Minkälainen on mukava mies

Anonyymi

Joka ei kuitenkaan kelpaa naisille?

26

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jees mies.

• Anonyymi

Tällainen kuin minä.

• Anonyymi

Mukava mies joka ei kelpaa naisille ? No - varmaan kyseessä on mies, joka ei ole käynyt paikoissa, joissa olisi mahdollisuus kohdata sopiva nainen.

• Anonyymi

Epäitsekäs, toiset huomioiva, liikunnallinen, ei tupakoi ja todella vähän käyttää alkoholia, omissa oloissa viihtyvä, vetäytyvä ja arka. Ei tunne omaa arvoaan/ itseään vähättelevä, kokenut pettymyksiä paljon ja siksi ei niin iloinen, ei omista valkoista ratsua.
      Väkivaltainen, ylimielinen, huono käytöksinen, raukkamainen, tyly, työtön. Epäpuhdas, ärsyttävä, Passiivinen ja laiska. Ahistava, Arvaamaton. Totinen eikä hymyilevä. Turvaton, vaikeasti lähestyttävä.

• Anonyymi

Kuuluvatko nuo viimeiset viisitoista luettelemaasi ominaisuutta mielestäsi mukavalle miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluvatko nuo viimeiset viisitoista luettelemaasi ominaisuutta mielestäsi mukavalle miehelle?

Ei mun , vaan yleistys itsensä mielestä mukavalle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun , vaan yleistys itsensä mielestä mukavalle miehelle.

Okei! Jos sen noin ajattelee, niin sitten tuo valitettavasti pitää paikkansa.

• Anonyymi

No eipä se pelkkä mukavuus vielä pitkälle riitä, pitäs olla vähän muutakin. Ainakin paljon tuuria, jos ei muuta. Ja missäpä niitä naisia oikein kohtaakaan, kun ikääkin tulee ja ei jaksa oikein paljon hypätä missään riennoissa. Ja netissäkin tärkeintä on vaan se että on hienot profiilit, jotka ei välttämättä kerro mitään itsestä ja hyvin otettuja kuvia, ja pitää olla hymyä ja sitä ja tätä. Ja kuvattomia profiilit tietysti ohitetaan, vaikka ulkonäöllä ei olisi muka merkitystä. T: mukava mies

• Anonyymi

Mr nice guy ei juo eikä polta ja just sellasii miehii naiset haluu

• Anonyymi

Kerro, missä ne sellaiset naiset on! Lähden sinne HETI!

• Anonyymi

Mikä on kenenkin mielestä mukava, mene tiedä.
      Onko mukava sellainen joka on aina kiltti, sellainen jees-jees-mies joka taipuu vaikka aidanseipääksi ollakseen mukava?
      Onko mukava mies sellainen jolla ei ole omia mielipiteitä ettei vain loukkaisi toista?
      Sellainen joka luopuu kaikista omista mukavuuksistaan ja toiveistaan toisen hyväksi?
      Ns. antaa silmän päästään tarvittaessa?
      Sellaista mukavaa miestä en halua. En halua tossua jota voi venyttää ja vanuttaa mielensä mukaan. Hajutonta ja mautonta.
      Minun mukavassa miehessäni pitää olla särmää. En halua nyökkynukkea vaan samanarvoisen ja samalla aaltopituudella toimivan miehen. Minun mukavan mieheni on uskallettava seisoa mielipitettensä ja tekojensa takana jos ja kun kokee ne itseleen oikeiksi ja tärkeiksi. Mikä ei tarkoita joustamattomuutta vaan sitä, että uskaltaa olla oma itsensä ja kunnioittaa toista sellaisena kuin toinen on.
      Minun mukava mieheni ei ole juoppo eikä alkoholi näyttele tärkeää osaa hänen elämässään. Hän on avarakatseinen, hyväksyvä ja joustava, mutta seisoo periaatteittensa takana. Ei luule olevansa parempi tai ylempänä kuin yksikään muu ihminen maan päällä. Tervettä nöyryyttä ja uskaltaa näyttää sen.
      Osaa ja uskaltaa näyttää tunteita, myös surua ja pahaa oloa ja itkeä jos siltä tuntuu.
      Hänen miehisyytensä ei roiku jalkojen välissä vaan se on sydämessä ja sielussa, ja se on hänen vahvuutensa.

• Anonyymi

Ja tämä on sellainen mies joka kelpaa ainakin yhdelle naiselle: minulle.

• Niin eli kuvailit juuri normaalin täysipäisen ihmisen.

• Anonyymi

Voi että olipa hyvä kuvaus. Sinä näköjään kyllä tiedät, millainen on hyvä mies. Mieheltä.

• Anonyymi

Minä ainakin olen mukava mutta varmaan liian hiljainen ja rauhallinen ja vähän alakuloinenkin usein. Tykkäisin vaan elellä mahdollisimman rauhallista ja leppoisaa elämää mutta yksinhän se on elettävä.

• Anonyymi

Viinamies kelpaa naisille koska hän käy yökerhossa juomassa viinaa ja tapaa naisia. Miehen ei tarvitse olla sen mukavampi kuin että viinan juonti ja bailaaminen onnistuu yökerhossa.

Raitis mies ei naisia tapaa. Ei siinä kauheasti ole millään mukavuudella enää merkitystä.

t. viinamies

• Anonyymi

Normaali mies joka ei hakkaa naisia, ei kelpaa kenellekään

• Anonyymi

Se ettei hakkaa naisia ei ole mikään erikoispiirre. Se on oletusarvo. Moisella "meriitillä" ei vielä mitään irtopisteitä markkinoilla keräillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ettei hakkaa naisia ei ole mikään erikoispiirre. Se on oletusarvo. Moisella "meriitillä" ei vielä mitään irtopisteitä markkinoilla keräillä.

Kaikki perushyveet tuntuvat olevan vain oletusarvoja eli niillä ei ole mitään merkitystä. Mielenkiintoinen huligaani menee aina etusijalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki perushyveet tuntuvat olevan vain oletusarvoja eli niillä ei ole mitään merkitystä. Mielenkiintoinen huligaani menee aina etusijalle.

Kumma kun silti valtaosa väestöstä on parisuhteissa. Eli ovatko siis kaikki parisuhteissa olevat miehet mielestäsi huligaaneja?

• Anonyymi

Edelleen en ymmärrä miksei normi mies pitkäkään kelpaa naisille, olen laskenut rimaa että semmonen tavis pyöreeki kiinnostuisi,mutta ei sekään, en ymmärrä oikein enää mistään mitään, ei se auta ku pitkälle lenkille, tässä on pitkä tie laihtuakki kun ei kelpaa tälläsenää naisille,.

• Anonyymi

Ja edelleen Allu se mielenterveyspuoli pitäisi nyt pistää etusijalle ja sitten vasta kaikki muu!
        Mutta tee kuten tahdot, älä sitten kuitenkaan valita kun et puhetta usko. Iske päätäsi seinän pässi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja edelleen Allu se mielenterveyspuoli pitäisi nyt pistää etusijalle ja sitten vasta kaikki muu!
        Mutta tee kuten tahdot, älä sitten kuitenkaan valita kun et puhetta usko. Iske päätäsi seinän pässi.

Jep. Mielenterveysongelmat on yksi isoimpia miinuksia mitä olla voi - niin työ- kuin parisuhdemarkkinoillakin. Erityisesti jos omaa yhtä vakavat mt-ongelmat kuin tämä palstan kestoulisija.

• Partakaweri

Se on sellainen muuten kiva, mutta onneton nössö, joka ei saa naisia kostumaan.

• Anonyymi

Mukava mies joka hakee naisen baarista kotoa yöllä mutta pääsee vain kaveriksi.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa "vain" kaveriksi ?? Eikö ole ihan hauskaa päästä kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe