Miten yli?

Anonyymi

Miten pääsee yli kun avomies lähti toisen mukaan baarista? On jo kulunut aikaa, suru on läsnä edelleen. Viha alkaa nousta pintaan. On nöyryytetty olo.

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritin kirjoittaa pitkän vastauksen, mutta se katosi. Pahoittelut, että olet joutunut kokemaan tuollaista. Aika on se mikä parantaa haavat asiasta keskustelun lisäksi... tarvitset vaan lisää aikaa. Sinussa ei ole mitään vikaa. Mies teki itsekkäästi ja koska hän sellaiseen edes pystyi ollessa parisuhteessa: kannattaako häntä kaipailla tai antaa mitään sinuun vaikuttavaa arvoa hänen tekemille päätöksille? Osaatko arvata millainen hel-- miehellä on edessä kun tapasi naisen tuolla tavalla? Se mies on melko todennäköisesti kusessa mitä tulee tuleviin baari-iltoihin ilman tuota "uutta naista", uusihan tietää nyt sinun lisäksi miten epäluotettava hänet on päästää minnekään itse. Mies on tehnyt itse päätöksen olla kiero ja joutuu kantamaan tuota epäluottamuksen leimaa tulevien kumppanien kanssa. Ole vain iloinen, että hän ei ole enää sinun huolenaiheena.
      Tunteet haihtuvat hiljalleen. Se on erikoista kuinka itsekin sorrun välittämään ihmisistä jotka satuttavat. Mutta tärkeintä on muistaa: hän ei halunnut sinun parasta ja ei kannata tuhlata energiaa erityisesti sellaisen ihmisen ikävöintiin tai erityiseen vihaamiseen. Itse erosin n. vuosi sitten ja kieltämättä tunnen edelleen kaikenlaista(enimmäkseen tuskaa) jos hän käy mielessä.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista vastauksestasi! Kyynel tuli silmäkulmaan. On tärkeää saada kokea että joku välittää vastata, näkee minut ja lohduttaa.


    • Anonyymi

      Ole onnellinen että pääsit tuon tason ihmisestä noin helposti eroon!
      Toivottavasti se jättää sinut kokonaan rauhaan. Sinnä haluat kunnollisen, rehellisen ja luotettavan ystävän vierellesi. Ihmisen joka ei heti ensimmäisellä räkäläreissulla häippäse toisen naisen mukaan.

      Tai parempi vielä, ala viettämään aikaasi ja energiaasi muualla kuin räkäloissä. Sinne tavallisesti hakeutuvat vain tietyn tyyppiset ihmiset. Kuten olet saanut itsekkin kokea.

    • Anonyymi

      Luottamus kun rikkoutuu niin sitä ei hetkessä paikata. Ei kannata uskoa pettäjän selityksiä, ne ovat kuitenkin vain selityksiä. Rakastava puoliso ei petä, vaikka tilaisuuksia olisi. Petturi rakastaa vain itseään ja ajattelee vain omia tarpeitaan.

      Väestöliiton sivuilla on aiheeseen liittyviä tekstejä, joihin suosittelen tutustumaan.

    • Anonyymi

      Onko itsellä mitään ajatusta miksi hän lähti vieraan matkaan? Teitkö itse kaikkesi suhteen eteen? Näitä kannattaa pohtia, ettei enää toista samoja virheitä. Kannattaa varmaan myös keskustella miehen kanssa hänen näkökulmastaan tapahtumiin. Parisuhde on kahden kauppa eli te molemmat olette syyllisiä suhteen pilalle menemiseen. Hän ei ilmeisesti ole ollut tyytyväinen suhteeseenne. Ero menee omalla pyykkisellä prosessilla lamaannuksen jälkeen tulee viha ja monta kertaa eri tunteet jyllää. Parastahan on toisten syyttelyjen ka katkeroitumisen sijaan keskittyä oman itsensä työstämiseen. Pahinta on varmaan katkeroituminen ja loppuelämäksi tapahtuneesta kiinni pitäminen. Jos mies menee, on mielessään lähtenyt jo ajat sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe