvo ei kuitenkaan toteudu näissä asioissa. Mutta mites on sellaiset miehet joista varoitetaan, että heillä on mielessä vain se yksi asia. Olin nuorempana tyrkky itsekin, mutta huonosti kävi. Saisiko0 tyrkyltä helpommin jos miehellä on mielessä vain se yksi asia? Ei varmaan jatku siitä mitenkään asiat vaikka kuionka toivoisi...

        Sellaiset miehet eivät koskaan saa kunnollisia naisia. Toisaalta, jos eivät he niitä kaipaakaan, ei kai se heitä haittaa.

        Kunnollinen nainen ei ole sama kuin passiivinen nainen.

        Passiiviset naiset puolestaan eivät saa kunnollisia miehiä, koska he antautuvat tyrkyille miehille.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset miehet eivät koskaan saa kunnollisia naisia. Toisaalta, jos eivät he niitä kaipaakaan, ei kai se heitä haittaa.

        Kunnollinen nainen ei ole sama kuin passiivinen nainen.

        Passiiviset naiset puolestaan eivät saa kunnollisia miehiä, koska he antautuvat tyrkyille miehille.

        🦄

        Vastaanottavuus ei ole passiivisuutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaanottavuus ei ole passiivisuutta...

        Ei välttämättä. Samalla tavalla kuin aktiivisuuskaan ei välttämättä ole tyrkyttämistä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Samalla tavalla kuin aktiivisuuskaan ei välttämättä ole tyrkyttämistä.

        🦄

        Se on ruma ilmaisu.

        Jos mies ei ole itse aktiivinen, niin se estää naisen vastaanottavuuden eli naisen aktiivisuuden.

        Sitten on pattitilanne, joka minua ainakin ärsyttää.

        Ja mies suuttuu ja sanoo passiiviseksi, kun ei vaan halunnut olla se esiintyöntyvä osapuoli.

        Koen, että naisen aktiivisuus ja mahdollisuudet näyttää vastaanottavuutta ovat paremmat kun on jo läheisemmät välit.


    • Anonyymi

      Ihmisen tapa on tuomita ja leimata kaikki itselleen epämiellyttävä ja luonnottomaksi koettu.

      Onko sillä oikeasti edes merkitystä?

      Luonnossa uroksen siitin tunkeutuu naaraan vastaanottavaan emättimeen.

      Kosiokäytöksessä urokset ovat aina niitä aktiivisempia osapuolia ja pyrkivät naaraan läheisyyteen ja lopulta yhteyteen.

      Uros tunkeutuu naaraaseen. Mies tunkeutuu naisen henkilökohtaiseen tilaan ja tulee joko vastaanotetuksi tai torjutuksi. Miehen tekemä aloite on kuin kuivaharjoittelua ja vastaanottavuuden koitosta tulevalle sukupuoliyhteydelle.

      Kaikki tämä on vain luonnollista.

      Ihmiselle luonnollista on tehdä kaikesta liian vaikeaa ja koittaa määritellä omia käytöskaavojaan uudelleen. Jopa omaa henkistä sukupuoltaan.

      Mikäs siinä jos tykkää.

      Kannattaa kuitenkin muistaa, että luonnollisilla asioilla on suuri merkitys psyykellemme sukupuolisesti.

      Monet miehet ovat korvanneet rohkeuden tehdä aloitteita ja siitä saadun miehisen itsetunnon kohotuksen asettumalla itse naisten tavoittelemiksi ja määrittelevät menestystään ja tasoaan sen perusteella kuinka monet naiset heille tekevät aloitteita.

      Itsetunto ja ego ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa.

      • Anonyymi

        Riippuu näkökulmasta. Jos nainen on päälle, niin naisen elin tunkeutuu miehen elimen ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu näkökulmasta. Jos nainen on päälle, niin naisen elin tunkeutuu miehen elimen ympärille.

        Ei tunkeudu, koska se ei ole uloke.

        Mutta hyvä johdanto.

        Miehen peniskin on tosiaan muodoltaan ulospäin työntyvä ja esiintyöntyy tai vähintäänkin liikahtelee kun mies näkee naisen josta kiihottuu. Penis ikääänkuin aloittaa koko prosessin, joskus jopa miehen mielen vastaisesti.

        Naisen elin taas kostuu ja turpoaa ja täten valmistautuu halukkaasti vastaanottamaan miehen elimen itseensä. Tässä ei ole mitään passiivista. Passiivisen naisen elin ei kostu eikä turpoa.

        Miesten pitäisi kuunnella enemmän peniksiään ja tehdä reippaasti kohteliaita aloitteita. Miksi tukahduttaa peniksen luonnollinen kutsumus? Se on vielä pahempaa kun torjutuksi tuleminen.

        Suorastaan KRISTILLISTÄ!

        Ihmiset ovat pilanneet oman seksuaalisuutensa liialla ajattelulla ja hyödyn etsinnällä.


      • Anonyymi

        ”Ihmiselle luonnollista on tehdä kaikesta liian vaikeaa ja koittaa määritellä omia käytöskaavojaan uudelleen. Jopa omaa henkistä sukupuoltaan.

        Mikäs siinä jos tykkää.”

        Siinä, että ihminen on oma itsensä, ei ole mitään vaikeaa. Se on luonnollista.

        Toisilla ihmisillä sen sijaan on joskus ongelmia sen kanssa, että jotkut muut ovat erilaisia, esimerkiksi kiinnostuneita samasta sukupuolesta tai persoonaltaan sellaisia, että omaavat androgyynejä piirteitä.

        En itse henkilökohtaisesti ole koskaan tarvinnut penistä siihen, että olisin aktiivinen luonteeltani, tai vaginaa siihen, että pystyisin vastaanottamaan muiden ihmisten yhteydenottoja.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmiselle luonnollista on tehdä kaikesta liian vaikeaa ja koittaa määritellä omia käytöskaavojaan uudelleen. Jopa omaa henkistä sukupuoltaan.

        Mikäs siinä jos tykkää.”

        Siinä, että ihminen on oma itsensä, ei ole mitään vaikeaa. Se on luonnollista.

        Toisilla ihmisillä sen sijaan on joskus ongelmia sen kanssa, että jotkut muut ovat erilaisia, esimerkiksi kiinnostuneita samasta sukupuolesta tai persoonaltaan sellaisia, että omaavat androgyynejä piirteitä.

        En itse henkilökohtaisesti ole koskaan tarvinnut penistä siihen, että olisin aktiivinen luonteeltani, tai vaginaa siihen, että pystyisin vastaanottamaan muiden ihmisten yhteydenottoja.

        🦄

        Et nyt ihan tavoittanut mitä tuolla lauseella tarkoitin.

        Kun ihminen on "oma itsensä", eli apina jolla on liikaa ajatuskapasiteettia ja liian vähän järkeä kuitenkaan hillitä omia tunteitaan, niin kaikkihan on ihan helvetin vaikeaa, jopa niin yksinkertainen asia kuin seksi ja luonnollinen aloitteellisuus. Kokemus omasta minuudesta on niin monisyinen, että yritys sen lokeroimisesta edes jotenkin ymmärrettävään muotoon vaatii 20 miljoonaa sateenkaarikuviolla printattua ostoskassia.

        Itsekkin pidän sukupuoliminäni ja muun aktiviteettini tiukasti erillään.

        Eli taidan sitten suurimman osan aikaani olla melko androgyyninen!

        Huomaappa muuten se, että minun sukupuolisesti lähtökohtaiset toiveeni ja kokemuspohja on silkkaa vaniljaa, eikä siitä tule muuksi muuttumaan. Minulle homostelu ja genderblenderleikit on ihan yhdentekeviä kunhan ne ei kohdistu minuun, en voi sietää naismaisia miehiä ja jos miehen maskuliinisuus on sitä tasoa, että tunnen itseni suhteessa mieheksi, niin gooooodbye. Homojen kanssa en tule toimeen eivätkä he pidä minusta kuten eivät juuri yliopistomiehetkään.

        Totuus perusprinsiipeistä luonnossa ei tule muuttumaan, ellei evoluutio itse sitä muuta. Tosin epäilen ettei ihmisen kaltainen laji tule koskaan pystymään muuntumaan yksineuvoiseksi koska sille ei ole mitään selkeää tarvetta.

        Paljon todennäköisempi kehityssuunta on, että ihminen tulee psykologisesti lisääntymiskyvyttömäksi, josta on jo paljon viitteitä ihan yleisesti ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt ihan tavoittanut mitä tuolla lauseella tarkoitin.

        Kun ihminen on "oma itsensä", eli apina jolla on liikaa ajatuskapasiteettia ja liian vähän järkeä kuitenkaan hillitä omia tunteitaan, niin kaikkihan on ihan helvetin vaikeaa, jopa niin yksinkertainen asia kuin seksi ja luonnollinen aloitteellisuus. Kokemus omasta minuudesta on niin monisyinen, että yritys sen lokeroimisesta edes jotenkin ymmärrettävään muotoon vaatii 20 miljoonaa sateenkaarikuviolla printattua ostoskassia.

        Itsekkin pidän sukupuoliminäni ja muun aktiviteettini tiukasti erillään.

        Eli taidan sitten suurimman osan aikaani olla melko androgyyninen!

        Huomaappa muuten se, että minun sukupuolisesti lähtökohtaiset toiveeni ja kokemuspohja on silkkaa vaniljaa, eikä siitä tule muuksi muuttumaan. Minulle homostelu ja genderblenderleikit on ihan yhdentekeviä kunhan ne ei kohdistu minuun, en voi sietää naismaisia miehiä ja jos miehen maskuliinisuus on sitä tasoa, että tunnen itseni suhteessa mieheksi, niin gooooodbye. Homojen kanssa en tule toimeen eivätkä he pidä minusta kuten eivät juuri yliopistomiehetkään.

        Totuus perusprinsiipeistä luonnossa ei tule muuttumaan, ellei evoluutio itse sitä muuta. Tosin epäilen ettei ihmisen kaltainen laji tule koskaan pystymään muuntumaan yksineuvoiseksi koska sille ei ole mitään selkeää tarvetta.

        Paljon todennäköisempi kehityssuunta on, että ihminen tulee psykologisesti lisääntymiskyvyttömäksi, josta on jo paljon viitteitä ihan yleisesti ilmassa.

        Luulen että sinulla on vielä jonkin verran opittavaa siitä, mitä kaikkea voidaan laskea kuuluvaksi "luontoon".

        Tulevaisuudessa voidaan ehkä esimerkiksi teknologian avulla valita, millainen siittiö hedelmöittää millaisen munasolun, jotta lapselle saadaan tiettyjä ominaisuuksia.

        https://www.nationalgeographic.com/science/article/future-humans-four-ways-we-may-or-may-not-evolve

        "Parents could basically choose which sperm and egg get to meet up to produce a baby based on genetic information about which genes contribute to which physical and mental traits,"

        Ei siis ole takeita siitä, etteikö teknologian käyttö laajentuisi koskemaan myös ihmisen "evoluutiota", jos prosessia voi tulevaisuudessa enää sillä nimellä kutsua. "Natural selection" saattaa muuttua muotoon "artificial selection".

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että sinulla on vielä jonkin verran opittavaa siitä, mitä kaikkea voidaan laskea kuuluvaksi "luontoon".

        Tulevaisuudessa voidaan ehkä esimerkiksi teknologian avulla valita, millainen siittiö hedelmöittää millaisen munasolun, jotta lapselle saadaan tiettyjä ominaisuuksia.

        https://www.nationalgeographic.com/science/article/future-humans-four-ways-we-may-or-may-not-evolve

        "Parents could basically choose which sperm and egg get to meet up to produce a baby based on genetic information about which genes contribute to which physical and mental traits,"

        Ei siis ole takeita siitä, etteikö teknologian käyttö laajentuisi koskemaan myös ihmisen "evoluutiota", jos prosessia voi tulevaisuudessa enää sillä nimellä kutsua. "Natural selection" saattaa muuttua muotoon "artificial selection".

        🦄

        Ai ihanko oikeasti kuvittelit, etten olisi tuosta tietoinen🤣

        Tiesitkö itse, että jopa puhdas eugenetiikka on jo hyvin vanha keino muokata populaation geneettistä mallia?

        Nuo tuollaiset kokeilut ovat vain jatkumoa sille.

        Voihan se olla, että jatkossa eliittimme onkin älyllisesti ja fyysisesti niin murskaavasti parempaa tekoa, että koko muu maailma tanssii heidän pillinsä mukaan mitään kyseenalaistamatta.

        Itse uskon ennemminkin yksilöiden kehityksen maksimointiin, koska ihminen käyttää aivokapasiteetistaan niin pientä osaa, että kehitysalustaa riittää kolmeksikymmeneksi miljoonaksi vuodeksi vähintäänkin.

        👁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihanko oikeasti kuvittelit, etten olisi tuosta tietoinen🤣

        Tiesitkö itse, että jopa puhdas eugenetiikka on jo hyvin vanha keino muokata populaation geneettistä mallia?

        Nuo tuollaiset kokeilut ovat vain jatkumoa sille.

        Voihan se olla, että jatkossa eliittimme onkin älyllisesti ja fyysisesti niin murskaavasti parempaa tekoa, että koko muu maailma tanssii heidän pillinsä mukaan mitään kyseenalaistamatta.

        Itse uskon ennemminkin yksilöiden kehityksen maksimointiin, koska ihminen käyttää aivokapasiteetistaan niin pientä osaa, että kehitysalustaa riittää kolmeksikymmeneksi miljoonaksi vuodeksi vähintäänkin.

        👁

        Olisin halunnut muutaman kommentin sinulta liittyen tähän väitteeseesi:

        "Paljon todennäköisempi kehityssuunta on, että ihminen tulee psykologisesti lisääntymiskyvyttömäksi, josta on jo paljon viitteitä ihan yleisesti ilmassa."

        1. Koskeeko tämä mielestäsi vain tiettyä västönosaa tai yhteiskuntaluokkaa vai koko maapallon kaikkia ihmisiä?

        2. Jos kyseessä on tietty ihmisryhmä, onko väittämäsi kehityssuunnan olemassaolo sinusta hyvä vai huono asia? Ja perustelut mukaan eli miksi niin.

        3. Jos kyseessä ei mielestäsi ole tiettyä väestönosaa koskeva ilmiö, onko ilmiön taustalla mielestäsi normaali evoluutioprosessi?

        🦄


    • Anonyymi

      Ei se niin aina ole. Itselle kokemuksia karttunut useammistakin naislähestyjistä. Ihmisiä ovat ja usein ovar hyvin mukavia/maanläheisiä. Usein (mutta ei läheskään aina) varattuja, kyllästyneitä suhteeseensa, petettyjä, "kostavat" tai muutoin vain lohtua ja seksiä hakevat muualta kun jätkä muualla. Osa tietäen jätkänsa mahdollisista petkutuksista ja sanoneet jopa heti kättelyssä ihan suoraan sen.

      Ja aivan yhtä hyvin ne alotteita tekemättömätkin naiset (joita kumminkin se suurinosa) voivat olla nykypäivänä ties minkälaisia ja kuin pahoja horatsuja tahansa. Siis ihan mitä vain! Ei se sitä enää sano tekeekö se nainen aloitteita vai ei.

      • Anonyymi

        Lisäys: Ei ole sanonut enää vuosikausiin.


      • Anonyymi

        No niinpä. Ihmeellisen vanhanaikaisia käsityksiä ihmisillä.


    • Anonyymi

      =)

      JA, Pyyntöni ja toiveeni, on, se,

      että, tämän keskustelun keksinnöistä, aivan kaikista,

      tulee, leijonan osa,

      Suomen Rakkaille Poliiseille Ja Suomen Rakkaille Poliisivoimille,

      ja, Rakkaille Vartijoille, ja, Viimeisimpään Valvonta Teknologiaan,


      =)

      ja, leijonan osalla, tarkoitan, 50% voitoista,

      se, kuulostaa hyvältä,

      =)

      mutta, jos, se, ei, sovi,

      niin, 30% Kaikista, tuotoista, ja, voitoista, Itsensä Ikuisuuden,

      ajan,


      on, uskomattoman loistava tarjous, ja, uskomaton tuotto,

      potentiaali,


      mihin, Todellakin kannattaa sitoutua, ja, tarjoutua,


      =)

      N

      eli, PAKSU PEKKA


      =)

    • Nainen ei voi koskaan olla liian tyrkky. Selkeästi läheisyyteen pyrkivä ja seksiinkin heti valmis on hienostunut, naisten parhaimmistoa. 🌹👀

    • Anonyymi

      Niin jää osa miehistäkin,vaikka itsestään liikaa kuvittelevatkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe