Mitä sillä on väliä vaikka Miina kokisikin olevansa Manu.
Hohhoijaa.
Palstan tekopyhyys
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä silläkään on väliä, mitä joku nimimerkki kuvittelee joidenkin nimimerkkien olevan partojensa takana.
Trollit ne teille täällä kirjoittelee, itseään huvittavat, teitä vedättävät minne tahtovat.- Anonyymi
Mä oon niin lihava, että kukaan ei jaksa edes vedättää mua. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon niin lihava, että kukaan ei jaksa edes vedättää mua. :(
Ihme show'ta täällä joidenkin nimimerkkien ympärillä aina kun tulee käytyä ja poistuttua saman tien raikkaampaan ilmaan.
- Anonyymi
palstan miinat on hyvännäköisiä manuina -> keskiverto miestä paremman näköisiä , mikä närästää
- Anonyymi
Tuo on vähän kuin tuntisia kateutta satuolennosta. Tuskin tuosta on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vähän kuin tuntisia kateutta satuolennosta. Tuskin tuosta on kyse.
mua ärsyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua ärsyttää
Oisko palstan ihmiset liian tärkeitä siinä tapauksessa?
Minkä sitä mahtaa geeneilleen. Kun painaa gender swappia ping, onkin nätti setä. :)
https://www.vox.com/2018/2/13/17007380/faceapp-facebook-picture-opposite-sex-gender-man-woman-switch- Anonyymi
Sä olet söpö nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492
