...jännämieskin löysi naisen Suomesta:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5add314b-9c3a-4366-8849-fcca62075db0
Olkoonkin että eukko on kotoisin Moskovasta, on täällä jo suomalaistunut sen verran että jännmiesmurhaaja pitää saada omaksi.
Tuo taideprojekti kyllä jännä:
" Projektin tarkoitus oli tehdä loppu feministisen valtavirran tavasta leimata naismurhaajien kanssa yhteyttä pitäviä naisia."
Eiköhän ne feministit ennemminkin puolla tuota jännämiesten kanssa pariutumista kun tukevat kaiken maailman murhaajien vapaana juoksentelua.
No niinpä tietysti, sukellusvenemurhaaja...
109
<50
Vastaukset 109
- Anonyymi
Arvasin, laskin sekunteja milloin aloitus ilmestyy tänne :D
- Anonyymi
Joku kerkesi ennen minua, olin juuri linkittämässä uutisen tänne.
- Anonyymi
Sanattomaksi vetää...……...
- Anonyymi
Naiset halua väkivaltaisia murhaaja jänämiehiä. Kiltti kunnollinen mies ei kelpaa.
- Anonyymi
Haluaisin vain sukellusveneen.
- Anonyymi
Ihmettelen, että sinäkin pidät naisina ainoastaan niitä, jotka murhaajien perässä juoksevat. Mikä tuollaisissa naisissa niin valtavasti vetää puoleensa, että ainoastaan niiden perään haikailet, etkä edes huomaa toisenlaisten naisten olemassa oloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen, että sinäkin pidät naisina ainoastaan niitä, jotka murhaajien perässä juoksevat. Mikä tuollaisissa naisissa niin valtavasti vetää puoleensa, että ainoastaan niiden perään haikailet, etkä edes huomaa toisenlaisten naisten olemassa oloa?
Mistä sinä tiedät, mitä hän huomaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, mitä hän huomaa :)
Se näkyy hänen kommentistaan.
- Anonyymi
Naisissa on näemmä yhtä mielisairaita yksilöitä kuin miehissäkin. Mutta tämä on taas yksi syy miksi kannatan kuolemanrangaistusta. Tuo Madsen olisi pitänyt jo teloittaa aikoja sitten. On luonnon vastainen perversio ja ihmiskunnan historian häpeä, ettei näin ole tapahtunut. Tämä ylifeminisoitunut yhteiskunta on läpeensä sairas.
- Anonyymi
Pieni osa naisista tuntee vetoa tällaisiin kuuluisiin "jännämiehiin", onhan se totta. Tuskin ne naiset ihannoivat tällaisten miesten tekoja, mutta media saa tällaiset miehet näyttämään kiinnostavilta ja karismaattisilta ja ennen kaikkea kuuluisilta! Ei ole olemassa positiivista tai negatiivista julkisuutta, on vain julkisuutta! Onnea tälle naiselle valitsemallaan tiellä, matkalla kuuluisuuteen itsekin. :)
- Anonyymi
"No niinpä tietysti, sukellusvenemurhaaja...
Harmaaritari
...jännämieskin löysi naisen Suomesta" Ja ätmit parkuu :D :D :D
Eikö yhtään ihmetytä se, että mikä teissä on vialla kun sukellusvenemurhaajakin saa naisia, te ette?
:D :D :D :D - Anonyymi
Putin on Venäjän Madsen.
- Anonyymi
...mut vain sukelluspuvulla ilman venettä :D
- Anonyymi
Kyllä kai hän on saanut tuhat kertaa enemmän aikaiseksi...……..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai hän on saanut tuhat kertaa enemmän aikaiseksi...……..
Putinia tässä tarkoitan...….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahah se oli taas liikaa :D Kiitos pyhän nauruista! Ettehän te ihan homeessa ole :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Utopian setä siellä taas tuhisee...:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinia tässä tarkoitan...….
No sitähän minäkin ettet suinkaan perttiä.
- Anonyymi
Meillä naisilla tuppaa nuo äidilliset hoiva-vaistot pintaan mitä kummallisimmissa asioissa.
On ajatus että me saamme rakkaudella parannettua mitä vaarallisimmatkin tyypit.
Niin yksinkertaista ?- Anonyymi
Kai se on sosialismin sairaus. Ei ole omia ongelmia kun saa siiderirahaa kelasta.
Sitten etsitään ongelmia kun niitä ei muuten olisi.
SDP on sairas näkemys ja vassarivihreät vinkujat.
Suominaisten onneksi kiitos EU:n jännämiesvirta on ehtymätön. Nyt kun britit aikovat lisätä rajavalvontaa niiden tulo tänne vain kiihtynee:
https://www.kansalainen.fi/yli-2000-tappajaa-raiskaajaa-ja-pedofiilia-saapui-britanniaan-kolmen-vuoden-aikana-kenenkaan-estamatta-sisaministeri-lupaa-tiukkaa-rajavalvontaa-brexitin-jalkeen/- Anonyymi
Laatu lähde sulla
- Anonyymi
Femakkolauman ylivallassa alimpaan kastiin ajautuneen hyljeksityn tavismiehen kannatta käydä paloittelusurmaamassa joku näkyvä femakko mahdollisimman näyttävästi, sitten kommarilesbo kolumnistitikin alkaa kirjoitella juttuja, nostaa näkyville ja kuuluisuuteen tällaisen miehen.
Vankilassa istuessaan alkaa deittailu lukuisten naisten kanssa luistaa ihan eri malliin, kun on kuuluisa ja iltapäivälehtien lööpeissä. - Anonyymi
Hei! Se on venäläinen nainen joka vain asuu Suomessa!
Miehet kun ihailette venäläisiä naisia, niin siinä teille esimerkkiä.- Anonyymi
Ei "vain asu"vaan on suomen kansalainen. Oletko kateellinen kauniille ja naisellisille venäläisnaisille?
Suomi on hauskalla paikalla kartalla, menitpä mihin ilmansuuntaan vain niin naiset kaunistuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "vain asu"vaan on suomen kansalainen. Oletko kateellinen kauniille ja naisellisille venäläisnaisille?
Suomi on hauskalla paikalla kartalla, menitpä mihin ilmansuuntaan vain niin naiset kaunistuvat.Sinäkö käyt kuumana siihen kauniiseen sukellusvenemurhaajan vaimoon?
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on hauskalla paikalla kartalla, menitpä mihin ilmansuuntaan vain niin naiset kaunistuvat.Jutun mukaan venäläinen. Jos se olisi Suomen kansalainen, niin sitten se olis suomalainen.
noniin , miten sinua nyt lohduttaisi?🥰💕✨🧸
Ei jännät on kivempia ja turvallisempia.Wwuwuw kirjoitti:
Onhan ne turvallisia kun ovat lukkojen takana..
Niihän ne on turvallisia jotka on saanut elinkautisia, joillakin naisilla on vain halu päästä julkisuuteen rouvana.
Perhanan ulkomaiset jännämiehet, vankilastakin vievät meitin naiset
- Anonyymi
Heh...:D
Minä kyllä toivoisin myös tuota palsta sir harmaaritarin vilauttavan myös leukaa Ja huulia.🥰💕✨🧸
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä kyllä toivoisin myös tuota palsta sir harmaaritarin vilauttavan myös leukaa Ja huulia.🥰💕✨🧸
Saisi vähän vilauttaa ;)
valtakunta kirjoitti:
Luulen ettei niissä naisissa ole menetettävää.
Siis vankilassa ollessaankin vievät meitin naiset. Ei todellakaan haittaa jos ulkomaiset jännämiehet vievät vankiloista kotimaiset jännänaiset
pujotteIija kirjoitti:
Siis vankilassa ollessaankin vievät meitin naiset. Ei todellakaan haittaa jos ulkomaiset jännämiehet vievät vankiloista kotimaiset jännänaiset
Olisi muuten jännänaiset kyllä sinun kirjaimellisesti sinun kinkkujen perässä.
valtakunta kirjoitti:
Olisi muuten jännänaiset kyllä sinun kirjaimellisesti sinun kinkkujen perässä.
Hyvinkin mahdollista
Anonyymi kirjoitti:
Saisi vähän vilauttaa ;)
Mullapa on tallella se kuva, jossa Harmaaritari näyttää huulia ja leukaa. Mutta en linkitä.
Helmiina kirjoitti:
Mullapa on tallella se kuva, jossa Harmaaritari näyttää huulia ja leukaa. Mutta en linkitä.
Katson kuvaa parasta aikaa. Ihan miehekäs on leuka. :)
Helmiina kirjoitti:
Helmiina kirjoitti:
Taitaa se kuva muuten olla Periksestä. Katsoin sitä äsken..
Helmiina kirjoitti:
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
jos valtakunta olisi vapaa niin takuulla liittyisi tähän pimeiden naisten joukkoon.
Neljä naista jo tavannut madsenin vankilassa, valtakunta olisi viides.
Kuuluu ehdottomasti tähän sarjaan. - Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
On komea <3<3
Anonyymi kirjoitti:
jos valtakunta olisi vapaa niin takuulla liittyisi tähän pimeiden naisten joukkoon.
Neljä naista jo tavannut madsenin vankilassa, valtakunta olisi viides.
Kuuluu ehdottomasti tähän sarjaan.Sinä se niin tykkäät minusta🥰💕✨🧸
Varmasti olisit jo rakastamassa lähempänä, jos sallisen sen.Wwuwuw kirjoitti:
Kurkkasin kummankin kuvia, huulet on aikalailla samanlaiset. Leuka taas Periksellä pyöreämpi leuankärjestä. Tietysti ikäkin voi pyöristää piirteitä. :)
Harmishan sanoi, että vanha kuva se hänen kuva. Siinä oli minusta kulmikkaampi leuka. Who knows?Helmiina kirjoitti:
Kurkkasin kummankin kuvia, huulet on aikalailla samanlaiset. Leuka taas Periksellä pyöreämpi leuankärjestä. Tietysti ikäkin voi pyöristää piirteitä. :)
Harmishan sanoi, että vanha kuva se hänen kuva. Siinä oli minusta kulmikkaampi leuka. Who knows?Ja Periksellä on terävempi amorinkaari. :)
Anonyymi kirjoitti:
On komea <3<3
Kyllä mä uskon, että Harmis on ihan komea mies, ainakin nuorena ollut ja voi hyvin olla vieläkin. Harvoin se komeus mihinkään totaalisesti katoaa, vaikka vanhenee. Se vaan muovaantuu. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Harmishan sanoi, että vanha kuva se hänen kuva. Siinä oli minusta kulmikkaampi leuka. Who knows?Periksen kuvaa en olekaan nähnyt, sen voisi linkittää. Toisen kyllä :)
Helmiina kirjoitti:
Kyllä mä uskon, että Harmis on ihan komea mies, ainakin nuorena ollut ja voi hyvin olla vieläkin. Harvoin se komeus mihinkään totaalisesti katoaa, vaikka vanhenee. Se vaan muovaantuu. :)
Eihän toi Periskään ruma ole, komea mies hänkin näyttää olevan. Ei tosin mikään väittämänsä formulakuski. :D
Anonyymi kirjoitti:
Periksen kuvaa en olekaan nähnyt, sen voisi linkittää. Toisen kyllä :)
En mä linkitä kenenkään kuvia, ne saa itse linkittää jos haluavat. Moni kuitenkin tahtoo olla anonyymi naamaltaan. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Eihän toi Periskään ruma ole, komea mies hänkin näyttää olevan. Ei tosin mikään väittämänsä formulakuski. :D
Mysteerimies :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mut saahan Alonsoa fanittaa, mullekin oli aikanaan Ayrton Senna tärkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Periksen kuvaa en olekaan nähnyt, sen voisi linkittää. Toisen kyllä :)
No onko se Harmis Janne Tulkkimainen? Jos on niin apua. :D
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
En mä linkitä kenenkään kuvia, ne saa itse linkittää jos haluavat. Moni kuitenkin tahtoo olla anonyymi naamaltaan. :)
Ei kai nyt sentään :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Miksi Harmista mollataan?
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Niin, viimeksi kun linkitit, Harmis suuttui.
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan mollata. Ikä vaan tekee tehtävänsä miehillekin. :)
Ollaan vaan realisteja.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
No onko se Harmis Janne Tulkkimainen? Jos on niin apua. :D
Se on kyllä semmonen sinisentaivaan sateenkaari, nam :D
Anonyymi kirjoitti:
Mut saahan Alonsoa fanittaa, mullekin oli aikanaan Ayrton Senna tärkeä.
Toki, saa. Mutta hän joskus kuvaili itseään Alonsonlaiseksi. Niin se nyt on kaukaa haettua, miksei vaan ole omaan lärviinsä tyytyväinen, se on oikein katseen kestävä. :P
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, se olikin ajattelemattomasti multa tehty. Onneksi olen nopea oppimaan. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ollaan vaan realisteja.Kaikille meille :)
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä semmonen sinisentaivaan sateenkaari, nam :D
Hehe, silmänilo? No nautihan siitä mieskarkista sitten oikeen olantakaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille meille :)
Kyllä kaikille meille. Yksikään ei säästy, vaikka lempeämmin vanheniskin. :)
Se vanheneva naama on ihan yhtä hieno naama, siihin pitää vaan suhtautua oikein.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mistä nyt puhutaan? Janne Tulkista, periksestä/harmiksesta, Kanervasta?
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Tykkäätkö sinä heistä? :)
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nyt puhutaan? Janne Tulkista, periksestä/harmiksesta, Kanervasta?
Kaikista. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kyllä kaikille meille. Yksikään ei säästy, vaikka lempeämmin vanheniskin. :)
Se vanheneva naama on ihan yhtä hieno naama, siihin pitää vaan suhtautua oikein.Miksi nyt puhutaan vanhenevasta naamasta?
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä heistä? :)
Jollain tavalla tykkään kyllä. Kaikesta en tietenkään aina ole samaa mieltä, likikään mutta en mä sen takia jostain tykkäämättäkään ole. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Jollain tavalla tykkään kyllä. Kaikesta en tietenkään aina ole samaa mieltä, likikään mutta en mä sen takia jostain tykkäämättäkään ole. :)
Harmis ei ole mikään Madsen.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nyt puhutaan vanhenevasta naamasta?
Iän myötä naamakin pruukaa vanheta. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mutta ikävä on?
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Miksi ilmoitus?
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Iän myötä naamakin pruukaa vanheta. :)
Jaa. Sitten tulee uskottavampi.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tervettä suuttua! Minäkin suuttuisin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nohnoh tytöt.
valtakunta kirjoitti:
Ei pahalla, mutta sinä olet erityisherkkä suuttuja, suuttumaan. Joutuu varomaan eniten sanojaan, kun kenenkään muun kanssa. 😃
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ollaan vaan realisteja.Miehet eivät ikääntyessään rupsahda.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ei ole, ilmoitus ihan vaan kiusaksi. 😃
Olet ihana. Mene keittämään miehellesi kahvia.
Anonyymi kirjoitti:
uskon että en koskaan saa sen kuvaa tarkastella paremmin koska tuo yksi ”pelottelee” näkeehän tuosta kauaskin kuinka se häärii pörstäilemällä sir harmaaritarin leualla.
Minä oon myös nähnyt joskus kuvan leuasta mutta en kiinnittänyt huomiota sen paremmin.
Noh missille se on tarkoitettu.💕Anonyymi kirjoitti:
Nohnoh tytöt.
Sellainen se on kuin palstan lopuissakin syyttelee harmaaritaria moraalista kun hyväksy tuollaista huonoa naista, en minäkää hyväksyisi.
valtakunta kirjoitti:
uskon että en koskaan saa sen kuvaa tarkastella paremmin koska tuo yksi ”pelottelee” näkeehän tuosta kauaskin kuinka se häärii pörstäilemällä sir harmaaritarin leualla.
Minä oon myös nähnyt joskus kuvan leuasta mutta en kiinnittänyt huomiota sen paremmin.
Noh missille se on tarkoitettu.💕Sekin tieto löytyy sivujen etsiessä, en pyydä enää leukaa.🥰
Mies missin se on täysin selvää.
Se että jos tuon yhden pörstöilijän pitää poissa kannataa käyttää sir harmaaritarin aijaata nopeaan kuvan poistoon.
Tuo on aina ensimmäisenä sitä katsomassa.valtakunta kirjoitti:
Sekin tieto löytyy sivujen etsiessä, en pyydä enää leukaa.🥰
Mies missin se on täysin selvää.
Se että jos tuon yhden pörstöilijän pitää poissa kannataa käyttää sir harmaaritarin aijaata nopeaan kuvan poistoon.
Tuo on aina ensimmäisenä sitä katsomassa.Niin juu tallentamassa koko miehen kuviinsa.
- Anonyymi
Onhan se ikävää että sullakin on vain kovat puheet, mutta muuta ei sitten olekaan, ei sentään pelkällä netissä öyhöttämisellä pääse jännämieheksi.
- Anonyymi
Niin, mutta hän on suloinen.
mutta luulen että me kiltit tytöt tykkää enemmän harmaaritarista vain minä saan ihan jänniä kertomuksia tarpeekseni harmaaritariltä, en tarvi yhtään enempää jännää muuta jos leuka ja huulet vilahtaisi.
🥰💕✨🧸- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
mutta luulen että me kiltit tytöt tykkää enemmän harmaaritarista vain minä saan ihan jänniä kertomuksia tarpeekseni harmaaritariltä, en tarvi yhtään enempää jännää muuta jos leuka ja huulet vilahtaisi.
🥰💕✨🧸Joo onhan se tosi "kiltin tytön" merkki tykätä öyhöttävästä rasistista.
Anonyymi kirjoitti:
Joo onhan se tosi "kiltin tytön" merkki tykätä öyhöttävästä rasistista.
Ei se mikään rasisti ole.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se mikään rasisti ole.
Juu eipä tietenkään, mitä nyt jatkuvasti palstallakin mamuttelee.
Anonyymi kirjoitti:
Juu eipä tietenkään, mitä nyt jatkuvasti palstallakin mamuttelee.
Eläs nyt mamu tarkoittaa
Lyhennettä maahanmuuttaja
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80
En itsekään tykkää lyhennetystä nimestä mut minkä mahtaa
- Anonyymi
Hox luetun ymmärtäminen = Suomessa asuva.
- Anonyymi
Selvähän se. Aina löytyy hulluja jotka rakastuvat rikollisiin mutta niin hulluja naisia ei taida olla että tällainen kiltti ja kunnollinen mies kelpaisi.
- Anonyymi
Varmaan iso osa suomi naisista haluaa jännämiehen ja koska suomesta ei tarpeeksi paljon löydy jännämiehiä niin hakevat sitten ulkomailta. Muuten nainen on sinkku ei kelpaa kiltti mies. Suomes muutenkin paljon sinkuja ja syntyvyys laskee joten varmaan tuo jännämies panee kohta suomi naisen paksuksi.
- Anonyymi
Mikäs siinä on sitten syynä ettei, nykyään, löydy tarpeeksi "jännämiehiä". Että jannut mieluummin pelaavat pleikaa ja runkkaavat peräkammarissaan kuin käyvät naisissa.
- Anonyymi
Viis totuudesta, kunhan saa haukkua suominaisia? Jutussa selvästi kerrotaan että nainen on venäläinen joka vain asuu Suomessa.
Osaatteko lukea? - Anonyymi
Olen nainen, mutta en ymmärrä tuollaisia naisia ollenkaan. Siinä on varmasti jokin psykologinen juttu takana. Muistuttaa Tukholman syndroomaa tai jonkinlaista kauhun tasapainoa, joka vetää joitakin naisia puoleensa.
- Anonyymi
Hänestä oli joku dokumentti silloin, siinä esiintyi lyhyesti se hänen silloinen vaimonsa. Ihme hempukka, jotain aikuisviihdetyötä, ei järjen häivää sen jutuissa, bimbo suoraan sanottuna. Ehkä tuo selittää myös jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä oli joku dokumentti silloin, siinä esiintyi lyhyesti se hänen silloinen vaimonsa. Ihme hempukka, jotain aikuisviihdetyötä, ei järjen häivää sen jutuissa, bimbo suoraan sanottuna. Ehkä tuo selittää myös jotakin.
Lisään vielä, että tällaiset naiset varmaan alitajuisesti uskovat voivansa parantaa sellaisen miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että tällaiset naiset varmaan alitajuisesti uskovat voivansa parantaa sellaisen miehen.
Voi olla. Ja naiset voivat samalla olla itsekin vähintäänkin moniongelmaisia. Tuo dokumentissa näkemäni nainen, jolla oli joku typerä aikuisviihdenimi, hihitteli siinä, että päivänä, jona Madsen vei tuon toimittajatytön merelle, hänen piti alun perin olla menossa Madsenin kanssa silloin, koska heillä piti olla "tuhmat treffit".
Onhan maailmassa sairaita naisenpuolikkaita siinä missä noita Madseneitäkin.
Sir harmaaritari, rakas ystävä
Tahtoisikin vastauksen tähän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16203228/nainen-meni-naimisiin-vankilassa-istuvan-murhaajan-kanssa#comment-100522806Tämä se on kumma palsta, kun miehet joiden kuvia nyt nähnyt täältä on niin vaatimattomia. Pärstän perusteella yhdenkään ei luulis olevan sinkku, joten jotakin huijausta tai outoa tarttee harrastaa jos ei kelpaa!!! :D
- Anonyymi
Huijausta?
- Anonyymi
No se sukellusvene murhaaja ei pahemmin petä kun on kaltereiden takana tai sitten "vain valvotuissa olosuhteissa" itse kyllä jättäisin väliin. Toisaalta varmaan hyvä se valvonta vaimon henki kun saattaa mennä kun on äijällä kokemusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701498Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2409352 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk74849Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705
- 62691